Jos haluat meistä jotain

Anonyymi

niin eikö meidän olisi aika jutella asiasta? Pelkään että aika tuo unohduksen aika pian. Vai toiko sulle jo?

120

2917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävelitkö tänään ohitseni?

      • Anonyymi

        En ainakaan huomannut tänään. Kävelin kyllä tuolla jossain missä hänkin saattaisi olla.


      • Anonyymi

        Älä olka vainoa ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä olka vainoa ihmisiä!

        Sulla joku pakkomielle?


    • Anonyymi

      Menen nukkumaan. Venähti vahingossa, piti mennä jo yli tunti sitten.
      Sanon siksi, jos joku alkaa tässä ilmeillä aamuyöstä tai aamulla. Ei ole aloittaja hän.
      Olen unessa.
      (aloittajalta)

      • Anonyymi

        haluan nähdä sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan nähdä sinut

        Samoin minä sut eli hänet.


    • Anonyymi

      Haluan tottakai tehdä kaikkeni että saan sinut pysyvästi naimisiin kanssani

      • Anonyymi

        Eroa ihminen ensin ja sit uusiin naimisiin.


    • Anonyymi

      Päivällä silakkamarkkinoille..

      • Anonyymi

        Kävin itse siellä joskus Kauppatorin rannassa. Aika kalliita tuotteita silakkamarkkinoilla mutta tärkeintä, että raha menee tuottajalle heti eikä ole välikäsiä. Siellä oli kaikenlaista mielenkiintoista.


      • Anonyymi

        Aloitus ei mene Helsinkiin. Mukavaa markkinatohinaa sinne.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä kuka on kirjoittaja. Juttelen mielelläni itseäni muutaman vuoden vanhemman kanssa.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa toisen ikä tuskin on tiedossa. Arvauksia vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa toisen ikä tuskin on tiedossa. Arvauksia vaan.

        Sitten se ei liity minuun mitenkään.


      • Anonyymi

        Oi ja minä juttelisin mieluusti itseäni syntymävuosista laskien 5 vuotta nuoremman kaivattuni kanssa ❤️

        Hän viestittelikin minulle yllättäen toissailtana. ”Entisistä työasioista” lähinnä, mutta edes niistä. Ei olla nähty lähes kahteen vuoteen…. 😘


    • Anonyymi

      Jutellaan, olen odottanut että sopiva tilaisuus tulisi, ne tuntuvat olevan kortilla nykyään.

      • Anonyymi

        Niin tuntuu :(


    • Anonyymi

      Ei ole tuonut unohdusta. Tämä viesti on eräälle naiselle. Tunteeni ovat kuin lumipallo efekti,eli mitä enemmän pyörität palloa,sen isommaksi se kasvaa. Lopulta se on niin iso ettei, jaksa työntää enää. Kun vaan pystysi,sen sanomaan hänelle. Niin saisi sielulle, jonkin asteisen rauhan. Ja hän tietäisi,miten tärkeä ja arvokas ihminen hän on ollut minulle. Eikä hän, tule koskaan unohtumaan. Sillä hänellä on aina oma lokero sydämmessäni. Vaikka ei enää koskaan nähtäiskään.

      • Anonyymi

        Tarkennatko kenelle tai keneltä? Sivusta kyselen


      • Anonyymi

        Miten hän pyörittää sitä palloa? Mitä sillä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän pyörittää sitä palloa? Mitä sillä tarkoitat?

        Kuvaan lumipallo efektillä tunteita. Jotka ei vähene,vaan lisääntyy vaan. Jos ajatellaan,nuoskalumi siitä kun tekee pallon ja pyörittää niin se kasvaa vaan. Ei ole aika,auttanut yhtään päin vastoi vuosi on kohta mennyt. Voi olla,myös se että kun asuu niin lähellä toista.Niin, en tiedä. Kun harvoin, ihastuu ja tuntee näin,niin siinä käy näin. Eikös jossain lukenut,että ihminen rakastuu oikein palavasti kolme kertaa elämän aikan? Itselle tää ois kolmas kerta jossa oikeesti tuntee! On ollut, elämän aikana ns. yhden yön juttuja. Mutta niistä on tullut vaan tyhjä olo. Ei iske pelkät sänky hommat jos ei oo tunnetta.


    • Anonyymi

      Tämä ei varmaan mulle ole. Mikään ei puhu sen puolesta että haluaisit IRL nähdä tai mitään muutakaan. Siksi keskityn elämässä muuhun.

      • Anonyymi

        samat


      • Anonyymi

        Ei varmaan olekaan.


    • Anonyymi

      Meni jo.

    • Anonyymi

      Saattaahan se olla niinkin, että jotkut pojat voivat toisinaan unohdella kaikenlaista, voi olla että välillä jotain tärkeääkin. Tiedä sitten..
      Keijut eivät unohda. Keijuilla on siivet ja niillä siivillä lentää kevyesti kaukaisiin maihin ja myöskin haavemaihin.
      Unohdusten maahan ei kuitenkaan lennellä niin kevein siivin...

    • Anonyymi

      Yksinänikö mä juttelen, kun sua ei näy ollenkaan, eikä susta mitään muutenkaan kuulu?

      • Anonyymi

        Voidaanko rakas jutella kahden kesken


      • Anonyymi

        Voisin sanoa hänelle samat sanat. En edes halua muuta juttuseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaanko rakas jutella kahden kesken

        112.soita niin jutellaan.


    • Anonyymi

      Etsi minut ja tule juttelemaan. En pure enkä tee mitään muutakaan kiellettyä.

      • Anonyymi

        Etsi sinä mut. Mä voin kyllä purra ja tehdä kiellettyjä.


      • Anonyymi

        En etsi vaan jatkan elämää jonkun muun kanssa kun sun kanssa ei ollut mahdollista


      • Anonyymi

        Mielelläni menisin juttelemaan mutta tunkeutua en aio. Jos siis löytäisin hänet ensin. Ei ole multa muut kommentit sulle. Aloittajalta tämä.


    • Anonyymi

      No kyl mä voisin jutella jos se on jotenkin välttämätöntä, ja onhan se varmaan, kun tätä kaikkee aattelee, mutta sitten sen pitäs varmaan olla aika rehelliseltä pohjalta ja nyt en puhu pelkästään itsestäni ja tuleeko siitä sitten vaan lisää mielipahaa tai taakkaa vai auttaisiko se mitään..
      On tässä kuitenkin aikaa mennyt, että sillä tavalla laineet voi olla pienempiä... Mutta ehkä jokin clousaus olis ihan aiheellista. Auttaisi eteenpäin paremmalla mielin.

      • Anonyymi

        Soita jos se vaikka auttaisi asiaa.


      • Anonyymi

        Niin kai. En minä ole täällä puheluita kerjäämässä kuten joku tuossa.


    • Anonyymi

      Haluaisin jutella, vaikka niitä näitä. Ihan mitä vaan, kunhan puhuttaisiin. Me vaan ei enää kohdata - edes vahingossa, miksköhän ei? Johtuuko tähtien asennosta vai mistä lie 🤔?

      • Anonyymi

        Ei pidä luottaa liikaa siihen tai laskea sen varaan, että kohtaa jonkun kaipaamansa, jos ei ole rohkeutta järjestää ja sopia aikaa. Ihmisen tulee olla siinä itse aktiivinen. Toki ihmeitäkin sattuu ja tapahtuu välillä mutta niiden varaan ei pidä laskea, jos itsekin voi tehdä asialle jotain. On kovin inhimillistä kuitenkin ujostella ja jättää vastuu sille toiselle. Näinhän se usein menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä luottaa liikaa siihen tai laskea sen varaan, että kohtaa jonkun kaipaamansa, jos ei ole rohkeutta järjestää ja sopia aikaa. Ihmisen tulee olla siinä itse aktiivinen. Toki ihmeitäkin sattuu ja tapahtuu välillä mutta niiden varaan ei pidä laskea, jos itsekin voi tehdä asialle jotain. On kovin inhimillistä kuitenkin ujostella ja jättää vastuu sille toiselle. Näinhän se usein menee.

        Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta tämä.

        Ai sivusta oli tuo 15:34, johon itse vastasin tuossa 17:22? Eikö täällä kaikki ole sivusta paitsi aloittaja? Tosin kaikki aloittajat ei mainitse muissa viesteissään kai sitä, että ovat keskustelun aloittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sivusta oli tuo 15:34, johon itse vastasin tuossa 17:22? Eikö täällä kaikki ole sivusta paitsi aloittaja? Tosin kaikki aloittajat ei mainitse muissa viesteissään kai sitä, että ovat keskustelun aloittajia.

        Ole hiljaa sivullinen. Vastasit kuin aloitus olisi sulta. Ei ole. Kirjoita itse omat sanasi, älä lainaa muilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa sivullinen. Vastasit kuin aloitus olisi sulta. Ei ole. Kirjoita itse omat sanasi, älä lainaa muilta.

        En ymmärrä viestiäsi. Viestit 17:22 ja 17:50 oli minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä viestiäsi. Viestit 17:22 ja 17:50 oli minulta.

        Unohda sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa sivullinen. Vastasit kuin aloitus olisi sulta. Ei ole. Kirjoita itse omat sanasi, älä lainaa muilta.

        Onko niin että häntä ei ole olemassakaan kumpaakaan naista ja miestä. Kaikki on ollut kuvitelmaa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin että häntä ei ole olemassakaan kumpaakaan naista ja miestä. Kaikki on ollut kuvitelmaa vain.

        Kyllä molemmat ovat olleet ja ovat edelleen olemassa. Ei mitään kuvitelmaa vaan ihan totisinta totta.


    • Anonyymi

      Onhan tässä miehen kanssa taatusti huomattu jo vetovoima jota ei aikakaan ole vienyt mennessään mutta kumpikaan ei mitään ääneen sano. Onhan hieman muitakin tekijöitä. Helpottaisi jo puhua mutta asian esiin tuominen on jonkinsortin kynnys.

      • Anonyymi

        Aivan samoin ajattelen ihanasta M-naisesta. Vuosia ollaan tunnettu, hänelläkin koen olevan tunteita minua kohtaan. Itse tunnen joka päivä enemmän ja enemmän häntä kohtaan. Mutta kummallakaan ei ole rohkeutta ottaa asiaa esille. Johtuen ehkäpä niistä muista tekijöistä. Ainakin omalla kohdalla.


    • Anonyymi

      Olisi toki9 vaikka mä en kyllä unohda vaikka mitään ei tapahtuisikaan

      • Anonyymi

        Kaikki unohtaa joskus. Se vaan on fakta. Jos ei näe eikä kuule. Toisilla siihen vaan menee pitempi aika. Siihen vaikuttaa myös tunteiden syvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki unohtaa joskus. Se vaan on fakta. Jos ei näe eikä kuule. Toisilla siihen vaan menee pitempi aika. Siihen vaikuttaa myös tunteiden syvyys.

        Samaa mieltä. Ihastukset unohtuvat nopeasti. Jos taas on tuntenut ihmisen hyvin kauan ja jutellut paljon hänen kanssaan se on enemmän kuin pelkkää ihastusta. Sellainen tunne ei niin vain unohdukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ihastukset unohtuvat nopeasti. Jos taas on tuntenut ihmisen hyvin kauan ja jutellut paljon hänen kanssaan se on enemmän kuin pelkkää ihastusta. Sellainen tunne ei niin vain unohdukaan.

        Haista mitä kerkiitkiusaaja trolli🙉. Ilmoitan susta poliisille, jos tää vainoaminen ei lopu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki unohtaa joskus. Se vaan on fakta. Jos ei näe eikä kuule. Toisilla siihen vaan menee pitempi aika. Siihen vaikuttaa myös tunteiden syvyys.

        Joo mä en ymmärrä et voi tulla tämmöiset tunteet täysin vierasta ihmistä kohtaan. En edes tunne häntä, mutta silti tää kaipaus on sydäntä raastavaa. Kai tää on sitten jotain enemmän? n-m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä en ymmärrä et voi tulla tämmöiset tunteet täysin vierasta ihmistä kohtaan. En edes tunne häntä, mutta silti tää kaipaus on sydäntä raastavaa. Kai tää on sitten jotain enemmän? n-m

        Rakkaus raatelee. En voi itsekkään,ymmärtää omaa tunnetta erästä naista kohtaa. Hän ei unohdu,täyttää sydämmeni päivittäin, iltaisin ,aamuisin ikävän tunteella niin kaipaan häntä. Minulla on ainakin,jotain enemmän koska sydän sanoo niin. Ei,näitä tunne puolen asioita,voi millään järjellä selittää. Joku ihminen,jonka näkee ekakerran voi saada aikaan tunnemyrskyn,joka ei laannu. Niin kuin kohdallani,on käynyt. En voi asialle mitään. Jossain luki että,ihminen rakastuu todellisesti ja aidosti kolme kertaa elämän aikana. Minulle tämä,olis se kolmas kerta. Koska tunne,ei lopu ja aikaa on jo kulunut. Hyvää viikonloppua hänelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki unohtaa joskus. Se vaan on fakta. Jos ei näe eikä kuule. Toisilla siihen vaan menee pitempi aika. Siihen vaikuttaa myös tunteiden syvyys.

        Trollin tarinaa!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus raatelee. En voi itsekkään,ymmärtää omaa tunnetta erästä naista kohtaa. Hän ei unohdu,täyttää sydämmeni päivittäin, iltaisin ,aamuisin ikävän tunteella niin kaipaan häntä. Minulla on ainakin,jotain enemmän koska sydän sanoo niin. Ei,näitä tunne puolen asioita,voi millään järjellä selittää. Joku ihminen,jonka näkee ekakerran voi saada aikaan tunnemyrskyn,joka ei laannu. Niin kuin kohdallani,on käynyt. En voi asialle mitään. Jossain luki että,ihminen rakastuu todellisesti ja aidosti kolme kertaa elämän aikana. Minulle tämä,olis se kolmas kerta. Koska tunne,ei lopu ja aikaa on jo kulunut. Hyvää viikonloppua hänelle!

        Ikävä! Tää epävarmuus kalvaa mun mieltä ja paljon. Ahdistaa. Eikö voitais mies jo jutella? Mä en saa muuten tätä ikävää ja tunteita sammumaan. Tunnen tällähetkellä itseni maailman paskimmaksi ihmiseksi :,( Liikaa lukenut myös palstan ikäviä ja ilkeitä kommentteja. n-m.


    • Anonyymi

      Ei tuonnut, jos kyseessä on samalla kirjaimella alkava mies. Hieman vaikeaa se on kun hänen nimensä on kirjoitettu itselleni tärkeään asiaan.

      • Anonyymi

        No mihin tärkeään asiaan, no kerro! Se mies trolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mihin tärkeään asiaan, no kerro! Se mies trolli!

        Ai avioliitto papereihin, sähän olet mies naimisissa miehen kaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mihin tärkeään asiaan, no kerro! Se mies trolli!

        Niin, täällä on kaikki hörhöt korvat rullalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai avioliitto papereihin, sähän olet mies naimisissa miehen kaa!

        Ei ole avioliittopapereista kyse. Olisikin. Olisi hyvä syy olla tekemisissä. :)


      • Anonyymi

        Ei ole aloitus sinulle.


    • Anonyymi

      Haluan kyllä, mutta ei sellaista voi ehdottaa, ainakaan palstalla.
      Ja sinähän et halua olla edes ystäväni.

      • Anonyymi

        En halua olla edes ystäväsi? Olen joku muu. Eihän tuo aloitus millekään ystävälle ollut kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua olla edes ystäväsi? Olen joku muu. Eihän tuo aloitus millekään ystävälle ollut kirjoitettu.

        Niin, no, en tarkoittanut suoraan sinua, vastasin vain kuin hänelle, sorry.

        Ja en voi kyllä ymmärtää, että jos hän ei tykkää minusta kaverina, niin miten hän voisi sietää minua missään läheisimmässäkään suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no, en tarkoittanut suoraan sinua, vastasin vain kuin hänelle, sorry.

        Ja en voi kyllä ymmärtää, että jos hän ei tykkää minusta kaverina, niin miten hän voisi sietää minua missään läheisimmässäkään suhteessa.

        Noin se on. Jos ei tykkää ihmisestä edes kaverina, niin ei koskaan voi tulla mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on. Jos ei tykkää ihmisestä edes kaverina, niin ei koskaan voi tulla mitään muutakaan.

        Jep. Tietty jos ei meinaa kuin petikaveria, niin sitten voidaan mennä muunlaisillakin kriteereillä, mutta en ehkä usko että minä niitä täyttäisin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tietty jos ei meinaa kuin petikaveria, niin sitten voidaan mennä muunlaisillakin kriteereillä, mutta en ehkä usko että minä niitä täyttäisin...

        Itse haluan tietyn kauan tuntemani ihmisen kaverikseni. Se selviää jossain vaiheessa koska aion ottaa asian esille kun jossain kohdataan, varmaan viimeistään ensi keväänä. Jos siitä ei tule mitään, niin sitten alan etsiä uutta itseni ikäistä kaveria. Tai jos niin käy että rakastun ikäiseeni ihmiseen niin sitten ehkä olemme parisuhteessa jossain vaiheessa. Sekin on ihan mahdollista ja rakastamansa ihmisen kanssa haluaa olla mahdollimman paljon yhdessä, kun elämää on jo paljon takana ja vähemmän edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no, en tarkoittanut suoraan sinua, vastasin vain kuin hänelle, sorry.

        Ja en voi kyllä ymmärtää, että jos hän ei tykkää minusta kaverina, niin miten hän voisi sietää minua missään läheisimmässäkään suhteessa.

        Jep, tuo toinen vastaili sivusta jatkaen minuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuo toinen vastaili sivusta jatkaen minuna.

        Vai niin? Ja mitä mieltä sinä sitten olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin? Ja mitä mieltä sinä sitten olet?

        En ymmärrä mihin tuo kaverijuttusi perustuu. Mistä tiedät, ettei hän halunnut olla edes ystäväsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mihin tuo kaverijuttusi perustuu. Mistä tiedät, ettei hän halunnut olla edes ystäväsi?

        No sitten et ole oikea henkilö. :)
        Yritin olla häneen yhteydessä, mutta hän vastaili hitaasti ja harvoin, kunnes lopetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten et ole oikea henkilö. :)
        Yritin olla häneen yhteydessä, mutta hän vastaili hitaasti ja harvoin, kunnes lopetti.

        Jos hän olisi halunnut olla jotain hieman muuta kuin kaveri, tai ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän olisi halunnut olla jotain hieman muuta kuin kaveri, tai ystävä.

        Kuka niin olisi halunnut, en ainakaan minä ole niin ajatellut kenestäkään. Ei ole ketään sellaista, joka kiinnostaisi nyt niin paljon. Aika näyttää löytyykö sellainen ihminen. Ikäeroa vain muutama vuosi alas- tai ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin olisi halunnut, en ainakaan minä ole niin ajatellut kenestäkään. Ei ole ketään sellaista, joka kiinnostaisi nyt niin paljon. Aika näyttää löytyykö sellainen ihminen. Ikäeroa vain muutama vuosi alas- tai ylöspäin.

        Tuho ja toivo

        Elina Järvi

        Ookko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuho ja toivo

        Elina Järvi

        Ookko ?

        vanhempi charmikas tuo toivon tasavertaiseen parisuhteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin olisi halunnut, en ainakaan minä ole niin ajatellut kenestäkään. Ei ole ketään sellaista, joka kiinnostaisi nyt niin paljon. Aika näyttää löytyykö sellainen ihminen. Ikäeroa vain muutama vuosi alas- tai ylöspäin.

        Niin sinä, mutta hän. Jos vain ei toiveet kohtaa, vähän kuten sanoit, sinua ei kiinnosta, mutta toista ehkä olisi kiinnostanut. Ja tuli muuten sivusta, tämä ja edellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vanhempi charmikas tuo toivon tasavertaiseen parisuhteeseen

        nuoret naiset ja miehet peli teidän osalta on menetetty jo vuosia sitten, pelin toteutus meni pahasti pieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän olisi halunnut olla jotain hieman muuta kuin kaveri, tai ystävä.

        Niin niin, jos ja jos; noin minä välillä uskottelen itselleni, mutta aikamoista jossittelua se on. Jos joku välttelee niin tietysti se on varma merkki suurista tunteista (tai sitten ei)... Tai mitä jos hän vaikka kolautti päänsä ja yhtäkkiä unohti minut? Tai ehkä hän tiesi että kotiplaneetan väki tulee pian noutamaan hänet takaisin kotiin? ...Luulen että totuus on yksinkertaisempi; häntä ei vain kiinnostanut.

        Ja kai sitä jostain pitäisi aloittaa? Mietin että vaikka tässä olisi kuinka polttelevaa himoa, niin kai olisi kohteliasta tutustua edes jotenkin ennen kimppuun käymistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, jos ja jos; noin minä välillä uskottelen itselleni, mutta aikamoista jossittelua se on. Jos joku välttelee niin tietysti se on varma merkki suurista tunteista (tai sitten ei)... Tai mitä jos hän vaikka kolautti päänsä ja yhtäkkiä unohti minut? Tai ehkä hän tiesi että kotiplaneetan väki tulee pian noutamaan hänet takaisin kotiin? ...Luulen että totuus on yksinkertaisempi; häntä ei vain kiinnostanut.

        Ja kai sitä jostain pitäisi aloittaa? Mietin että vaikka tässä olisi kuinka polttelevaa himoa, niin kai olisi kohteliasta tutustua edes jotenkin ennen kimppuun käymistä?

        😄 voi todella olla parempi, ettei heti käy kiinni, jos ei kovin hyvin toista vielä tunne 😊 meitä vain on niin erilaisia, erilaiset historiat jne. ei toisen ajatuksista tiedä... Jos on esimerkiksi ottanut pahasti aiemmin siipeensä ihmissuhdeasioihin liittyen, niin voi ehkä olla vähän varovainen/varautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄 voi todella olla parempi, ettei heti käy kiinni, jos ei kovin hyvin toista vielä tunne 😊 meitä vain on niin erilaisia, erilaiset historiat jne. ei toisen ajatuksista tiedä... Jos on esimerkiksi ottanut pahasti aiemmin siipeensä ihmissuhdeasioihin liittyen, niin voi ehkä olla vähän varovainen/varautunut.

        :D

        Toki on niinkin, että minä en piittaa siitä millainen mörököllisuku, veriryhmä tai nettovarallisuus hänellä vaikka on, mutta tuntuu että joitain tuollaisia asioita olisi hyvä tietää. Ja mahdollisesti siviilisäädystä olisi ainakin hyvä jutella, että miten se vaikuttaa, jos vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D

        Toki on niinkin, että minä en piittaa siitä millainen mörököllisuku, veriryhmä tai nettovarallisuus hänellä vaikka on, mutta tuntuu että joitain tuollaisia asioita olisi hyvä tietää. Ja mahdollisesti siviilisäädystä olisi ainakin hyvä jutella, että miten se vaikuttaa, jos vaikuttaa.

        Niin, totta, jos toinen siis vaikka asustaa ihan eri galaksissa, niin minkäänlaisen suhteen ylläpito voi käydä haastavaksi 🤔 ja tuo siviilisäätystatuskin saattaa muuttua hyvin yllättäen, eihän tuon tosin ystävyyteen luulisi vaikuttavan, jos se sinulla olisi toiveissa, edellyttäisi edelleen hänen toiveidensa tiedustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, totta, jos toinen siis vaikka asustaa ihan eri galaksissa, niin minkäänlaisen suhteen ylläpito voi käydä haastavaksi 🤔 ja tuo siviilisäätystatuskin saattaa muuttua hyvin yllättäen, eihän tuon tosin ystävyyteen luulisi vaikuttavan, jos se sinulla olisi toiveissa, edellyttäisi edelleen hänen toiveidensa tiedustelua.

        Niin, miten tuotakin sitten kysyisi, kun ei olla yhteyksissä..? Että ollaanko kavereita, tai petikavereita? :D

        Voi tuntua toisesta osapuolista aika erikoiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miten tuotakin sitten kysyisi, kun ei olla yhteyksissä..? Että ollaanko kavereita, tai petikavereita? :D

        Voi tuntua toisesta osapuolista aika erikoiselta.

        Ainakin voi olla, että saisit jonkinlaisen reaktion aikaan tuolla :) jos hän on muuten ollut hissukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin voi olla, että saisit jonkinlaisen reaktion aikaan tuolla :) jos hän on muuten ollut hissukseen

        Nämä ei liity aloittajaan. En jaksanut edes lukea noita itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten et ole oikea henkilö. :)
        Yritin olla häneen yhteydessä, mutta hän vastaili hitaasti ja harvoin, kunnes lopetti.

        Taas joku toinen jatkoi puolestani :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas joku toinen jatkoi puolestani :)

        ^no mitä sanottavaa sinulla on? Mikä liittyy aloittajaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä, mutta hän. Jos vain ei toiveet kohtaa, vähän kuten sanoit, sinua ei kiinnosta, mutta toista ehkä olisi kiinnostanut. Ja tuli muuten sivusta, tämä ja edellinen.

        Tuo on kyllä jo ammattikiussaaja, kuka maksaa palkan tuolle trollille, ei tuota jaksa varmaan kukaan oikee ihminen🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä jo ammattikiussaaja, kuka maksaa palkan tuolle trollille, ei tuota jaksa varmaan kukaan oikee ihminen🖤

        Kuka on, ja ketä ei jaksa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vanhempi charmikas tuo toivon tasavertaiseen parisuhteeseen

        Niinkö olet ajatellut, menehän sinne kaltaistesi luo, vaikka sinne gay baariin, sieltä se voi löytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ^no mitä sanottavaa sinulla on? Mikä liittyy aloittajaan?

        Ei mitään. Tuo m t tapaus nappasi aloituksen. Sen jälkeen siihen on aika hankala kirjoittaa. Massapostittaa täyteen yksinpuhelua. Laitoksella liikaa nettiaikaa?


    • Anonyymi

      Olet edelleen mielessä, elämä vain nyt heitti tässä vähän kiviä rattaisiin. Toivon ja uskonkin että tämäkin tässä vielä järjestyy parhain päin, vaikka alkumatka on kieltämättä ollut vähän mutkainen. Jokin sinussa kolahti kuitenkin silloin niin kovaa, että olet niitä elämän tärkeitä tapahtui tässä nyt mitä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Mitä kiviä jos saa kysyä? Anteeksi ”äänensävyni”, olen todella traumatisoitunut, en ollenkaan oma itseni.


      • Anonyymi

        Samaa voisin sanoa hänestä. Miettinyt olisi asiat toisin, jos tätä koronaa ei olisi ollut. Tässähän meni ihmisillä vuosi elämästä vähän hukkaan tai jonnekin. Terveisin ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kiviä jos saa kysyä? Anteeksi ”äänensävyni”, olen todella traumatisoitunut, en ollenkaan oma itseni.

        Tämä ei ole aloittajalta. En ole tramatisoitunut.


      • Anonyymi

        Niin sinäkin olet. Ei se noin vain muutu.


    • Anonyymi

      Jos ei toinen yksinkertaisesti vain enää halua jatkaa sinun kanssasi, niin se on parasta hyväksyä.

      • Anonyymi

        Halua jatkaa kanssasi? En kai minä nyt exälle täällä kirjoittele. Täällä kirjoitellaan kun ei vielä ole mitään suhdetta.


      • Anonyymi

        itku helpottaa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lopeta tuo troIIaaminen. Et ole hauska vaikka varmasti susta siltä tuntuu itsestä.


    • Anonyymi

      Tuo on totta. Suoraan puhuminen on parasta. Onneksi ei kuitenkaan kovin helpolla unohda, jos on joskus pakastunut kunnolla.

      • Anonyymi

        Kyllä mun aivot on ainakin pakastuneet hänen lähellään.


      • Anonyymi

        En minä varmaan unohda. Mutta onhan tämä kamalaa kun ei enää näe. t. ap
        Tässä kaikki vastailijat on ihan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä varmaan unohda. Mutta onhan tämä kamalaa kun ei enää näe. t. ap
        Tässä kaikki vastailijat on ihan muita.

        Näet kun menet tapaamaan.


    • Anonyymi

      Älä unta nää. En juttele tyypin kanssa, jonka olen huomannut kirjoittavan näille palstoille. Se on kerrasta poikki.

      • Anonyymi

        Naurahdin sulle. Pidäkin huoli ettet juttele itsellesi enää koskaan. Häpeä itseäsi ihminen.


      • Anonyymi

        Lopeta tuo yksinkirjoittelu ja sotkeminen. Et ole hauska vaikka ehkä siltä tuntuu itsestäs.


    • Anonyymi

      Rakas laita viestiä tänään..

      • Anonyymi

        Tämä tyyppi ei liity aloitukseen. Kunhan troIIaa.


    • Anonyymi

      En minä sinua/häntä ihanaa naista, ikinä unohda. Jutellaa kun tavataan.

      • Anonyymi

        Sitä toivoisin.


      • Anonyymi

        Ehkä osutaan samoille hoodeille viel joku päivä.. ja jutellaan jos uskalletaan.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti ei mies halua minusta mitään kun ei nosta asiaa pöydälle.

    • Anonyymi

      Muistaminen lienee muistelijoita varten, mutta sydämelliset on omaa laatuaan. Kieli on mahtava peräsin🌐

    • Anonyymi

      Tästä on poistettu 38 sääntöjen vastaista viestiä. Ilmoitin siitä massapostittajasta tuossa illalla joskus. Kiitos s24. Hyvin toimii :)

    • Anonyymi

      Asiasta on juteltu riittävästi, teot puhuvat puolestaan.

      • Anonyymi

        Ei muuten ole. Kaikki on vielä sanomatta.


    • Anonyymi

      Olennaissudessaan hän näyttelee.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe