Koivulan noutopizza

Anonyymi

Onko kukaan käynyt. Kokemuksia? Omat kokemukset huonoja. Oli erittäin ala-arvoinen, ja huono annos jonka sain. Vettynyt ja mauton, kebabliha paksuina ja rikkonaisina paloina, ranskalaiset mauttomia, ja liian vähän lämmitettyjä. Asiakkaita ei palveltu. luuli, että aterian hinnaksi laitettu 10,90e olisi ollut jonkinlainen tae laadusta.

23

4629

Vastaukset

• Anonyymi

Kallista on eväs. Halvemmalla saa kokonaisen herkullisen ja ravitsevan lounaan useastakin paikasta porissa ja ympäröivissä kunnissa.

• Anonyymi

"Halvemmalla saa kokonaisen herkullisen ja ravitsevan lounaan" vielä halvemmalla tahi ainakin mukavammin saat sen lounaan kebabilla tahi muulla pihvillä kun teet sen itse tahi vaimosi/tyttöystäväsi kanssa.Silloin saat juuri sitä mitä haluat ainakin parin harjoittelukerran jälkeen ja on kaikenlisäksi mukavaa ja kehittävää puuhastelua.Kebabin teko onnistuu ihan kotioloissa jos siellä on normi hellat/uunit ei se erikois grilliä/kaasu/sähkö tarvitse mutta pitää miettiä tekotapaa ja salaatinkin voi tehdä joko perinteiseen tyyliin tai juotavaan muotoon sitä voi yhtä hyvin ottaa siihen lounaan yhteyteen,ei pidä olla niin kädetön.

• Anonyymi

Pitsat tosi hyviä.
      Kebab ranskalaisilla muuten hyvä,,,,mutta mutta
      Ranskalaiset raakoja ja vetisiä sisältä.
      Paistakaahan pitempään ranut.

• Anonyymi

Kävin, annokset oli mitättömiä salaatti maistu vanhalta ja salaatinlastike oli halppis tavaraa. Kebabliha oli todella laaduntonta ihan kun olisi maksaa syönyt 😩 pizza-taikina oli raakaa ja vetistä lahosi käsiin kun lautaselta ylös nostin. Mikron ääni plimpitti kokoaika taustalla ei tietoa mitä he siellä paistelivat 🤮 en todellakaan suosittele todella huono palvelukin.

• Anonyymi

Vertasit "maksaan"maksastakin saa todella hyvää teki sitten paistamalla tai muulla tavalla jos ei osaa niin sitten se voi olla mautonta,pieni vinkki jos olet altis sairastamaan kihtiä niin ei kannata syödä maksaa.

• Anonyymi

Porin parhaat kebabit, suomalaisten mesta.

• Anonyymi

rulla oli nimeksi vain lihaa joka tosin oli hyvää. Aivan kuiva!! elämäni kuivin rulla. salaatti hyvää mutta 11€ paksusta taikina kääreestä ja jäävuorisalaatista paljon. lihan koostumus ei vastaa alkup. on murekemaista. minusta ystävällinen palvelu mieheltä.

• Anonyymi

Ilman mitään hiussuojaa/päähinettä. Juu en tiedä mikä tämä systeemi on. Ei ilmeisesti mikään palkollinen. Porilainen-lehden kiinnostusta herättävän jutun perusteella menin..

• Anonyymi

sSiellä oli kyllä kova juhina, itseni mukaan lukien, mutta mun ateria meni maistamisen jälkeen roskiin, ja ihme pitää tapahtua, että menisin uudelleen. Toisaalta pizzoille haluaisin antaa mahdollisuuden mutta..ensimmäinen kerta kun en kerta kaikkiaan pystynyt syömään

• Anonyymi

"Kebab liha paksuina siivuina tai paloina",mitä kumman lihanleikkuu oppia siinä noudatetaan.Keban liha kuuluu leikata ohuina pitkinä lehtevinä siivuina niin että on myös näyttävän näköinen ja samalla helppo syötävä ei tarvitse järsiä mitään vahvaa köntsää.Minäkin luulisin jotain tietäväni edellämainitun tuotteen tekemisestä muutaman kymmenen vuoden takaa ja hyvä palvelu on puoli ruokaa.

• Anonyymi

Nämä palstat on kyllä hankalia, kun koskaan ei voi tietää haukkuuko joku kilpailijaansa vai kehuuko omaansa. Itse en näihin juttuihin usko ollenkaan. Ei tuo nyt kallis huti ole, jos menee itse ja toteaa onko hyvää vai huonoa.

• Anonyymi

Kannattaa toki itse käydä testaamassa paikka. Nyt jo varmasti hiljaisempaa joten hygienia ja itse tuotekin pitäisi, ainakin pitäisi olla parempi.
        Itse en valitettavasti tähän paikkaan enää usko. Harmi, oli ehkä liian kovat odotukset kovan suitsutuksen jälkeen..

Tuohon kilpailijoiden mustamaalaamiseen en usko, kenellä siihen edes olisi tarve?

• Anonyymi

En suosittele.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Tykkäsin, liha hyvän makuista, mureaa. Ei ohutta, kuivaa, lastua.Iso annos (Kebabrulla )

• Anonyymi

Liha kuuluu leikata asianmukaisella veitsellä tangosta. Juuri sen verran mitä tilataan ei valmiiksi jos ei jonoa. firman pitää välittömästi korjata Lihan rakenne jos haluaa myydä sitä Aitona porilaisena alkuperäisenä!! Makukaan ole aivan kohdillaan liian kuivaa. Tämä loukkaa alkuperäistä PORILAISTA kebabia !!!!!!

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe