Microsoftilla on ulkoasua suunittelu, joka pitkälti määrittää Windowsin kehityksen.
Windowsia ei optimoida vaan sitä vaan kasvatetaan ja vanhaa jopa NT ajan tavaraa on uudessakin paljon!
Osalta windows kasvaa koska jokaisessa tiedostossa on paljon vaan Tekstiä Microsontin oikeudesta.
Vuotavan järjetelmä paikkaukset sotkee systeemiä, koska ne tehdään kiireellä ja ei aina niin kovin järkevällä tavalla!
Windowsinkehitys on onnetonta!
11
99
Vastaukset
- Anonyymi
Joo... Windoosa pörähti kuin pieru ja kaatu. jälleen.
- Anonyymi
No mieti! Windowsissahan ei ole mitään tietosuojaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieti! Windowsissahan ei ole mitään tietosuojaa.
Wlan ja usb on w10 perusongelmia, myös saastuminen ja kaatuilu!!
Sellanen paska! - Anonyymi
Windowsia kehitetään vakoilu edellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wlan ja usb on w10 perusongelmia, myös saastuminen ja kaatuilu!!
Sellanen paska!Sen olen kyllä huomannut!
- Anonyymi
Kaatuu se! Surkeehan koko w11 on!
- Anonyymi
Sitä se on, Windowshan ei koskaan toimi kun pirtäisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se on, Windowshan ei koskaan toimi kun pirtäisi!
Et vain osaa käyttää. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsia kehitetään vakoilu edellä!
Huomasin että Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee! ! !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vain osaa käyttää. :D
Windows = Miljonatappiot!
Tappioita tulee koska Windows on tietoturva katastrofi!
- Anonyymi
Windows ei oikeasti kehity, vakoilua vaan lisätään
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804