Rakkaani (mies)

Anonyymi

mulla on niin ikävä sua.

17

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oi naiseni - kuin myös.

• Anonyymi

Mieheni? Missä? etkö katsokaan Downton Abbey-sarjaa kiihkeästi?

• Anonyymi

Abbey road niin sehän on siinä kadunkulmalla kait..

• Anonyymi

Hah sulle vaan.

• Anonyymi

Rakkaani nainen. On ikävä, että on ikävä.

• Anonyymi

Rakkaani mikset ole vieläkään täällä jakamassa ajatuksia ja suudelmia ja ja ja ..

• Anonyymi

Soita sille⏰

• Anonyymi

Hakekaa kätilö, joo mun edesmennyt äitini katsoi sitä aina kun kävin kotokonnuilla... Jäi mieleen...

• Anonyymi

Sehän on eri sarja. Mutta otan osaa äitisi poismenon johdosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä onkin. Kun en katsonut itse niin jä noin olennainen seikka huomaamatta, vaikka kyllä ihmettelin kovasti miksi niin "hassu" suomennos. :D Itse vuosiin oikein katsonut koko ruutua enää. Hyvin poikkeuksellista ja harvinaista mulle. Naisten juttuja / ihmissuhteitahan noissa vissiin paljolti pureskellaan... Silläkään ei miehenä niihin ollut kiinnostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiitos huomaavaisuudesta. Siitä on jo nyt jo aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiitos huomaavaisuudesta. Siitä on jo nyt jo aikaa.

Siitä on nyt jo aikaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä onkin. Kun en katsonut itse niin jä noin olennainen seikka huomaamatta, vaikka kyllä ihmettelin kovasti miksi niin "hassu" suomennos. :D Itse vuosiin oikein katsonut koko ruutua enää. Hyvin poikkeuksellista ja harvinaista mulle. Naisten juttuja / ihmissuhteitahan noissa vissiin paljolti pureskellaan... Silläkään ei miehenä niihin ollut kiinnostusta.

Kyllä mullakin tv katselu vähentynyt viime vuosina. Vaikka nainen olenkin. Sieltä ei yksinkertaisesti tule enää mitään katottavaa.

• Anonyymi

Niin on minullakin sinua,jos olet hän,jota kaipaan. Mutta luultavasti,et ole. Pitäs lopettaa tää jatkuva kaipaus. Vie nimittäin voimia ja energiaa valtavasti. Mutta helpommin sanottu kuin tehty. Pitäs saada joku unohdus pilleri.että voisi kaiken nollata. En ymmärrä,miten joku voi näin jäädä aivoon jumittamaan. Ei pääse,millään tunteesta eroon. Kohta vuoden jatkunut tää juttu. En edes tunne sitä naista. Harvoin kun johonki ihastuu,niin käy näköjään näin. En tiedä. Pitää jatkaa,tätä matkaa. Mutta sinulle aloittajalle.oikein hyvää lauantai iltaa. Sekä oikein hyvää tulevaa yötä! Toivottavasti tapaat tään miehen!

• Anonyymi

Kiitos. En ole hän kun laitoit aiemmin tänne tunnisteita. Toivottavasti tapaankin joskus. En tänään tapaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olisihan se, kyllä mä sulle aimminkin mielestäni vastasin, minne lie kadonnut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6932
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6513
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6303
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4112
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2409
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      58
      2179
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1492
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1230
    Aihe