Miksi Pyhä Henki ei ilmesty papeille eikä anonyymeille?

Tarkoitan tätä:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Suurin syy on siinä, että he ovat Jeesukselta ottaneet vastaan vain nimen, ja Saatanalta hänestä Golgatalla vuodattaman veren.

Siksi nämä ennustustukset ovat käyneet heidän kohdalla toteen:

"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa."

"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

36

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MINÄ NÄIN GOLGATAN,

      Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

      "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
      Kuolema tuolle miehelle!"

      "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

      Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

      Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

      Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

      "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

       "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

      " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

      "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
       Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

      "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

      Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.

      Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:

       "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!-

      Oli Golgatalla yksi, joka sai valkeat vaatteet, ei verestä vaan Jeeuksen omasta puhdistusmenetelmästä:

      "Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät." 

      Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:

      "Tämä on juutalaisten kuningas."Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

      Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

      Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."Jeesus vastasi:

      "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

    • Sitä ei tule tapahtumaan, että Pyhä Henki toimisi vastoin Jumalan tahtoa, ettää alkaisi jotakin pappia painostuksella käännyttämään omakseen, kun kerran Golgatalla heistä eroon pääsi.

    • Anonyymi

      Näit myös Kilkutan’
      Kun Hunksit ’helikopteroi’

      • Kenen voittama joku on, sen orja hän on.

        Minkä kirkon tornissa sinä kelloja kilkuttelet?


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen sanoma. Koko internet anonyymistä nimen käyttäjiksi.
      Mutta Facebook on jo oman osansa siitä hoitanut.
      Nettietiketti 1995 suositteli anonyymiä keskustelua ja määritteli kaiken netin sisällön arvoksi nolla eli sisältö luetaan pelkiksi biteiksi 1011010001 eikä sanoiksi.

      Tilanne on ollut muuttumaan päin. Ja sisällön arvo on arvioitu Ehkä Nykyisin jonkin arvoiseksi?
      Ainakin joku Ehkä tahtoo niin olevan. Pääasiassa arvo on vielä vain palveluilla ja mainoksilla.
      Eikä sisällöllä mitään arvoa.

      Saa nähdä kykenettekö muuttamaan tilanteen tai kaatamaan netin kokonaan.

      • Kristus on ilmestynyt noin viiden vuoden välein: 1998, 2003 , 2008, 2012, 2017 joten seuraava ilmestyminen saattaa olla ensi vuonna 2022.
        Sen tähden jos hän ilmestyy nyt pyhän Hengen kanssa pitäen tärkeänä oikealla nimellä olemista itse kullakin voin ottaa sen ilmestymisen tähden riskin kirjoittaa omalla nimellä.
        Mutta en muun tähden.
        Jos Suomeen tulee vielä herätys niin onhan se mukava ja hyvä heränneiden kirjoitella omalla nimellä jos kirjoitella tahtovat.
        Neuvonne saattaa olla arvokas tai sitten ei?
        Aika opportunistinen odotus, mutta neuvonne on looginen ja uskoa ehkä rakentava , vaikka epäkäytännöllinen.
        On epäkäytännöllistä kun joutuu joka kerta kirjautuun ja sitten pärstä näkyy netissä ilman tarvetta sen näkyvyyteen.
        Eikä tämä koko Suomen laajuinen foorumi ole paras paikka esittää nimellä Mitättömiä pieniä mielipiteitä ja ajatuksia.
        Minkäs teet? Kun profeetta käskee ja neuvoo?
        Ehkä neuvo on Jumalasta lähtöisin.


      • Minun tehtäväni päättyy jokaisen ihmisen ja jokaisen median kohdalla tähän:

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
         Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."


      • TapioAKangasaho kirjoitti:

        Kristus on ilmestynyt noin viiden vuoden välein: 1998, 2003 , 2008, 2012, 2017 joten seuraava ilmestyminen saattaa olla ensi vuonna 2022.
        Sen tähden jos hän ilmestyy nyt pyhän Hengen kanssa pitäen tärkeänä oikealla nimellä olemista itse kullakin voin ottaa sen ilmestymisen tähden riskin kirjoittaa omalla nimellä.
        Mutta en muun tähden.
        Jos Suomeen tulee vielä herätys niin onhan se mukava ja hyvä heränneiden kirjoitella omalla nimellä jos kirjoitella tahtovat.
        Neuvonne saattaa olla arvokas tai sitten ei?
        Aika opportunistinen odotus, mutta neuvonne on looginen ja uskoa ehkä rakentava , vaikka epäkäytännöllinen.
        On epäkäytännöllistä kun joutuu joka kerta kirjautuun ja sitten pärstä näkyy netissä ilman tarvetta sen näkyvyyteen.
        Eikä tämä koko Suomen laajuinen foorumi ole paras paikka esittää nimellä Mitättömiä pieniä mielipiteitä ja ajatuksia.
        Minkäs teet? Kun profeetta käskee ja neuvoo?
        Ehkä neuvo on Jumalasta lähtöisin.

        Mikä henki sinulle on mahtanut Jeesuksena esiintyä?

        Kun kerran on häneltä tehtävän ja Pyhän Hengen saanut, on hän siitä lähtien joka ainut hetki valittunsa kanssa.

        Hän on minulle tämänkin viestin pohjustanut. Kuten kaikki sanomiseni jo 33 vuotta,

        Ei hän jätä aina viideksi vuodeksi valittuaan orvoksi hortoilemaan Saatanan valtakuntaan.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Mikä henki sinulle on mahtanut Jeesuksena esiintyä?

        Kun kerran on häneltä tehtävän ja Pyhän Hengen saanut, on hän siitä lähtien joka ainut hetki valittunsa kanssa.

        Hän on minulle tämänkin viestin pohjustanut. Kuten kaikki sanomiseni jo 33 vuotta,

        Ei hän jätä aina viideksi vuodeksi valittuaan orvoksi hortoilemaan Saatanan valtakuntaan.

        Tämä jäi vielä kertomatta:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

        Kun 2005 hankin ensimmäisen tietokoneen ja aloin tutustua internetin ihmeellisen maailmaan, löysin raamattukeskustelun ja ihmettelin, kun kukaan ei keskustellut totuudesta, eikä kukaan kirjoittanut omalla nimellään.

        Eräänä päivänä heinäkuussa Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

        Heti aloin miettiä nimimerkkiä, mutta sen miettimisen keskeytti Pyhä Henki:

        "Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut."

        Siksi aloin kirjoittaa Teuvo Sunin nimellä. Tammikuussa 2006 tuli palstalle toinenkin Teuvo Suni. joka alkoi kirjoittaa riettauksia ja valheita. Mutta se loppui lyhyeen, kun rekisteröin nimeni TeuvoSuni ja liitin mukaan myös kuvani.

        Heinäkuussa Suomi24 esti minulta kirjoittamisen nimellä Teuv oSuion, joten rekisteröin täydellisen nimeni:


        Teuvo
        Teuvon perustana on nimi Teodor, joka kreikassa merkitsee Jumalan lahja.
        Martti
        Juontuu sodanjjumala Marsiin, joka merkitsee sodanopmainen, taisteleva luonne,


    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle.
      Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

      • TeuvoMarttiSuni

        Lorahtiko lahkeeseen?

        Minulla ei lorahtanut, koska tämä on ollut jo pitkään tiedossa:

        Devoit
        7.2.2007 21:30
        Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
        Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
        Noutaja se tulee Teuvollekin.
        Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
        Siskonpoika tulee.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Lorahtiko lahkeeseen?

        Minulla ei lorahtanut, koska tämä on ollut jo pitkään tiedossa:

        Devoit
        7.2.2007 21:30
        Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
        Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
        Noutaja se tulee Teuvollekin.
        Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
        Siskonpoika tulee.

        Mikä se on tämä mystinen siskonpoika, onko sitä kukaan koskaan nähnyt.


    • Anonyymi

      Ole huoleti kyllä papit saa kohtuullisen hyvän palkkansa, vaikkei "pyhähenki" heille ilmestykään.

      • Sen tähden heitä rakastetaankin, kun ei tärvise kärsiä ahtaan portin tuskaa.

        Kirkollisvero ja lahkojen jäsenmaksut takaavat perille pääsyn.

        Näin on teille ilmoitettu:

        Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.

        Kirkon ovi on teidän ahdas ovenne, ja hautausmaan portti teidän ahdas porttinne.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Sen tähden heitä rakastetaankin, kun ei tärvise kärsiä ahtaan portin tuskaa.

        Kirkollisvero ja lahkojen jäsenmaksut takaavat perille pääsyn.

        Näin on teille ilmoitettu:

        Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.

        Kirkon ovi on teidän ahdas ovenne, ja hautausmaan portti teidän ahdas porttinne.

        On se kirkon ovi ainakin minulle ahdas. En ole sitä avannut rippikoulun jälkeen,
        kuin muutaman kerran jonkun läheisen hautajaisissa. En maksa myöskään kirkollisveroa enkä lahkojen jäsenmaksuja, olen vapaa sensortin velvotteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se kirkon ovi ainakin minulle ahdas. En ole sitä avannut rippikoulun jälkeen,
        kuin muutaman kerran jonkun läheisen hautajaisissa. En maksa myöskään kirkollisveroa enkä lahkojen jäsenmaksuja, olen vapaa sensortin velvotteista.

        Jos tuo on totta, sinun nimesi on Karitsan elämänkirjassa. Joten odota rauhassa, älä kiirehdi.

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE?
        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö."

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen:

        "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.
        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
        Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.

        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.

        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.

        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet.

        Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.

        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä.

        Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa, miksi yhteys ei pelaa?

      • Uskon, että se on vaikeaa synnin vaivaisille mutta päivän selvää Totuuden Hengelle:


        MIKSI TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI?

        "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
        Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat,"

        Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat. Jumala toteutti Rakkaan Poikansa koston, hänet tappaneille.

        "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

        "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

        Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

        Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        "Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot. "Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua."

        -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon.

        -- Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
        Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
        Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä.

        Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.
        -- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.

        Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

        Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska

        "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."

        Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.
        Ilmeisesti siksi, että tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Uskon, että se on vaikeaa synnin vaivaisille mutta päivän selvää Totuuden Hengelle:


        MIKSI TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI?

        "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
        Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat,"

        Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat. Jumala toteutti Rakkaan Poikansa koston, hänet tappaneille.

        "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

        "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

        Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

        Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        "Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot. "Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua."

        -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon.

        -- Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
        Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
        Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä.

        Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.
        -- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.

        Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

        Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska

        "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."

        Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.
        Ilmeisesti siksi, että tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.

        "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."
        Niinpä, eikö se kuuluisi olla ikääkuin kutsumustyö?


    • Anonyymi

      Jumala rakastaa jokaista, myöskin häntä joka on psykoosissa tai skitsofrenia potilas tai kehitysvammainen.
      He ovat kokeneet kovia ja heidän luonne on lähempänä Jumalan aatosmaailmaa, kuin semmoisen joka on saanut kaiken kultalautaselta.
      Kodittomat mukaanlukien.

      • Anonyymi

        No jopahan taas.😁


      • Anonyymi

        Hän kuka on menettänyt kaiken tai hän kuka on antanut kaiken muille ja hädissään huutaa Jumalaa apuun, häntä Jumala auttaa mielellään.


      • TeuvoMarttiSuni

        Se on totta. Kuten sekin mitä täällä .Anomyyniseurakunnassa tapahtuu:

        Minä olin netissä ja te herjasitte minua. Kuten myös tämä:

        PITÄÄKÖ OLLA HUOLISSAAN
        Lapsista, joita ei ole kastettu?

        Ei pidä, vaan pikemminkin niistä lapsista, joita eri uskonlahkot ovat kastaneet.
        Sillä niillä kasteilla ihmisiä kastetaan vain kunkin lahkon tuleviksi veronmaksajiksi, jotta palkkapaimenet saisivat palkkansa.

        Tämä perinne sitten vielä vahvistetaan rippikoulussa. Erilaisilla uhkauksilla.
        Jos et käy rippikoulua, et voi osallistua kotikirkkosi toimintaan, et pääse kirkossa vihittäväksi, etkä tule siunatuksi siunattuun multaan.

        Johanneksen kaste kyllä annetaan, jotkut jopa useampaan kertaan, mutta Jeesuksen kasteeseen liitetty opetus on heitetty roskiin:

        Yksi kaste on Pyhän Hengen kaste

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:

        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."
        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
        Mutta toinen moitti häntä:

        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.

        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- - -Taivaan hääpuku on Pyhä Henki:

        "Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua.

        Hän kysyi tältä: 'Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?'

        Mies ei saanut sanaa suustaan."

        Tätä ei yksikään kirkkokunta eikä uskonlahko ole koskaan toteuttanut:
        "opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa."
        Ei myöskään tarvitse olla huolissaan niistä lapsista, jotka on eri uskonlahkojen jäseniksi kastettu. Niin oli minutkin kastettu.
        Jos jonkun ihmisen nimi on tämän Ilmoituksen mukaan, tässä kirjassa:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."
        Kukaan ei tätä ennakkoon tiedä - en tiennyt minäkään - ennen kuin vasta sitten, kun Kristus ilmestyy ja ottaa opetuslapsekseen. Vasta silloin hän pystyy tähän:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:

        "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
        On hyvä myös muistaa sen toisen ristillä riippuneen pelastuminen, ilman kastetta, seurakuntaa, ja Pyhää Henkeä:
        "Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

        Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kuka on menettänyt kaiken tai hän kuka on antanut kaiken muille ja hädissään huutaa Jumalaa apuun, häntä Jumala auttaa mielellään.

        Kärsiköön nahoissaan, joka on tyhmyyksissään antanut kaiken muille. Turha se on sitten parkua jotain herran tapaista apuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän kuka on menettänyt kaiken tai hän kuka on antanut kaiken muille ja hädissään huutaa Jumalaa apuun, häntä Jumala auttaa mielellään.

        Se on Saatanma, joka auttaa niitä, jotka ovat rahojaan tuhlaamssa ihmiskäsin tehdyissä jumalanmhoneissa, jotka Jeesus nimitti rosvojen luoliksi.

        Kun kävi yhden kerran pitämässä ruoskamessun.


        Kristityt miksi?i
        Ette koskaan vietä kirkkopyhää Jumalalle?

        Jeesuksen esimerkin mukaisti:

        Kirkkoherra tulisi kirkkoon viimeisenä, ison ruoskan kanssa pitämään Ruoskamessun, ajamaan ruoskalla kaikki ulos ja ruoskisi lopulta myös itsensä, ja sulkisi kirkon ovet, kuten on ilmoitettu::

        "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

        Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."


    • Kovin oli outo tuo ristin tapahtuma. Se joka pilkkasi hädän hetkellä piti Jeesusta Luojana. Mutta se , joka pääsi paratiisiin ei tuntenut lainkaan Jeesusta, vaan piti tätä pelkästään toisena kärsivänä ihmisenä. Hän oli laupias Jeesus ihmisen veli.

      Jeesuksen pitäminen Jumalana johtaa hädän hetkellä pilkkaan. Ja Jeesuksen tietäminen ja tunteminen on huono asia.
      Vain ne jotka eivät ole kuulleet saavat yllättäen nähdä käsivarren voiman. Vain niille saapuu ilmoitus ja ihmeet avautuu täydellisenä jotka eivät tunne Jumalaa.

      • Ei siinä mitään outoa ole:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."


    • Anonyymi

      Hetki totuudelle.

      • Anonyymi

        Ainahan sitä sen verran aikaa löytyy.


    • Anonyymi

      Koska sellaista ei ole olemassakaan.

      • Anonyymi

        No, ei siitä ainakaan ole todistuksen häivääkään. Pieni marginaalinen ryhmä siihen silti uskoo.


    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Alussa loi Teuvo aloituksen.

    • Anonyymi

      26.10-21 5° :tta, sadekuuroja.

    • Anonyymi

      Eikö ole vieläkään ilmestynyt?

    • Anonyymi

      Saatana siunaa pappejaan Jeesuksen verellä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      3010
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2365
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      47
      2320
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1636
    5. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      45
      1603
    6. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      12
      1540
    7. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1380
    8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      131
      1375
    9. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      257
      1369
    10. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1253
    Aihe