Itsetuhoiset ajatukset

Anonyymi

Olen monesti ajatellut itsetuhoisia ajatuksia yksinäisyyden takia. Miksi jaksaa?

17

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi että elämssä on oppimista loppuun asti. Kun sitten lopussa huomaa että lähtö lähestyy, ei halua silloinkaan lähteä. Turha siis liian aikasin kun lopussakaan ei halua.
      Sua jotenkin vaan kuivaa nykytilanne.
      1.Miksi?
      2.Töissä?
      3.Parisuhdetta?
      4.Ikä?
      5.Kaupunki?
      6.Ylivelkaantunut?
      7. Alkoholisti tai huumeiden käyttäjä?

      • Anonyymi

        1. Tuntuu että elämä lipuu ohi.
        2. Olen töissä.
        3. Sinkku
        4. 36v mies
        5. Keski Suomi
        6. Ei ole velkaa.
        7. En kumpaakaan.

        Ja Tinderiä olen aika ahkerasti käyttänyt, ei mitään eloa sieltäkään.

        Joutuuko tässä lääkärille mennä juttelemaan, kun mieliala on alhaalla ja mitään ei oikein saa aloitettua.

        Terveisin aloittaja


    • Anonyymi

      Kuinka olet jäänyt yksin?

    • Anonyymi

      Elämä on täynnä kaikkea kivaa (toki huonojakin asioita). Älä luovuta yksinäisyyden takia. Mieti, mikä sinua kiinnostaa, mitä haluat kokea, mitä sinulta puuttuu ja motivoi itsesi sitä kohti. Jos haluat ystäviä, harrasta tai mene kouluun/töihin, sieltä saat. Jos haluat kumppanin, mieti mitä väylää voisit sellaisen löytää. Tinderiä moni suosinut. Yleensä kumppani löytyy töistä/koulusta/harrastuksista/vapaa-ajalta. Tässä maailmassa kaikille riittää ystäviä/kumppaneita. Koe, näe, uskalla! Elmä on kokemuksia ja nautintoa varten. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Älä turhaan pyri niiden ihmisten seuraan, jotka eivät sinusta välitä. Saat vain jatkuvia pettymyksiä.
      Verkostoidu sellaisten ihmisten kanssa, joiden elämässä on tilaa sinulle. Älä yritä nostaa statustasi valitsemallavain itsellesi hyödyllisiä ihmisiä, vaan ole avoin kaikille kontakteille. Silloin yksinäisyytesi helpottaa.

    • Anonyymi

      Hei aloittaja!

      Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu, koska olen itse täysin samassa tilanteessa. Olen 35v mies, sinkku, töissä, velaton ja tuntuu tosiaan, että elämä lipuisi ohi. Jokin suuri "paine" kasvaa sisällä, että tälle asialle täytyisi tehdä jotain tai päädyn viellä auton keula edellä valotolppaan, koska nykyisessä elämässä ei ole muuta kuin työnteko ja yksinäisyys.

      Työkaveteita lukuun-ottamatta minulla on yksi hyvä ystävä, mutta meidän mielenkiinnon kohteemme ovat niin erilaisia ja me asummekin melkoisen kaukana toisistamme, ettei meistä juurikaan ole seuraa toisillemme.

      Yksi asia mitä olen ajatellut, mikä voisi piristää elämääni olisi ulkomaan matkailun aloittaminen, mutta sitäkään en haluaisi harrastaa yksin. Olen aina ajatellut, että jos löydän kumppanin, niin matkustelen sitten hänen kanssaan tai jos ystäväni saa taloudellisen tilanteensa sille tasolle, että hän voisi matkustella kanssani, niin sitten matkailisin hänen kanssaan. Kumpaakaan ei ole tapahtunut menneen 7v aikana....

      Jos sinä aloittaja olisit kiinnostunut myös matkailusta, niin ehkä voisimme tutustua, ystävystyä ja kenties alkaa matkustelemaan yhdessä? Eihän sitä tiedä, vaikka päädyttäisiin joskus Aasian suuntaan ja sieltä löytyisi Ladyt kainaloon, jotka viellä osaisivat arvostaa tavallista, työtätekevää miestä.

      • Anonyymi

        Ei pöllömpi idea teillä olis reissata yhessä. Toki muutakin itsestä kivaa kannattaa tehdä. Vaikka yksin jos ei kaveria
        Minä reissasin yksin aasiassa repun kanssa kymmenkunta kertaa. Oikea paikka jos suomen haluaa unohtaa töysin. Thaimassa ja filippiineillä. Molemmat parempia. Thaimaassa ruoka tulisempaa mutta muuten parempaa ja filippiineillä puhutaan paremmin englantia. Siinä erot pääasiassa. Ja filippiineille on pidemmät lennot eikä suoria lentoja ole.

        Noista naisista vielä niin ne yleiset varotukset pitää paikkansa. Money. Mutta elä siitä välitä kaikki hyvin kunhan ei tuo tänne. Kun lähtee kotia niin pääsee eroon viimeistään. Vaikka pahaa pelkään ettette tätä muista.


    • Anonyymi

      Mitä sitten oikeastaan etsit tai tarvitset toisista? Tarkoitusta vai jonkinlaista rauhoittelua?

    • Anonyymi

      Tääl on niin paljon pässinpäitä, että on usein helppoa olla yksin.

    • Anonyymi

      Ei minkään takia. Tee se jo tänään, niin ei tarvitse kestää.

    • Anonyymi

      Ymmärrän ap:tä, varmaan haluaisit perustaa perheen, mutta se on vaikeaa jos ei löydy naista. Sullahan on asiat kumminkin tosi hyvin, ne voisi olla paljon huonomminkin.Älä edes ajattele itsaria.

      • Anonyymi

        Niin. Jos löytäisit sen naisen ja vaikka sitte kohta olis lauma lapsia niin tietäähän sen. Avioero. Muutto yksin kunnan yksiöön. Isot elatusmaksut. Ja kohta ex muuttaa ladten kanssa ranskaan uuden puolison luo.

        Aatteleppa ite onko sitte köysi rasvattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jos löytäisit sen naisen ja vaikka sitte kohta olis lauma lapsia niin tietäähän sen. Avioero. Muutto yksin kunnan yksiöön. Isot elatusmaksut. Ja kohta ex muuttaa ladten kanssa ranskaan uuden puolison luo.

        Aatteleppa ite onko sitte köysi rasvattuna.

        Noinhan se todennäköisesti menisi, mutta joitakin asioita ei vain voi toiselle opettaa, vaan ne pitää itse oppia ja kokea kantapään kautta, ennenkuin voi todella hyväksyä asian. Sitten vasta kun on henkilökohtaisesti läpikäynyt helvetin parisuhteessa tai edes jonkinasteisen epäonnistuneen suhteen, niin sitten vasta osaa arvostaa yksinoloa ja sinkkuutta. Ellei sitten ole ollut niin kokemus rikasta nuoruutta / lapsuutta, että olisi löytänyt kasapäin harrastuksia, joihin suhtautuu niin intohimoisesti, ettei aikaa yksinkertaisesti riitä parisuhteesta haaveilemiseen.


      • Anonyymi

        Nii kyllä minunkin mielestä muut asiat on hyvin. Kyllähän se väkisinkin tulee mieleen, että mikä minussa on vikana kun ei tuolla deittimaailmassa natsaa oikeen.

        Ja sitten kuunnella heti aamusta töissä toisten ihmisten hehkutusta normi parisuhde arkea kuinka tehty sitä ja tätä. Käyty reissussa, yms.

        Valehtilisin jos väittäisin ettei nuo jutut kaiverra omaa mieltä. Tietysti niiden onni ei ole minulta pois, mutta hankala se noin on oikeasti ajatella.

        Ehkä mä kaipaan jonkun ammattilaisen kanssa juttelua.

        Mun mielestä ihmistä ei ole tarkoitettu yksin elämään. Mukava olisi jonkun kanssa jakaa elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii kyllä minunkin mielestä muut asiat on hyvin. Kyllähän se väkisinkin tulee mieleen, että mikä minussa on vikana kun ei tuolla deittimaailmassa natsaa oikeen.

        Ja sitten kuunnella heti aamusta töissä toisten ihmisten hehkutusta normi parisuhde arkea kuinka tehty sitä ja tätä. Käyty reissussa, yms.

        Valehtilisin jos väittäisin ettei nuo jutut kaiverra omaa mieltä. Tietysti niiden onni ei ole minulta pois, mutta hankala se noin on oikeasti ajatella.

        Ehkä mä kaipaan jonkun ammattilaisen kanssa juttelua.

        Mun mielestä ihmistä ei ole tarkoitettu yksin elämään. Mukava olisi jonkun kanssa jakaa elämä.

        Vastikään deittailin yhden naisen kanssa, melkein kk:n päivät ja eilen sitten hyväksyin sen, että hän ghostasi minut. Ei ole viikkoon kuulunut mitään, vaikka olen itse yrittänyt olla yhteyksissä hänen suuntaansa. Alkaa usko ja perus kunnioitus loppumaan naisia kohtaan. Valtaosa kaikista deitti naisista vain katoaa, eikä heillä ole edes säädyllisyyttä sanoa suoraan, ettei kiinnosta. Sitä vain annetaan toisen kuvitella, että oltaisiin muka kiinnostuneita ja rakennetaan sellaista kuvitelmaa, että kyllä tässä voitaisiin vaikka tavatakkin ja sitten mitään syytä sanomatta kadotaan.

        Itsekin olen huomannut, ettei enään tee niin mieli olla perheellisiin ihmisiin yhteyksissä, vaan enemmänkin muihin yksinäisiin. Ei enään edes omiin sukulaisiin, ettei tarvitse kuunnella mitään suhde asioita.

        Tämä nyky popkulttuuri kyllä pahoinpitelee yksinäisyyttä potevaa ihmistä rankalla kädellä. Kuinka moni tv ohjelma nykyisin perustuu siihen, että kerätään ihmisiä johonki bilettämään ja sitten tirkistellään, että kuka harrastaa seksiä kenenkin kanssa. Kuinka suuri osa iltapäivälehtien jutuista on julkkisten "vaihdoin rakasta" tai "kuuma sinkku kesä" hehkutusta ja "oletko aina harrastanut seksiä väärin" tai "10 asiaa joita kokeilla makuuhuoneessa jo tänään" juttuja. Radiotakaan ei voi enään kuunnella, kun siellä sitten pyykätään noita samoja juttuja muista medioista. Kaikki mediat pröystäilevät seksillä ja maalailevat sellaista kuvaa, että kyllä sinkkuna on hyvä olla, hyppii vain sängystä sänkyyn. Vaikuttaa kuin kaikki media sisältö olisi naisten luomaa, niillähän niitä vaihtoehtoja riittää.

        Jos aloittaja osaat englantia, niin voisit vilkaista YouTubesta sellaista kanavaa kuin Better Bachelor. Siellä käsitellään asioita, että miksi nyky miesten ei enään kannattaisi pyrkiä suhteisiin naisten kanssa, vaan pysyä sinkkuna. Ohjelma sijoittuu kylläkin Amerikan mantereelle ja siellä asiat ovat paljon hullummin kuin täällä, mutta ehkä löydät joitain pointteja, jotka syövät haluasi saada parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jos löytäisit sen naisen ja vaikka sitte kohta olis lauma lapsia niin tietäähän sen. Avioero. Muutto yksin kunnan yksiöön. Isot elatusmaksut. Ja kohta ex muuttaa ladten kanssa ranskaan uuden puolison luo.

        Aatteleppa ite onko sitte köysi rasvattuna.

        Miks ei voi ajatella positiivisesti, voi elämässä olla edessä hyviäkin asioita.


    • Anonyymi

      Sen takia kun me kaikki ollaan täällä jotain varten sinäkin saat varmasti seuraa kun vaan jaksat oottaa mulla sama ongelma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe