Hei. Mazda tsippas motarille ja antoi viaks b linja poltoaine oikosulku/katkos ei sit mita ja korjamolle suutin vaihetuna ei edelleen toimi pumppu tarkistetty.. delta autos ohjainlaite tarkistettu ja uus ohjelma laidettu ... Sama juttu rikko heti melkein 3 tai 4 suutime ... Delta autoki ihmessa 6viiko jo lojunut korjaamol ja ei mita ... Kysessa on 2014 2.2 litrane diiseli
Mazda cx5 mootorihäiriö
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
"Mazda tsippas motarille"
Mtä on tsippaaminen?
" ja antoi viaks b linja poltoaine oikosulku/katkos"
Mikä oli vikakoodin numero?
"ei sit mita ja korjamolle suutin vaihetuna ei edelleen toimi pumppu tarkistetty.. delta autos ohjainlaite tarkistettu ja uus ohjelma laidettu ..."
Eli jotakin on koitettu tehdä.
"Sama juttu rikko heti melkein 3 tai 4 suutime"
Mistä tiedät suuttimen olevan rikki?- Anonyymi
Nu nii ne delta spesiaali asentajat väidavad
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nu nii ne delta spesiaali asentajat väidavad
Eli voimme päätellä että suutin on ehjä, mutta vikakoodissa lukee jotakin kyseiseen suuttimeen liittyvää.
Suuttimen johdotus, liittimet ja ohjainlaite... siellä se vika piilee jos jotakin vikakuvauksestasi ymmärsin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli voimme päätellä että suutin on ehjä, mutta vikakoodissa lukee jotakin kyseiseen suuttimeen liittyvää.
Suuttimen johdotus, liittimet ja ohjainlaite... siellä se vika piilee jos jotakin vikakuvauksestasi ymmärsin.Nii taida olla et ohjain laide on sökö ... Saa näha monta euro tule uus maksama...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413