Voimakas reagointi viestii jotain

Anonyymi

Tavallisesti voimakkaista tunteista.

9

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaisista, jotka polttaa kaiken maantasalle kuin metsäpalo. Jossa palaa pienet eläväiset kuoliaaksi, kuin roviolla, surutta ja armotta, palon väistämättöminä uhreina kyn eivät kerkiäs alta pakoon .

Montako olet jo polttanut, liekki? Itse en ole laskenut..

Olisiko parempi, että polttaisimme vain toisemme?

Odotan sinua metsänrajassa, missä järki muuttuu hulluudeksi.

• Anonyymi

Minkälaisia voimakkaita reaktioita olet kokenut itse/saanut osaksesi?

• Anonyymi

Tällä hetkellä huomaan itsekin, että reagoin osaan täällä tarpeettoman tylysti. Maksan vähän kalavelkoja miten minua kohdeltiin täällä kun olin rakkaudesta hellänä. Kyse on ihosta ja halveksunnasta osaa täällä majailevaa kohtaan.

• Anonyymi

Majava tekeepi poltettavaa läjääsi.

• Anonyymi

Suuri rakkaus on lahja, joka ei kaikkien eteen osu. Silti se herättää joissain niin paljon pelkoa, että he torjuvat sen. Otetaan mielummin elämään sellainen kumppani, joka ei herätä niin paljon tunteita.

• Anonyymi

Tuo on ihan pelkkää höpinää. Hyväksy se, että jos joku ei sinua halua niin silloin tunteesi oli yksipuolinen. Kukaan ei ota kakkosta, jos on oikeasti rakastunut. Elät harhassa.

• Anonyymi

Tää on niin totta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on niin totta!!

Sinä kaksi huutomerkkiä idiöötti et ymmärrä mikä on käsi, joten ole hiljaa. Oma kommenttisi oli tuo.

• Anonyymi

Joo, no elämäntilanne voi tehdä hermoheikon säpsähtelijän ja säntäilijän monestakin, tai sitten erityisherkkyys on syntymälahjana saatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      36
      4244
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      144
      2588
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      99
      2174
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      22
      1694
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1666
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      13
      1430
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      65
      1426
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      69
      1348
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1331
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      76
      1293
    Aihe