Ongelmani on se, kun juon 1 kerran aamulla kahvia, se vie unet 18 ajaksi.
Olen yleensä ollut nuoruuteni iltauninen, ehkä syy kun join kahvia 3-4 kertaa.
Nyt en halua juoda useita kertoja, koska se ei voi olla vanhana terveellistä.
Haluaisi lopettaa ja olen pystynyt olemaan 2-3 päivää juomatta. Eka päivä on surkea, mitään ei huvita, vain pakolliset työt. Toinen päivä jo parempi, kolmas yhtä hyvä kuin kahvilla.
Mutta sitten ratkean, kuten laihduttajat syömään.
Juon ja siitä tulee niin hurjat tehot. Lenkkeilen, ostan kaupassa jotain ylimääräistä. Nuo mainitut ei haittaa, mutta sitten en saa unta ennen aamukolmea. Kuten kerroin olen iltauninen ja aamuvirkku. Herään aamu 5-6 ja pakko saada kahvia ja siitä tulee kierre.
Kahvi on hyvä renki, mutta huono isäntä.
Jostain olen lukenut, munuaiset suodattaa vanhempana kofeiinia hitaasti. Puoliintumisaika voi olla 3-4 kertaa pidempi kuin keski-ikäisillä ja nuorilla.
Olen juonut jo yli 10 vuotta vain 1 kerran, laitan suodattimeen 4-5 teelusikallista, se on liikaa.
Olen muutaman viikon onnistunut niin. Olen laittanut suodattimeen 5 ml mitallisen. Sillä pystyin nukkumaan ilta 22. Ilman kahvia nukun 21-05.
Kyllä kaikki asiat ovat paljon parempia, kun nukkuu hyvin. Hyvin nukkuessa en näe lainkaan unia.
minulla on useita reseptillä saatavia nukahtamislääkkeitä, olen käyttänyt niitä lähes 30 vuotta, en ole jäänyt koukkuun. Mutta ne ei auta.
Vielä voisin mainita ehkä jo toistoa. jos juon 3-4 kertaa, saan unen paremmin, mutta se ei ole silti hyvä ratkaisu. Tulee klo 14 aikaan väsymys yms.
Mikä olisi kahvin, paremminkin kofeiinin vastalääke
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuosta sepustuksesta saa mitään tolkkua. Osta kahvimitta ja laita yksi mitallinen per kupillinen.
- Anonyymi
Osta hyvä ihminen kofeiinitonta kahvia. Se on ihan saman makuista vain kofeiini on liotettu pois. Teehen on turha vaihtaa, koska siinäkin on kofeiinia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871