Pulsukaveri ompeli kiimoissaan peräreigäni kiinni erikoisvahvalla karhunlangalla ollessani Pirkan vaikutuksesta sammuneena betonikorsuni nurkassa. Ei kuulemma kestä kuulla homoiluääniä, jotka pilaavat hänen nousuhumalansa.
Nyt jännäämme, koska paineen vaikutuksesta räjähtää, nyt on jo aika turpea olo.
asd
milloin räjähtää?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pian pääset kupittaalle hygieniahaalareihin odottamaan kemiallista lobotomiaa, vaikka napautushoitoakin yhä annetaan. Mikään ei voita fyysistä hermoston katkaisemista. Ilo nähdä pian sinutkin katkokävelyllä kasvot nykien vaahto suusta purkautuen silmissäsi pelkkää tyhjää.
Jos elämäsi tuntuu hyvältä katso saldoasi ja mieti paljon raittiina pysyneillä tutuillasi on… - Anonyymi
Järjestän paatuneille alkoholisteille ja suurkuluttajille
vieroitushoitoa pyllyhoitomenetelmällä vanhassa navetassani, johon on rakennettu 300 paikkainen sikala. Hoidon toteuttavat rautahermoiset kakolan karjut ja huippuosaajat afrikasta.
Valitettavasti suurin osa hoidokeista sortuu sontahomoksi ja valitsee hevostelun.
Nämä onnettomat käytetään rehuna, sukulaistensa toivomuksesta, minkkitarhallani. Yksikään hoidokki ei ole parantunut, eikä parane näillä lihan hinnoilla.
Olen elätellyt toivoa, että saisimme asdn hoidokiksi, sillä kertomuksensa ovat totisinta totta urbaanien sontaseppojen luksuselämästä toimeentulotuella. - Anonyymi
Kaakelit syövytti langan poikki ja voitte uskoa, että hirveä tulva korahteluineen syöksyi psygologini persialaismatolle, johon pyyhin myös perzeeni. Lähikaupan kautta sitten kotiin aah
Asd - Anonyymi
Ei tarvi jännittää, kyllä sinne päähän sitä paskaa mahtuu vielä paljon lisää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772