Punakaartin kakarat ei pääse eläissään oikeisiin töihin

Anonyymi

Onko heille pestattu jo ylestä poliittisen toimittajien paikat tai Sannan avustajat

7

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eiväthän he ole koskaan töitä tehneetkään, koska heidän vanhempansa ovat samaa loisivaa porukkaa, kyllä yhteiskunta maksaa.

• Anonyymi

Taitaa vaan olla punakaartin kakarat kuolleet jo vanhuuteen . Kannattaa vaihtaa jo 2020 luvulle vaikka on kuinka katkera. Otappa yhteys mielenterveystoimistoon.

• Anonyymi

Kiitos tästä viestistä. Tajuamme, kuinka tärkeää on äänestää vasemmistoa.

• Anonyymi

Ei niiden tarvitse kun kuuluvat Haaviston kannabis haaremiin lukisitteko tarinani siinä näette millaista myrkkyä he ajavat se liike täytyy pysäyttää se on yhteiskunnalle vaarallinen kansanterveydelle kohdasta kannabiksen laillistamisesta olen entinen nisti niin näette millainen on vihreä liike ja kannabis yhdistys

• Anonyymi

Vasemmisto myrkky kauppiaat vastuuseen siitä mitä kadulla myydään kannabis yhdistyksen ja vihreiden toimesta se on saatava pois sieltä vihreät kylvää sitä lisää sinne se liike täytyy kieltää kansanterveydelle vaarallisena äärijärjestönä

• Anonyymi

Mielenkiintoinen keskustelu on käynnissä vihreistä kannabis yhdistyksestä sivulla kannabiksen laillistamisesta

• Anonyymi

Minä olen punakaartin taistelijan (punakaarti pakotti torpparin mukaan) kakaran jälkeläinen. Minä ainakin olen päässyt oikeisiin töihin ja maksoin veroja viime palkkakaudella muistaakseni 24 000€. Ihan hyvin siihen nähden että en ole duunarivanhempien köyhyydestä johtuen korkeakouluja käynyt.

Tunnollisuudella ja kovalla työllä olen pärjännyt.

Miten sinä aloittaja, miten sinulla menee työelämässä, kerro ihmeessä kun asian otit esiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      341
      3663
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      185
      3422
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      627
      2853
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      82
      1560
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      339
      1466
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1377
    7. 100
      1288
    Aihe