Voiko kukaan auttaa narsistista ihmistä?

Anonyymi

Kumminkin aina ja ikuisesti syyttävät toisia ihmisiä omasta huonosta käytöksestä ja muut ovat kaikkeen syyllisiä, vaikka itse ovat saaneet kaiken huonon aikaan. Itse eivät osaa tilanteessa kuin tilanteessa toimia oikein. Näkevät vain oman ajatuksen oikeaksi, vaikka se olisi täysin väärä. Onko mikä aivoissa toimii niin? Onko joku trauma vai mikä tyhmiä ihmisiä vaivaa. Eikö todellakaan ihminen näe enää omaa sairasta toimintaa, kun niin moni sen näkee ja ajattelee, että mitä ihmettä se ihminen oikein tekee. Yleensähän nämä narsistit eivät tulee kenekään kanssa toimeen, kun kaikki välit saa ihan itse poikki ja ystävät ym. katoaa ympäriltä. Sitä kait he halauavat, joten ehkä se myös on parempi, niin saa kaikki olla rauhassa ja narsisti löytää itsensä yksin. Mitenhän he toimivat työyhteisössä?

107

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin voi auttaa narsistia, mutta narsisti ei tietenkään voi arvostaa sitä.

• Anonyymi

Narsistia voi auttaa poistamalla sen elämästään kokonaan.

• Anonyymi

Pitkä ja raskas tie irtiotto, mutta kannattaa. Se hinta minkä maksanut narskujen jälkeen on terveys ja talous sekä ihmissuhteet. Ainoa mitä voi tehdä on pitkä etäisyys. Ja irrottautuminen.

• Anonyymi

Yleensä hänet jättävät ystävät ja muut tuttavat ja jopa sukulaiset. Ei kaikkea tarvitse kokea, kohdata tai kuunnella. Apua heille ei voi antaa, kun he eivät kuuntele ketään. Kauas ja ei mitään yhteyttä. Ilkeät ihmiset jäävät yksin. Joku raja se ihmisten haukkumisella vain on. Niin se menee.

• Anonyymi

Totta. Todella alkaa onnellistumaan, kun 20 vuoden jälkeen viimein oman arvonsa käsittää. Narsuissa, kun ei ole vikoja eivätkä ole virheitä elämässään tehneet. Pelkkää hyvää vaan. Ikävöi en.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä pitäisi auttaa semmoista epäoliota? Kun huomaa jonkun olevan narsisti, ei missään tapauksessa pidä jäädä omaa elämäänsä pilaamaan jonkun häiriintyneen, itsekkään tyypin takia. Välit poikki ja pian.
      Se vain mukavaa esittää kun hyötyy sinusta eikä asia koskaan muutu.

• Anonyymi

Joo olen joutunut minäkin luovuttaman ideoissani, että voisi, erehtynyt, että voisi, ei luultavastikaan voi...

ppiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo olen joutunut minäkin luovuttaman ideoissani, että voisi, erehtynyt, että voisi, ei luultavastikaan voi...

ppiiuuu

Eräs ilmaisikin mulle että se että hän vastaa minulle myötämielisen kuuloisesti joo, ei tarkoita että hä'n olisi samaa mieltä.
        En viitsi puhua enää, Tuollainen henkilä vaan kerää infoa vääristelläkseen sitä vastaan,.

ppoiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs ilmaisikin mulle että se että hän vastaa minulle myötämielisen kuuloisesti joo, ei tarkoita että hä'n olisi samaa mieltä.
        En viitsi puhua enää, Tuollainen henkilä vaan kerää infoa vääristelläkseen sitä vastaan,.

ppoiuyy

Munmielestä tollainen myötämielinen joo ollessaan erimielinenkin on eettisesti ok vain tietytyissä tilanteissa. Ennenkaikkea kunnioituksen osoituksena, että säilyttää toisen koskemattomuuden asiassa vaikka onkin eri mieltä, mutta myöntyi silti hänelle hänen kantaansa.
        Eli kannattaa sitä että toinen toimii itsestään eri tavalla ja ajattelee eri tavalla

poiu87u7y7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Munmielestä tollainen myötämielinen joo ollessaan erimielinenkin on eettisesti ok vain tietytyissä tilanteissa. Ennenkaikkea kunnioituksen osoituksena, että säilyttää toisen koskemattomuuden asiassa vaikka onkin eri mieltä, mutta myöntyi silti hänelle hänen kantaansa.
        Eli kannattaa sitä että toinen toimii itsestään eri tavalla ja ajattelee eri tavalla

poiu87u7y7

Mitä tulee kanssani kiistelijöihin. Otan nyt pidemmän rauhallisen tauon ja sen jälkeen esitän oikein hyvät perustelut rauhallisesti ja suht lempeästi.

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tulee kanssani kiistelijöihin. Otan nyt pidemmän rauhallisen tauon ja sen jälkeen esitän oikein hyvät perustelut rauhallisesti ja suht lempeästi.

ppoiuyyy

Olis parempi etten emää moneen kertaan söheltäisi, vaan tekisin kerran kunnolla sen koko työn ja kirjoittaisin erinomaiset perustelut.

ppoiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis parempi etten emää moneen kertaan söheltäisi, vaan tekisin kerran kunnolla sen koko työn ja kirjoittaisin erinomaiset perustelut.

ppoiiuuu

tämän aion tehdä rauhallisesti ajan kanssa, ja nauttia tyylikkäistä perusteluistani sitten kun on sen aika.

poiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämän aion tehdä rauhallisesti ajan kanssa, ja nauttia tyylikkäistä perusteluistani sitten kun on sen aika.

poiuuyyyy

Vastustajani ovat pelanneet kunnolla mutkikkaaksi, joten otan tän aivotreenin kannalta ja kirjoitan perustelut, joilla mutkat aukeaa. Mut ei ihan vielä.

popiuyuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastustajani ovat pelanneet kunnolla mutkikkaaksi, joten otan tän aivotreenin kannalta ja kirjoitan perustelut, joilla mutkat aukeaa. Mut ei ihan vielä.

popiuyuyyy

Ei ole ensimmäinen kerta kun olen vastaavan edessä, aihe vain on eri.

ppoiiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ensimmäinen kerta kun olen vastaavan edessä, aihe vain on eri.

ppoiiuuyy

Onneks mä tavallaan oon aina nauttinut tehtävistä' joissa pitää osata muodostaa lyömättömät perustelut. Tätyy ottaa tää uusikin tehtävä' siltä kantilta.

poiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks mä tavallaan oon aina nauttinut tehtävistä' joissa pitää osata muodostaa lyömättömät perustelut. Tätyy ottaa tää uusikin tehtävä' siltä kantilta.

poiuyyyy

Olen luultavasti tähän tilanteeseen joutunutkin koska joitakin ihmisiä perustelukykyni pännii. En oo koskaan vioelä joutunut tilanteeseen josta en olis selvinnyt hyvinb perysteluin ja niin tulen selviämään tästäkin, vaikka uusi testi on aina edellistä vaikeampi,.,

popuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen luultavasti tähän tilanteeseen joutunutkin koska joitakin ihmisiä perustelukykyni pännii. En oo koskaan vioelä joutunut tilanteeseen josta en olis selvinnyt hyvinb perysteluin ja niin tulen selviämään tästäkin, vaikka uusi testi on aina edellistä vaikeampi,.,

popuyuyy

Minä tulen voittamaan silllä, että minun perusteluni tulevat olemaan vastapuoltani paremmat vaikka vastapuoleni olisi minua voimakkaampi...

ppiuiuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tulen voittamaan silllä, että minun perusteluni tulevat olemaan vastapuoltani paremmat vaikka vastapuoleni olisi minua voimakkaampi...

ppiuiuuyu

Näköjään ihmiset pelkää vierasta ja tuntematonta,. Minä en juurikaan.

ppiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään ihmiset pelkää vierasta ja tuntematonta,. Minä en juurikaan.

ppiuuyyyy

Mutta luin just jostain että uudenlaisessa tilanteessa koirankin ongelmakäytös katsotaan normaaliksi. Joten ihmisten erehjdykset uudenlaisissa tilanteissa ensikerralla nähdäkseni tulisi myöäs katsoa normaaleiksi ilmiöiksi.

poiuuuyyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta luin just jostain että uudenlaisessa tilanteessa koirankin ongelmakäytös katsotaan normaaliksi. Joten ihmisten erehjdykset uudenlaisissa tilanteissa ensikerralla nähdäkseni tulisi myöäs katsoa normaaleiksi ilmiöiksi.

poiuuuyyuu

He oli hirveen ihmeissään kun ehdotan ongelmien ennaltaehkäisyä.
        Kaikkia ongelmia ei aina tarttos täästä siihen pisteeseen, ettei ihmiset keksi muuta ratkaisia kuin peitellä virheitään katastrofin partaalla,.

oouyytytt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He oli hirveen ihmeissään kun ehdotan ongelmien ennaltaehkäisyä.
        Kaikkia ongelmia ei aina tarttos täästä siihen pisteeseen, ettei ihmiset keksi muuta ratkaisia kuin peitellä virheitään katastrofin partaalla,.

oouyytytt

Tähänkin he vastaisi pelokkaasti: "Minkä katatrofin ? Mitä sä' tarkoitat?"
        Hohhoijjaa. En ainakaan sitä että minä jonkin katastrofin aiheuttaisin, vaan päinvastoin.

ppoiuuyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähänkin he vastaisi pelokkaasti: "Minkä katatrofin ? Mitä sä' tarkoitat?"
        Hohhoijjaa. En ainakaan sitä että minä jonkin katastrofin aiheuttaisin, vaan päinvastoin.

ppoiuuyyyyy

Vaikka mietin sitä että nykyään ihmiuset pelkää kummallisia asioita.
        Mulla meni eilen jossain joku pölykarva kurkkuun ja tuli siitä silmien punoitus jkun pidättelin yskäisyreaktiota , puoleksi minuutiksi. Kattelin jo ympärilleni että onkohan tämä ihmisten mielestä nyt katastrofi.

poujyhyuyuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka mietin sitä että nykyään ihmiuset pelkää kummallisia asioita.
        Mulla meni eilen jossain joku pölykarva kurkkuun ja tuli siitä silmien punoitus jkun pidättelin yskäisyreaktiota , puoleksi minuutiksi. Kattelin jo ympärilleni että onkohan tämä ihmisten mielestä nyt katastrofi.

poujyhyuyuuy

Mun vastustajan ei tarvi pelätä, mulla ei ole KOSKAAN aggressiivisia emootioita.l

Oon vaan lempeän periksiantamaton. ..ja kova perustelemaan.

ppoiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun vastustajan ei tarvi pelätä, mulla ei ole KOSKAAN aggressiivisia emootioita.l

Oon vaan lempeän periksiantamaton. ..ja kova perustelemaan.

ppoiiuuuu

Ongel,ana on että vastustajallani on niiiiin paljon voimaa, että jos se ei vähän hillitse itseään, se rusentaa minut, eikä voimaa saisi kåyttää niin paljon että rusentaa,.

ppiuyyyy

• Anonyymi

Narsisti ei muutu koskaan. Vaatii läheisiltä ja yhteiskunnalta kaiken. Mutta narsistina ei ole aikomustakaan muuttua. Yleensä narsistin iäkäs äiti ja isä eivät tunnista narsistia. Narsisti on taitava manipuloimaan, puhumaan ja hakemaan sääliä, kun hän lopulta sairastuu esim. masennukseen ja erilaisiin fyysisiin sairauksiin oman narsisminsa seurauksena. Narsisti imee lähimmäisestä viimeisetkin mehut ja vielä sittenkin vaikka lähimmäisellä juuri ja juuri henki pihisee, kun narsisti on käyttänyt lähimmäisen voimat loppuun. Narsistille ihmiset ovat vain ja ainoastaan käyttöesineitä jotka käytetään majfollisimman loppuun asti ja niin kauan kuin heistä on hyötyä, Omasta mielestään narsisti on vain tempperamenttinen eikä hänessä itsessä ole missään tapauksessa eikä.missään olosuhteissa mitään vikaa. Ennenpitkää narsistin kaikki maamiot kuitenkin putoaa. Minun ainoa pelastus narsistisen sukulaisen kynsistä oli pitää mahdollisimman etäät ja välinpitämättömät välit sulaisnarsistiin niin että muihin sukulaisiin välit pysyvät hyvinä ihan hissukseen vain, koska sukulaiset eivät ole tunnistaneet narsistia tai jos ovat, niin se on vaiettu salaisuus. Pelastin itse itseni narsistin tuhoisuudelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

poiuuyyyy

Kehut kakkaläjä vielä itseäsi.

• Anonyymi

Narsismihan ei olisi ongelma jos narsisti olisi kiutollinen saamastaan avusta, mutta ei ole olemassa sellaista auttavaa puhelinta joka pystyisi auttamaan jos ei halua ottaa apua vastaan.

• Anonyymi

Mulle on tarjottu sieltä' vain vahingoittavaa apua.
        Aika hyvin jo menee ilman sitä.

ppoiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on tarjottu sieltä' vain vahingoittavaa apua.
        Aika hyvin jo menee ilman sitä.

ppoiuuu

Se sitten on eri jos minulle tahallaan kostetaan sitä että omat apuni ovat parempia.

popuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sitten on eri jos minulle tahallaan kostetaan sitä että omat apuni ovat parempia.

popuuyyyy

Myöskin ongelmia eio voi ratkoa jos porukkaa pelkää katsoakaan niitä silmästä silmään.
        Minä kun katson muka pelkään ja pah itse pelkäävät...

poiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin ongelmia eio voi ratkoa jos porukkaa pelkää katsoakaan niitä silmästä silmään.
        Minä kun katson muka pelkään ja pah itse pelkäävät...

poiuuyyy

Nyt mulle jankataan että on ongelma, mutta toistaiseksi ei ole analysoitu mikä se on.
        Odotan analyysia ongelmasta, jotta voin ratkoa sen...

popiuyuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt mulle jankataan että on ongelma, mutta toistaiseksi ei ole analysoitu mikä se on.
        Odotan analyysia ongelmasta, jotta voin ratkoa sen...

popiuyuyuy

Enluota ongel,anratkojaan joka ei osa edes yksilöidä ongelmaa loogosesti ja paikkansapitävästi

poiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enluota ongel,anratkojaan joka ei osa edes yksilöidä ongelmaa loogosesti ja paikkansapitävästi

poiuuyyyy

Tämä auttava puhelin yrittää sopeuttaa minut omaan rymäänsä ja ideologiaansa uhraten arvokkaita ominaisuuksiani,.
        En pidä sitä apuna. Apuna pidä'n arvokkaideb omaisuuksieni jalostusta ja suojelua.

pouyttt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä auttava puhelin yrittää sopeuttaa minut omaan rymäänsä ja ideologiaansa uhraten arvokkaita ominaisuuksiani,.
        En pidä sitä apuna. Apuna pidä'n arvokkaideb omaisuuksieni jalostusta ja suojelua.

pouyttt

Olen sitäkin saanut salaan jääviltä tahoilta. Minulla ON mihin verrata,.

pouyytyyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sitäkin saanut salaan jääviltä tahoilta. Minulla ON mihin verrata,.

pouyytyyt

Kyseinen kriisipuhelinvastaajien ja kaltaistensa apu on sitä vastaan mihin todellinen apu minua vetää, joten se alaspäinvetävä "apu" on lopetettava viivytyksittä!

pouiyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen kriisipuhelinvastaajien ja kaltaistensa apu on sitä vastaan mihin todellinen apu minua vetää, joten se alaspäinvetävä "apu" on lopetettava viivytyksittä!

pouiyyyyy

E i ole enää muuta loogiista motiivia kuin kateus vetää sinne alaspäin.,

poiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

E i ole enää muuta loogiista motiivia kuin kateus vetää sinne alaspäin.,

poiuuyyy

Kun mulla kerran ON parempia mahdollisuuksioa, ei 0ole loogiosta väittää että tarvitsisin "apua" joka vetää minua siistä hyvistä mahdollisuuksista poispäin.

ppiuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mulla kerran ON parempia mahdollisuuksioa, ei 0ole loogiosta väittää että tarvitsisin "apua" joka vetää minua siistä hyvistä mahdollisuuksista poispäin.

ppiuyyyy

Jotkut luuli että kasvainten avulla voisi jalot henkiset tavoitteeni torpata....se ei ole mahdollista....en mistään syystä edes kasvien syystä tai mistään koskaan luovu henkisostä tavoitteiostani....

pouytyytyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut luuli että kasvainten avulla voisi jalot henkiset tavoitteeni torpata....se ei ole mahdollista....en mistään syystä edes kasvien syystä tai mistään koskaan luovu henkisostä tavoitteiostani....

pouytyytyt

Ton mä päätin jo 16 v.-

popiuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ton mä päätin jo 16 v.-

popiuyy

Heidän pitää vaan hyväksyä se etteio minusta tule koskaan ryhmäänsä tai ajatuksiinsa sopeutettavaa henkilöä.

pouyttt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heidän pitää vaan hyväksyä se etteio minusta tule koskaan ryhmäänsä tai ajatuksiinsa sopeutettavaa henkilöä.

pouyttt

Siellä kriisipuhelimessa yksikin mies selitti, että jotain voisi vain ärsyttää minä niin että sen takia tahallaan laittaisi minulle huonosti jossakin tehtävässään.
        Jotain siihen kritisoin, niin mies vastasi: "Niin, mutta JOKU vois ajatella näin.".
        Tptesin, että se ei ole minun vastuullani, koska ei tehtäviä kuulu niin hoitaa että tahallaan laitetaan huonosti sellaisesta syystä.

pouuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä kriisipuhelimessa yksikin mies selitti, että jotain voisi vain ärsyttää minä niin että sen takia tahallaan laittaisi minulle huonosti jossakin tehtävässään.
        Jotain siihen kritisoin, niin mies vastasi: "Niin, mutta JOKU vois ajatella näin.".
        Tptesin, että se ei ole minun vastuullani, koska ei tehtäviä kuulu niin hoitaa että tahallaan laitetaan huonosti sellaisesta syystä.

pouuyyy

enkä minä' todellakaan tarvitse keidenkään sellaisten apua jotka tahallaan jotakin tällaista tekevät,

pooiiuii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

enkä minä' todellakaan tarvitse keidenkään sellaisten apua jotka tahallaan jotakin tällaista tekevät,

pooiiuii

ja inttävät...niin niin mutta joku vois ajatella niin...

ppoiiuuiuiu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja inttävät...niin niin mutta joku vois ajatella niin...

ppoiiuuiuiu

nyt kun olen saanut vähän etäisyyttä noihin puheisiin, ne kuulostavat niin hölmöille että ihmettelen miten oon semmosia päätynyt kuunjtelemaan

poiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt kun olen saanut vähän etäisyyttä noihin puheisiin, ne kuulostavat niin hölmöille että ihmettelen miten oon semmosia päätynyt kuunjtelemaan

poiuuuu

Siis se heidän puhe on ihan siis kiusaamista suurelta osin. Sileen puhutaan kun halutaan kiusata. Ei muuaalla ihmiset niin puhu.

ppouuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis se heidän puhe on ihan siis kiusaamista suurelta osin. Sileen puhutaan kun halutaan kiusata. Ei muuaalla ihmiset niin puhu.

ppouuyyy

Tuolta minustakin on monesti elämässäni tuntunut. Tai näin olen ollut havainnoivani asiaa. On ollut vaikeaa tajuta että jotkut haluavat kiusata vaikeassa ja vaarallisessakin asiassa. Mutta ei kai ihmisen alhaisuudella ole alarajaa. Harmi kun olen aina etsinyt kiusaamiselle ym. jotain järjellistä selitystä niin kauan niin turhaan. Ajan ja resurssien hukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolta minustakin on monesti elämässäni tuntunut. Tai näin olen ollut havainnoivani asiaa. On ollut vaikeaa tajuta että jotkut haluavat kiusata vaikeassa ja vaarallisessakin asiassa. Mutta ei kai ihmisen alhaisuudella ole alarajaa. Harmi kun olen aina etsinyt kiusaamiselle ym. jotain järjellistä selitystä niin kauan niin turhaan. Ajan ja resurssien hukkaa.

Joo siis tänään tässä mietin, että oon tainnut ihan kauheesti yliarvioida ihmisten ajattelua ja siinä mielessä tulkinnut asioita väärin.
        Siis tosiaan että kriisipuhelimessakin leikitty vaarallisesti toisen mielellä tajuamatta yhtään mitä tekevät, Mä en ois uskonut, että se olis mahdollista, ettei joukko ihmisiä huomaa, ettei se ole soittajan neurologialle hyväksi miten he toimii. Onneks mä itse heräsin kääntyä sitä vastaan, huonosti ois muuten käyny...

ppoiuiu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siis tänään tässä mietin, että oon tainnut ihan kauheesti yliarvioida ihmisten ajattelua ja siinä mielessä tulkinnut asioita väärin.
        Siis tosiaan että kriisipuhelimessakin leikitty vaarallisesti toisen mielellä tajuamatta yhtään mitä tekevät, Mä en ois uskonut, että se olis mahdollista, ettei joukko ihmisiä huomaa, ettei se ole soittajan neurologialle hyväksi miten he toimii. Onneks mä itse heräsin kääntyä sitä vastaan, huonosti ois muuten käyny...

ppoiuiu

Ja vielä oudompaa just se, että sitten kun jotku on huomanneet, niin silti jatkavat samaa.
        Ainoon järjellisen selityksen löytäisin siihen siitä ettei heillä itselläänkään ole kovin hyvää hallintaa aivoissaan, niin eivät osanneet huomioida vaurioituneen tilaa,

ppiiuuiuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä oudompaa just se, että sitten kun jotku on huomanneet, niin silti jatkavat samaa.
        Ainoon järjellisen selityksen löytäisin siihen siitä ettei heillä itselläänkään ole kovin hyvää hallintaa aivoissaan, niin eivät osanneet huomioida vaurioituneen tilaa,

ppiiuuiuu

Ja joo totta, se siinä just on ihmeellistä että alarajaa ei oo laitettu, mutta yläraja on.
        Liiam älykästä kiellettyä puhua, tyhmä saa olla vapaasti niin paljo ku ikinä on ollakseen. Siis minäkin olisin saanut vapaasti olla miten tyhmä vaan. Mutta heti kun aloin älykkäämmäksi alkaa kovat rajoitukset.

ppoiyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joo totta, se siinä just on ihmeellistä että alarajaa ei oo laitettu, mutta yläraja on.
        Liiam älykästä kiellettyä puhua, tyhmä saa olla vapaasti niin paljo ku ikinä on ollakseen. Siis minäkin olisin saanut vapaasti olla miten tyhmä vaan. Mutta heti kun aloin älykkäämmäksi alkaa kovat rajoitukset.

ppoiyyy

Ollaan kauheen myötätuntoisia siitä että miten tyhmä' vaan saa olla ja se on ymmärrettävää, mutta ei mitään myötätuntoa siitä kärsimyksestä', jos älyä alistetaan tai vaurioitetaan.

ppoiiuuuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siis minäkin hukannut samaan asiaan aikaa.
        Se on varmaan vaan niin yksikertaista että joidenkin oma olo kohenee toisen alistamisesta, ei siinä varmaan muuta selitystä tarvita.

ppiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siis minäkin hukannut samaan asiaan aikaa.
        Se on varmaan vaan niin yksikertaista että joidenkin oma olo kohenee toisen alistamisesta, ei siinä varmaan muuta selitystä tarvita.

ppiiuuu

Sen huomaaa jo siitä ettei melkeen kukaan halua toiselle mitään parempaa siitä mitä itsellä on.
        Mun mielestä todella henkisesti kehittyneellä ihmisellä ei oo vaikeeta toivoa toiselle parempaakin kuin itselleen ja aivan vilpittömästi ja ilman kateutta,. Se onmun mielestä melkeimpä henkisen kehityksen mitta, voiko hyvällä miellä auttaa toista itseään parempaan elämään.

popiuyhyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen huomaaa jo siitä ettei melkeen kukaan halua toiselle mitään parempaa siitä mitä itsellä on.
        Mun mielestä todella henkisesti kehittyneellä ihmisellä ei oo vaikeeta toivoa toiselle parempaakin kuin itselleen ja aivan vilpittömästi ja ilman kateutta,. Se onmun mielestä melkeimpä henkisen kehityksen mitta, voiko hyvällä miellä auttaa toista itseään parempaan elämään.

popiuyhyy

Eikä se silloin oikeestaan edes ole itseään parempaan elämään...koska siitä saa itselleen todella hyvän "palkan" henkisesti....

ppiuuyuyyy

• Anonyymi

Ehkä jokainen narsisti on oppinut roolimallin kotoa

• Anonyymi

Joo se vika taitaa olla kognitiossa.
        Koska jos se kognitio toimii hyvin, voi vaihtaakin rooleja. yms.

ppoiiuuyuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se vika taitaa olla kognitiossa.
        Koska jos se kognitio toimii hyvin, voi vaihtaakin rooleja. yms.

ppoiiuuyuyu

Kaikki melkein vaivat on vain jumi aivoissa...

ppoiuuyy

• Anonyymi

Narsistia voi auttaa.

Poistamalla sen elämästään kokonaan.

• Anonyymi

En usko. Ei kannata vaivautua. Elämässä tärkeämpiäkin asioita. Ne auttavat itse itseään kaikin keinoin toisia käyttämällä, se riittäköön niille.

• Anonyymi

Narsistinen ihminen tai epävakaa on kokenut aikaisemmin elämässään menetyksiä ja huonoja kokemuksia, jotka kulkevat heidän sisällään. Näille on kehittynyt tämän seuraksena toinen persoona, joka kieltää sen kaltoinkohdellun ihmisen olla oma itsensä ja pitävät yllä itsestään sitä toista heidän luomaa minä kuvaa itsestään ei sitä mitä he todellisuudessa ovat. Ei voi siis parantaa tai auttaa.

• Anonyymi

Ennemmin tai myöhemmin narsistin kaikki naamiot putoaa.

• Anonyymi

Arvon lehtori se taas höpisee iänkaikkista höpinäänsä keskustellen itsensä kanssa.
      Muutaman viikon opettajaseminaarissa siitä kehkeytyi syvyyspsykologian erikoisosaaja.

Otahan lääkkeesi, ne psykiatrin määräämät. Me tavikset saamme ne terveyskeskuslääkäriltä.

• Anonyymi

Olen alunperin kertonut asiat tarkalleen oikein.
      Sitten mulle on väitetty ettei asiat ole niin ja suunnilleen rankasti uhkaamalla pakotettu ajattelemaan toisin. Sitten olen lopulta mennyt pyörryksiin ja erehtynyt.
      Ja mä olen päällepäätteelsi heti allkuun soittaessani kriisipuhelimeenm kertonut että ,mä pelkääm,. että mulle saatettaisiin tietyistä syistä tehdä näin tai yrittää tehdä, ..elikkä vieläpä olenm osannut ennakoida tämä'n kaiken etukäteen ja siltikin joutunut tähän-
      Koska mua harvoin kuunnellaan silloin kun tiedän jotain asioita todella spesifisti. Tapahtuu absurdia, kun tiedän liian hyvin, kukaan ei usko ja se että tiesin oikein kääntyy mua vastaan. Tämä on toistunut lukuisia kertoja,.

poiuyyyyyy

• Anonyymi

Tiedän kanssa narsisteja jotka tekee ihan älyttömiä juttuja muttei kukaan huomaa, se on tosiaan käsittämtöntä

poiuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kanssa narsisteja jotka tekee ihan älyttömiä juttuja muttei kukaan huomaa, se on tosiaan käsittämtöntä

poiuuyu

Mut en ala enää kertomaan, oon vaan hiljaa,
        koska ihmisilä tulee joko outo raju reaktio kertojaa kohtaan.
        Tilanne suhteessa narsisteihinon tämä-
        Toinen huoleni on, ett' narsisti paljastuisi, koska en luota ihmisen
        etiikkaan että kohtelisivat ihmimillisesti paljastunutta narsistia tai psykopaattia. Siks mä en oo oikeen valmis paljastaakaan ketään. Sit voisin paljastaa jos ois varmaa että narsistia tai psykopaattia sen jälkeen kohdeltaisiin mitenkään vahingoittamatta.

pouiyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut en ala enää kertomaan, oon vaan hiljaa,
        koska ihmisilä tulee joko outo raju reaktio kertojaa kohtaan.
        Tilanne suhteessa narsisteihinon tämä-
        Toinen huoleni on, ett' narsisti paljastuisi, koska en luota ihmisen
        etiikkaan että kohtelisivat ihmimillisesti paljastunutta narsistia tai psykopaattia. Siks mä en oo oikeen valmis paljastaakaan ketään. Sit voisin paljastaa jos ois varmaa että narsistia tai psykopaattia sen jälkeen kohdeltaisiin mitenkään vahingoittamatta.

pouiyyy

Mutta oon huomannut niin vihamielestä suhtautumista narsisteihin ja psykopaatteihin, etten siks uskaltais varsinaisesti paljastaa ketään, koska en haluu vastuulleni ihmisten tunnereaktioita narsisteista,.

ppiuyytyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oon huomannut niin vihamielestä suhtautumista narsisteihin ja psykopaatteihin, etten siks uskaltais varsinaisesti paljastaa ketään, koska en haluu vastuulleni ihmisten tunnereaktioita narsisteista,.

ppiuyytyt

Mä itse pystyn kohtaan narsistin tai psykopaatin hillitysti, ainoo mitä voui käydä on että saan pienii shokkikohtauksiin..mutta ne näkynee lähinnä vain sisällepäin, koska pysytyn hallitseen muutoin kaikki tunnereaktiot

ppiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä itse pystyn kohtaan narsistin tai psykopaatin hillitysti, ainoo mitä voui käydä on että saan pienii shokkikohtauksiin..mutta ne näkynee lähinnä vain sisällepäin, koska pysytyn hallitseen muutoin kaikki tunnereaktiot

ppiuuuuu

Mua harmittaa kun monillaqkaaqn ihmisillä ei oo tätä mun linjaa, että kaikki ilmiöt pitäs uskaltaa nähdä sellaisenaan kuin ne ovat mutta tunteellisesti hillitysti.....
        kuin tutkija
        (kaikki tutkijatklaan ei oo tollasia)

poiuyhgghgh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua harmittaa kun monillaqkaaqn ihmisillä ei oo tätä mun linjaa, että kaikki ilmiöt pitäs uskaltaa nähdä sellaisenaan kuin ne ovat mutta tunteellisesti hillitysti.....
        kuin tutkija

poiuyhgghgh

Kun mun mielestä kaikkia ilmiöitä pitää silleen tutkii mitä ikinä eteen tulee

pouyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mun mielestä kaikkia ilmiöitä pitää silleen tutkii mitä ikinä eteen tulee

pouyyyy

Narsistiakin pitäs tutkii silleen niinku vaarallista käärmettä, joka on luonnonsuojeltu, sitä ei saa tuhota, pitää vaan tutkii varoen myrkkyhampaita

pouytytyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistiakin pitäs tutkii silleen niinku vaarallista käärmettä, joka on luonnonsuojeltu, sitä ei saa tuhota, pitää vaan tutkii varoen myrkkyhampaita

pouytytyt

Sit pitäs vaan kauheesti treenata hermostoaam, että se pysyis t'ysin tyynenä kun se käärme sihisee...

popiuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuin tutkija

poiuyhgghgh

Minuakin ihmetyttää ihmisten spontaanit, suodattamattomat tunnereaktiot, varsinkin negatiiviset ja aggressiiviset. Niihin minulla ei ole mitään puolustuskeinoja. Pelottaa vain sellaiset itseänsä hillitsemättömät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää ihmisten spontaanit, suodattamattomat tunnereaktiot, varsinkin negatiiviset ja aggressiiviset. Niihin minulla ei ole mitään puolustuskeinoja. Pelottaa vain sellaiset itseänsä hillitsemättömät.

joo se on kauheeta kun joutuu käsitteleen niitä heidän aggreessiivisia energioitaan omalla hermostollaan joka ei oo treenaantunut semmosiin kun ei itellä oo semmosii

ppoiuiuiuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo se on kauheeta kun joutuu käsitteleen niitä heidän aggreessiivisia energioitaan omalla hermostollaan joka ei oo treenaantunut semmosiin kun ei itellä oo semmosii

ppoiuiuiuu

Tuostahan siinä kriisipuhelinongelmassani tiivistettynä oli kysymys. Heillä on vähän hiomattomia ne tunnereaktiot

pouiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuostahan siinä kriisipuhelinongelmassani tiivistettynä oli kysymys. Heillä on vähän hiomattomia ne tunnereaktiot

pouiuuu

Mutta jännä kun oon ollut kolmessakin tai neljössäkin muussa sosiaalisessa ryhmässä , joissa ihmiset ei o sileen emotionaalisestui hyökkääviä kuin kriisipouhelimessa

ppoiuuyuyuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jännä kun oon ollut kolmessakin tai neljössäkin muussa sosiaalisessa ryhmässä , joissa ihmiset ei o sileen emotionaalisestui hyökkääviä kuin kriisipouhelimessa

ppoiuuyuyuyy

Heillä on jotenkin kriisipuhelimessa hyökkäävä "kulttuuri". Koko ajan keksitään jotain kärjekästäå sanottavaa

ppiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä on jotenkin kriisipuhelimessa hyökkäävä "kulttuuri". Koko ajan keksitään jotain kärjekästäå sanottavaa

ppiuuyyy

Anteels vaan mutta se on yks kauheimpia sosiaalisia yhteisöjä mitä oon koskaan kohdannut.

popiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteels vaan mutta se on yks kauheimpia sosiaalisia yhteisöjä mitä oon koskaan kohdannut.

popiuuyy

olen "tutkinut" sitä samalla kun olen siitä kärsinyt ja koittanut analysoida mitä sde on mitä siellä mulle on tehty

ppoiuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen "tutkinut" sitä samalla kun olen siitä kärsinyt ja koittanut analysoida mitä sde on mitä siellä mulle on tehty

ppoiuuyyy

Ainakin se on ihan hirveetä mielen peliä...psykologista peliä....ja epätieteellistä sellaista. ...ja tuhoisaa järjelle.

poiuuyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin se on ihan hirveetä mielen peliä...psykologista peliä....ja epätieteellistä sellaista. ...ja tuhoisaa järjelle.

poiuuyyyy

Lopulta siellä olis jopa hyväksytty minuun kohdistuva laajemmalle levinnyt kiusaaminen tyyliin "Voi voi huonosti on sun nyt käyny...."
        Aivan törkeetä juttua

ppiuiuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopulta siellä olis jopa hyväksytty minuun kohdistuva laajemmalle levinnyt kiusaaminen tyyliin "Voi voi huonosti on sun nyt käyny...."
        Aivan törkeetä juttua

ppiuiuu

Jos tä'tä' asiaa tutkii....tulisi tutkia aloittaen lähtöasetelmasta josta soitin ja tarkkaan tutkien ajatuskulun kehitysvaiheet....tarkkaan sisältö analysoiden ja sen kehityssuunta

ppoiiuiuuyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tä'tä' asiaa tutkii....tulisi tutkia aloittaen lähtöasetelmasta josta soitin ja tarkkaan tutkien ajatuskulun kehitysvaiheet....tarkkaan sisältö analysoiden ja sen kehityssuunta

ppoiiuiuuyu

Ei epäilystäkään että mua on vedetty tai yritetty vetää kaikin voimin alamäkeä....

ppiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei epäilystäkään että mua on vedetty tai yritetty vetää kaikin voimin alamäkeä....

ppiuyyy

Eikä se johdy minusta...
        koska on ainakin kolme muuta ryhmää missä ei ole samaa ilmiötä...

ppoiiuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se johdy minusta...
        koska on ainakin kolme muuta ryhmää missä ei ole samaa ilmiötä...

ppoiiuuyy

Muissa ryhmissä on huomattavasti suurempi erilaisuuden hyväksyntä.

popiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muissa ryhmissä on huomattavasti suurempi erilaisuuden hyväksyntä.

popiuuuu

Eikä vaan kolme vaan ainakin 5 muuta ja varmaan löytyis 50.

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä vaan kolme vaan ainakin 5 muuta ja varmaan löytyis 50.

ppoiuyyy

Mutta aina yksikin kiusaaja 50 kymmenenkin joukossa on vahingoksi

ppoiuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aina yksikin kiusaaja 50 kymmenenkin joukossa on vahingoksi

ppoiuuyuy

Tää kriisipuhelin on alusta lähtien mun äidin kanssa pilkannut mun ominaisuuksia.
        Ja näiden ihmisten mielestä on hauskaa jos epälääketieteellisesti joku mun syntymäominaisuus patologisoidaan. ..vaikka sille ei olis lääketieteellistä perustetta....että semmosta peliä...

ppiouiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kriisipuhelin on alusta lähtien mun äidin kanssa pilkannut mun ominaisuuksia.
        Ja näiden ihmisten mielestä on hauskaa jos epälääketieteellisesti joku mun syntymäominaisuus patologisoidaan. ..vaikka sille ei olis lääketieteellistä perustetta....että semmosta peliä...

ppiouiuuu

Eräs sanoo Mitä se haittaa? On monillekon tehty semmosta että esim. jossain kirjauksissa lukee pukeutumistyylistä. Ok. Mutta mua haittaa. En hyväksy sitä että mun sellaisioa luonnollisia ominaisuuksioa joita pidän hyvinä kuvaillaan jotenkin rumasti.

poiuuuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs sanoo Mitä se haittaa? On monillekon tehty semmosta että esim. jossain kirjauksissa lukee pukeutumistyylistä. Ok. Mutta mua haittaa. En hyväksy sitä että mun sellaisioa luonnollisia ominaisuuksioa joita pidän hyvinä kuvaillaan jotenkin rumasti.

poiuuuyyy

Ja tänkin kehityssuunnan mä huomasin jo niissöä ensimmäisissä puheluissa ja siks olin kriittinen. Tavallaan kaikki on tapahtunut mitä pelkäsin takiaan tapahtuvan ja he hoklee "Käy mitä käy",
        mutta siis nyt ei saa käydä enää yhtään !

poiiuuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tänkin kehityssuunnan mä huomasin jo niissöä ensimmäisissä puheluissa ja siks olin kriittinen. Tavallaan kaikki on tapahtunut mitä pelkäsin takiaan tapahtuvan ja he hoklee "Käy mitä käy",
        mutta siis nyt ei saa käydä enää yhtään !

poiiuuuyy

Minua on kuvattu siististi pukeutuneeksi. Vanhempani on menestyneitä sosiaalisesti. Sekö oikeuttaa kohteluni arveluttavaa tietolähteenä? Tai ei siis kysymysmerkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on kuvattu siististi pukeutuneeksi. Vanhempani on menestyneitä sosiaalisesti. Sekö oikeuttaa kohteluni arveluttavaa tietolähteenä? Tai ei siis kysymysmerkkiä.

Juuri näin. Sellaisia vastaajia sieltä löytyi. Pieleen meni koko homma, molemmin puolin, oltaisiin vihdoinkin rehellisiä.
        On tullut osoitetuksi suuri osa väittäistäni paikkansapitäviksi, kuten myös kriisipuhelinkeskusteluista minulle aiheutunut vahinko on ilmeinen. Jota minun nyt pitäisi salailla, että kuinka ilmeinen. Tästäkö vai mistä johtuu minuun kohdistunut outo tempaus, se ei ole vielä selvinnyt.

Sääntöjen mukaan vastaajien tulisi vastata keskustelujen asiallisuudesta, nyt minua arvostellaan siitä, että minun olisi pitänyt vastuullisena ihmisenä arvioida ne niin epäasiallisiksi, että en olisi soittanut.

ppoiuuuyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Sellaisia vastaajia sieltä löytyi. Pieleen meni koko homma, molemmin puolin, oltaisiin vihdoinkin rehellisiä.
        On tullut osoitetuksi suuri osa väittäistäni paikkansapitäviksi, kuten myös kriisipuhelinkeskusteluista minulle aiheutunut vahinko on ilmeinen. Jota minun nyt pitäisi salailla, että kuinka ilmeinen. Tästäkö vai mistä johtuu minuun kohdistunut outo tempaus, se ei ole vielä selvinnyt.

Sääntöjen mukaan vastaajien tulisi vastata keskustelujen asiallisuudesta, nyt minua arvostellaan siitä, että minun olisi pitänyt vastuullisena ihmisenä arvioida ne niin epäasiallisiksi, että en olisi soittanut.

ppoiuuuyuy

Sitten toistuvasti minulle kerrotaan valittamiini asioihin, ettei puhelimessa kuuluisi tai saisi niin tai näin tehdä, Kun tuon esiin, että minulle on tehty solkenaan. Tuodaan esiin, että harmi kun ei saisi tai kuuluisi, mutta suurimmalta osalta sama meno jatkuu ja pahenee vaan. Ja sit taas monikin vastaa: "Harmi, kun ei sais tai ei kuuluis..."

ppiouuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten toistuvasti minulle kerrotaan valittamiini asioihin, ettei puhelimessa kuuluisi tai saisi niin tai näin tehdä, Kun tuon esiin, että minulle on tehty solkenaan. Tuodaan esiin, että harmi kun ei saisi tai kuuluisi, mutta suurimmalta osalta sama meno jatkuu ja pahenee vaan. Ja sit taas monikin vastaa: "Harmi, kun ei sais tai ei kuuluis..."

ppiouuuu

Sitten kun tuon esiin mihin se on minulla johtanut...ikävyyksiin....vastataan vaivaantuneena: " se ei ole tarkoitus" ja jatketaan samaa menoa...

ppoiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun tuon esiin mihin se on minulla johtanut...ikävyyksiin....vastataan vaivaantuneena: " se ei ole tarkoitus" ja jatketaan samaa menoa...

ppoiiuuu

Ei tässä ole muuta keinoa sopasta selvitä kuin aktivoimalla oma aivokapasiteetti.

ppooiiiiui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole muuta keinoa sopasta selvitä kuin aktivoimalla oma aivokapasiteetti.

ppooiiiiui

Mutta ei tännekään voi mitään järkevää kirjoittaa, kun kaikkeen tulee vastauksena jotain täysiä sekoiluviestejä.

poiiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei tännekään voi mitään järkevää kirjoittaa, kun kaikkeen tulee vastauksena jotain täysiä sekoiluviestejä.

poiiuuu

Vaikka kertoisin täysin tieteellisesti perustellun argumentin tuollaiselle, ei se mihinkään järkevään johda.

poiuuyyu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka kertoisin täysin tieteellisesti perustellun argumentin tuollaiselle, ei se mihinkään järkevään johda.

poiuuyyu

Minulla on vahvat todisteet siitä, että moni olettaa hulluksi asiat jotka ylittävät oman oppitason. On suuri riski puhua asiasta, josta kuulija tietää vähemmän kuin puhuja.,

ppoioiuuuyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on vahvat todisteet siitä, että moni olettaa hulluksi asiat jotka ylittävät oman oppitason. On suuri riski puhua asiasta, josta kuulija tietää vähemmän kuin puhuja.,

ppoioiuuuyy

Mun näkemyksen mukaan kriisipuhelinvastaajat tekivät siinä väärin, että eivät suostuneet puhumaan konkreettisesta tragediasta, jonka olin kohdannut vaan halusivat psykologisoida asioita väkisin samalla kun ovat vapautettuja psykologosointinsa seurauksista sillä verukkeella että eivät ole psykologian asiantuntijoita. Ja sit minut syyllistetään siitä, että olen filosofinen ajattelija, koska jriisipuhelimeen ei kuulu soittaa filosofiaa koska vastaajat eivät osaa aihetta käsitellä. Ja mulle taas ei sovi ne heidän psykologiset aiheet kun mun ajattelu on vuosikymmenet pohjautunu filosofiseen ajatteluun. Joten he sotkee mun logiikan ja tekevät aivoileni hallaa. Kerroin tän alusta lähtien mutta eivät uskoneet. Lääkäri tosin on tämän jo aikoinaan uskonut, että mun filosofiselle päälle ei sovellu normi psykologia. Mutta mitäs kukaan mistään asiantuntijalääkäreiden mielipiteistä mitään piittaa, kun nykyään saa tehdä mitä vaan sille perusteella ettei osaa eikä tiedä mitään,.

poiuyttyyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun näkemyksen mukaan kriisipuhelinvastaajat tekivät siinä väärin, että eivät suostuneet puhumaan konkreettisesta tragediasta, jonka olin kohdannut vaan halusivat psykologisoida asioita väkisin samalla kun ovat vapautettuja psykologosointinsa seurauksista sillä verukkeella että eivät ole psykologian asiantuntijoita. Ja sit minut syyllistetään siitä, että olen filosofinen ajattelija, koska jriisipuhelimeen ei kuulu soittaa filosofiaa koska vastaajat eivät osaa aihetta käsitellä. Ja mulle taas ei sovi ne heidän psykologiset aiheet kun mun ajattelu on vuosikymmenet pohjautunu filosofiseen ajatteluun. Joten he sotkee mun logiikan ja tekevät aivoileni hallaa. Kerroin tän alusta lähtien mutta eivät uskoneet. Lääkäri tosin on tämän jo aikoinaan uskonut, että mun filosofiselle päälle ei sovellu normi psykologia. Mutta mitäs kukaan mistään asiantuntijalääkäreiden mielipiteistä mitään piittaa, kun nykyään saa tehdä mitä vaan sille perusteella ettei osaa eikä tiedä mitään,.

poiuyttyyty

Mutta se on nykyään suuri synti, että jos lukee tieteellisiä tutkimuksia niin paljon että tosiaan tietää.

ppoiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

poiuyttyyty

Olen kyllästynyt että sosiaalisia suhteita menee solkenaan poikki siksi ettei he tiedä eikä pysty hyväksyyn minkä luontoinen äiti minulla on. Mä en aio kuunnella enää riviäkään tuntemattoman näkemyksiä äidistäni. Ja että he uudestaan ja uudestaan aukaisisi tämän äiti.-kysymyksen. Me ollaan jo vanhoja ja haluan elääkin ja kunnioitusta,.

pouytytt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllästynyt että sosiaalisia suhteita menee solkenaan poikki siksi ettei he tiedä eikä pysty hyväksyyn minkä luontoinen äiti minulla on. Mä en aio kuunnella enää riviäkään tuntemattoman näkemyksiä äidistäni. Ja että he uudestaan ja uudestaan aukaisisi tämän äiti.-kysymyksen. Me ollaan jo vanhoja ja haluan elääkin ja kunnioitusta,.

pouytytt

Aivan kuten kriisipuhelimessa yrittävät väkisin aikaansaada trauman asiasta, josta ei ole mikään välttämättömyys tulla traumaa. Se riippuu uskomuksista, että uskooko että tarvii jonkun tietynlaisen äidin ollakseen tietynlainen. Mä en oo koskaan uskonu että tarviis. En oo niin riippuvainen siitä millainen mun äiti on, ollut koskaan, mutta ulkopuoliset ihmiset koittaa sitoa meitä väkisin jotenkin yhteen ja etenkin nyt vanhana, se on oksettavaa,. Jätän kaikki sellaiset ihmiset.

poiuyytt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pouytytt

Mun näkemyksen mukaan se on vahingollinen manipulaatio uskotella ihmisille että heidän persoonallisuuden piirteet olis jotenkin riippuvaisia vanhemmistaan. Ei ne ole, kun vaan ajattelee että on omien arvojensa mukainen piittaamatta vanhempiensa piirteistä. niin yksinkertaista, mutta auttajat osaa tehdä kaikesta hankalaa ja vahingollista,..siitäkin mikä on oikeesti ihan yksinkertaista.

poiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun näkemyksen mukaan se on vahingollinen manipulaatio uskotella ihmisille että heidän persoonallisuuden piirteet olis jotenkin riippuvaisia vanhemmistaan. Ei ne ole, kun vaan ajattelee että on omien arvojensa mukainen piittaamatta vanhempiensa piirteistä. niin yksinkertaista, mutta auttajat osaa tehdä kaikesta hankalaa ja vahingollista,..siitäkin mikä on oikeesti ihan yksinkertaista.

poiuuuuu

Ja ennen kaikkea minä en enää luota ihmisiin joilla on ongelma johon he eivät halua löytää ongelman ratkaisevaa toimintamallia. ..vaan hermostuvat kun alan pohtia sen todella ratkaisevaa ratkaisua, Enkä luota ihmisiin, jotka eivät näe siinä mitään outoa että jollakin on ongelma, mutta he harmistuu jos aletaan pohtia ratkaisua sen ongelman poistamiseksi. Ihan pelleilyä, ongelma johon ei halua ratkaisua.

pouyyyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuten kriisipuhelimessa yrittävät väkisin aikaansaada trauman asiasta, josta ei ole mikään välttämättömyys tulla traumaa. Se riippuu uskomuksista, että uskooko että tarvii jonkun tietynlaisen äidin ollakseen tietynlainen. Mä en oo koskaan uskonu että tarviis. En oo niin riippuvainen siitä millainen mun äiti on, ollut koskaan, mutta ulkopuoliset ihmiset koittaa sitoa meitä väkisin jotenkin yhteen ja etenkin nyt vanhana, se on oksettavaa,. Jätän kaikki sellaiset ihmiset.

poiuyytt

Nimim. poiuyytt.
        Sinä hourit narsimikirjoituksiasi nettiin jo ennen vuotta 2010.
        Onkohan 3-vuotinen ammatillisen opettajakoulutuksen saanut pätevä analysoimaan esim. niinkin psykologisesti syväluotaavaa aihetta kuin narsismi oikeasti on.

Väitän että aiheesta säännöllisesti kirjoittava tyyppi on löytänyt narsismista itselleen sopivan lyömäkirveen...

Tiedän tyypin: Siltä en ota minkäänlaista osviittaa elämääni; opettakoon muita kaltaisiaan olkiukko-uskoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimim. poiuyytt.
        Sinä hourit narsimikirjoituksiasi nettiin jo ennen vuotta 2010.
        Onkohan 3-vuotinen ammatillisen opettajakoulutuksen saanut pätevä analysoimaan esim. niinkin psykologisesti syväluotaavaa aihetta kuin narsismi oikeasti on.

Väitän että aiheesta säännöllisesti kirjoittava tyyppi on löytänyt narsismista itselleen sopivan lyömäkirveen...

Tiedän tyypin: Siltä en ota minkäänlaista osviittaa elämääni; opettakoon muita kaltaisiaan olkiukko-uskoisia.

Ei ole totta ennen vuotta 2010 en ole kirjoittanut täällä mitän ,em jatka kanssasi keskustelua enkä muutenkaan osallistu enää muiden sekojuttuihin

ppoioiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

poiuuuuu

En tule hyväksymään tämmöstä.
        Minua kuelletään puhumasta luonnollisen filosofisesti miten olen aina ajatellut, sillä perusteella ettei ihmiset osaa keskustella niin syvällisesti, sitten minut pakotetaan puhumaan jotenkin ihan luonnottomasti jotain kuulijan korvolle sopivaa ja sen perusteella tehdään muka johtopäätelmiä minusta, ihan huuhaata ...sanon minä.

poiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole totta ennen vuotta 2010 en ole kirjoittanut täällä mitän ,em jatka kanssasi keskustelua enkä muutenkaan osallistu enää muiden sekojuttuihin

ppoioiuuuu

Valehtelet uskovaiseksi äijäksi ihan oletetun sukkelasti.
        Olet myös kirjoittanut ppoioiuuuu nikilläsi, että olet kaiken lisäksi nainen.
        Eivät terveet naisetkaan vaihda sukupuoli-identiteettiään tosta noin vaan, mutta sinulle se sopii.

Tietääkö vaimosi naisena esiintymisestäsi netissä?

• Anonyymi

a Suomessa homo Haavisto Vihreet tartuttaa koronaa jos se olis ollut Persut niin olis ollut hirveetä ? Otsikkoo medioissa

Ja alkoholisti Sanna vaihtoon ja hoitoon

Onko Sauli valeaviossa oman tyttäreensä kansa ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe