Audi A6 C7 3.0 TDI kampanja 23Z2

Anonyymi

Hei,

Onko kokemusta ko. kampanjasta 23Z2 150/180kw koneisten kuskeilta?

Puhelimessa luvattu, että ei tehoon vaikuta, mutta päivityksen jälkeen auto on surkea!

Keskialueen veto on jossain kadoksissa, kun ennen mentiin hieman varvasta näyttämällä samalla vaihteella, nyt pitää lyödä lappu lattiaan eikä mene siltikään. Kevyemmässä kiihdytyksessä laatikko tuuppii isompaa sisään eikä luonnollisesti tapahdu ”oikein mitään” kun vaihdot menossa.

Maantievauhdissa ennen riitti pikku polkaisu ja vetoa oli isollakin vaihteella. Nyt selaa pykäliä alaspäin useamman, ennen kuin lähdetään menemään ja silti vaisummin. Toisaalta, vaatii enemmän kierroksia 7-vaihteen kytkeytymiseksi rauhallisessakin ajossa… reippaammassa kiihdytyksessä hiljaisemmasta vauhdista joutuu kaasun pitämään aivan pohjassa, jotta vaihde pysyy samana eikä töki isommalle.

Hienoa maksaa merkkihuollosta melkein tonni ja saada huonommin toimiva auto tilalle.

Mikäli autossa olisi viriohjelma ollut sisällä, näkyykö se heidän diagnostiikassaan?

3

2609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se viriohjelma häviää jos merkkiliikkeessä pannaan uudet kartat ecuun. Tai sitten Audissa on vaan jotakin vikaa, suuttimet, cr-pumppu, turbo tms.

• Anonyymi

Eikös näihin jää ohjelmoinnista jälki, mikä huollon diagnostiikkavermeillä näkyy ja asentajan pitäisi ymmärtää olla ajamatta ohjelmaa päälle?

Mikäli noin radikaali muutos auton käyttäytymisessä, se ei selittyne ”vakio-ohjelman” ja ”päästöjä vähentävän vakio-ohjelman” välisellä erolla.

• Anonyymi

Minulla on A6 C7 150kW 3.0 TDI. Auto on ollut minulla uudesta asti, joten tiedän että mitään omia ohjelmointeja ei ole koskaan tehty. Siihen tehtiin tuo 23Z2-päivitys merkkiliikkeessä yllättäen ja pyytämättä pienen puskurivaurion korjauksen yhteydessä. Nyt olen muutaman päivän ajellut kaikenlaista ajoa, enkä huomaa kerta kaikkiaan mitään eroa aiempaan. Pettynyt olen lähinnä siihen että minulle ei kerrottu asiasta etukäteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe