Liperin sdp on outo?

Anonyymi

Vaikkakin yksityis henkilönä Eronen teki kansalais-aloitteen prite liputuksesta,niin eikai kunta lähde mukaan tähän eriarvoisuuteen?
Älkää Liperin kunta eriarvoistako ihmisiä,että heterot on eriarvoisia sitten.
Olkaa vaan kunta ja Isänmaan lippu!

52

2339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kannata pride liputusta.

      • Anonyymi

        Minä kannatan.


    • Anonyymi

      Minä kannatan hetero liputusta !

    • Anonyymi

      Mitäs siellä Raamatussa sanotaan?

      • Anonyymi

        Mitäs sellaista siellä sanotaan, johon kannattaisi uskoa? Muistelen, että ainakin VT:n jutut ovat lähinnä Israelin historiaa ja sen kansan sotahistoriaa. Onhan siellä paljon ihan varteenotettavia elämänohjeitakin, ainakin UT:n puolella, mutta ne samat ohjeet löytyy monesta muustakin kohteesta.
        Tästä aiheesta voitaisiin käydä aika pitkä, varmaan loputon keskustelu.
        Raamatulla on helppo lyödä kun halutaan mielipiteelle joku peruste. Uskoo ken tahtoo, mutta minuun nuo jorinat eivät pure lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sellaista siellä sanotaan, johon kannattaisi uskoa? Muistelen, että ainakin VT:n jutut ovat lähinnä Israelin historiaa ja sen kansan sotahistoriaa. Onhan siellä paljon ihan varteenotettavia elämänohjeitakin, ainakin UT:n puolella, mutta ne samat ohjeet löytyy monesta muustakin kohteesta.
        Tästä aiheesta voitaisiin käydä aika pitkä, varmaan loputon keskustelu.
        Raamatulla on helppo lyödä kun halutaan mielipiteelle joku peruste. Uskoo ken tahtoo, mutta minuun nuo jorinat eivät pure lainkaan.

        Se on sinun uskosi, minä pidän oman uskoni. Nosta se lippusi salkoon, kunhan et tyrkytä sitä muille. Jos se on normaalia se sinun uskosi, niin miksi sitä liputtaa pridellä. Uskonlahkojakin on monia, mutta Suomen virallinen siniristilippu. Ihmisenä olemme samanarvoisia, siihen minä ainakin uskon ilman eri lippua.


    • Anonyymi

      Miksi pitää laittaa toiset edelle?
      Raamatun mukaan kuten tiedätte,se ei ole hyväksyttävissä!
      Minulle se suo pahaa oloa,kun en hyväksy liputusta.
      Tämä aloittaja Eronen haluaako hän eri arvoisuutta ja miksi sdp edustaja haluaa?
      Eihän meillä liehu sdp liput,ei mitkään muut kuin Suomen lippu.

      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta uusille lipuille. Suomen lippu kunniaan!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satukirja ei ole Suomen lakikirja, sen nojalla ei voi kieltää ei käskeä mitään ei ketään.
        Tutustukaapa tosiasioihin ennen kuin ryhdytte möykkäämään Pride liputuksesta ynnä muusta asenteellisesta höpinästä. Elämme siis 2020 lukua, emme kivikaudella satukirjan oppien mukaan..

        https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/lait-ja-politiikka/tasa-arvolaki

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/246644/taloyhtio-voi-liputtaa-pride-lipulla-vaikka-koko-viikon/

        Eikös sitten pitäisi liputtaa miehillle, naisille, lapsille, vanhuksille, vammaisille jne. erikseen. Miksi sitä Prideä pitää liputtaa. Jokainen saa olla sitä mitä on, ilman erilistä liputusta. Minä olen vahvasti siyä mieltä, että minuakin pitäisi liputtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satukirja ei ole Suomen lakikirja, sen nojalla ei voi kieltää ei käskeä mitään ei ketään.
        Tutustukaapa tosiasioihin ennen kuin ryhdytte möykkäämään Pride liputuksesta ynnä muusta asenteellisesta höpinästä. Elämme siis 2020 lukua, emme kivikaudella satukirjan oppien mukaan..

        https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/lait-ja-politiikka/tasa-arvolaki

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/246644/taloyhtio-voi-liputtaa-pride-lipulla-vaikka-koko-viikon/

        Satukirja???

        Jumala on luonut sinut ja minut !
        Vai kuka on sinut on luonut?
        Tottakai on vaikea sanoa jos luulee,että elämä on tässä kun kuollaan.
        Maallinen laki ei koskaan yllä Jumalan lain ylle !
        On surkeata,että ihmiset ylentävät itsensä ..
        teknologia,hypetys mutta kukaa ei mainistse mistä olemme lähtöisin,kuka meidät on luonut?
        Eli sinä olet ja elät ja kuolet?
        Minä elän ja kuolen ja elän.
        Luuletko,että turhaan Raamatussa sanotaan: mies ei saa maata miehen kanssa ja koskee samaa naisten kanssa tai sitten siltä ja toiseltä välitä sekä kaikelta väliltä.
        No,toki saat olla sitä mieltä jos haluat.
        Mutta,en kannata liputusta!
        Moni syrjii yrityksiä jotka liputtaa,kun se luo eriarvoisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satukirja ei ole Suomen lakikirja, sen nojalla ei voi kieltää ei käskeä mitään ei ketään.
        Tutustukaapa tosiasioihin ennen kuin ryhdytte möykkäämään Pride liputuksesta ynnä muusta asenteellisesta höpinästä. Elämme siis 2020 lukua, emme kivikaudella satukirjan oppien mukaan..

        https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/lait-ja-politiikka/tasa-arvolaki

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/246644/taloyhtio-voi-liputtaa-pride-lipulla-vaikka-koko-viikon/

        Koetko,että sinua on syrjitty jos olet gay,lesbo tai joku muu?
        Minä en syrji ketään,ihminen on ihminen kuten heterotkin.
        Te nostatte asian esille ja en ymmärrä miksi?
        Ja liputuskin vielä,kun se ei tuo tai auta mitään.
        Jospa korjaisit oman asenteesi ja ymmärtäisit,että me heterot olemme ihan normaaleja teitä ja muita kohtaan.
        Liputus ei tuo muuta kuin eriarvoisuutta ja eikös me olla tasa-arvoisia? vai onko pride kansa parempaa?
        Elämme totta 2020,mutta Jumalan sana ei muutu koskaan vaikka sanot sitä satukirjaksi.

        Sanon sinulle yhden asian:

        "kun katsot luonnon kauneutta,tiedät sen luojan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sitten pitäisi liputtaa miehillle, naisille, lapsille, vanhuksille, vammaisille jne. erikseen. Miksi sitä Prideä pitää liputtaa. Jokainen saa olla sitä mitä on, ilman erilistä liputusta. Minä olen vahvasti siyä mieltä, että minuakin pitäisi liputtaa.

        Siistii..haluun,että sinuakin liputetaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sitten pitäisi liputtaa miehillle, naisille, lapsille, vanhuksille, vammaisille jne. erikseen. Miksi sitä Prideä pitää liputtaa. Jokainen saa olla sitä mitä on, ilman erilistä liputusta. Minä olen vahvasti siyä mieltä, että minuakin pitäisi liputtaa.

        "Eikös sitten pitäisi liputtaa miehillle, naisille,..."
        No senkun liputat. Ei sitä ole kielletty. Tee se äläkä kitise joutavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satukirja???

        Jumala on luonut sinut ja minut !
        Vai kuka on sinut on luonut?
        Tottakai on vaikea sanoa jos luulee,että elämä on tässä kun kuollaan.
        Maallinen laki ei koskaan yllä Jumalan lain ylle !
        On surkeata,että ihmiset ylentävät itsensä ..
        teknologia,hypetys mutta kukaa ei mainistse mistä olemme lähtöisin,kuka meidät on luonut?
        Eli sinä olet ja elät ja kuolet?
        Minä elän ja kuolen ja elän.
        Luuletko,että turhaan Raamatussa sanotaan: mies ei saa maata miehen kanssa ja koskee samaa naisten kanssa tai sitten siltä ja toiseltä välitä sekä kaikelta väliltä.
        No,toki saat olla sitä mieltä jos haluat.
        Mutta,en kannata liputusta!
        Moni syrjii yrityksiä jotka liputtaa,kun se luo eriarvoisuutta.

        Sattuman kautta esi-isäni jättivät tuon kuuman ja rauhattoman Lähi-idän joskus satoja vuosia sitten, saattoipa olla tuhansia vuosiakin. Kolmisenataa vuotta sitten isoisoisoiso... jne ukkini eksyi ihan sattumalta tuonne Karjalaan, joka nyttemmin kuuluu Venäjään. Sattuman kautta äitini ja isäni sattuivat syntymään samaan maahan, samaan maakuntaan, ja jopa samalle kylällekin - muistaakseni.
        He menivät naimisiin ja päättivät kiksauttaa.
        Sattuman oikusta juuri se tietty siittiö (niitähän oli siinäkin mällissä varmaan miljoonia) hedelmöitti juuri sattumalta hedelmöitettävissä olevan munasolun, jonka... jne.
        Sattuman oikusta minusta tuli poika ja sattuman oikusta minä selvisin hengissä lapsuudestani. Sairastelin kyllä ihan helvetisti ja kylän mummot veikkailivat kuolinpäivääni (jota ei ole vielä tullut, ellei se ole tänään).
        Sattuman oikusta perheeni muutti Joensuun lähelle, vaikka Valtimokin (kauheeta) oli vaihtoehtona.
        Mie oon pelkkä sattuma ja niin oot siekii, uskoppa ihe sitten ihan mitä tahasa, ja syrjippä niin paljon kun siun "pällis" sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satukirja ei ole Suomen lakikirja, sen nojalla ei voi kieltää ei käskeä mitään ei ketään.
        Tutustukaapa tosiasioihin ennen kuin ryhdytte möykkäämään Pride liputuksesta ynnä muusta asenteellisesta höpinästä. Elämme siis 2020 lukua, emme kivikaudella satukirjan oppien mukaan..

        https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/lait-ja-politiikka/tasa-arvolaki

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/246644/taloyhtio-voi-liputtaa-pride-lipulla-vaikka-koko-viikon/

        Milloinkas sinusta on tullut uskonpuhdistaja ja miten voit olla siitä asiasta varma, kun sitä maailmankaikkeudesta ei tiedemiehetkään ole vielä aivan varmoja. Usko sinä mihin uskot, mutta älä tuputa sitä #prideäsi# muille. Sinulle se sopii, mutta minulle ei. Onkos ne vaalit taas tulossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuman kautta esi-isäni jättivät tuon kuuman ja rauhattoman Lähi-idän joskus satoja vuosia sitten, saattoipa olla tuhansia vuosiakin. Kolmisenataa vuotta sitten isoisoisoiso... jne ukkini eksyi ihan sattumalta tuonne Karjalaan, joka nyttemmin kuuluu Venäjään. Sattuman kautta äitini ja isäni sattuivat syntymään samaan maahan, samaan maakuntaan, ja jopa samalle kylällekin - muistaakseni.
        He menivät naimisiin ja päättivät kiksauttaa.
        Sattuman oikusta juuri se tietty siittiö (niitähän oli siinäkin mällissä varmaan miljoonia) hedelmöitti juuri sattumalta hedelmöitettävissä olevan munasolun, jonka... jne.
        Sattuman oikusta minusta tuli poika ja sattuman oikusta minä selvisin hengissä lapsuudestani. Sairastelin kyllä ihan helvetisti ja kylän mummot veikkailivat kuolinpäivääni (jota ei ole vielä tullut, ellei se ole tänään).
        Sattuman oikusta perheeni muutti Joensuun lähelle, vaikka Valtimokin (kauheeta) oli vaihtoehtona.
        Mie oon pelkkä sattuma ja niin oot siekii, uskoppa ihe sitten ihan mitä tahasa, ja syrjippä niin paljon kun siun "pällis" sietää.

        Mie oon pelkkä sattuma ja niin oot siekii,

        No,ei kai se niin ole.Jos Isäsi tuloksesta äitiisi paras osa jäi ulos.
        Minä en ole mitä tarkoitat..
        Joskus järki jää ulos sieltä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon pelkkä sattuma ja niin oot siekii,

        No,ei kai se niin ole.Jos Isäsi tuloksesta äitiisi paras osa jäi ulos.
        Minä en ole mitä tarkoitat..
        Joskus järki jää ulos sieltä:)

        Järki hoi älä jätä äly hoi älä petä. Niinhän ne sanovat. Nyt taitaa jollakin järki tehdä tepposia. Vaikuttaa manialta. On vauhti päällä. Jarruta vähän ja ota järki vaikka käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuman kautta esi-isäni jättivät tuon kuuman ja rauhattoman Lähi-idän joskus satoja vuosia sitten, saattoipa olla tuhansia vuosiakin. Kolmisenataa vuotta sitten isoisoisoiso... jne ukkini eksyi ihan sattumalta tuonne Karjalaan, joka nyttemmin kuuluu Venäjään. Sattuman kautta äitini ja isäni sattuivat syntymään samaan maahan, samaan maakuntaan, ja jopa samalle kylällekin - muistaakseni.
        He menivät naimisiin ja päättivät kiksauttaa.
        Sattuman oikusta juuri se tietty siittiö (niitähän oli siinäkin mällissä varmaan miljoonia) hedelmöitti juuri sattumalta hedelmöitettävissä olevan munasolun, jonka... jne.
        Sattuman oikusta minusta tuli poika ja sattuman oikusta minä selvisin hengissä lapsuudestani. Sairastelin kyllä ihan helvetisti ja kylän mummot veikkailivat kuolinpäivääni (jota ei ole vielä tullut, ellei se ole tänään).
        Sattuman oikusta perheeni muutti Joensuun lähelle, vaikka Valtimokin (kauheeta) oli vaihtoehtona.
        Mie oon pelkkä sattuma ja niin oot siekii, uskoppa ihe sitten ihan mitä tahasa, ja syrjippä niin paljon kun siun "pällis" sietää.

        Kuka tässä syrjii ja ketä. Pitäisikö vilkaista peiliin. Me ymmärrämme ihmisten erilaisuuden, mutta mitä se liputus auttaa. Varmaan moni pieni lapsi kysyy mikä lippu tuo on. Minäkin kysyn onko se tasa-arvon vai eriarvoisuuden lippu. Te, joilla tuntuu olevan ne viisauden siemenet, vastatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon pelkkä sattuma ja niin oot siekii,

        No,ei kai se niin ole.Jos Isäsi tuloksesta äitiisi paras osa jäi ulos.
        Minä en ole mitä tarkoitat..
        Joskus järki jää ulos sieltä:)

        No siepäs vasta vitsin murjasit. Tiijätkös sie mitä se järki on? Mie tiijän, kun olen sen kirjoista lukenu, vaan miehä en aijo sitä siulle kertoo, en kiusallankaa.
        Siekii voisit sen lukkee kirjoista, vaan ko oot niin laiska, jotta et kehtoo.
        Koetahan miettiä, jos järkes riittää. Siulla saattaa männä siinä hommassa jokunen tovi, etkä sittekää hoksoo.
        Tiijät sie muute mitä on älylline laiskuus? Siis se kun ei vaivauvuta ottamaa asijoista selevee ja pohtimmaa.
        Sitä jotkut sannoot tyhmyyvkes, ja sitähää se onkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satukirja ei ole Suomen lakikirja, sen nojalla ei voi kieltää ei käskeä mitään ei ketään.
        Tutustukaapa tosiasioihin ennen kuin ryhdytte möykkäämään Pride liputuksesta ynnä muusta asenteellisesta höpinästä. Elämme siis 2020 lukua, emme kivikaudella satukirjan oppien mukaan..

        https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/lait-ja-politiikka/tasa-arvolaki

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/246644/taloyhtio-voi-liputtaa-pride-lipulla-vaikka-koko-viikon/

        Satukirja ei ole Suomen lakikirja, sen nojalla ei voi kieltää ei käskeä mitään ei ketään.

        Mutta se on ELÄMÄN LAKI, muutoin kaikki menee anarkiaan ja pahaan.
        Elä elämäsi hyvin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tässä syrjii ja ketä. Pitäisikö vilkaista peiliin. Me ymmärrämme ihmisten erilaisuuden, mutta mitä se liputus auttaa. Varmaan moni pieni lapsi kysyy mikä lippu tuo on. Minäkin kysyn onko se tasa-arvon vai eriarvoisuuden lippu. Te, joilla tuntuu olevan ne viisauden siemenet, vastatkaa.

        Kuka tässä syrjii ja ketä. Pitäisikö vilkaista peiliin. Me ymmärrämme ihmisten erilaisuuden, mutta mitä se liputus auttaa. Varmaan moni pieni lapsi kysyy mikä lippu tuo on. Minäkin kysyn onko se tasa-arvon vai eriarvoisuuden lippu. Te, joilla tuntuu olevan ne viisauden siemenet, vastatkaa.

        Lippu ei auta mitään,se luo syrjintää.
        Se jolla viisaus on ,on hiljaa,ei eriarvoista ihmisiä.

        "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä"


        "He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia"

        Tässä on sanoma,miten he sanovat!

        Onko Eronen ja Sdp erimieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satukirja ei ole Suomen lakikirja, sen nojalla ei voi kieltää ei käskeä mitään ei ketään.
        Tutustukaapa tosiasioihin ennen kuin ryhdytte möykkäämään Pride liputuksesta ynnä muusta asenteellisesta höpinästä. Elämme siis 2020 lukua, emme kivikaudella satukirjan oppien mukaan..

        https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/lait-ja-politiikka/tasa-arvolaki

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/246644/taloyhtio-voi-liputtaa-pride-lipulla-vaikka-koko-viikon/

        . Elämme siis 2020 lukua, emme kivikaudella satukirjan oppien mukaan..

        Ei se tarkoita,että lapset saavat vinon kuvan elämästä.
        On mies ja nainen ja perhe.(ei Marinin perhe)
        Vain mies ja nainen on luotu lisääntymään,ei muut.
        Vai voiko joku muuta väittää?


    • Anonyymi

      Onkohan ne Erosen lempilapset niin tärkeitä, että pitäisi värikäs lippu nostaa salkoon. Epäilen, että taloyhtiöt eivät ole halukkaita. Onko tämä aluevaalimainos vai mikä. Mihin Eronen ääniä tarvitsee? Ei riitä lipputangot, jos kaikkea erilaisuutta pitää liputtaa.

      • Anonyymi

        Totta töriset,SDP käyttää kaiken hyväkseen mitä voi,kun nyt tulee vaalit.
        On se roskapuolue,kuten huomaa valtakunna tasolla.
        Pm on kuin Harakka,eiku siis lentää eestaas ja peruu puheitaan.
        Työllisyyttä koskevia tekoja eivät ole kokoaikana tehneet mitään,vain punikki velkaa!!!
        Tässä näette,kun osaamttomat ovat ruorissa.
        Valtio menee alas kokoajan ja keskusta on nuolemassa heidän hanuria.
        Velkaa ja veroja !!
        Tätä on paska hallituksemme...SDP/KESK/VIHR/VAS

        Niin vihreät ovat ne pahimmat !!


      • Anonyymi

        Onkohan ne Erosen lempilapset niin tärkeitä

        Siis omatko lapset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta töriset,SDP käyttää kaiken hyväkseen mitä voi,kun nyt tulee vaalit.
        On se roskapuolue,kuten huomaa valtakunna tasolla.
        Pm on kuin Harakka,eiku siis lentää eestaas ja peruu puheitaan.
        Työllisyyttä koskevia tekoja eivät ole kokoaikana tehneet mitään,vain punikki velkaa!!!
        Tässä näette,kun osaamttomat ovat ruorissa.
        Valtio menee alas kokoajan ja keskusta on nuolemassa heidän hanuria.
        Velkaa ja veroja !!
        Tätä on paska hallituksemme...SDP/KESK/VIHR/VAS

        Niin vihreät ovat ne pahimmat !!

        Onko osaamattomuus siirtynyt Liperistä jo valtakunnan tasolle? Ei kai liperiläisiä voi tästäkin syyttää, hehän ovat saunan takana yhäti piilossa tätä yhtä osaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko osaamattomuus siirtynyt Liperistä jo valtakunnan tasolle? Ei kai liperiläisiä voi tästäkin syyttää, hehän ovat saunan takana yhäti piilossa tätä yhtä osaavaa.

        Niin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko osaamattomuus siirtynyt Liperistä jo valtakunnan tasolle? Ei kai liperiläisiä voi tästäkin syyttää, hehän ovat saunan takana yhäti piilossa tätä yhtä osaavaa.

        Onko osaamattomuus siirtynyt Liperistä jo valtakunnan tasolle? Ei kai liperiläisiä voi tästäkin syyttää, hehän ovat saunan takana yhäti piilossa tätä yhtä osaavaa.

        Ei Liperiläisiä SDP.ä kokonaan syytetä.
        Onhan heillä Marin,Urpilainen,Halonen,parta-erkki,Lipponen kaikki ovat maatamme vastaan!
        Velkaa otetaan,rahaa annetaan ihan roskaan,työllisyys ei parane,selfietä ja tää yksi kahden äidin kasvatama nuori kiukkuinen melkein kommusti pm.
        Kaikki on mennyt pieleen kun SDP on vallassa, esim.koronan hoito on sekavaa.
        Marinin pitäisi vaan siivota ja siivota vaikka niitä vessan pyttyjä,kun on siihen sopiva ja jättäytyä pois.
        Hän ei edes ole tarpeeksi koulutettu Pm virkaan ja elämän kokemus on ihan pentuasteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko osaamattomuus siirtynyt Liperistä jo valtakunnan tasolle? Ei kai liperiläisiä voi tästäkin syyttää, hehän ovat saunan takana yhäti piilossa tätä yhtä osaavaa.

        Ei Liperiläisiä SDP.ä kokonaan syytetä.
        Onhan heillä Marin,Urpilainen,Halonen,parta-erkki,Lipponen kaikki ovat maatamme vastaan!
        Velkaa otetaan,rahaa annetaan ihan roskaan,työllisyys ei parane,selfietä ja tää yksi kahden äidin kasvatama nuori kiukkuinen melkein kommusti pm.
        Kaikki on mennyt pieleen kun SDP on vallassa, esim.koronan hoito on sekavaa.
        Marinin pitäisi vaan siivota ja siivota vaikka niitä vessan pyttyjä,kun on siihen sopiva ja jättäytyä pois.
        Hän ei edes ole tarpeeksi koulutettu Pm virkaan ja elämän kokemus on ihan pentuasteella.

        Niin ja se ihme Tuppurainen. Ainut, joka on järissään on Kiuru ja Lindtman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko osaamattomuus siirtynyt Liperistä jo valtakunnan tasolle? Ei kai liperiläisiä voi tästäkin syyttää, hehän ovat saunan takana yhäti piilossa tätä yhtä osaavaa.

        Ei Liperiläisiä SDP.ä kokonaan syytetä.
        Onhan heillä Marin,Urpilainen,Halonen,parta-erkki,Lipponen kaikki ovat maatamme vastaan!
        Velkaa otetaan,rahaa annetaan ihan roskaan,työllisyys ei parane,selfietä ja tää yksi kahden äidin kasvatama nuori kiukkuinen melkein kommusti pm.
        Kaikki on mennyt pieleen kun SDP on vallassa, esim.koronan hoito on sekavaa.
        Marinin pitäisi vaan siivota ja siivota vaikka niitä vessan pyttyjä,kun on siihen sopiva ja jättäytyä pois.
        Hän ei edes ole tarpeeksi koulutettu Pm virkaan ja elämän kokemus on ihan pentuasteella.

        Siltähän tuo vaikuttaa. Yks, eteen kaks taakse, peruutetaan, otetaan velkaa velan päälle. On tämä talouden hoitoa. Rahastoja, avustuksia, teatteria ja taidetta ja elokapinaa, joiden rikoksien selvittelyyn kuluu rutkasti poliisien aikaa ja rahaa.


    • Anonyymi

      Joko se Erosen rättilipun äänestys on ollut?
      Meikä pyykii sillä xxxx:)

    • Anonyymi

      27.9. Pride-liputuksen allekirjoittaja Kuittinen valtuutettu kh:n jäsen SDP.
      15.11. valtuustossa äänestää omaa vaatimustaan vastaan.
      Mikä on henkilön uskottavuus ja luotettavuus joka heiluu kuin tuuliviiri? Arvomaailmana oma etu. Näin asioita hoidetaan tässä kunnassa.
      Sellaista käsitettä kuin moraali ei kuntamme johdossa ilmeisesti tunnisteta, samoin on myös häpeämisen ja julkisen anteeksipyynnön ja virheiden tunnustamisen laita.

    • Anonyymi

      Vaikkakin yksityis henkilönä Eronen teki kansalais-aloitteen prite liputuksesta,

      älkää äänestäkö maakuntavaalissa,ei ole oikea vaihtoehto!
      On ihan demarilöperö !

      • Anonyymi

        Mitä opettaja tietää terveys asioista?
        Ei mitään!
        Älkää äänestäkö turhia ihmisiä,koska heillä ei ole osaamista.
        Ovat vain kumileimasia ja haluavat kokouspalkkion.


    • Anonyymi

      Onneksi ei päässyt "opettetaja" siun soteen,kuin varalle:))
      Ihan siksi,kun opettajat on olevinaan viisaista mutta todellisuus on toinen ja vielä sdp vasemmistolainen!! (cccp)

      • Anonyymi

        Ihan oikein, samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Niin kiesus,mitään ei puhunu oikeen eduskunnassa,aivan tyhjä kanisteri Itä-Suomelle.Nyt kanisteri istuu ja vajoo tässä vitun keskustalaisten himmeli sotessa joka muuten maksaa meille vielä veroina!
        Mikään ei muutu mutta veroja tulee ja kanisteri vaan on kuin kanto:)


    Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe