Oliko vahinko vai sattuma, ei ainakaan sattuma, tuommosta sattumaa ei ole olemassakaan!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008307168.html
Ruotsin liikenneonnettomuus
4
257
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jo pitkään ihmetellyt mootoritien keskikaiteita, kaistojen välissä pitäis olla vain maavalli johonka olis istutettu puita, vois ajaa pimeässä pitkillä valoilla,
- Anonyymi
Mitä varten ne puut siellä olisivat, kyllä nurmi pintamaan sitoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä varten ne puut siellä olisivat, kyllä nurmi pintamaan sitoo.
Puut tai pareminkin pensaat eroitaa kaistat voi käytää kaukovaloja ja alentaa melua.
- Anonyymi
Poliisin ylimielisyys ja kusipäisyys kostautui rajulla tavalla. He ajoivat n. 160 km/h nopeudella, vaikka mitään syytä ko. nopeuteen ei ollut. Laitonta siis, mutta koska olivat poliiseja, asenne oli "koska mä voin". Kollega perusteli nopeutta sillä, että pienempi nopeus olisi muka herättänyt huomiota. Eikö kova ylinopeus sitten herätä epäilyksiä? Asenne tuntuu olevan yhtä ylimielinen kuin kollegoillaan Suomessa. Syy onnettomuuteen löytyy pelkästään ratin ja selkänojan välistä, mitään salaliittoteorioita on täysin turha levitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464