Fantasioida kuolemastaan päivittäin?
Miksi ihmiset saavat minut tuntemaan näin?
Haluavatko he minun tekevän sen?
Ei taida olla normaalia
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on ihan yhtä normaalia kuin että "puolustusvoimille" eli saatananpalvojille menee työssäkäyvän kansalaisen verorahat automaattisesti eikä kansalainen voi tätä mitenkään estää eli saatana hallitsee teit sitten mitä tahansa.
- Anonyymi
Jos sinulla ei ole rajantakaisesta maailmasta mitään puoleensavetävää tietoa, niin ei fantasiointikaan ehkäpä edistä tilannetta. En kysy, miten muut ihmiset mielestäsi vaikuttavat siihen. - cu-
- Anonyymi
Sinullako on? Sehän tarkoittaa silloin sitä että olet Jumala joka on luonut tämän maailman. Kykenet sitten varmasti luomaan maailmaan jossa kaikki ovat vapaita elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluaa. Jos kykenet automaattisesti tarjoamaan elannon kusipäille jotka käytännössä vain huutavat taakse poistua ja opettavat tappamaan niin mikä tässä on ongelmana ettet päästä muita yhtä helpolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullako on? Sehän tarkoittaa silloin sitä että olet Jumala joka on luonut tämän maailman. Kykenet sitten varmasti luomaan maailmaan jossa kaikki ovat vapaita elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluaa. Jos kykenet automaattisesti tarjoamaan elannon kusipäille jotka käytännössä vain huutavat taakse poistua ja opettavat tappamaan niin mikä tässä on ongelmana ettet päästä muita yhtä helpolla?
Todennäköisesti olet oikeasti saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti olet oikeasti saatana.
Ja todennäköisesti et ole ap ja todennäköisesti olet uskovainen. Hymyillään, kun kohdataan. - cu-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416