Onko sillä mitään väliä, mihin kellonaikaan tai viikonpäivänä lottopelien rivit (Eurojackpot, Lotto, Vikinglotto) kannattaisi tehdä, jos antaa tietokoneen (netti) tai myyntipaikassa koneen arpoa numerot? Eli kannattaako Lotto tehdä aina arvontapäivänä lauantaina, vai esim. jo päivää paria aikaisemmin? Entä kellonaika, onko parempi pelata aamulla, päivällä, illalla, yöllä (netissä), kannattaako arpoa hieman ennen pelin sulkeutumisaikaa?
Milloin lottorivi kannattaa tehdä?
45
995
Vastaukset
- Anonyymi
Ei väliä. Suuria voittoja kun ei jaeta pelaajille. Edunsaajat kyllä on. Mutta pelaamalla niihin piireihin ei voi päästä.
- Anonyymi
Lottovoittajat tietää jos niitä ON, hehehehehihihihihiheheheheheheh
- Anonyymi
Vermossa Valte sanoi '' ...nyt on pelattava, on onnea ilmassa''
- Anonyymi
Ei ole lottovoittoja. Menee korruptioon ns. Voitot sisäpiirin tyypeille.
- Anonyymi
Tietokoneen tekemästä Veikkauksen Kenosta puhumattakaan. Veikkaus tuskin arpoo lottoa jos missä lienee eurojackpotti arvonta niin eivät arvo sitäkään. Vuosien ajan nähty miten todennäköisyydet on porukalle eduksi vaikka yksittäisien pelaajien osuus on 10 000 kertainen .Toiseksi mikä tehdään piilossa on verraten jäniksen vetämistä hatusta.
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin jos tietämys on tuolla tasolla;)
- Anonyymi
Lotosta en tiedä mutta EJP arvonta suoritetaan perjantai-iltaisin Helsingissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin jos tietämys on tuolla tasolla;)
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille ja olympiavoittajalle!
- Anonyymi
Niinpä, sekä Veikkaus on vuoden puolella 2020 ? 2021 ? sitoutunut sopimuksin torjumaan rahanpesua. On selvää että pelaajien taustoja tutkitaan Veikkauksen sekä poliisin yhteistyössä Entäpä jos tuleekin ilmi selvästi rahanpesuun osalistuneen esim lottorivi saa 7 oikein ?
Olisivatko ihan vain jauhot suussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoa ei saa tappaa. Eurolla viikossa mennään lotossa vaikka kiusaksi. Ja vakioon 25 senttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoa ei saa tappaa. Eurolla viikossa mennään lotossa vaikka kiusaksi. Ja vakioon 25 senttiä.
tohon vielä 3€
- Anonyymi
Rahanpesuun liittyen, ulkomaalaisilla pelipaikoilla pelaaminen periaatteessa riittää syyksi Veikkaukselle ottaa pelaajan tallerit taskuun Suomen valtion hyhteiseen hyyvään.
Jounalistin viimeiset sanat, konnia on kaikkialla.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005411574.html- Anonyymi
Veikon toimitusjohtaja on yli 30 tonnin kk palkalla sitten harmiton hessu vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikon toimitusjohtaja on yli 30 tonnin kk palkalla sitten harmiton hessu vaan.
Tuo 30000 € on aika pieni osa rahavirroista, jotka siirtyvät kuukausittain pelaajilta kohti Veikkausta. Emme tiedä kaikkea. Silloin tällöin jotain jostain paljastuu kuten tyttö Ala-Viikarin "eduista" muuan virastossa. Onneksi Veikkauksen kerrotaan olevan vapaa korruptiosta. Eri asia on kuka tuohon uskoo. Minä en ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 30000 € on aika pieni osa rahavirroista, jotka siirtyvät kuukausittain pelaajilta kohti Veikkausta. Emme tiedä kaikkea. Silloin tällöin jotain jostain paljastuu kuten tyttö Ala-Viikarin "eduista" muuan virastossa. Onneksi Veikkauksen kerrotaan olevan vapaa korruptiosta. Eri asia on kuka tuohon uskoo. Minä en ainakaan.
''Emme tiedä kaikkea''
Sinä et tiedä mitään mutta luulet paljon;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Emme tiedä kaikkea''
Sinä et tiedä mitään mutta luulet paljon;)Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Kysymys oli, milloin rivi/rivit kannattaa pelata ja ostaa? Lähinnä tarkoitan koneen arpomia rivejä, sillä jos pelaa vuodesta toiseen samoilla numeroilla, niin sillähän ei väliä sitten ole. Eli ostaako rivi vasta arvontapäivänä, vai jo päiviä aikaisemmin? Miten te muut teette, ja eritoten kiinnostaa teidän strategia, jotka olette joskus voittaneet niitä miljoonia. Tai edes sadan- ja kymppitonnin voittoja.
- Anonyymi
Ihan se ja sama pelaatko maanantai aamuna vai lauantaina 5 minuuttia ennen arvontaa
- Anonyymi
Kotiin mini lottokone käsinveivattava?
- Anonyymi
Sellaisiakin oli joskus myynnissä. Kirpparilta ehkä.....
- Anonyymi
Enemmän on väliä 'missä' lottorivinsä jättää.
Jälleen näimme ja koimme että jättipotit menevät etelä ja länsi Suomeen, samoille paikkakunnille usein. Siellä valitut, yksinään voittavat juhlivat.
Esim Pohjois Savossa vain porukassa voi voittaa ja kuponki pitää jättää Tahkovuoren turistirysän lieppeillä. Samoin netissä vain porukoiden rippeitä sinnepäin suodaan.
Ennalta arvattavaa syrjintää vuodesta toiseen.- Anonyymi
''...ja kuponki pitää jättää Tahkovuoren turistirysän lieppeillä''
Tahkovuoressa (-lla?) käy asiakkaita ympäri Suomen. Mahdollinen voittaja voi olla mistä tahansa.
- Anonyymi
Minä viikonpäivänä lienee pelannut tuo eilinen lotossa 12 miljoonaa voittanut? Montahan riviä pelasi, valitsiko itse numerot vai oliko pikapelirivejä? Voittajahaastattelua odotellessa, saammeko lisätietoja kyseiseen asiaan?
- Anonyymi
Pelasin yhden ainoan rivin ja tärppäsi!
T: Lohjan mies - Anonyymi
50v ollut samat tiedot, auton vaihdan, pienen matkan,kerron vain lähipiirille. Muuta ei irtoa. Joko haastattelija ei osaa tai voittajalla lusikallinen sontaa kalsareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelasin yhden ainoan rivin ja tärppäsi!
T: Lohjan miesOnnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
O han joku voittanut kestolotollakin💰
- Anonyymi
Mä olen se oikea Lohjan voittaja. Enkä ole ajatellut muuttua mieheksi. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen se oikea Lohjan voittaja. Enkä ole ajatellut muuttua mieheksi. 🙂
Onnittelut lottovoitosta Lohjalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut lottovoitosta Lohjalle!
Kiitoksia. Veikkauskin jo soitteli ja onnitteli. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia. Veikkauskin jo soitteli ja onnitteli. 😊
Voitko kertoa monta riviä pelasit ja valitsitko numerot itse vai annoitko koneen arpoa ne? Entä minä viikonpäivänä pelasit ja jos kellonajankin vielä muistat, niin tämä kiinnostaa minua. Jos onni suosisi minuakin, kun tiedän millä tavalla miljoonavoitto on tullut aiemmin. Se mikä on tapahtunut ennen, tapahtukoon vielä uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa monta riviä pelasit ja valitsitko numerot itse vai annoitko koneen arpoa ne? Entä minä viikonpäivänä pelasit ja jos kellonajankin vielä muistat, niin tämä kiinnostaa minua. Jos onni suosisi minuakin, kun tiedän millä tavalla miljoonavoitto on tullut aiemmin. Se mikä on tapahtunut ennen, tapahtukoon vielä uudelleen.
Pelasin 18,6 miljoonaa riviä joten oli yllättävänkin helppo voitto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelasin 18,6 miljoonaa riviä joten oli yllättävänkin helppo voitto!
Onnittelut lottovoitosta 12 miljonäärille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut lottovoitosta 12 miljonäärille!
Kiitos! Nyt vaan on niin, että kyllä voitin 13 miljoonaa. Mutta kun piti ottaa 18,6 miljoonan laina niin on 6-7 miljoonan laina hoidettava. En saa ikinä maksettua. Apuva!
Terv. Lohjan täti 👧 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Nyt vaan on niin, että kyllä voitin 13 miljoonaa. Mutta kun piti ottaa 18,6 miljoonan laina niin on 6-7 miljoonan laina hoidettava. En saa ikinä maksettua. Apuva!
Terv. Lohjan täti 👧Onnittelut henkilökohtaisesta konkurssista. Taas sujuvasti jätetty tämä pikku detalji mainitsematta ns. Voittajahaastattelussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut henkilökohtaisesta konkurssista. Taas sujuvasti jätetty tämä pikku detalji mainitsematta ns. Voittajahaastattelussa.
Veikkaus satuilee mitä haluaa ja jättää kertomatta oleellisiakin asioita jos kertomatta jättäminen hyödyttää jotenkin sitä.
- Anonyymi
Kohta kosahtaa.
- Anonyymi
Olet superrikas! Muista silti meitä, itseäsi köyhempiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet superrikas! Muista silti meitä, itseäsi köyhempiä!
Ei tällä palstalla oikein viitsi kirjoitella. Muut on superrikkaita. Ite en ole. Lottovoitosta ei kannata unelmoida. Pettyä voi muillakin tavoin. Lottopeleihin tuhlattu rahamäärä on ainiaaksi menetetty "sijoitus". Vuodesta 1990 pelannut oon ja 1 kerran tullut 5 oikein lotossa. Sillä sai n. 60 euroa. Menetykset joinakin vuosina 100 %. Eli kaikki pelatut eurot hävitty. Ei ole mitenkään harvinaista sekään, että 50 kimppalottoriviä ilman yhtäkään pikkuvoittoa edes. Kyllä teidän muiden kelpaa kun pankkitilillä rahaa Teillä muilla on kymmeniä miljoonia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tällä palstalla oikein viitsi kirjoitella. Muut on superrikkaita. Ite en ole. Lottovoitosta ei kannata unelmoida. Pettyä voi muillakin tavoin. Lottopeleihin tuhlattu rahamäärä on ainiaaksi menetetty "sijoitus". Vuodesta 1990 pelannut oon ja 1 kerran tullut 5 oikein lotossa. Sillä sai n. 60 euroa. Menetykset joinakin vuosina 100 %. Eli kaikki pelatut eurot hävitty. Ei ole mitenkään harvinaista sekään, että 50 kimppalottoriviä ilman yhtäkään pikkuvoittoa edes. Kyllä teidän muiden kelpaa kun pankkitilillä rahaa Teillä muilla on kymmeniä miljoonia.
Onnittelut lottovoitosta ja Suomeen syntymisestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö, miksi maksa sanoo sitten useasti kaljaa,kaljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö, miksi maksa sanoo sitten useasti kaljaa,kaljaa.
Tiedän. Pankkitilisi saldo on 50-100 miljoonaa euroa. Sen vielä ymmärrän. Paljon on mullakin omaisuutta. Ei silti ole viisasta solvaten herjata köyhiä ihmisiä.
- Anonyymi
Katsotaan asiaa näin:
sano mulle rivinumerot... mä jaan voittonumerot sitten lauantaina.
Kone on luotu väistelemään kaikkia pelattuja rivejä.
Pelaan, pienillä panoksilla, vaikka tiedän
että koko arvonta on pelkkää huijausta.- Anonyymi
Mikään lottoarvonnoissa ei ole huijausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569