Aivan, se olikin joku muu

Anonyymi

se sinun mielitietty, no onnee vain teille, väistyn sivummalle... :(

25

652

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa vähän miettiä anonyymipalstalla miten tyhmältä kuulostaa.

• Anonyymi

Äläpä oleta yhtään.
      Ota selvää ihan irl.

• Anonyymi

Hyvä neuvo!

• Anonyymi

Kertoiko se niin ja tunnetko hänet?

• Anonyymi

Kaikki naiset ei oo tinder-typyjä

• Anonyymi

Ei se olekaan rumien paikka….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se olekaan rumien paikka….

Kauneus on ihmisen sisällä. :)

Rumia ovat trollit ja narsistit sekä psykopaatit ja sosiopaatit ja mitä muita onkaan. Pöpejä kaikki.

• Anonyymi

En en en en, ainaskaaaan minä!!!! Ja tässä kommentissa ei ole mitään väärää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneus on ihmisen sisällä. :)

Rumia ovat trollit ja narsistit sekä psykopaatit ja sosiopaatit ja mitä muita onkaan. Pöpejä kaikki.

oletko autistinen, kysyn vaan
        toivoo: Riitta-Maria puolisoineen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet, vastaan vaan.
        Tiedän, minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sekaisin? Miksi kommentoit omiin/muiden nimettömien viesteihin? Miksi annat muille mahdollisuuden vastata sulle tai puuttua sun asioihin?

• Anonyymi

Mielitietty 😄

• Anonyymi

olet autistinen😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet autistinen😃

Höhööhhehehhe kenet näet näiden tekstien takana? Vai itsellekö vastailet?

• Anonyymi

Kenen minun jostakusta taas puhutaan, onnee ei pitäs sotkee näin epävarmoihin arpajaisiin

• Anonyymi

Joku muu oli kiinnostunut minusta tosissaan ja osoitti sen, toisin kuin sinä.

• Anonyymi

aha, itse koen kyllä osaittaneeni sen jo aikojen alussa ja ihan vastikäänkin..

• Anonyymi

Ja meidän tunteillako ei sitten ole mitään merkitystä, omillasi tai minun? Heti jos joku muu osoittaa tunteitaan niin sun kelkka kääntyy, aika kummallinen tyyli sanoisin..

• Anonyymi

Ihanaa. Olet onnesi ansainnut. Nussikaa paljon ja tehkää ihania vauvoja, että saadaan lisää elättäjiä tähän maahan.

• Anonyymi

Nänkin voi käydä.
      "Kaikki tytöt eivät osaa villitä mun vaistojain, kaikki tytöt eivät pelaa korteilla mä mitkä sain. Kaikki tytöt eivät ala enkeleiltä tuntumaan, mutta sinä olet jotain jonka otan jos mä saan".

• Anonyymi

Täsä mää ole, senkus otat. Vai tavan vuoksiko vaan heiluttelet sormia näppäimillä?

• Anonyymi

Olisitte khyll niin söpö parii! aaaww ihquuu ❤️
      Sivusta vaan.

• Anonyymi

Keski-ikäinen mies leikkii teiniä puheista päätellen ihguu.......... Ym.

• Anonyymi

ei kaanata enää

• Anonyymi

onha noit ainaki 100

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      508
      7558
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      388
      7283
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      89
      2171
    4. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1970
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      353
      1956
    6. Seksikäs naispari! Sita Salminen innoitti Jukka Haapalaista: "Toteutui monenlaiset päivä- ja yöunet"

Sita Salminen ja Kia Lehmuskoski vetivät naisparina hitaan, mutta sitäkin sensuellimman valssin Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Ja saivat sekä yle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1938
    7. Professori tyrmää Marinin hallituksen korona toimet

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/6a55281c-4f12-46d6-be17-f9ee97637f12 Professori Martin Scheinin esittää rajua kritiikkiä Suomen koronapäätöksi
      Maailman menoa
      107
      1903
    8. Paikallisessa bubissa 16.10-21

Ei uskoisi, että löytyy tämmöisiä juippeja, että lyö Marjuskassa 70- vuotiasta miestä niin, että hän loukkaa itsensä ja joutuu osastolle! Miehellä
      Haapavesi
      37
      1542
    9. Tuliko sinusta onnellinen?

Toivon kaikkea hyvää
      Ikävä
      88
      1120
    10. Nyt on jo pummattu syysvaatteetkin ja kengät

Huonoa mainostamista kun ei edes lenkkareiden nauhojaviitsitä solmia, melkein kengät tipati jalasta, huvittavaa viihdettä kun on niin amatöörimaista,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1048
    Aihe