Fantasioida kuolemastaan päivittäin?
Miksi ihmiset saavat minut tuntemaan näin?
Haluavatko he minun tekevän sen?
Ei taida olla normaalia
6
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on ihan yhtä normaalia kuin että "puolustusvoimille" eli saatananpalvojille menee työssäkäyvän kansalaisen verorahat automaattisesti eikä kansalainen voi tätä mitenkään estää eli saatana hallitsee teit sitten mitä tahansa.
- Anonyymi
Jos sinulla ei ole rajantakaisesta maailmasta mitään puoleensavetävää tietoa, niin ei fantasiointikaan ehkäpä edistä tilannetta. En kysy, miten muut ihmiset mielestäsi vaikuttavat siihen. - cu-
- Anonyymi
Sinullako on? Sehän tarkoittaa silloin sitä että olet Jumala joka on luonut tämän maailman. Kykenet sitten varmasti luomaan maailmaan jossa kaikki ovat vapaita elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluaa. Jos kykenet automaattisesti tarjoamaan elannon kusipäille jotka käytännössä vain huutavat taakse poistua ja opettavat tappamaan niin mikä tässä on ongelmana ettet päästä muita yhtä helpolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullako on? Sehän tarkoittaa silloin sitä että olet Jumala joka on luonut tämän maailman. Kykenet sitten varmasti luomaan maailmaan jossa kaikki ovat vapaita elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluaa. Jos kykenet automaattisesti tarjoamaan elannon kusipäille jotka käytännössä vain huutavat taakse poistua ja opettavat tappamaan niin mikä tässä on ongelmana ettet päästä muita yhtä helpolla?
Todennäköisesti olet oikeasti saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti olet oikeasti saatana.
Ja todennäköisesti et ole ap ja todennäköisesti olet uskovainen. Hymyillään, kun kohdataan. - cu-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797