Mieheni ihastelee naapurin rouvaa, joka oli firman juhlissa harrastanut seksiä viiden eri miehen kanssa samana iltana. Mä en ymmärrä, miksi tuollaista naista ihaillaan ja kehutaan miesten toimesta ?
Nainen ja viisi miestä
15
1279
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä itsekkään, jotenkin koen ryhmäseksin ja gangbanging ihmis arvoa alentavana asiana itse, yököttävä ajatus, jos oma eukko kävis ryhmää/gangbangii joskus harrastamasssa ni parisuhde olisi kerrasta poikki
- Anonyymi
Olet sovinisti. Minusta tuollaiset naisen puolelta vapaaehtoiset kimppajutut ovat ok. Kyllä noita naisia on paljon. Eu ole tuo naapurisi ainoa.
- Anonyymi
Monet miehet pitävät ryhmäseksiä ja siihen osallistuvia ihmisiä kiihottavina. Hän haluaisi itsekin osallistua kanssasi, siksi ihastelee.
- Anonyymi
Epäilemättä noin, miehesi haluaisi sinutkin mukaan tuollaiseen. Sinänsä tuota lajia seksiä on harrastettu kautta maailman sivun. Ei tuo mitään ainutkertaista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilemättä noin, miehesi haluaisi sinutkin mukaan tuollaiseen. Sinänsä tuota lajia seksiä on harrastettu kautta maailman sivun. Ei tuo mitään ainutkertaista ole.
Kyllä nuo kimppajutut myös naista voivat kiihottaa, siis ihan oikeesti. Eli ei tuo nyt ihan miesten juttu ole, vaikka miehet siitä usein puhuvatkin.
- Anonyymi
Sukupolvea saatana
- Anonyymi
Ei se tavara käytöstä kulu. Tarpeeseensa ihmiset nai, naisetkin. Mustasukkaisuus on sielun home. Jos koko ajan miettii, kuka on kenenkin kanssa, ei pysty mitään tekemäänkään. Jää sitä paitsi itseltäkin hyviä hetkiä kokematta.
- Anonyymi
Tiedän eikä se mikään salaisuus ole ollut, että vaimollani on ollut miessuhteita ennen tapaamistamme ja jopa seurusteluaikamme alussa, mutta ei naimisissa ollessamme. En tiedä miten hänet saisin vielä jotain sellaista kokeilemaan, sillä minun miehen psyykkeeni vetoaa kiihottavina naiset, jotka ovat joko salaa pettäneet miestään tai vielä hurjempaa, tehneet sen aviomiehensä suostumuksella. Tähän ehkä vaikutti sellainen lapsuuteeni liittyvä asia, että minulle selvisi, että eräällä perheemme läheisesti tuntemalla naimisissa olevalla sukulaisrouvalla oli tällainen lupa. Hänen perheensä kävi meillä kylässä, kesämökillä saunottiin, ja tämä asia aina jotenkin sähköisti vanhempani. Minunkin poikamaisiin fantasioihini tuli tuo saunassa ja uidessa näkemäni paljas pillu, joka oli tuttu muillekin miehille kuin omalle aviopuolisolleen.
- Anonyymi
Minulla on sama juttu. Tiedän parista vaimon kaverista, että he pettävät miehiään ja he ovat jääneet siitä kiinni useita kertoja. Nämä naiset kiihottavat minua älyttömästi. Ennen tätä tietoa nämä naiset kiinnostivat paljon vähemmän.
Sama oman vaimon kanssa. Kun vieras kalu on nainut vaimoa, se tuntuu paljon paremmalta ja kiihottavammalta. Ajatus että paksu kalu ruiskii spermansa vaimon pilluun saa minut villiksi. Minä sanonkin aina vaimolle että tiedäthän minun haluavan sinun antavan vieraille paljaalla. Haluan sinun antavan vieraalle kuumalla todella kostealla pillullasi kaikki nautinnot. Ei ole nainen tehty yhtä miestä varten.- Anonyymi
Sama juttu meillä, ekakerralla teki tiukkaa, olimme mökillä ja tilanne tuli yllättäin eikä kellään ollut kumeja. Lopuksi muutaman lasillisen jälkeen panimme toistemme vaimoja.
- Anonyymi
Mitä sitä uneksimaan, kun voi panna toimeksi. Me on harrasteetu parien kanssa ja m 2n sekä n 2m. Kerran n 4m. Liukkaille pano on mulle nannaa ja vaimokin on läpeensä tyytyväinen. Molemmat ollan bi. Seura kyllä pitää valita kunnolla, eli pitää turjakkeet, sutturat, holistit ja nistit kaukana.
- Anonyymi
Vieraalle antavat naiset ovat himottavia. Tietää että ne tykkää seksistä ja se saa ajattelemaan että itsekin saisi. Kaikista kiihottavimman tarinan kuulin vaimon kaverista joka raskaana antoi muutaman kerran vieraalle.
- Anonyymi
Ei muuten naura. Himoitsevat ja miettivät, että miten pääsisivät osalliseksi. Myös sinun miehesi/vaimosi, vaikka muuta kuvitteletkin.
- Anonyymi
Kel onni on, se onnen kätkeköön. Noinhan sanotaan.
Tuo nainen uskaltaa nauttia elämästä. Silläkin uhalla, että siveyden sipulit kritisoivat. Kateellisten panettelua.
Yksi mies pystyy illassa harrastamaan seseksiä kerran tai kaksi.
Naisella ei sellausta rajaa ole. Voi naida niinkauan kuin nauttii.
Yhteishyvä on hieno juttu.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192