Velvollisuutta vai tyhmyyttä?

Anonyymi

Välillä tuntuu maailmankuvan olevan mitä epäjärjestäytynyt koska ihmisten on pakko ansaitakseen leipänsä ottaa osaa työhön.Ei siinä mitään, mutta jos tuotetaan aseita ihmisten surmaamiseksi, ei moraalilla ole suurtakaan merkitystä.
Meidän talousjärjestelmä on mitä on eikä muuksi muutu!

8

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavallinen ihminen ei voi itse päättää mihin tarkoitukseen herrat lopputuotteita myyvät.

• Anonyymi

Kansalaisia kusetetaan niin nerokkaasti että jos olet töissä niin joudut maksamaan upseereille automaattisesti palkkaa verorahoilla etkä voi edes siitä kieltäytyä. Saatana hallitsee maailmaa.

• Anonyymi

Ihmisen työ on kutoa verkkoja ja kusipäät päättää että no tästähän me saadaankin hienoja naamioverkkoja armeijoille. Miljoonat omaan taskuun ja kutojalle vähäinen korvaus.

• Anonyymi

Tällaisia mietteitä, "Näin naapurissa..."

• Anonyymi

Itseasiassa Suomessa ei ole pakko. Kyse on siitä miten vähällä tulet toimeen. Täällä ei kuole nälkään eikä joudu kadulle vaikka ei tekisi töitä.

• Anonyymi

Mitenkäs karenssit jos ei ota työtä vastaan?

• Anonyymi

Kapitalismin nykyvaiheessa sotilaallisen uhkan on katsottu olevan päämäärä itsessään, imperialistisen talousjärjestelmän sisäistä logiikkaa.

• Anonyymi

Leipäjonoista saa ilmatteeks, ei tartte olla mädän järjestelmän orja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      372
      4149
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      196
      3835
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      633
      2966
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1666
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      341
      1531
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1468
    7. Ihanaa Espanjan lomaa Martina, lapset ja Hannu

Olette loman ansainneet ❤️
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1335
    Aihe