Rinnat!

IsoRinta

Hei, olen juuri kolmekymppinen nainen, olen malliltani ns pehmeä ja muodokas, vyötärö kapea, hiukan alavatsaa, pyöreähköt reidet, pyöreä taaksepäin menevä peppu, isot rinnat. Olen "kaunis" eli kasvoistani kuulen usein kommentteja "oletpa tosi kaunis" tms. Mielestäni näytän varsin hyvältä (seksikkäältä) vaatteet tai seksikkäät alusvaatteetkin päällä, ongelma on että tunnen jotain ihme häpeää/noloutta vartalostani kun se on TÄYSIN alaston... eli rintoja tukemassa eivät ole push-upit ja sukkanauhavyö ei peitä alamasua...
Miesystäväni vaikuttaa olevan aivan hulluna vartalooni vaikka se pehmeä ja pyöreän mallinen onkin, en silti tykkää näyttää sitä täysin alastomana valossa...
ajattelen että isot rintani roikkuvat ja sitten se alavatsa ja reidetkin...
kuntoilen paljon eikä minulla ole kuin pari kiloa ns ylipainoa ja syön terveellisesti.
Olen kuitenkin silti seksissä estoton, varsinainen villipeto, kaikki ollaan kokeiltu, olen myös erittäin halukas eli mieluiten haluaisin vaikka neljästikin päivässä, tuntuu että kuntoni on näissä asioissa parempi kuin yleensä miehillä.
Miehet, haittaako teitä alamasu tai se että isot rinnat "roikkuu"???

28

15551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mike35

      Ei todellakaan haittaa kyllä se on niin että naisella pitää olla mistä ottaa kiinni ettei tarvitse ensin puukengällä pehmittää että uskaltaisi esim päälle mennä mutta kuten aina niin tämä oli vain mun mielipide!!

    • hulluna pehmeisiin naisiin

      isot roikkuvat rinnat ovat parasta kiva katsella naidessa kun ne hölskyy 20vuotta naimisissa 85dd-ekanssa ole ylpeä muodoistasi

      • IsoRinta

        Kiitos kannustavista kommenteista.
        Itselläni on 80 DD tuo kuppikoko ja ympärys.
        Vartalon mallini itse asiassa on hyvin paljon "marilynmonroemainen", sellainen pehmeä pyöreähkö. Pituutta minulla on noin 165 cm.
        Olen huomannut että miesystäväni aina haluaa nimenomaan ottaa kokonaan rintsikat pois, itse koitan tehdä niin että laitan oikein seksyt rintsikat päälle ja tungen rinnat niistä ulos, kuitenkin niin että rintsikat jäävät hiukan tukemaan rintoja. Samaten hän usein tekee niin että poistaa sukkanauhavyöni vaikka itse haluaisin sen peittävän hiukan alamassua.
        Hän myös usein haluaa välttämättä oikein hieroa alavatsaani, koen sen joskus kiusalliseksi.
        Itse haluaisin sekstata sukkanauhaliivissä ym, luulisi sen miehestäkin olevan seksympää kuin täys paljas vartalo. Mies kyllä sanoo että sukkanauhat ym ovat huippukiihottavia mutta silti seksin tuoksinassa hän ottaa ne minulta pois.
        Kai sitä sitten kaikilla naisilla on jotain epävarmuuksia omasta vartalostaan....


      • Mies 52
        IsoRinta kirjoitti:

        Kiitos kannustavista kommenteista.
        Itselläni on 80 DD tuo kuppikoko ja ympärys.
        Vartalon mallini itse asiassa on hyvin paljon "marilynmonroemainen", sellainen pehmeä pyöreähkö. Pituutta minulla on noin 165 cm.
        Olen huomannut että miesystäväni aina haluaa nimenomaan ottaa kokonaan rintsikat pois, itse koitan tehdä niin että laitan oikein seksyt rintsikat päälle ja tungen rinnat niistä ulos, kuitenkin niin että rintsikat jäävät hiukan tukemaan rintoja. Samaten hän usein tekee niin että poistaa sukkanauhavyöni vaikka itse haluaisin sen peittävän hiukan alamassua.
        Hän myös usein haluaa välttämättä oikein hieroa alavatsaani, koen sen joskus kiusalliseksi.
        Itse haluaisin sekstata sukkanauhaliivissä ym, luulisi sen miehestäkin olevan seksympää kuin täys paljas vartalo. Mies kyllä sanoo että sukkanauhat ym ovat huippukiihottavia mutta silti seksin tuoksinassa hän ottaa ne minulta pois.
        Kai sitä sitten kaikilla naisilla on jotain epävarmuuksia omasta vartalostaan....

        "laitan oikein seksyt rintsikat päälle ja tungen rinnat niistä ulos, kuitenkin niin että rintsikat jäävät hiukan tukemaan rintoja"

        Ei minusta hyvä näin. Luonnolliset rinnan muodot ovat kauniita, mutta rintsikoista ulos kiilatut rinnat vääristyvät muodoiltaan. Miehesi näyttää olen enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen ja suuret rintasi näyttävät olevan vain sinun "ongelmasi" (ei siis todellinen ongelma vaan kuviteltu). Pysytkö kiihottumaan lisää siitä, että nyt ollaan alasti kun mies kerran näin haluaa?


    • mies

      jos nainen on muodokas. Tärkeintähän on parin välinen suhde. Itse pidän naisista jotka ovat muodokkaita mutta eivät "läskejä".Toisin sanoen naisella saa olla muotoja, mutta jos omistaa runsaat muodot pitää naisen myös osata kantaa muotojaan. jokainen on kaunis omalla tavallaan.
      Joten ei syytä huoleen!!

    • 4kymppinen

      Lukiessani kuvaustasi, kuola alkoi valumaan. Mun kultamussukka on juuri samanlainen vaikkakin vanhempi kuin sinä. Naisen vartalo on luotu sellaiseksi, että rasvaa on tasaisesti ympäri kehoa, joka tekee sen pehmeän ja pyöreän näköiseksi. Lihakset ei saa erottua, luista puhumattakaan. Geri Halliwell - yäks.

      Nuoruus, hoikkuusihanteet, muoti, joista media tarjoaa oman näkemyksensä. Mallit on usein sairaalloisen hoikkia. Mutta onko se tavoittelemisen arvoista? Itse olen kokenut että ei. Linjoistaan liian tiukasti kiinni pitävä nainen on muutenkin tiukkapipo. Elämästä pitää osata nauttia ja se saa myös näkyä. Järjestään kaikki parhaat petikaverit on olleet pikkasen pyöreitä. En tarkoita, että tykkäisin lihavista naisista, mutta siinäkin asiassa kultainen keskitie on paras.

      Media voi tarjota vain ulkokuorta, mutta kun sellaista ihanaa "pehmolelua" puristelee sängyssä niin huomaa, että sellaisesta tykkää eniten. Sen jälkeen siinä käy niin, että myös suhtautuminen ulkonäköön muuttuu. Sopusuhtaisesta pyöreydestä tottuu tykkäämään niin, että Jennifer Lopezit ei sen jälkeen tunnukaan niin houkuttelevalta.

      Mutta riippumatta rasvan määrästä harva nainen osaa olla tyytyväinen vartaloonsa. Maailman kauneimmatkin naiset tekee sitä samaa. Sinun on parempi keskittyä siihen, että oppisit hyväksymään vartalosi, koska miehesi on sen jo tehnyt. Ja mies ei tässä asiassa valehtele. Huomaathan sen siitä kuinka hän nälkäisenä katselee sinua. Todellakin, häiritsevät rääsyt pois ja paljasta pintaa esille, jos miehesi pitää siitä. Tottakai nätit alusasut toimii ensin kiihokkeena, mutta varsinainen himon kohde hänelle on, se mikä odottaa alla. Olet hölmö, jos luulet olevasi paremman näköinen rakastellessasi ne päällä. Pois ne pitää ottaa ennemmin tai myöhemmin. Ei vain ulkonäön takia vaan jotta hän voisi paremmin hyväillä rintojasi.

      Miehelle näköaisti on seksissä tärkeämpi kuin naiselle. Nainen on luotu ulkonäöllään kiihoittamaan miestä. Huomaa, missikauneus ja eroottinen seksikkyys on aivan eri asia. Sä et sitä voi tietää, mutta sun miehesi tietää mikä kolahtaa. Luota mieheesi ja anna hänen nauttia. Se voi aluksi tuntua vaikealta, mutta sun pitää ainakin yrittää lisätä tätä puolta seksissä. Eli opettele rakastelemaan valossa. Ensin himmeämmässä ja myöhemmin keskellä päivää. Ratsasta hänellä ja tarjoa hänelle rintasi hypisteltäväksi.

      Väität olevasi estoton. Et voi olla ennen kuin opit hyväksymään vartalosi ja tarjoat sitä ylpeänä miehellesi. Nautit siitä itsekin paljon enemmän.

      Mietipä miksi pienirintainen haluaa silikonit ja isorintainen miettii, roikkuvatko ne? Huomaatko kuinka typerää sellainen on? Opettele löytämään kehostasi kauniita muotoja. Kuvittele vaikka maalaavasi taulua ja seuraat kehosi ääriviivoja kuvitellulla pensselillä. Kun opit tajuamaan kuinka kaunis olet kokonaisuutena, opit sivuuttamaan ärsyttävät yksityiskohdat merkityksettöminä. Sitäpaitsi, vaikkapa pieni leikkausarpi masussa voi nimenomaan olla hyvinkin seksikäs. Kokeile kuvitella oma kauneutesi hänen kauttaan. Kun hän hyväilee peffaasi, tunnet sen säteilevän seksikkyyttä. Teet näin jokaiseen kohtaan, jota hän koskettaa.

      Mun nainen tunsi alussa samoin kuin sinä. Nyt hän on päässyt estoistaan. Olen nähnyt hänet alasti tuhansia kertoja. Silti, aina kun hän käy vaikka suihkussa, nälkäiset silmäni nauliintuvat häneen. Hän huomaa sen ja nauttii siitä kun häntä katsellaan.

    • MrMan

      Voi Luoja, ei todellakaan haittaisi, olisipa minulla kaltaisesi nainen! Isot riippuvat ja keinahtelevat rinnat ovat ihanat, naiseuden merkki. Samoin muodokkaat lantiot ja pyöreä, runsas takamus. Tekisin tämän kyllä sinulle tiettäväksi kaikin tavoin ja eiköhän se ujostelusi tuolta osin vähin erin poistuisi! Ole vain oma ihana itsesi, älä häpeä pieniä 'kauneusvirheitä', ne tekevät vain persoonallisen näköiseksi. Täydellinen kauneus on liian steriiliä! Mukavaa jatkoa sinulle ja miehellesi!

      • D90

        ...kysynpä vaan, kun ei meikäläisen tielle koskaan osu muita kuin näitä laihoja rinnattomia naisia palvovia äijiä??? Meikäläisellä on piukkaa peppua ja isoa rintaa, mutta niin vaan olen sinkkuna säilynyt eikä mitään ihme sesonkia ole sänkypuolellakaan. Nähtävästi täällä Lahden suunnalla miesten mielenkiinto on enempi ns.laudoissa naisissa. Kyllä itse ainakin valitsisin tässä iässä jo, 37v, isommat, vaikka vähän roikkuvammatkin rinnat kuin että olisin lauta. Salilla kun vaan jaksaa käydä ja tehdä rintalihasliikkeitä, ne kyllä pysyvät ryhdissä. Jos vertailee itseään tai omia rintojaan näihin täydellisiin lehdissä esiteltäviin puolipalloihin, tiedoksi vaan, että ne on siliconilla muotoiltu...Normaalilla rintavalla naisella ne roikkuvat aina, ennemmin tai myöhemmin, mutta niin on tarkoitettu, yksistään painovoimasyistä! Jos se jotain miestä häiritsee, vaihtakoon tavaraa. Naisena olen vain tyytyväinen rintavarustuksestani, ole sinäkin!!


      • MrMan
        D90 kirjoitti:

        ...kysynpä vaan, kun ei meikäläisen tielle koskaan osu muita kuin näitä laihoja rinnattomia naisia palvovia äijiä??? Meikäläisellä on piukkaa peppua ja isoa rintaa, mutta niin vaan olen sinkkuna säilynyt eikä mitään ihme sesonkia ole sänkypuolellakaan. Nähtävästi täällä Lahden suunnalla miesten mielenkiinto on enempi ns.laudoissa naisissa. Kyllä itse ainakin valitsisin tässä iässä jo, 37v, isommat, vaikka vähän roikkuvammatkin rinnat kuin että olisin lauta. Salilla kun vaan jaksaa käydä ja tehdä rintalihasliikkeitä, ne kyllä pysyvät ryhdissä. Jos vertailee itseään tai omia rintojaan näihin täydellisiin lehdissä esiteltäviin puolipalloihin, tiedoksi vaan, että ne on siliconilla muotoiltu...Normaalilla rintavalla naisella ne roikkuvat aina, ennemmin tai myöhemmin, mutta niin on tarkoitettu, yksistään painovoimasyistä! Jos se jotain miestä häiritsee, vaihtakoon tavaraa. Naisena olen vain tyytyväinen rintavarustuksestani, ole sinäkin!!

        Voisinpa kääntää asian toisinkinpäin, missä olette te isorintaiset ja kurvikkaat naiset? Itse toivoisin tapaavani yhdenkin teistä, mutta kun ei.


    • poika

      Ei ainakaan minua henk.kohtaisesti haittaa yhtään nuo sinun ns."ongelmasi", siis pääasiahan on että, peppuseksi luonnistuu ongelmitta ja kaikki muu on turhaa tai ylimääräistä

      • IsoRinta

        Kiitos taas kommenteista! Ihania kommentteja.
        Muuten olen estoton tosiaan seksissä, tykkään mm peppuseksistä, rintojen väliin nainnista, kaikista eri asennoista, erityten myös mieheltä suihinotosta loppuun asti, itsetyydytän itseäni mieheni katsellessa, tykkään myös kun mies laukeaa joka puolelle, kasvoille, rinnoille... ja piiskaleikit ja sitomisleikit ja roolileikitkin (esim hoitsu/potilas tai lääkäri) aika ihania.
        Olen kai vähän perfektionisti, ne tietyt paikat vartalossa vaan häiritsee ja koen että ne eivät ole niin kauniit.
        Pepustani mulla oli aikoinaan myös kompleksia kun peppuni on sellainen ulkoneva isohko ja olen lanteikas, siitä olen alkanut pääsemään koska miesystäväni aina jaksaa ylistää peppuani miten kiihottava, iso ja pysty ja pehmeä se on ja kun hän ottaa minut takaapäin hän sekoaa himosta samantein.
        Hän on kyllä koittanut nostaa itsetuntoani rintojenikin kohdalta, aina sanoo että ei hänen tarvitse kuin vilaista niitä niin hänellä seisoo täysillä ja voisi saada orgasmin tuosta vaan katselemalla rintojani.
        Kyllä te ihanasti kirjoitatte, olen ajatellut että miesystäväni on aivan löytö mieheksi joka tavalla mutta näköjään muitakin hienoja miehiä löytyy, ja naisia. :)


    • vaari

      ei haittaa minua lainkaan. pääasia, että saa sperman valumaan. hyvät rinnat ja kunnon vatsa, vaikka vähän roikkuukin, on naisen ylpeys ja vaarin onni

    • Yksi monien puolesta

      Naisen muodoissa on aika pitkälle kyse alkeellisista vieteistä: uistimistakaan suurin osa ei muistuta saalista mutta niissä on signaali saalistajalle! Itse en voi olla tuijottamatta (= huonoa käytöstä) muodokkaita naisia. En usko kenenkään miehen ajattelevan sinusta että tuossa reidessä on kyllä 2 cm liikaa vaan miltä nuo reidet tuntuvat pään ympärillä. Niin se vaan on!

      • Et viitseis filmaa!

        Siis sä tiedät TASAN TARKKAAN et oot n.s.10p. kropastas ja nyt sit elvistelet täällä et seli seli..tosi RAIVOSTUTTAVAA(sunlaiset naiset mollaa ihan estotta sellasii ei NOIN täydellisii kroppia)Hyi häpeä!!!


      • Anonyymi
        Et viitseis filmaa! kirjoitti:

        Siis sä tiedät TASAN TARKKAAN et oot n.s.10p. kropastas ja nyt sit elvistelet täällä et seli seli..tosi RAIVOSTUTTAVAA(sunlaiset naiset mollaa ihan estotta sellasii ei NOIN täydellisii kroppia)Hyi häpeä!!!

        He cmoon chillaa bro, jos ihmiset haluu puhuu ni puhukoo vaa. Itest on aika kiva kattoo näit kommenttai yöllä.


    • ruben

      Jos olet, niin olet täydellinen.

    • hulluna sinuun

      olet täydellinen. juuri niinkuin haluttavan naisen tuleekin olla. olen kateellinen ukolles mix minä en saa sua kattoo ja maistaa.

    • että

      Sä olet omasta mielestäsi (siis esität olevasi) täydellinen ja nyt ihan vaan piloillasi täällä laitat iäjät ylistään sua, että tulet tyytyväiseksi. Se on kuitenkin maku asia, sulle on vaan sattunu tänne miehiä, jotka pitää isoista naisista ja isoista rinnoista, johtuu varmaan otsikosta.

      Sinussa asuu kuitenkin IHAN OIKEASTI tieto siitä, ettet ole täydellinen, et kaikkien maailman ihmisten mielestä, et koskaan. Noh, kukaan kun ei ole. Mutta sitäkös sinun narsistinen mielesi haluaa itselleen myöntää.


      SINÄ ET HALUA HYVÄKSYÄ, ETTÄ OLET MITÄ OLET, VAAN ELÄT UNELMISSA. PALAA MAAN PINNALLE.

      • hyh

        Lautanaisia on liiaksi. Suurin osa on niitä valitettavasti. Eli isot rinnat ja peput kunniaan.
        Vatsa ei haittaa yhtään. On paremman näköistä kun naisella on pieni maha kuin sellainen lautamaha.


    • niin niin

      on kehuja kerjäämässä? =)))

    • Ykä

      Eipä todellakaan haittaa, päinvastoin. Ja onhan välillä mukava vedellä isojen rintojen väliin.

    • poika

      Hei kuule, tiedän ainakin yhden "kohtalotoverin"

    • Pate

      Älä yhtään häpeile. Ole ylpeä että miehesi himoitsee sinua. Minäkin pidän isoista rinnoista ja pullottavasta alavatsasta. Onhan vaimonikin samanlainen. Pää pystyyn ja murheet pois.

    • Eläyleistä

      Kuules nyt ehkä olet tullut tänne vakavissasi tai muuten vaan valehtelemaan että saisit miehiä tänne yrität vään ylistää itseäsi että sinulla on muka muhkeat muodot ihan saman tekevää kaikki ovat mitä ovat ehkä olet tullut tännr sepittämään valetta että saisit suosiota mutta tuo on todella typerää kirjoita muunlaista tekstiä eläkä sepitä itsestäsi millainen olet ja
      muka niin ihana seksikäs ja täydellinen!! pyhh
      yrität vain saada paljon kommentteja miehiltä koska laitoit että moni sanoo sinua kauniiksi ja sitten kuitenkin valitat itsestäsi lopussa! tosi uskottava juttu.......!?

    • kalastelulta

      Y Ö K

    • Anonyymi

      Naisella on lupa nauttia siitä, että mies ihailee häntä. Se on luonnon järjestys, evoluution tulos. Suurinta ihailua hän saa, kun avaa vittunsa ja herttailee emätintään supistelemalla.

    • Anonyymi

      Naisen vatsan nätti pyöreys on ihanaa. Ei sitä saa peittää. Miehiä on joka lähtöön, kuten naisiakin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe