Miksette te kaappihomot voi mennä homopalstalle juttelemaan? Itse olen aktiivinen runkkari, mutta täysin hetero, kiinnostaisi jutella runkkailuun liittyvistä asioista, mutta täällä on pelkkiä kaappihomo setämiehiä ettimässä kullia yms..
Itsetyydytys vai homoilupalsta?
6
639
Vastaukset
- Anonyymi
Miettinyt samaa. Mutta mistä haluaisit keskustella? Itseäni kiinnostaa runkkaus tavat. Mitä muuta keksii kuin pelkkä käsi? Joskus kumi hanskaa yms. "mausteena"
- Anonyymi
Sääntöjen mukaan siellä ei saa puhua seksistä.
- Anonyymi
Koska tämä palsta on tarkoitettu seksiaiheiseen keskusteluun kaikille.
- Anonyymi
Kyllähän tänne mahtuu kaikki miehet runkkailemaan ja nautiskelemaan!
Mua kìinnostas kans jutella jonku kans runkkaamisest..En oo mikää kaappihomo mihin viestis viitattiin mut en voi kieltää et ku jos jos toisen jätkän kans juttelen runkkaamisest ni mua alkaa kiihottaa..
- Anonyymi
Nyt puhuvat ”heteromiehet”, jotka harrastavat seksiä toisten miesten kanssa – ja palaavat kotiin naisen luo.
Kaikki homot eivät tänäkään päivänä uskalla ulos kaapista. Tässä jutussa kolme suomalaista miestä kertoo, millaista on elää kaksoiselämää ja harrastaa seksiä toisten miesten kanssa naisystävältä salaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b404d72-3f09-4f3f-98e8-1bdda2a32a3f
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237