Musliminaisten kunniamurhat lisääntyvät

Nimetön

30

1863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole mitään tekemistä islamin kanssa.

• että

tekijät ovat islaminuskoisia.

• Jake Waits

Älä yritä hämätä. Et pysty hämäämään ketään.

Muhammad jakeli kuolemantuomioita hänen kunniaansa loukanneille (mm. naisrunoilijoille ja vanhuksille). On myös yksi tapaus, joka nostattaa niskakarvat pystyyn.

Sokea muslimimies murhasi orjanaisensa ja samalla heidän yhteisen syntymättömän lapsen. Perusteina mies esitti, että orjatar oli solvannut Muhammadia.
        Muhammad armahti miehen.

Mies teki murhan ja hänen (oma) kertoma motiivinsa oli se, että uhri oli loukannut Muhammadin kunniaa.

Islamissa rangaistus kunnianloukkauksesta voi olla kuolema, mutta _meillä_ sitä kutsutaan kunniamurhaksi.

Osoitus siitä, että tällä asialla ei ole mitään tekemistä minkään kulttuurin tai heimokulttuurin tai minkään kulttuurisidonnaisen perinteen kanssa, vaan nimenomaan islamin, on se että Ruotsissa Garola Hägvistin miehelle on langetettu kuolemantuomio Profeetta Muhammadin kunnian loukkaamisesta.

Edellinen esimerkki oli hollantilaisen Theo VanGoghin murha; hänen katsottiin häpäisseen Koraania.

Sitä edellinen esimerkki oli Salman Rushdien tappofatwa. Hänenkin katsottiin häpäisseen Koraania.

Saatanallisten säkeiden kääntäjiä on murhattu.

jne. jne.

Kertoi Abdullah Ibn Abbas:
        Sokealla miehellä oli orja-äiti, jolla oli tapana solvata Profeettaa(rauha_hänen_ylleen) ja kritisoida häntä. Mies kielsi naista, mutta tämä ei lopettanut. Mies nuhteli häntä, mutta tämä ei luopunut tavastaan. Yhtenä yönä nainen aloitti Profeetan(rauha_hänen_ylleen) panettelun ja solvasi tätä. Jolloin mies otti tikarin, laittoi sen raskaan olevan naisen vatsalle, painoi sitä, ja tappoi hänet. Lapsi joka tuli äidin jalkojen välistä oli likaantunut verestä, joka oli siellä. Kun aamu tuli, Profeetta(rauha_hänen_ylleen) sai ilmoituksen tapauksesta.
        Hän kokosi ihmiset ja sanoi: Minä vannotan Allahin kautta tätä miestä, joka on tehnyt tämän teon ja minä vannotan häntä minun oikeudellani häneen, että hänen pitäisi nousta ylös. Hyppien ihmisten niskojen päällä ja täristen mies nousi ylös.
        Hän istui Profeetan(rauha_hänen_ylleen) eteen ja sanoi: Allahin Apostoli! Minä olen hänen herransa; hänellä oli tapana solvata sinua ja kritisoida sinua. Minä kielsin häntä, muta hän ei lopettanut, ja minä nuhtelin häntä, mutta hän ei luopunut tavastaan. Minulla on häneltä kaksi poikaa kuin helmiä, ja hän oli minun seuranani. Viime yönä hän alkoi solvata ja kritisoida sinua. Joten otin tikarin, laitoin sen hänen vatsalleen ja painoin sitä, kunnes tapoin hänet.
        Sen jälkeen Profeetta(rauha_hänen_ylleen) sanoi: Oi todistakaa, mitään kostotoimenpidettä hänen verestään ei ole maksettava.

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/abudawud/038.sat.html#038.4348

• ...
        Jake Waits kirjoitti:

Muhammad jakeli kuolemantuomioita hänen kunniaansa loukanneille (mm. naisrunoilijoille ja vanhuksille). On myös yksi tapaus, joka nostattaa niskakarvat pystyyn.

Sokea muslimimies murhasi orjanaisensa ja samalla heidän yhteisen syntymättömän lapsen. Perusteina mies esitti, että orjatar oli solvannut Muhammadia.
        Muhammad armahti miehen.

Mies teki murhan ja hänen (oma) kertoma motiivinsa oli se, että uhri oli loukannut Muhammadin kunniaa.

Islamissa rangaistus kunnianloukkauksesta voi olla kuolema, mutta _meillä_ sitä kutsutaan kunniamurhaksi.

Osoitus siitä, että tällä asialla ei ole mitään tekemistä minkään kulttuurin tai heimokulttuurin tai minkään kulttuurisidonnaisen perinteen kanssa, vaan nimenomaan islamin, on se että Ruotsissa Garola Hägvistin miehelle on langetettu kuolemantuomio Profeetta Muhammadin kunnian loukkaamisesta.

Edellinen esimerkki oli hollantilaisen Theo VanGoghin murha; hänen katsottiin häpäisseen Koraania.

Sitä edellinen esimerkki oli Salman Rushdien tappofatwa. Hänenkin katsottiin häpäisseen Koraania.

jne. jne.

Sokealla miehellä oli orja-äiti, jolla oli tapana solvata Profeettaa(rauha_hänen_ylleen) ja kritisoida häntä. Mies kielsi naista, mutta tämä ei lopettanut. Mies nuhteli häntä, mutta tämä ei luopunut tavastaan. Yhtenä yönä nainen aloitti Profeetan(rauha_hänen_ylleen) panettelun ja solvasi tätä. Jolloin mies otti tikarin, laittoi sen raskaan olevan naisen vatsalle, painoi sitä, ja tappoi hänet. Lapsi joka tuli äidin jalkojen välistä oli likaantunut verestä, joka oli siellä. Kun aamu tuli, Profeetta(rauha_hänen_ylleen) sai ilmoituksen tapauksesta.
        Hän kokosi ihmiset ja sanoi: Minä vannotan Allahin kautta tätä miestä, joka on tehnyt tämän teon ja minä vannotan häntä minun oikeudellani häneen, että hänen pitäisi nousta ylös. Hyppien ihmisten niskojen päällä ja täristen mies nousi ylös.
        Hän istui Profeetan(rauha_hänen_ylleen) eteen ja sanoi: Allahin Apostoli! Minä olen hänen herransa; hänellä oli tapana solvata sinua ja kritisoida sinua. Minä kielsin häntä, muta hän ei lopettanut, ja minä nuhtelin häntä, mutta hän ei luopunut tavastaan. Minulla on häneltä kaksi poikaa kuin helmiä, ja hän oli minun seuranani. Viime yönä hän alkoi solvata ja kritisoida sinua. Joten otin tikarin, laitoin sen hänen vatsalleen ja painoin sitä, kunnes tapoin hänet.
        Sen jälkeen Profeetta(rauha_hänen_ylleen) sanoi: Oi todistakaa, mitään kostotoimenpidettä hänen verestään ei ole maksettava.

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/abudawud/038.sat.html#038.4348

>>Ruotsissa Garola Hägvistin miehelle on langetettu kuolemantuomio Profeetta Muhammadin kunnian loukkaamisesta.

Se on kummallista, että ruotsalaiset lehdet näyttävät pitävän kuolemantuomiota ja tappouhkauksia luonnollisina seurauksina Runarin lausunnolle Muhammedin pedofiiliasta. Runaria syytetään tyhmäksi tolloksi, ja häntä vaaditaan pyytämän anteeksi.

Olisihan lain mukaan niin, että kaikki tappouhkauksia esittäneet pitäisi tuoda oikeuden eteen. Myös ne muslimit, jotka ovat lähettäneet kirjeen Irakiin terroristille, ovat murhan suunnitteluun syyllisiä, jos sellainen tapahtuu.
        Ruotsalainen oikeus ei ole Irakissa, eikä terroristi ole tuomari oikeusasiassa.

On kummallista, etteivät ruotsalaiset lehdet ja televisio osaa selittää oikeusasioiden alkeita muslimeille. Se olisi hyvin tarpeellista.

Muslimipojat olivat jopa uhanneet televisiossa, että he voivat alkaa syyttää kristinuskoa samanlaisilla syytöksillä. Se olisikin pahinta.

• viper

Vedä nyt vielä esiin Shiia-kortti niin pääset Karimin tasolle. "Taas shiiat vauhdissa!"

Kunniamurha on osa islamia, piste.

• usmizeed
        viper kirjoitti:

Vedä nyt vielä esiin Shiia-kortti niin pääset Karimin tasolle. "Taas shiiat vauhdissa!"

Kunniamurha on osa islamia, piste.

jota islam kielsi jyrkästi, vaikka perinteet ja kulttuuri eivät ole menettäneet otettaan islamin tulon jälkeen kaikkien kalloon.

• viper
        usmizeed kirjoitti:

jota islam kielsi jyrkästi, vaikka perinteet ja kulttuuri eivät ole menettäneet otettaan islamin tulon jälkeen kaikkien kalloon.

...jos islam menettäisi otteensa mahdollisimman nopeasti kaikista maailman kansoista. Islam on vajonnut murhaamisen, kiduttamisen, pedofilian ja sadismin tasolle, eikä islamilla ole enää mitään tarjottavaa maailmalle. Tulevaisuus kuuluu länsimaille ja globaalille ateismille. Myöskin kristinusko saisi luvan kuolla pois, muista uskonnoista puhumattakaan. Islamin kohdalla ongelma ovat muslimit; heidät pitäisi hävittää maan päältä, mieluiten ydinasein. Niin kauan kuin löytyy murhanhimoisia muslimeja, on olemassa islamia ja niin kauan maailmaa uhkaa islamin synkkä varjo. USA:ssa on tehty arvio, että islam katoaa kuluvan vuosituhannen aikana lopullisesti. Ennen sitä islam aiheuttaa mittaamatonta kärsimystä miljardeille ihmisille.

• taha.islam
        Jake Waits kirjoitti:

Muhammad armahti miehen.

jne. jne.

>Islamissa rangaistus kunnianloukkauksesta voi olla kuolema, mutta _meillä_ sitä kutsutaan kunniamurhaksi.

• Ranyaa
        ... kirjoitti:

>>Ruotsissa Garola Hägvistin miehelle on langetettu kuolemantuomio Profeetta Muhammadin kunnian loukkaamisesta.

Se on kummallista, että ruotsalaiset lehdet näyttävät pitävän kuolemantuomiota ja tappouhkauksia luonnollisina seurauksina Runarin lausunnolle Muhammedin pedofiiliasta. Runaria syytetään tyhmäksi tolloksi, ja häntä vaaditaan pyytämän anteeksi.

Olisihan lain mukaan niin, että kaikki tappouhkauksia esittäneet pitäisi tuoda oikeuden eteen. Myös ne muslimit, jotka ovat lähettäneet kirjeen Irakiin terroristille, ovat murhan suunnitteluun syyllisiä, jos sellainen tapahtuu.
        Ruotsalainen oikeus ei ole Irakissa, eikä terroristi ole tuomari oikeusasiassa.

On kummallista, etteivät ruotsalaiset lehdet ja televisio osaa selittää oikeusasioiden alkeita muslimeille. Se olisi hyvin tarpeellista.

Muslimipojat olivat jopa uhanneet televisiossa, että he voivat alkaa syyttää kristinuskoa samanlaisilla syytöksillä. Se olisikin pahinta.

...nimittäminen täyttää myöskin kunnianloukkauksen kriteerit.

>Muslimipojat olivat jopa uhanneet televisiossa, että he voivat alkaa syyttää kristinuskoa samanlaisilla syytöksillä.

Varsin mielenkiintoista - sillä jos he toteuttavat aikeensa, niin tulevat samalla solvanneeksi oman uskontonsa profeettaa (Jeesusta).

• ...
        Ranyaa kirjoitti:

...nimittäminen täyttää myöskin kunnianloukkauksen kriteerit.

>Muslimipojat olivat jopa uhanneet televisiossa, että he voivat alkaa syyttää kristinuskoa samanlaisilla syytöksillä.

Varsin mielenkiintoista - sillä jos he toteuttavat aikeensa, niin tulevat samalla solvanneeksi oman uskontonsa profeettaa (Jeesusta).

Kristinuskoa vastaan on jo syydetty kaikki syytökset. Mitään enempää ei voi keksiä. Todella harkiten ja rienaamisen tarkoituksella ovat tekijät sanoneet sen tehneensä. Kristinusko on niin vahva, että se kestää kaiken. Pilkkaajat häpäisevät vain itsensä. "Pilkka sattuu omaan nilkkaan"
        Islam on niin heikko, että sitä pitää puolustaa murhauhkauksilla. Islamia on varmaan aina pidetty pystyssä terrorilla. Siksi sitä tehtiin nyt myös Ruotsissa. Muslimit saivat Runarilta anteeksipyynnön kiristämällä.

On selvää, että islam on Runar Sögaardin tapauksessa paljastettu siksi, mitä se on. Muslimit kääntyivät Irakiin kuuluisan terroristin puoleen. Siellä on heidän esimiehensä.

Olen kyllä hyvin hämmästynyt Expressenin tavasta käsitellä asiaa. Vähääkään pyrkimystä rehelliseen tarkasteluun ei ole näkynyt. Kaikki on vain poliittisesti korrektia.

• .-.-.

>>http://service.spiegel.de/cache/international/0,1518,344374,00.html

Muslimeilla on kauhistuttavia tapoja. He tekevät väärin, kun tulevat asumaan länsimaihin, joissa joutuvat tekemään kunniamurhia. Kaikkien siirtolaisten kanssa pitäisi tehdä sopimus näistä asioista, ennenkuin pysyvä oleskelupa ja työlupa myönnettäisiin.

• muslimw

mene hermot tällä kirjoitetaan asioista josta ei tiedetään mitään.
      TÄMÄ ASIA ON KÄSITTELTY NIIN MONTA KERTAA. KUNNIAMURHA EI KUULUU ISLAMIIN.

• AntiMusu

Raiskaaminen,tappaminen yms.lapsiinsekaantuminen islamin arkipäivää!1!!!!!!

• Allahin-kosto

Julkiset mestaamiset, hirttäjäiset, kivittämiset ja kunniamurhat ovat kaikki islamin sisäisen monikulttuurisuuden ja rikkauden ilmentymiä.

EI OLE YHTÄ ISLAMIA!

Jos jossain muslimilahkossa jossain maassa ei tehdä kunniamurhia, se ei tarkoita, että kaikki muslimit sanoutuvat irti tuosta käytännöstä. Älä niputa kaikkia muslimeja yhteen!

• usmizeed
        Allahin-kosto kirjoitti:

Julkiset mestaamiset, hirttäjäiset, kivittämiset ja kunniamurhat ovat kaikki islamin sisäisen monikulttuurisuuden ja rikkauden ilmentymiä.

EI OLE YHTÄ ISLAMIA!

Jos jossain muslimilahkossa jossain maassa ei tehdä kunniamurhia, se ei tarkoita, että kaikki muslimit sanoutuvat irti tuosta käytännöstä. Älä niputa kaikkia muslimeja yhteen!

Profeetta Mohammed itse kielsi kunniamurhat, jotka arabit harrastivat ennen islamin tuloa. Ja tarkistapa mikä on islamia ja mikä ei.

• Sharim
        usmizeed kirjoitti:

Profeetta Mohammed itse kielsi kunniamurhat, jotka arabit harrastivat ennen islamin tuloa. Ja tarkistapa mikä on islamia ja mikä ei.

Sharim on islamia, silpominen, kivittäminen yms.. Neuvot "kuinka naista hakataan, ilman että jälkiä jää" on islamia. Koraanissa neuvotaan myös naisen sulkeminen huoneeseen eliniäksi rangaistukseksi.

• Elia
        Sharim kirjoitti:

Sharim on islamia, silpominen, kivittäminen yms.. Neuvot "kuinka naista hakataan, ilman että jälkiä jää" on islamia. Koraanissa neuvotaan myös naisen sulkeminen huoneeseen eliniäksi rangaistukseksi.

Miksi turkkilaisen Hatin Sürücün islamin uskoiset veljet tappoivat hänet?

Heidän mielestään hän varmaan luopui islamista? Ja näin samalla kunniaa häpäisi?

Ja jos joku luopuu islamista, silloin on veljille selvä ohje miten Muhammedin esimerkin mukaan tulee toimia.

"Ali poltti joitain ihmisiä ja tämä uutinen tuli Ibn Abbasille, joka sanoi. "Jos olisin ollut hänen paikallaan en olisi polttanut heitä koska Profeetta (Muhammed) sanoi 'älä rankaise ketään Allahin rankaisulla.' Epäilemättä, olisin tappanut heidät, sillä Profeetta (Muhammed) sanoi 'jos joku (muslimi) luopuu uskostaan, tapa hänet'."
        (Muhammedin seuraajien perimätieto-kokoelma nimeltä Hadith, Sahih Bukhari)

Muhammed sanoi: "jos joku (muslimi) luopuu uskostaan, tapa hänet"

Jeesus, Profeetta sanoi: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."

• Elia kirjoitti:

Miksi turkkilaisen Hatin Sürücün islamin uskoiset veljet tappoivat hänet?

Heidän mielestään hän varmaan luopui islamista? Ja näin samalla kunniaa häpäisi?

Ja jos joku luopuu islamista, silloin on veljille selvä ohje miten Muhammedin esimerkin mukaan tulee toimia.

"Ali poltti joitain ihmisiä ja tämä uutinen tuli Ibn Abbasille, joka sanoi. "Jos olisin ollut hänen paikallaan en olisi polttanut heitä koska Profeetta (Muhammed) sanoi 'älä rankaise ketään Allahin rankaisulla.' Epäilemättä, olisin tappanut heidät, sillä Profeetta (Muhammed) sanoi 'jos joku (muslimi) luopuu uskostaan, tapa hänet'."
        (Muhammedin seuraajien perimätieto-kokoelma nimeltä Hadith, Sahih Bukhari)

Muhammed sanoi: "jos joku (muslimi) luopuu uskostaan, tapa hänet"

Jeesus, Profeetta sanoi: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."

>>Jeesus, Profeetta sanoi: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä." >>

Siispä: monia on synnittömiä kristittyjä tälläkin palstalla.

• Tepponen
        Aabra-ham kirjoitti:

>>Jeesus, Profeetta sanoi: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä." >>

Siispä: monia on synnittömiä kristittyjä tälläkin palstalla.

ei ole 1,2 mmmmiljardin vvvviattoman ihmisen ikuinen esikuva.

• Tepponen kirjoitti:

ei ole 1,2 mmmmiljardin vvvviattoman ihmisen ikuinen esikuva.

ei ole vallassa. Onneksi useimmat sumalaiset eivät ole samanlaisia vihanlietsojia.

• Tepponen
        Aabra-ham kirjoitti:

ei ole vallassa. Onneksi useimmat sumalaiset eivät ole samanlaisia vihanlietsojia.

Suosittelisitko muuten tuota äskeistä Jeesuksen oppia tälläkin palstalla esiintyville lukuisille kivitystuomioita kannattaville muslimeille?

• Tepponen kirjoitti:

Suosittelisitko muuten tuota äskeistä Jeesuksen oppia tälläkin palstalla esiintyville lukuisille kivitystuomioita kannattaville muslimeille?

kantani kivityksiin, amputointeihin ja muihin julmiin rangaistuksiin.

Aivan kuten olen ilmaissut kantani sinun ja kumppaniesi harjoittamaan uskonnon herjaamiseen, kiusaamiseen ja vihanlietsontaan.

Julmat rangaistukset ovat paitsi epäinhimillisiä myös omiaan turmelemaan koko yhteiskunnan.

Maassa asuvan vähemmistön uskonnon herjaaminen, sen jäsenten kiusaaminen ja vihanlietsonta heitä vastaan ovat myös epäinhimillistä toimintaa ja omiaan turmelemaan yhteiskuntaa. Sitä paitsi se on Suomessa lainvastaista.

• Tepponen
        Aabra-ham kirjoitti:

Aivan kuten olen ilmaissut kantani sinun ja kumppaniesi harjoittamaan uskonnon herjaamiseen, kiusaamiseen ja vihanlietsontaan.

Julmat rangaistukset ovat paitsi epäinhimillisiä myös omiaan turmelemaan koko yhteiskunnan.

Maassa asuvan vähemmistön uskonnon herjaaminen, sen jäsenten kiusaaminen ja vihanlietsonta heitä vastaan ovat myös epäinhimillistä toimintaa ja omiaan turmelemaan yhteiskuntaa. Sitä paitsi se on Suomessa lainvastaista.

>> Olen useaan kertaan ilmoittanut kantani kivityksiin, amputointeihin ja muihin julmiin rangaistuksiin.

Niin minäkin.

>> Julmat rangaistukset ovat paitsi epäinhimillisiä myös omiaan turmelemaan koko yhteiskunnan.

Tästä syystä minä vastustan aktiivisesti tuollaisten rangaistuksien kannattajia ja oppeja jotka kannattavat tuollaisia rangaistuksia. Onko siinä jotakin väärää?

>> Maassa asuvan vähemmistön uskonnon herjaaminen

Mikä on herjausta ja mikä ei? Missä kulkee kritiikin veteen piirretty raja? Tuleeko vähemmistöuskontoa käsitellä eri hansikkain kuin ennemistöuskontoa?

• jake_waits
        Aabra-ham kirjoitti:

>> Julmat rangaistukset ovat paitsi epäinhimillisiä myös omiaan turmelemaan koko yhteiskunnan. >>

Islamin uskontoon kuuluu rangaistuksena esim. käden amputointi varkaudesta. Se määrätään täysin eksplisiittisesti Koraanissa:
        5:38. "Varkailta taasen, olkootpa mies~ tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. Jumala on mahtava, viisas."
        http://www.islamopas.com/koraani/005.htm

• Tepponen kirjoitti:

>> Olen useaan kertaan ilmoittanut kantani kivityksiin, amputointeihin ja muihin julmiin rangaistuksiin.

Niin minäkin.

>> Julmat rangaistukset ovat paitsi epäinhimillisiä myös omiaan turmelemaan koko yhteiskunnan.

Tästä syystä minä vastustan aktiivisesti tuollaisten rangaistuksien kannattajia ja oppeja jotka kannattavat tuollaisia rangaistuksia. Onko siinä jotakin väärää?

>> Maassa asuvan vähemmistön uskonnon herjaaminen

Mikä on herjausta ja mikä ei? Missä kulkee kritiikin veteen piirretty raja? Tuleeko vähemmistöuskontoa käsitellä eri hansikkain kuin ennemistöuskontoa?

>>Mikä on herjausta ja mikä ei? Missä kulkee kritiikin veteen piirretty raja? Tuleeko vähemmistöuskontoa käsitellä eri hansikkain kuin ennemistöuskontoa?>>
        Tapauksessasi veteen piirretty raja on jo ylittynyt. Tarkemmin asian ratkaisee oikeusistuin sitten, jos joku vaivautuu tekemään sinusta rikosilmoituksen.

11 luku: Sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan
        8 § (21.4.1995/578) Kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

17 luku: Rikoksista yleistä järjestystä vastaan

10 § (24.7.1998/563) Uskonrauhan rikkominen. Joka
        1.   julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa (267/1922) tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, tai
        2.   meluamalla, uhkaavalla käyttäytymisellään tai muuten häiritsee jumalanpalvelusta, kirkollista toimitusta, muuta sellaista uskonnonharjoitusta taikka hautaustilaisuutta,
        on tuomittava uskonrauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

• Tepponen
        Aabra-ham kirjoitti:

>>Mikä on herjausta ja mikä ei? Missä kulkee kritiikin veteen piirretty raja? Tuleeko vähemmistöuskontoa käsitellä eri hansikkain kuin ennemistöuskontoa?>>
        Tapauksessasi veteen piirretty raja on jo ylittynyt. Tarkemmin asian ratkaisee oikeusistuin sitten, jos joku vaivautuu tekemään sinusta rikosilmoituksen.

11 luku: Sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan
        8 § (21.4.1995/578) Kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

17 luku: Rikoksista yleistä järjestystä vastaan

10 § (24.7.1998/563) Uskonrauhan rikkominen. Joka
        1.   julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa (267/1922) tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, tai
        2.   meluamalla, uhkaavalla käyttäytymisellään tai muuten häiritsee jumalanpalvelusta, kirkollista toimitusta, muuta sellaista uskonnonharjoitusta taikka hautaustilaisuutta,
        on tuomittava uskonrauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

ja voin luvata, että häviät. Miksi muuten olet katsonut täysin läpi sormiesi Karimin tappouhkaukset?

>> Tapauksessasi veteen piirretty raja on jo ylittynyt.

Mitä sinun ei tietenkään tarvitse todistaa.

• Tepponen kirjoitti:

ja voin luvata, että häviät. Miksi muuten olet katsonut täysin läpi sormiesi Karimin tappouhkaukset?

>> Tapauksessasi veteen piirretty raja on jo ylittynyt.

Mitä sinun ei tietenkään tarvitse todistaa.

......

• Tepponen
        Aabra-ham kirjoitti:

......

asiallisista vastauksistasi :)

• Tepponen kirjoitti:

asiallisista vastauksistasi :)

Opettele lukemaan.

• Tepponen
        Aabra-ham kirjoitti:

Opettele lukemaan.

>>Opettele lukemaan.

Siis eikö "höpö höpö" ollutkaan asiallinen vastaus?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe