Milloin lottorivi kannattaa tehdä?

Anonyymi

Onko sillä mitään väliä, mihin kellonaikaan tai viikonpäivänä lottopelien rivit (Eurojackpot, Lotto, Vikinglotto) kannattaisi tehdä, jos antaa tietokoneen (netti) tai myyntipaikassa koneen arpoa numerot? Eli kannattaako Lotto tehdä aina arvontapäivänä lauantaina, vai esim. jo päivää paria aikaisemmin? Entä kellonaika, onko parempi pelata aamulla, päivällä, illalla, yöllä (netissä), kannattaako arpoa hieman ennen pelin sulkeutumisaikaa?

45

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei väliä. Suuria voittoja kun ei jaeta pelaajille. Edunsaajat kyllä on. Mutta pelaamalla niihin piireihin ei voi päästä.

    • Anonyymi

      Lottovoittajat tietää jos niitä ON, hehehehehihihihihiheheheheheheh

    • Anonyymi

      Vermossa Valte sanoi '' ...nyt on pelattava, on onnea ilmassa''

      • Anonyymi

        Ei ole lottovoittoja. Menee korruptioon ns. Voitot sisäpiirin tyypeille.


    • Anonyymi

      Tietokoneen tekemästä Veikkauksen Kenosta puhumattakaan. Veikkaus tuskin arpoo lottoa jos missä lienee eurojackpotti arvonta niin eivät arvo sitäkään. Vuosien ajan nähty miten todennäköisyydet on porukalle eduksi vaikka yksittäisien pelaajien osuus on 10 000 kertainen .Toiseksi mikä tehdään piilossa on verraten jäniksen vetämistä hatusta.

      • Anonyymi

        Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!

        Varsinkin jos tietämys on tuolla tasolla;)


      • Anonyymi

        Lotosta en tiedä mutta EJP arvonta suoritetaan perjantai-iltaisin Helsingissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin jos tietämys on tuolla tasolla;)

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille ja olympiavoittajalle!


      • Anonyymi

        Niinpä, sekä Veikkaus on vuoden puolella 2020 ? 2021 ? sitoutunut sopimuksin torjumaan rahanpesua. On selvää että pelaajien taustoja tutkitaan Veikkauksen sekä poliisin yhteistyössä Entäpä jos tuleekin ilmi selvästi rahanpesuun osalistuneen esim lottorivi saa 7 oikein ?
        Olisivatko ihan vain jauhot suussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!

        Toivoa ei saa tappaa. Eurolla viikossa mennään lotossa vaikka kiusaksi. Ja vakioon 25 senttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoa ei saa tappaa. Eurolla viikossa mennään lotossa vaikka kiusaksi. Ja vakioon 25 senttiä.

        tohon vielä 3€


    • Anonyymi

      Rahanpesuun liittyen, ulkomaalaisilla pelipaikoilla pelaaminen periaatteessa riittää syyksi Veikkaukselle ottaa pelaajan tallerit taskuun Suomen valtion hyhteiseen hyyvään.

      Jounalistin viimeiset sanat, konnia on kaikkialla.

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005411574.html

      • Anonyymi

        Veikon toimitusjohtaja on yli 30 tonnin kk palkalla sitten harmiton hessu vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikon toimitusjohtaja on yli 30 tonnin kk palkalla sitten harmiton hessu vaan.

        Tuo 30000 € on aika pieni osa rahavirroista, jotka siirtyvät kuukausittain pelaajilta kohti Veikkausta. Emme tiedä kaikkea. Silloin tällöin jotain jostain paljastuu kuten tyttö Ala-Viikarin "eduista" muuan virastossa. Onneksi Veikkauksen kerrotaan olevan vapaa korruptiosta. Eri asia on kuka tuohon uskoo. Minä en ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo 30000 € on aika pieni osa rahavirroista, jotka siirtyvät kuukausittain pelaajilta kohti Veikkausta. Emme tiedä kaikkea. Silloin tällöin jotain jostain paljastuu kuten tyttö Ala-Viikarin "eduista" muuan virastossa. Onneksi Veikkauksen kerrotaan olevan vapaa korruptiosta. Eri asia on kuka tuohon uskoo. Minä en ainakaan.

        ''Emme tiedä kaikkea''

        Sinä et tiedä mitään mutta luulet paljon;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Emme tiedä kaikkea''

        Sinä et tiedä mitään mutta luulet paljon;)

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


    • Anonyymi

      Kysymys oli, milloin rivi/rivit kannattaa pelata ja ostaa? Lähinnä tarkoitan koneen arpomia rivejä, sillä jos pelaa vuodesta toiseen samoilla numeroilla, niin sillähän ei väliä sitten ole. Eli ostaako rivi vasta arvontapäivänä, vai jo päiviä aikaisemmin? Miten te muut teette, ja eritoten kiinnostaa teidän strategia, jotka olette joskus voittaneet niitä miljoonia. Tai edes sadan- ja kymppitonnin voittoja.

      • Anonyymi

        Ihan se ja sama pelaatko maanantai aamuna vai lauantaina 5 minuuttia ennen arvontaa


    • Anonyymi

      Kotiin mini lottokone käsinveivattava?

      • Anonyymi

        Sellaisiakin oli joskus myynnissä. Kirpparilta ehkä.....


    • Anonyymi

      Enemmän on väliä 'missä' lottorivinsä jättää.
      Jälleen näimme ja koimme että jättipotit menevät etelä ja länsi Suomeen, samoille paikkakunnille usein. Siellä valitut, yksinään voittavat juhlivat.
      Esim Pohjois Savossa vain porukassa voi voittaa ja kuponki pitää jättää Tahkovuoren turistirysän lieppeillä. Samoin netissä vain porukoiden rippeitä sinnepäin suodaan.
      Ennalta arvattavaa syrjintää vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        ''...ja kuponki pitää jättää Tahkovuoren turistirysän lieppeillä''

        Tahkovuoressa (-lla?) käy asiakkaita ympäri Suomen. Mahdollinen voittaja voi olla mistä tahansa.


    • Anonyymi

      Minä viikonpäivänä lienee pelannut tuo eilinen lotossa 12 miljoonaa voittanut? Montahan riviä pelasi, valitsiko itse numerot vai oliko pikapelirivejä? Voittajahaastattelua odotellessa, saammeko lisätietoja kyseiseen asiaan?

      • Anonyymi

        Pelasin yhden ainoan rivin ja tärppäsi!


        T: Lohjan mies


      • Anonyymi

        50v ollut samat tiedot, auton vaihdan, pienen matkan,kerron vain lähipiirille. Muuta ei irtoa. Joko haastattelija ei osaa tai voittajalla lusikallinen sontaa kalsareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelasin yhden ainoan rivin ja tärppäsi!


        T: Lohjan mies

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


    • Anonyymi

      O han joku voittanut kestolotollakin💰

      • Anonyymi

        Mä olen se oikea Lohjan voittaja. Enkä ole ajatellut muuttua mieheksi. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen se oikea Lohjan voittaja. Enkä ole ajatellut muuttua mieheksi. 🙂

        Onnittelut lottovoitosta Lohjalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta Lohjalle!

        Kiitoksia. Veikkauskin jo soitteli ja onnitteli. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia. Veikkauskin jo soitteli ja onnitteli. 😊

        Voitko kertoa monta riviä pelasit ja valitsitko numerot itse vai annoitko koneen arpoa ne? Entä minä viikonpäivänä pelasit ja jos kellonajankin vielä muistat, niin tämä kiinnostaa minua. Jos onni suosisi minuakin, kun tiedän millä tavalla miljoonavoitto on tullut aiemmin. Se mikä on tapahtunut ennen, tapahtukoon vielä uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa monta riviä pelasit ja valitsitko numerot itse vai annoitko koneen arpoa ne? Entä minä viikonpäivänä pelasit ja jos kellonajankin vielä muistat, niin tämä kiinnostaa minua. Jos onni suosisi minuakin, kun tiedän millä tavalla miljoonavoitto on tullut aiemmin. Se mikä on tapahtunut ennen, tapahtukoon vielä uudelleen.

        Pelasin 18,6 miljoonaa riviä joten oli yllättävänkin helppo voitto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelasin 18,6 miljoonaa riviä joten oli yllättävänkin helppo voitto!

        Onnittelut lottovoitosta 12 miljonäärille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta 12 miljonäärille!

        Kiitos! Nyt vaan on niin, että kyllä voitin 13 miljoonaa. Mutta kun piti ottaa 18,6 miljoonan laina niin on 6-7 miljoonan laina hoidettava. En saa ikinä maksettua. Apuva!

        Terv. Lohjan täti 👧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Nyt vaan on niin, että kyllä voitin 13 miljoonaa. Mutta kun piti ottaa 18,6 miljoonan laina niin on 6-7 miljoonan laina hoidettava. En saa ikinä maksettua. Apuva!

        Terv. Lohjan täti 👧

        Onnittelut henkilökohtaisesta konkurssista. Taas sujuvasti jätetty tämä pikku detalji mainitsematta ns. Voittajahaastattelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut henkilökohtaisesta konkurssista. Taas sujuvasti jätetty tämä pikku detalji mainitsematta ns. Voittajahaastattelussa.

        Veikkaus satuilee mitä haluaa ja jättää kertomatta oleellisiakin asioita jos kertomatta jättäminen hyödyttää jotenkin sitä.


    • Anonyymi

      Kohta kosahtaa.

      • Anonyymi

        Olet superrikas! Muista silti meitä, itseäsi köyhempiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet superrikas! Muista silti meitä, itseäsi köyhempiä!

        Ei tällä palstalla oikein viitsi kirjoitella. Muut on superrikkaita. Ite en ole. Lottovoitosta ei kannata unelmoida. Pettyä voi muillakin tavoin. Lottopeleihin tuhlattu rahamäärä on ainiaaksi menetetty "sijoitus". Vuodesta 1990 pelannut oon ja 1 kerran tullut 5 oikein lotossa. Sillä sai n. 60 euroa. Menetykset joinakin vuosina 100 %. Eli kaikki pelatut eurot hävitty. Ei ole mitenkään harvinaista sekään, että 50 kimppalottoriviä ilman yhtäkään pikkuvoittoa edes. Kyllä teidän muiden kelpaa kun pankkitilillä rahaa Teillä muilla on kymmeniä miljoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tällä palstalla oikein viitsi kirjoitella. Muut on superrikkaita. Ite en ole. Lottovoitosta ei kannata unelmoida. Pettyä voi muillakin tavoin. Lottopeleihin tuhlattu rahamäärä on ainiaaksi menetetty "sijoitus". Vuodesta 1990 pelannut oon ja 1 kerran tullut 5 oikein lotossa. Sillä sai n. 60 euroa. Menetykset joinakin vuosina 100 %. Eli kaikki pelatut eurot hävitty. Ei ole mitenkään harvinaista sekään, että 50 kimppalottoriviä ilman yhtäkään pikkuvoittoa edes. Kyllä teidän muiden kelpaa kun pankkitilillä rahaa Teillä muilla on kymmeniä miljoonia.

        Onnittelut lottovoitosta ja Suomeen syntymisestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tällä palstalla oikein viitsi kirjoitella. Muut on superrikkaita. Ite en ole. Lottovoitosta ei kannata unelmoida. Pettyä voi muillakin tavoin. Lottopeleihin tuhlattu rahamäärä on ainiaaksi menetetty "sijoitus". Vuodesta 1990 pelannut oon ja 1 kerran tullut 5 oikein lotossa. Sillä sai n. 60 euroa. Menetykset joinakin vuosina 100 %. Eli kaikki pelatut eurot hävitty. Ei ole mitenkään harvinaista sekään, että 50 kimppalottoriviä ilman yhtäkään pikkuvoittoa edes. Kyllä teidän muiden kelpaa kun pankkitilillä rahaa Teillä muilla on kymmeniä miljoonia.

        Niinkö, miksi maksa sanoo sitten useasti kaljaa,kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, miksi maksa sanoo sitten useasti kaljaa,kaljaa.

        Tiedän. Pankkitilisi saldo on 50-100 miljoonaa euroa. Sen vielä ymmärrän. Paljon on mullakin omaisuutta. Ei silti ole viisasta solvaten herjata köyhiä ihmisiä.


    • Anonyymi

      Katsotaan asiaa näin:
      sano mulle rivinumerot... mä jaan voittonumerot sitten lauantaina.

      Kone on luotu väistelemään kaikkia pelattuja rivejä.

      Pelaan, pienillä panoksilla, vaikka tiedän
      että koko arvonta on pelkkää huijausta.

      • Anonyymi

        Mikään lottoarvonnoissa ei ole huijausta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe