Hyi!
Päällimmäinen tunne tällä hetkellä.
T mies20-30.
Jos ketään kiinnosti.
Sivukysymys, kaipaako mua kukaan? Koska ihan just käännän sivua elämässäni. Sit voidaanki jo unohtaa. Häviän metsään ja jään sinne ikuisiksi ajoiksi.
Rauha! Sit saan sen vihdoinkin... Ruskeanaaraskarhun kainalossa...varoitin jo aikaisemmin, jos en ihmistä saa sit mennään eläimen kanssa sillee... Hyi hel...ei oikeesti... Mut oliko hauska tarina?
Hyi(tunne)
26
51
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko?
T mies20-30 - Anonyymi
Jos kaipaat mua ja oot 25 alle, samat sanat. Mäki sua. 🥸 Ja sun ruumista, mitä tässä nyt jeesustelemaan , miehet on uloke ihmisiä 😂
T mies20-30 - Anonyymi
Itse en ole ihminen. Jos ketään kiinosti.
Mä olen vaan
T mies20-30
Heterosaurus
Dinosauruksen jälkeläinen- Anonyymi
Siks mulla on niin isot lihakset(omasta mielestäni ainaki)isommat ainaki ku Prisman kassaneidillä.
T mies20-30
- Anonyymi
Joko saa pitää kädestä kulta?
T mies20-30- Anonyymi
Kulta, pthyi, pelkkä hopeaharkko olet. Koska et puhunu mulle sillon. Olis kannattanu. Arvosi laski huomattavasti dollareissa varmasti useamman tuhannen.
T mies20-30 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta, pthyi, pelkkä hopeaharkko olet. Koska et puhunu mulle sillon. Olis kannattanu. Arvosi laski huomattavasti dollareissa varmasti useamman tuhannen.
T mies20-30Kui sä noin sanoit rakkaimastasi.
Koska ööö öö ööö
En tiiä
T mies20-30 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T mies20-30Laski ku lehmän häntä HAHA 🐄 (möö) 😂
T mies20-30 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T mies20-30Älä ole naurettava. Jos tunnistat hänet, sinä puhut, etkä tule tänne syyllistämään tilanteessa voimatonta ihmistä. Elät valheessa ja siitä saa muut kärsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T mies20-30Sä eikä kukaan muukaan epätasa-arvoisessa tilanteessa määritä toisen ihmisen arvoa. Näin käyttäytyvä ihminen on alimmista alinta luokkaa.
- Anonyymi
Jos saisit valita nainen revolveri ja laukaus päähän vai pakkoavioliitto mun kanssa, kumman valitsisit?
T mies20-30 - Anonyymi
Saako omaan avaukseen spämmätä viestejä? Mun mielestä aika typerää jos ei sais. Koska oon kuitenki ainut kuka näitä lukee. En mä noita muita jaksa lukea. Omia viestejä on kivempi lukea.
T mies20-30- Anonyymi
Omat viestit on parhaita 👍🏻 vakuutan
T mies20-30
Jatka samaan malliin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat viestit on parhaita 👍🏻 vakuutan
T mies20-30
Jatka samaan malliinJos sä niin haluat.. no mikä jottei, no sehän kelpaa... Asia kunnossa.. laitetaan viestiä eteenpäin..
T mies20-30
- Anonyymi
Ollakko vai eikö olla, kas siinä pulma?
Valitsen välistä, sekä että.
T mies20-30- Anonyymi
Mielenkiintoinen valinta Fredrik, oletko harkinnut alan vaihtoa, sinustahan tulisi mainio puuseppä.
T mies20-30 - Anonyymi
Minä en ole kuule hupiukko!
Miettisit nyt vähän puheitasi. Julkisella paikalla.
T mies20-30 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kuule hupiukko!
Miettisit nyt vähän puheitasi. Julkisella paikalla.
T mies20-30Jaahaaäs siitähän s3e33e3eensuröitiin Selvää suomenkieltä.
Miksi?
T mies20-30
- Anonyymi
Niin jossain vaiheessa oli naiset mielessä, mutta keskustelun varsinainen punainen lanka unohtui?
?
T mies20-30- Anonyymi
Nii kysymys oli vaa että onks xx kuses suuhun, koska se on vältelly sua kohta 10vuotta. Eiks se välttely ollu selvä merkki ihastumisesta?
Kyllä kyllä. Siks mäki välttelen sitä.
Asia selvä.
Eipä kiinnosta se aihe enempää.
Kokokokooo
T mies20-30
- Anonyymi
Nyt tekis kyllä saunapalvi meetvursti kokoliha pihvi pekoni kerros hampurilainen gutaa. Mut en mä semmosia syö. Fantasiodaan sitten. Hujaaahh uuuuu (fantasioimisen ääniefekti kirjoitusmuodossa)
T mies20-30 - Anonyymi
Hei kuule sinä Eevaa aa lalalalalalaaa oot liian vanhaaaa aaa AAAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA
T mies20-30- Anonyymi
?
Aika mennä nukkumaan Fredrik.
T mies20-30 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?
Aika mennä nukkumaan Fredrik.
T mies20-30KroohPyyyhhh PRÖÖT
Pieretteks te muuten ikinä unissaan?
T mies20-30
- Anonyymi
Tässä hyvät palstan lukijat näemme erittäin hyvän esimerkin mielisairaasta henkilöstä joka pakkomielteisesti kirjoittaa jostain T-miehestä ikään kuin hän olisi itse jonkin sortin T-mies. Identiteettikriisiin ja epävakaaseen persoonallisuushäiriöön on myös tarjolla lääkkeitä ja terapiaa mutta tämä ihminen, öhöm joskin häntä voi edes ihmiseksi kutsua, on jo menetetty tapaus. Hän todennäköisesti näkee kaikkien palstan ikävien viestien takana T-miehiä ja näin ollen päätyy "tunnistelemaan" ja sitten raivoamaan öisin harhaisena nettipalstoilla ainoastaan kuitenkin vain tehden lähinnä hallaa itselleen, ei muille. Koittaisit jo nyt päästä yli siitä että ketään ei kiinnosta nuo typerät juttusi tai säälittävä elämäsi, sillä sehän sinua ärsyttääkin. Pyrit mustamaalaamaan ja manipuloimaan muita ihmisiä näkemään toisia huonompina kuin mitä he oikeasti ovat ( esimerkkinä tässä tämä T-mies) koska et ole itse milläänlailla kiinnostava henkilö eikä sinulla ole mitään oikeaa sanottavaa kellekkään ja todennäköisesti pikkumainen vihasi, kateutesi tai mikä lie, päihde / skitsofreniasi tuhoaa lopulta vain sinut itsesi. Suosittelen hakeutumaan hoitoon. Siunausta.
- Anonyymi
Minusta juttusi ei ole hauskoja. En niitä kyllä usein luekaan. En ihan varmaksi tiedä mitä yrität sanoa.
Olet nuori mies vielä. Ehdit kyllä rakastua vielä pari kertaa. Meillä vanhemmilla vähän jo hätä kun ei niitä ihania tule joka vuosi vastaan.. ehtiikö sitä vielä rakastaakin.. ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736401- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢35919Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan232789- 41779