Punakaartin kakarat ei pääse eläissään oikeisiin töihin

Anonyymi

Onko heille pestattu jo ylestä poliittisen toimittajien paikat tai Sannan avustajat

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eiväthän he ole koskaan töitä tehneetkään, koska heidän vanhempansa ovat samaa loisivaa porukkaa, kyllä yhteiskunta maksaa.

    • Anonyymi

      Taitaa vaan olla punakaartin kakarat kuolleet jo vanhuuteen . Kannattaa vaihtaa jo 2020 luvulle vaikka on kuinka katkera. Otappa yhteys mielenterveystoimistoon.

    • Anonyymi

      Kiitos tästä viestistä. Tajuamme, kuinka tärkeää on äänestää vasemmistoa.

    • Anonyymi

      Ei niiden tarvitse kun kuuluvat Haaviston kannabis haaremiin lukisitteko tarinani siinä näette millaista myrkkyä he ajavat se liike täytyy pysäyttää se on yhteiskunnalle vaarallinen kansanterveydelle kohdasta kannabiksen laillistamisesta olen entinen nisti niin näette millainen on vihreä liike ja kannabis yhdistys

    • Anonyymi

      Vasemmisto myrkky kauppiaat vastuuseen siitä mitä kadulla myydään kannabis yhdistyksen ja vihreiden toimesta se on saatava pois sieltä vihreät kylvää sitä lisää sinne se liike täytyy kieltää kansanterveydelle vaarallisena äärijärjestönä

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen keskustelu on käynnissä vihreistä kannabis yhdistyksestä sivulla kannabiksen laillistamisesta

    • Anonyymi

      Minä olen punakaartin taistelijan (punakaarti pakotti torpparin mukaan) kakaran jälkeläinen. Minä ainakin olen päässyt oikeisiin töihin ja maksoin veroja viime palkkakaudella muistaakseni 24 000€. Ihan hyvin siihen nähden että en ole duunarivanhempien köyhyydestä johtuen korkeakouluja käynyt.

      Tunnollisuudella ja kovalla työllä olen pärjännyt.

      Miten sinä aloittaja, miten sinulla menee työelämässä, kerro ihmeessä kun asian otit esiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe