Millainen Luonne ikävöimälläsi

Anonyymi

On? Millaista haet suhteeseen? Hänen
Luonteistaanko?

84

1826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei ole mitään erityisiä vaatimuksia. Kunhan hän vain on oma itsensä niin se on riittävää. Sellaisenahan hänne ihastuin.

      • Anonyymi

        Milloin olette viimeksi suudelleet? Ja missä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olette viimeksi suudelleet? Ja missä tapahtui?

        Olet joku lapsi vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joku lapsi vasta.

        MINÄ OLEN JUMALA LAPSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        vain Herra Jeesus on Jumalan ainoa Poika, ole rauhassa Jeesus Kristus on Kuningas.
        mutsi mulle aina kertoi että oikeita hirviöitä ei ole olemassa, minä tiedän niitä on nokkansa poskelle, päitänsä laittanut pyörimään meikäläinen, en yhtään ihmettele
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=xhFkcdRxyms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olette viimeksi suudelleet? Ja missä tapahtui?

        Ei olla suudeltu!


    • Anonyymi

      On autistinen. Vaikea ihminen.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      En hae mitään suhdetta. Olen vaan rakastunut yhteen. Ketään muuta en halua enkä usko tuollaisiin tietynlaisten etsintöihin. Kun tärähtää niin tärähtää. Se on kemiaa.

      • Anonyymi

        Sivusta: Ihanasti kuvailtu. Näin mullekin kävi. Tärähti oikein kunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Ihanasti kuvailtu. Näin mullekin kävi. Tärähti oikein kunnolla!

        Ja mulle miehellä tärähti eräs ihana nainen!


    • Anonyymi

      Nuorempana eli parikymppisenä kiinnostuin pahiksista ja vaikka mun vierelle valikoitui pysyvään suhteeseen puhtailla rekistereillä oleva ns. kilttipoika joka kaikin puolin ihan moitteeton historialtaan (eli ei rikostaustaa. ei huume tai alkoholiongelmia, ei panomies eikä mikään kännäävä sängystä sänkyyn pomppija tms).. niin hänkin oli monen mielestä liian kova mua kohtaan.

      Mua luonnehti moni hyvin herkäksi ja haavoittuvaksi ja ajalla jolloin olin yläasteella ja depressioon sairastunut ja hain aika syviin ongelmiini apua kävellen lopulta koulukuraattorin luokse tarpeenani kertoa mitä elämässäni tapahtuu.. kerroin itsemurha yrityksiä olleen jo kolme.. kerroin etten ole kevään aikana muuta tehny kuin itkenyt kun on niin paha olla, kerroin etten tiedä mikä mua vaivaa, kerroin vaan että kun vaan niin hirvee olo että kuoleman ajatukset pyörii päässäni ja kerroin että tulin tänne, koska haluan apua, haluan estää kuolemani mutta pelkään etten pysty siihen itsekseni..

      silloin se koulukuraattori kuvaili mua sanoin " siinä istui sellainen tyttö joka toi mieleen vavisevan haavanlehden. Niin hauras, haavoittuva ja herkkä. Jota ei uskalla koskea edes, kun näyttää että se menee rikki"

      Mun entinen avopuoliso sai kritiikkiä paljon siitä että hän käsitteli mua monen mielestä liian karskilla otteella, eikä ymmärtänyt millaisen tytön kanssa oli suhteessa. Hän oli mustasukkainen aiheetta ja välillä silloin hyvinkin tunteeton ja hän oli se joka mut löi tossun alle ja puhui hyvin suoraa ajattelematta tunteitani puhuessaan... Varsinkin perheeni eli esim. siskoni oli vahvastikin vastaan sitä että se oli niin tökerön suora kun puhui mulle ja sellainen määräysvallassa selvästikin ja mä se alistuja.

      Osa ystävistäni taas vastusti varsinkin alussa suhdettamme koska heidän mielestään ex-avomieheni oli pelkästään seksin perään ja sit niillekin nousi niskakarvat pystyyn siitä et entinen avomieheni oli niin tökerön suora niillekin puhuessa eli ilmotti aika suoria näkemyksiä niille siitä miten hän näkee niiden ja mun välisen ystävyyssuhteen dynamiikan olevan.



      Pitkään olimme suhteessa, mutta sanoisin että tuon tyyppinen mies ei mulle tuo sellasta onnea että saisin suhteessa olosta tyydytyksen joka estäisi mua eroamasta ja lähtemästä eri teille..

      • Anonyymi

        Ja tästä hänen tossun alle lyövästä määräävästä luonteesta mä tein sellaisen suhteemme sisäpiirivitsin eli kutsuin häntä "the boss" nimellä

        Joskus naureskelin sille kaupas kun näin sellasen "the boss" kahvikupin että mä ostan ton sille.
        Siinä oli pieni sarkastinen viittaus meidän keskinäiseen dynamiikkaan ja vallan jakautumiseen suhteessa.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen on Pirullinen, ja hauska, Toinen välittävä, mutta ujo. Elämä on....

      • Anonyymi

        Aina kannattaa ottaa se parempi.


    • Anonyymi

      Aika itsekeskeinen hän on.

      • Anonyymi

        Itse voisin vastata juuri samoin


      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Todella sydämellinen ja aina ollut ihana minua kohtaan. ❤️ Oikeesti välittänyt minusta. 😆

      • Anonyymi

        Tottakai, kun tykkää!


    • En hae mitään, kun olen jo suhteessa, mutta jos hakisin niin haluaisin tutustua kyllä sellaiseen naiseen, johon viimeksi ihastuin. Vähän jääräpää ja varauksellinen, mutta se on tarpeen tässä maailmassa, kuitenkin reilu ja hyväsydäminen, itseään ja muita arvostava, sinnikäs sisupussi.

      Jostain syystä näin hänen sisimmässään suojakuoren alla paljon herkkyyttä ja kauneutta, sellaista minut lumoavaa. Sellaista minkä käärisi hellästi kainaloon ja rakastaisi hellimmin.

      Jotain sellaista haluisin löytää, jos joskus jotain etsisin. :)

      • Anonyymi

        varatut ulos täältä


      • Anonyymi kirjoitti:

        varatut ulos täältä

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varatut ulos täältä

        Joo. varattu ei voi tuntea ikävää.


      • Anonyymi

        enko mina voisi olla sinulle mitenkaan sellainen sinut mina haluan nahda kuitenkin meni syteen tai saveen sanon mina kai se olisi mukava nada kenen kanssa sita on oikein riibellyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        enko mina voisi olla sinulle mitenkaan sellainen sinut mina haluan nahda kuitenkin meni syteen tai saveen sanon mina kai se olisi mukava nada kenen kanssa sita on oikein riibellyt

        Missä on ä?


    • Anonyymi

      Vaikuttaa vähän tossulta, mielistelijä..?
      Itseni vastakohta, ehkä liikaakin.

    • Anonyymi

      Haluaa enemmän kuin vain taviksen. Toki ymmärrettävää, kylhän se Maisa on kaunis.

    • Anonyymi

      Tosi kiltti ja lutunen, herkkä ja hellyydenkipeä. Ylpeä ja raju. Minun on kuitenkin vaikea kuvitella meitä suhteessa, hän on kuin toisesta maailmasta ja nuorempi. Tunne kuitenkin on olemassa.

      En tunne häntä kovin hyvin muuten.

      En haaveile muutenkaan parisuhteesta.

      • Anonyymi

        Voitte silti aina tutustua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte silti aina tutustua

        Niinpä ja elämä voi yllättää. Antaa jotain odottamatonta.


      • Anonyymi

        Nuorempi mieskö?


    • Anonyymi

      Vastakohtani täydentävästi.🙃

    • Anonyymi

      Sairaalloisen mustasukkainen kusipää.
      Ei enää.
      Tahtoo suht normi ihmisen.

      • Anonyymi

        olipa rumasti sanottu kiitos vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olipa rumasti sanottu kiitos vaan

        Ja sinä ressukka omit vastaukseni.
        Ehkäpä kolahti tai sitten ei koske sinua.


    • Anonyymi

      En hae suhteeseen ketään, etsin kaveria. Haluan kaveriksi sellaisen ihmisen, jonka kanssa olen ollut vuosikymmenien ajan tekemisissä.

    • Anonyymi

      aivan ihana, mitä nyt joskus vähän äkkipikainen ja oikukas, mutta sitä olen itsekin ;)

      • Anonyymi

        😚😚😚😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😚😚😚😚

        Pus pusss, ja hyvää yötä raksu 😚💕 (hänelle, ellet se ole sinä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pus pusss, ja hyvää yötä raksu 😚💕 (hänelle, ellet se ole sinä)

        minapa juuri


    • Anonyymi

      Mulla ei ole ikävöinnin kohdetta, mutta ikävöisin empaattista positiivisesti elämään suhtautuvaa henkilöä.

      • Anonyymi

        sinua juuri pasi


    • Anonyymi

      Kummallinen. Ristiriitainen, nainen, jota en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Ei miehet ymmärrä naisia, eikä naisten tunteita. Ei se mitään, onneksi itselläni on tärkeämpää tekemistä, kuin hengailla teidän miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet ymmärrä naisia, eikä naisten tunteita. Ei se mitään, onneksi itselläni on tärkeämpää tekemistä, kuin hengailla teidän miesten kanssa.

        Nuo intohimot. Eikö naisella ole koskaan intohimoa? Siis muuhun kuin joihinkin omiin juttuihin.


      • Anonyymi

        Ei sun kuulukaan ymmärtää ihmistä kenen kanssa et oikeasti ole tekemisissä. Se siinä on pointti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo intohimot. Eikö naisella ole koskaan intohimoa? Siis muuhun kuin joihinkin omiin juttuihin.

        Miksi pitäisi olla?


      • Anonyymi

        onneksi mina en paljoa riitele


    • Anonyymi

      Arvelen sen olevan utelias, jääräpäinen, impulsiivinen, intuitiivinen, ärsyyntyvä, älyllinen, herkkä, määräilevä, intohimoinen, epäilevä, järkevä, tunteellinen, vaikea, elämyshakuinen, luova, ystävällinen, nokkela, väittelynhaluinen, vilpitön, realistinen, haihatteleva,

      • Anonyymi

        Haihattelevakin vielä? :D
        Aika paljon on laatusanoja, taisit vain tyhjentää sanakirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haihattelevakin vielä? :D
        Aika paljon on laatusanoja, taisit vain tyhjentää sanakirjan.

        Ihan selvästi siinä kuvaltiin minua. Olen juuri tuollainen, kaikkea noita ja yhdessä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan selvästi siinä kuvaltiin minua. Olen juuri tuollainen, kaikkea noita ja yhdessä. :D

        noita en ole eika minusta saa tekemallakaan noitaa muista sina se rakkaani mitas viela muuta kohta kirjoittelet taas taalla yksinasi kun tuollaisia viitsit minusta rakkaani kirjoitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noita en ole eika minusta saa tekemallakaan noitaa muista sina se rakkaani mitas viela muuta kohta kirjoittelet taas taalla yksinasi kun tuollaisia viitsit minusta rakkaani kirjoitella

        sen jalkeenko me sitten erotaan kun me ollaan nahty tpoisemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen jalkeenko me sitten erotaan kun me ollaan nahty tpoisemme

        sinulle on kyllä mukava kirjoitella vaikka sina olet mysteeri mieheni kun emme ole nahny sinussa on jokin piirre mita en tieda se voi olla vaikka harhakin vaikea sanoa siihen mitaan edempää


      • Anonyymi

        sen nina kyllä myonnan etta mina saatan olla valillä aika hopero kirjotusteni kanssa mut en mina voi sillekkaan asialle yhtaan mitaan kukaan ei ole taybellineb en mina etkä sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen nina kyllä myonnan etta mina saatan olla valillä aika hopero kirjotusteni kanssa mut en mina voi sillekkaan asialle yhtaan mitaan kukaan ei ole taybellineb en mina etkä sinä

        elamä ob valilla kummallista mutta siita mina piban etta me voimme taas kirjoitella ummet ja lammet tama on paljon mukavampaa kun turhanpaivainen riitely mita me taas harrastettiin yllattavan kauan mutta minunmielestani kaikki asiat ovat nyt hyvin minun mielestani sinun mielipibettari en vielä tieda mutta eikokan sekin kohta minulle selvia terveisin seija


      • Anonyymi

        johan suina taas keksit minusta runsaasti kommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elamä ob valilla kummallista mutta siita mina piban etta me voimme taas kirjoitella ummet ja lammet tama on paljon mukavampaa kun turhanpaivainen riitely mita me taas harrastettiin yllattavan kauan mutta minunmielestani kaikki asiat ovat nyt hyvin minun mielestani sinun mielipibettari en vielä tieda mutta eikokan sekin kohta minulle selvia terveisin seija

        olen aivan otettu taas kun sina lahetat minulle jopa terveisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen aivan otettu taas kun sina lahetat minulle jopa terveisiä

        nytten minun takki on tyhja sinun vuorosi kirjoitella kun palaat taas koneelle seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen aivan otettu taas kun sina lahetat minulle jopa terveisiä

        Sivusta: Oletko sinä se kuuluisa Rölli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noita en ole eika minusta saa tekemallakaan noitaa muista sina se rakkaani mitas viela muuta kohta kirjoittelet taas taalla yksinasi kun tuollaisia viitsit minusta rakkaani kirjoitella

        en perkele kirjoita sinulle vahaan aikaan sanaksáan joten tama oli viimeinen kirjoitus ole hyvä ja hyvasti mika on seuraava puheenaiheemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen aivan otettu taas kun sina lahetat minulle jopa terveisiä

        ompa mulla siina mies ole nyt ylpea taas itsestari mina olen pirun vihainen anteeksi tata pyyban


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en perkele kirjoita sinulle vahaan aikaan sanaksáan joten tama oli viimeinen kirjoitus ole hyvä ja hyvasti mika on seuraava puheenaiheemme

        en tanaan jaksa ajatella mitaan kirjoittamista joten palataan taas joskus tai sitten ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ompa mulla siina mies ole nyt ylpea taas itsestari mina olen pirun vihainen anteeksi tata pyyban

        mista hyvasta ja laiha lohtu kaiken paskan jalkeen


      • Anonyymi

        Kenen? Missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noita en ole eika minusta saa tekemallakaan noitaa muista sina se rakkaani mitas viela muuta kohta kirjoittelet taas taalla yksinasi kun tuollaisia viitsit minusta rakkaani kirjoitella

        Eikö täällä muut kirjoita kuin tuo yksi hapatus ap?


    • Anonyymi

      Eihän luonnetta kirjoiteta isolla vai jäikö mulla joku äiskän tunti välistä?

      • Anonyymi

        en tieda mika oli palaan pian


      • Anonyymi

        Isot luonteet kirjoitetaan isolla!


      • Anonyymi

        ei mikaan taala on ulkona kauhean kylma kun tuulee kovasti palaan taas pian


      • Anonyymi

        minulla on vain yksi kasi millämina kirjoitan etta tekstissä voi olla joitakin kirjoitusvirheitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla on vain yksi kasi millämina kirjoitan etta tekstissä voi olla joitakin kirjoitusvirheitä

        niin varmaan nkin kun en jaksa jka sanaani miettiä niin tarkasti mita kirjoitan joten kai saan anteeksi virheeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla on vain yksi kasi millämina kirjoitan etta tekstissä voi olla joitakin kirjoitusvirheitä

        en jaksa kun sinulla on taas uusi huvi siitakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin varmaan nkin kun en jaksa jka sanaani miettiä niin tarkasti mita kirjoitan joten kai saan anteeksi virheeni

        juuri noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri noin

        siis mita tarkoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin varmaan nkin kun en jaksa jka sanaani miettiä niin tarkasti mita kirjoitan joten kai saan anteeksi virheeni

        taasko meiban kirjoitustunti pelaa vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri noin

        mita asiaa sinulla oli minulle kun se toinen sivusto ei toimi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itsepäinen tuntuu olevan.

    • Anonyymi

      Ihminen jonka olen tuntenut puolet elämästäni tuntuu hyvältä vaihtoehdolta, mutta aika näyttää miten käy. Jos siitä ei tule mitään sitten alan katsella jotain toista suunnilleen samanikäistä kuin itse olen.

      • Anonyymi

        ei kuule onnistu.mina en sellaiseen jaksa alkaa vie vaan liikaa edergiaa minulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kuule onnistu.mina en sellaiseen jaksa alkaa vie vaan liikaa edergiaa minulta

        sitten kun saan eron niin sitten pistan juhlat pystyyn


    • Anonyymi

      tyttöjen höpötyksiä joo :D sitten kun typykkä tulee kylään niin mennään kylpyyn ja jooh rasvaan hänet nivealla joka puolelta :DD

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe