Lars Vilks murhattiin islamistien toimesta.

Hänen päälleen oli julistettu Fatwa eli kuolemantuomio pilapiirroksistaan. Se ei ollut vitsi koska häntä suojelemaan oli asetettu 2 poliisia ympärivuorokautisesti. Se ei auttanut koska nämäkin tapettiin samassa rysäyksessä.

Valtamedia toki vaikenee kaikista muslimien tekemistä rikoksista ja jos se ei ole mahdollista niin silloin niitä vähätellään.

34

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auto ajoi joitakin tyyppejä karkuun 160km/h ylinopeudella. Ehkä rengas räjähti tai autoon oli asennettu pommi ja romu lensi kaiteen läpi vastaan tulevien kaistalle.

      Ois ehkä kannattanut muuttaa pois Tukholmasta jos on piirtänyt Muhammed pilakuvia. Tukholma on nykyään islamilainen kaupunki ja joka korttelissa siellä on vähintään pienehkö kortteli moskeija.

      Lisäksi jätti moskeijat muutamilla asuinalueilla.

      • Anonyymi

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17140398/jatkumoa-palmen-murhalle

        Yhteiskunta/Salaliittoteoria
        Jatkumoa Palmen murhalle

        Anonyymi
        04.10.2021 11:44
        Liittyy Palmen murhaan. Kööpenjaminassa Vilks piti tappaa mutta tapettiinkin väärä mies joka oli tehnyt elokuvan Boumerang drengen jossa tuo symbolinen sana bumerangi. Yks asia voi olla se ettei ketään kuollutkaan tässä jupakassa vaan se on lavastettu niin kuin Palmen murha. Te uskott heti kaikkeen mitä virallisesta tuutista tulee. Kuka sanoo errä se kuoli. Onko yhtään kuvaa kolari paikalta. Palavista autoista yms.

        Anonyymi
        04.10.2021 11:50
        https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bG7w33/lars-vilks-och-poliser-doda-i-trafikolycka
        Ainakin liekkejä näkyy. Onko ne tehty lavastamalla - sitä en tiedä.

        Anonyymi
        04.10.2021 12:41
        https://en.wikipedia.org/wiki/2015_Copenhagen_shootings

        Film director Finn Nørgaard, aged 55, was killed with a single shot from an M/95 in the Krudttønden attack. Nørgaard directed and produced documentaries for Danish television.
        In 2004 he directed the documentary film Boomerang Drengen (Boomerang Boy)
        (kiinnittäkää huomio etunimeen Finn - samoihin aikoihin tapettiin säteilyttämällä suomalainen ufotutkija Rauni-Leena Luukanen-Kilde) Vaatii korkeampaa älyä tajuta

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000875614.html

        Vilksin murhayritys
        Krudttønden-kulttuuritalossa Kööpenhaminan Østerbrossa oli alkanut lauantaina 14. helmikuuta 2015 kello 15 Lars Vilks -komitean järjestämä keskustelutilaisuus, jossa käsiteltiin jumalanpilkkaa, sananvapautta ja taidetta. Kello 15.30 iskujen tekijä ampui 28 laukausta ulkoa Krudttøndenia kohti. Tekijä yritti ilmeisesti päästä sisään rakennukseen tappamaan ruotsalaisen taiteilijan Lars Vilksin, joka on tunnettu Muhammed-pilakuvistaan. Vilksin turvamiehet veivät hänet turvaan heti. Elokuvaohjaaja Finn Nørgaard kuoli ammuskelussa yrittäessään pysäyttää hyökkääjää. Lisäksi tekijä haavoitti kolmea poliisia. Ammuskelu kesti noin kaksi minuuttia, ja ruotsalaiset ja tanskalaiset poliisit vastasivat tuleen. Tekijä pakeni ja kaappasi itselleen auton.
        Lars Vilks oli aiemmin saanut useita tappouhkauksia islamisteilta. Poliisi ilmoitti iskun jälkeen, että iskun kohde oli todennäköisesti Vilks. Myös tapahtuman järjestäjä kertoi uskovansa Vilksin olleen kohteena. Myös Vilks uskoi näin ja arvioi, että iskun tekijä saattoi saada innoitusta Charlie Hebdon iskusta.

        Jatkumo on selvää tässä että tekijä saattoi saada innoitusta Charlie Hebdon iskusta

        Tämä tosiaankin vaatii korkeampaa älyä jos ymmärrätte että tämä oli lavastus eikä ketään kuollut. Ylläpito ehti heti poistamaan aloituksen. Eikö se kerro jotain sananvapaudesta jota Vilks puolusti. Suomihan on sananvapauden luvattu maa. Kauanko menee kun tämä viesti poistetaan. OISKO GREER TAAS ASIALLA meinaan kuskina tossa jutussa.


      • Etelä- Ruotsin kasvukeskuksissa asuu jo rapiat miljoona matua.
        Varakkaimmat ruotsalaiset ovat jo sieltä paenneet ja köyhät ovat alistuneet islamistien sorron alle.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Etelä- Ruotsin kasvukeskuksissa asuu jo rapiat miljoona matua.
        Varakkaimmat ruotsalaiset ovat jo sieltä paenneet ja köyhät ovat alistuneet islamistien sorron alle.

        Enoni muutti 1970 luvun muuttoaallossa Suomesta eteläruotsiin. Ruotsi oli silloin täystyöllistetty ja ystävällisiä ihmisiä täynnä oleva lähes paratiisi.

        Muutos onkin ollut nopea. Eno muutti jo 10- vuotta sitten ruotsista Tanskaan koska eteläruotsi on jo niin ghettoutunutta slummi aluetta.
        Tanskassa on kuulemma ainakin vielä toistaiseksi rauhallisempaa.

        Pohjois-ruotsissa on rauhallisempaa myös, mutta siellä toimii rotuerottelu. Mustat ja valkoiset kulkevat omissa porukoissaan ja ovat aina valmiita puolustamaan jos toista samaa ihonväriä olevaa ihmistä uhataan.


      • Delfine kirjoitti:

        Enoni muutti 1970 luvun muuttoaallossa Suomesta eteläruotsiin. Ruotsi oli silloin täystyöllistetty ja ystävällisiä ihmisiä täynnä oleva lähes paratiisi.

        Muutos onkin ollut nopea. Eno muutti jo 10- vuotta sitten ruotsista Tanskaan koska eteläruotsi on jo niin ghettoutunutta slummi aluetta.
        Tanskassa on kuulemma ainakin vielä toistaiseksi rauhallisempaa.

        Pohjois-ruotsissa on rauhallisempaa myös, mutta siellä toimii rotuerottelu. Mustat ja valkoiset kulkevat omissa porukoissaan ja ovat aina valmiita puolustamaan jos toista samaa ihonväriä olevaa ihmistä uhataan.

        Näin olen myös kuullut että pohjoisempana Ruotsissa valkoinen väestönosa on yhdistynyt ja eriytynyt puolustamaan omia reviireitään.

        Etelä- Ruotsin keskuksissa se on tehty mahdottomaksi johtuen tiiviistä kerrostalo- asumisesta.
        Niissä valkoinen köyhä kantaväestö on totaalikusessa muslimien terrorin alla.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Etelä- Ruotsin kasvukeskuksissa asuu jo rapiat miljoona matua.
        Varakkaimmat ruotsalaiset ovat jo sieltä paenneet ja köyhät ovat alistuneet islamistien sorron alle.

        Viktor, sä vaan jaksat, lepää välillä.


    • Anonyymi

      Haastan Nasu-Martan piirtämään pilakuvan.

      Uskaltaako entinen sotilas?

      • Piirrä sinä höhlä kuva ilmaisen naisen vaginasta..... :-)


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Piirrä sinä höhlä kuva ilmaisen naisen vaginasta..... :-)

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17140398/jatkumoa-palmen-murhalle

        Myös Vilks uskoi näin ja arvioi, että iskun tekijä saattoi saada innoitusta Charlie Hebdon iskusta.

        Jatkumo on selvää tässä Kööpemjnhamina jutussa että tekijä saattoi saada innoitusta Charlie Hebdon iskusta, Mistä nyt idea tähän tuli tietää vain minä ja Greer.

        Tämä tosiaankin vaatii korkeampaa älyä jos ymmärrätte että tämä oli lavastus eikä ketään kuollut. Ylläpito ehti heti poistamaan aloituksen. Eikö se kerro jotain sananvapaudesta jota Vilks puolusti. Suomihan on sananvapauden luvattu maa. Kauanko menee kun tämä viesti poistetaan. OISKO GREER TAAS ASIALLA meinaan kuskina tossa jutussa.

        Eikö edes Greerin tuntija kommentoi väitettäni että tämä olisi jatkumoa aiemmille seko huuhaa jutuille.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Piirrä sinä höhlä kuva ilmaisen naisen vaginasta..... :-)

        Eli sellaista et ole vielä saanut, emme ihmettele sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sellaista et ole vielä saanut, emme ihmettele sitä.

        Persekärpäseltä loistavin kommentti aikoihin.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Piirrä sinä höhlä kuva ilmaisen naisen vaginasta..... :-)

        Eli et uskalla, pelkäät.

        Mutta pelko on normaali tunne, älä huoli.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Piirrä sinä höhlä kuva ilmaisen naisen vaginasta..... :-)

        En osaa, mut sulta varmaan Viktor onnistuu? Eiks jeh?


    • Anonyymi

      Onko autoa ajaneen poliisin nimeä julkaistu? Islamin uskoisillehan luvataan tuollaisesta teosta taivaspaikka kymmenine neitsyeineen.

      • Se neitsyiden määrä lienee 77 ?
        Muistanemme myös että islamin laillinen naimaikä on 9 vuotta joten ei tarvitse lainkaan kummastella maahanmuuttajanuorukaisten intoa pikkutyttöihimme.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Se neitsyiden määrä lienee 77 ?
        Muistanemme myös että islamin laillinen naimaikä on 9 vuotta joten ei tarvitse lainkaan kummastella maahanmuuttajanuorukaisten intoa pikkutyttöihimme.

        Kyseessä on käännösvirhe, kyseessä on viinirypäleet.

        Nämä musut ovat valehtelijoita, ja Saatana on valheen isä, joten oikeasti he ovat saatananpalvojia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Se neitsyiden määrä lienee 77 ?
        Muistanemme myös että islamin laillinen naimaikä on 9 vuotta joten ei tarvitse lainkaan kummastella maahanmuuttajanuorukaisten intoa pikkutyttöihimme.

        Mistä islamin uskoiset tietää ettei ne neitsyet taivaassa ole lesboja? Ja vaikka olisivat neitsyitä niin alkavat lesboilemaan keskenään kun partaukko tulee taivaaseen, ja ukko jääkin sivustakatsojaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä islamin uskoiset tietää ettei ne neitsyet taivaassa ole lesboja? Ja vaikka olisivat neitsyitä niin alkavat lesboilemaan keskenään kun partaukko tulee taivaaseen, ja ukko jääkin sivustakatsojaksi.

        Kuten joku pilakuva taannoin, lupaako koraani edes että ne ei ole miehiä?


    • Anonyymi

      Omituista, ruottis annetaan aina tietä ohittajalle??

      • Suomessa köyhät ja kurjalisto joutuvat tappelemaan Kelan kanssa saadakseen sen 500 € /kk pakollisten menojen jälkeen.

        En ole kuullut että maahanmuuttajaväestömme kärsisivät puutteesta.
        Menkää Itiksen ruokakauppaan seurailemaan kun kaapuämmät lykkäävät pari täyteenlastattua ruokakärryjä kassalle. Laskut ovat luokkaa 200 € eikä tunnu missään.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Suomessa köyhät ja kurjalisto joutuvat tappelemaan Kelan kanssa saadakseen sen 500 € /kk pakollisten menojen jälkeen.

        En ole kuullut että maahanmuuttajaväestömme kärsisivät puutteesta.
        Menkää Itiksen ruokakauppaan seurailemaan kun kaapuämmät lykkäävät pari täyteenlastattua ruokakärryjä kassalle. Laskut ovat luokkaa 200 € eikä tunnu missään.

        Auton kuljettaja oli nimeltään Ahmed Bumbula Bambula joka oli päässyt poliisikouluun alennetuin vaatein ja pääsi siten panemaan muslimeiden paratiisiin pikkutyttöjä.


    • Anonyymi

      Mainitaan nyt että Greer ei tällä kertaa liity asiaan mitenkään!

      • Anonyymi

        Sopii hyvin islamistin tekemäksi koska ei välittäyt omasta hengestään, kuvitteli pääsevänsä allahin taivaaseen jossa odottaa lauma neitsyeitä niinkuin koraanissa luvataan valheellisesti.


    • Anonyymi

      Oliko auto otettu jollain lailla etäkäyttöön? Mahdollisesti saatu auto jarruttamaan tai moottori pysähtymään. Hakkerithan pystyvät murtautumaan auton ohjelmointiin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten tuo on edes mahdollista? Miten auto voi luisua 90 asteen kulmassa ulos omalta kaistaltaan? Jarrutusjäljen luulisi olevan vinosti keskikaidetta lähestyvä.

        Ja nuo keskikaiteet on aika järeitä terästolppia joidenka ois tarkoitus estää tuollaiset kohtaamis onnettomuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo on edes mahdollista? Miten auto voi luisua 90 asteen kulmassa ulos omalta kaistaltaan? Jarrutusjäljen luulisi olevan vinosti keskikaidetta lähestyvä.

        Ja nuo keskikaiteet on aika järeitä terästolppia joidenka ois tarkoitus estää tuollaiset kohtaamis onnettomuudet.

        Panssaroitu auto on huomattavasti painavampi kuin henkilöauto joille kaiteet on mitoitettu.

        Ja kyllähän niistä kaiteista on mennyt autoja läpi maailman historian, se ei ole mikään kiviseinä.

        Mutta voisiko joku kertoa millainen on "suorakulmainen jarrutusjälki"?

        Auto tekee jarruttaessa 90 asteen suunnanmuuton? Kuulostaa äkkiä science fictionilta... Vetosäde, voimakenttä?


    • Anonyymi

      Hyvä Viktor,
      jaksat srivaa skeidaa.
      Tsemiä.

      • Korjaan.....

        Kiitoksia hyvä Viktor.
        Jaksat yhä kirjoittaa paskaa, toivotan onnea ja menestystä.

        - Ei srivaa vaan skrivata eikä tsemiä vaan tsemppiä....., näin sanoo stadilainen.


    • Anonyymi

      Oliko kuskina ollut poliisi muslimi. Tekikö hän itsemurhaiskun??

      Tällä en tietenkään halua mustata kyseisen poliisin mainetta. Tämä on vain hypoteesi.

      • Anonyymi

        Tietenkin todennäköisempi vaihtoehto lienee, että joku muslimi hakkeroi auton ja onnistui kauko-ohjaamaan sen kiihdyttämään suureen ylinopeuteen ja sitten vastaantulevien kaistalle.


      • Kuskina oli muslimi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe