Älkää houkutelko muitaki kieltämään uskoa!

Anonyymi

Tulette katumaan sitä jonain päivänä. Viimeistään sitte, ku ootta vanhoja, toivotte, että olis joku, joka siunais evankeliumilla. Viime aikoina monet ovat hanakasti houkutelleet muitakin jättämään elävä usko. Maailman väitetään olevan paratiisi, jossa kaikki on hyvin ja Jumalan valtakunnassa surkiasti. Älkää kuunnelko näitä! Heissä kuuluu sielunvihollisen ääni. Teille rakkaat poijes poikenneet: älkää houkutelko muitakin pois. Vielä tulee päivä, jolloin haluatte palata Isän luo. Mitä sitten, kun ympärillä ei enää ookkaan uskovaisia? Elämme muutenkin luopumuksen aikaa. Ettehän vauhdita tätä kehitystä! Tätä me pyydämme teiltä.

44

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On käynyt mielessäni että onkohan Jumala siirtämässä kynttilänjalkansa pois täältä. Evankeliumille on ottajia uusissa maissa. Tiedättekö kuinka vähän nuorisoa on joissakin Oulun alueen siioneissa? He vaihtavat elävän uskon tämän maailman hekumaan.

      • Anonyymi

        Järkyttävän moni on luopunut jo elävästä uskosta. Perheitä hajoaa ja porukka vaihtaa katsomustaan. Monilla on tilalle tullut villit uskonnot ja filosofiat, joissa ei ole järjen hippujakaan. Puhuvat jostain energioista, pöhinöistä ja manifestoimisista…. He sekoavat…. sitten on niitä, jotka korvaa elävän uskon kokonaan ihmisjärjellä ja tieteellä. Heille tieteestä tulee ehdoton totuus ja auktoriteetti kaikessa! Elävä kristillisyys ei enää kelpaa ihmisille.


    • Anonyymi

      No se on niin että jos luopuu uskosta mutta ei ole Jeesuksen valittu niin ei siinä mitään menetä.
      Suurin osa lopunajoista olevista luopioista on pelinappuloita tässä salaisessa juonessa.

      • Anonyymi

        Kirjoitit ilmeisesti hoitokokousten hoitajista, joilla ei ole omatuntoa /luopioista.


    • Myyttejä ei kannata pitää totena


      https://m.youtube.com/watch?v=QTmZlckcwMY

      saattaahan olla, että oikea jumala on olemassa ja silloin jesusianistit ovat selkeästi syyllistyneet epäjumalannpalvontaan.

    • Anonyymi

      Lähdin pois koska kaikki paha on ottanut vallan lestatiolaisessa liikkeessä.

      • Anonyymi

        Eikö tämä koko maailma ole pahan vallassa?Miten sä pahaa mihinkään karkuun pääset?


    • Anonyymi

      VL-liike ei taidan nyt kuitennaan olla Jumalan valtakunta. En siitä löytänyt mainintaa ainakaan uudesta testamentista. Enemmänki rahanhimoisten bisnesverkosto ja siinäpä hyvä syykin lähteä pois kun Raamatussa taas lukee että rikkaan on yhtä vaikeaa päästä taivaaseen kuin kamelin neulansilmästä. Eli, älkää mänkää suotta kuluttamaan saranoita

      • Anonyymi

        Eipä ongelmaa. Sillä jokainen kultti voi vapaasti luoda jumalan omaksi kuvakseen.


    • Kannattaa kuitenkin vedota siihen, mitä Raamattu sanoo, eikä mitä itse luulee.

      Raamatun mukaan tuollainen ajatus, että "jumalan valatakunta" vaikuttaa jossain lahkossa, ja puhua siitä totisena asiana, on Jumalan pilkkaa, ja siitä ei selviä helpolla.

      Mistä tempaisit ajatuksen, että Raamattu tukee siunausta evankeliumilla? Ei se niin mene, vaan siunaus on hyvä kohdistaa ihmiseen Jeesuksessa. Sinuahan Hävettää lausua Hänen nimensä. Et ole kristitty, merkkiesi mukaan?

      Sitten tuo elävä uskosi?? Mitä se on ja keneen? Hieman jää epäselväksi.

      >> Maailman väitetään olevan paratiisi, jossa kaikki on hyvin ja Jumalan valtakunnassa surkiasti. ** Teillähän menee nyt "surkiasti", raha on seurakunnilta loppu, ja pedofilia jatkuu entisellään, jne. Eikö se ole sielunvihollisen juttuja?

      Valehtelu on myös se, joka tekee teistä "surkijoita", ja esimerkkinä on se, että puhuttelet meitä kristittyjä rakkaaksi? Hui sentään.

      Se päivä, kun haluaa Isän luokse, ei tule lahkoista vaan Jeesuksen sisäisestä tuntemisesta, ja Hän sanoo; Joh 14:6

      Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

      Olet väärässä, miten suhtaudutaan teihin, me tarjoamme teille pelastusta ja Rauhaa, mutta Jeesuksessa, ei lahoilussa.

      • Anonyymi

        Vieläkö tuo jeesustarina oikeasti uppoaa joihinkin.... Tällä vuostuhannella!
        No, epätoivoisuuttaan voi hoitaa uskomushoidoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö tuo jeesustarina oikeasti uppoaa joihinkin.... Tällä vuostuhannella!
        No, epätoivoisuuttaan voi hoitaa uskomushoidoilla.

        Uppoaa.
        Kasteiden määrä on noussut ja lestadiolaisista on paljon ihmisiä etsimässä Jeesuksen seurakuntaa, pienen ajan jälkeen erostaan Kerhosta.


      • Anonyymi

        Jos alkaa liikaa vetoamaan näkemyksiä Raamatun totuuksien päälle, joutuu alkaa kannattaa myös litteän maan selitystä ja hegemoniaa. Mutta ku asiaa ei oteta näin. Usko otetaan vastaaan Pyhän hengen voimasta, ei omien tekojen kautta. Toinen uskovainen julistaa katuvalle synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä! Näin se menee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö tuo jeesustarina oikeasti uppoaa joihinkin.... Tällä vuostuhannella!
        No, epätoivoisuuttaan voi hoitaa uskomushoidoilla.

        Älä puhu panetellen sopaskaa Jumalan lapseudesta ja tästä armohoidosta, jossa me Jumalan lapset saamme olla. Tää on kaikki Jumalan luomistyön ja pelastushistoriallisen näkemyksen tuottamaa valoa niin, kuin <Efeson seurakunnassakin saatiin aikoinaan kokea! Tässä valtakunnassa on hyvä olla!


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Uppoaa.
        Kasteiden määrä on noussut ja lestadiolaisista on paljon ihmisiä etsimässä Jeesuksen seurakuntaa, pienen ajan jälkeen erostaan Kerhosta.

        Uudestikastajilla ei ole Jeesusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uudestikastajilla ei ole Jeesusta.

        Tyhmä ja tietämätön väite. Upotuskasteessa tunnustautuva kristitty kastetaan Jeesukseen, lestakasteessa vain Katolisen kirkon jatkeen luterilaisuuden veroluetteloon. Eli tämän kiekon jäseniksi?

        Hävettääkö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos alkaa liikaa vetoamaan näkemyksiä Raamatun totuuksien päälle, joutuu alkaa kannattaa myös litteän maan selitystä ja hegemoniaa. Mutta ku asiaa ei oteta näin. Usko otetaan vastaaan Pyhän hengen voimasta, ei omien tekojen kautta. Toinen uskovainen julistaa katuvalle synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä! Näin se menee!

        Kerroppa, kuka Raamatussa meni Jeesuksen yli (joka sen anteeksiannon) suoritti?

        Eikö teot ratkaise? Tuomio tulee myös tekojen mukaan; Ilm. 2:23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        Taas nämä mainitsemat omat teot;

        Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Jaak. 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

        Ilm. 2:5 Muista siis, mistä olet langennut, käänny ja palaa tekemään ensi ajan tekoja. Ellet tee parannusta, minä tulen luoksesi ja siirrän lamppusi paikaltaan.

        Joten turhaa uskot,,,, ilmeisesti ilman tekoja, omavahurskaana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu panetellen sopaskaa Jumalan lapseudesta ja tästä armohoidosta, jossa me Jumalan lapset saamme olla. Tää on kaikki Jumalan luomistyön ja pelastushistoriallisen näkemyksen tuottamaa valoa niin, kuin <Efeson seurakunnassakin saatiin aikoinaan kokea! Tässä valtakunnassa on hyvä olla!

        Laita nyt se esille, Israelilaista se mainitaan, lestadiolaisista ei puhuta mitään, mutta lue tuo ja hae proselyytti.
        Mutta lueppa Raamattua; Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        Muuten, sain tänään 4 kappaletta vastakysymyksiä, minulle ositettuja, väittämiä kaikki, mutta yhdessäkään ei ollut yhtään Raamatun kohtaa?????

        Olette ilman Raamattua, "jumalien lapsia".


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Tyhmä ja tietämätön väite. Upotuskasteessa tunnustautuva kristitty kastetaan Jeesukseen, lestakasteessa vain Katolisen kirkon jatkeen luterilaisuuden veroluetteloon. Eli tämän kiekon jäseniksi?

        Hävettääkö.

        Tunnen sinua kohtaan myötähäpeää.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Laita nyt se esille, Israelilaista se mainitaan, lestadiolaisista ei puhuta mitään, mutta lue tuo ja hae proselyytti.
        Mutta lueppa Raamattua; Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        Muuten, sain tänään 4 kappaletta vastakysymyksiä, minulle ositettuja, väittämiä kaikki, mutta yhdessäkään ei ollut yhtään Raamatun kohtaa?????

        Olette ilman Raamattua, "jumalien lapsia".

        Älä produkoi aiheesta, josta et tiiä tuon taivaallista. Luet Raamattua, ku piru. Eli ei Pyhää Henkeä lainkaan mukana. Olet uskosta osaton ja siksi sana ei aukea!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen sinua kohtaan myötähäpeää.

        Varmaankin, mutta valitettavasti sanattomaksi jäit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä produkoi aiheesta, josta et tiiä tuon taivaallista. Luet Raamattua, ku piru. Eli ei Pyhää Henkeä lainkaan mukana. Olet uskosta osaton ja siksi sana ei aukea!

        Luetko Sinä ollenkaan, koska et käytä näkemykseeni Raamatun sanaa. Henki on antanut minulle lukuisia armolahjoja, myös sen, että pitää kertoa Jumalan Sana sellaisena kun se kirjoitetaan. Olen Uudestisyntynyt Jeesuksessa, johon Sinulla mahtaa olla pitkä matka.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Laita nyt se esille, Israelilaista se mainitaan, lestadiolaisista ei puhuta mitään, mutta lue tuo ja hae proselyytti.
        Mutta lueppa Raamattua; Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        Muuten, sain tänään 4 kappaletta vastakysymyksiä, minulle ositettuja, väittämiä kaikki, mutta yhdessäkään ei ollut yhtään Raamatun kohtaa?????

        Olette ilman Raamattua, "jumalien lapsia".

        Mistä sinä pöhkö tiedät , kuka täällä kommentoi.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Luetko Sinä ollenkaan, koska et käytä näkemykseeni Raamatun sanaa. Henki on antanut minulle lukuisia armolahjoja, myös sen, että pitää kertoa Jumalan Sana sellaisena kun se kirjoitetaan. Olen Uudestisyntynyt Jeesuksessa, johon Sinulla mahtaa olla pitkä matka.

        Sinä ja sun armon lahjas. Oot ihan samallainen kuolevainen ku muutki, etkä yhtään armoitetumpi. Jumalaa ja Jesse Jamesta ei ole!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu panetellen sopaskaa Jumalan lapseudesta ja tästä armohoidosta, jossa me Jumalan lapset saamme olla. Tää on kaikki Jumalan luomistyön ja pelastushistoriallisen näkemyksen tuottamaa valoa niin, kuin <Efeson seurakunnassakin saatiin aikoinaan kokea! Tässä valtakunnassa on hyvä olla!

        Mitä se Efeso koki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä pöhkö tiedät , kuka täällä kommentoi.

        Laita nimesi, niin tiedän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sun armon lahjas. Oot ihan samallainen kuolevainen ku muutki, etkä yhtään armoitetumpi. Jumalaa ja Jesse Jamesta ei ole!

        Vähäiset on toetosi armolahjoista? Ei ne kuolemaa siirrä, mutta niillä voi kuolleen herättää elämään.
        Katso TV 7 niin aukeaa.
        Olen huomannut, ettei elämässäsi ole Kolmiyhteistä Jumalaa, todellakaan.


    • Anonyymi

      Muo niin ryökäleest hävettää lestatiolainen moraalikato.

    • Anonyymi

      Ei kannata uskoa mielisairaitten uskovaisten harhoja. Maailma ei myöskään ole mikään paratiisi, koska mitään paratiisia ei ole. On vain tämä yksi maailma, jossa jotkut ovat harhaisempia kuin toiset.

      • Anonyymi

        Jumalan Sana on totta eilen, tänään ja iankaikkisesti, sanoitte te epäuskovaiset mitä tahansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan Sana on totta eilen, tänään ja iankaikkisesti, sanoitte te epäuskovaiset mitä tahansa!

        Sitsofrenia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitsofrenia?

        Sun sutsisatsisitsofrenias… hanki elämämja ota rinnallesi Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun sutsisatsisitsofrenias… hanki elämämja ota rinnallesi Jeesus!

        Voi voi,Vaikka rinnalla olisi kuin joku Jeesus olisiko elämä sen parempaa ja varjeltuimpaa?
        Jeesus ja suojelus enkelit ovat jotaki elämän illusinaatioita harha kuvitelmaa!!!


      • Mihin uskoviin kohdistuu kritiikkisi?
        Kuka kristitty on sinulle väittänyt, että maa on paratiisi?
        Paratiisihan oli alun perin, mutta raadollinen ihminen hukkasi sen ja saa siitä kärsiä, mutta uuski on tulossa, lue Ilm 21; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

        Mutta älä innostu, siellä elää ikuisesti vain Jeesuksen omat?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mihin uskoviin kohdistuu kritiikkisi?
        Kuka kristitty on sinulle väittänyt, että maa on paratiisi?
        Paratiisihan oli alun perin, mutta raadollinen ihminen hukkasi sen ja saa siitä kärsiä, mutta uuski on tulossa, lue Ilm 21; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

        Mutta älä innostu, siellä elää ikuisesti vain Jeesuksen omat?

        Ei se ensimmäinen paratiisi ole varmaan kovin loistokas ollut olosuhteiltaan kun ei ne ihmiset olisi jaksanut enää elää paratiisin ulkopuolella vaan olisi heti täysin masentuneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ensimmäinen paratiisi ole varmaan kovin loistokas ollut olosuhteiltaan kun ei ne ihmiset olisi jaksanut enää elää paratiisin ulkopuolella vaan olisi heti täysin masentuneet.

        Mikä siellä oli väärää?
        Missä ilmenee kertomasi masennus?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mikä siellä oli väärää?
        Missä ilmenee kertomasi masennus?

        Oikeassa paratiisissa ei ole synnin houkutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa paratiisissa ei ole synnin houkutuksia.

        Mutta eikös se ensimmäinen synti tapahtunut juuri paratiisissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös se ensimmäinen synti tapahtunut juuri paratiisissa!

        Niin,Jotkut kehtaa pitää tämmöstä paikkaa paratiisina.


    • Anonyymi

      Suomessahan on paljon pedofiliaa. Hämeen mokia. BB kilpailija.

    • Anonyymi

      Luopumus tulee vaan kiihtymään,Raamatun ennustukset eivät muutu vaikka kuin sitä rukoilee.

      • Anonyymi

        Eksytys väkevöityy vaan päivä päivältä niin että jossain vaiheessa vielä jopa valittujakin eksyvät.
        Jeesus on kuiteski luvannut pitää omista huolen maailmanloppuun asti,Pettääkö Jeesus lupauksen osan valittujen kohalta?


    • Anonyymi

      Aloittajan avauksesta, itseasiassa ihan jo ensimmäisessä lauseessa, näkyy vanhoillislestadiolaisuudelle tunnusomainen uhkailu. Ihan yhtälailla kun vanhoillislestadiolaiset puhuvat ja kirjoittavat omaan pussiinsa, on toisenlaisen vakaumuksen omaavilla samaan oikeus.

      Entisenä vl:nä minua säälittää eniten nuoret ja nuoret aikuiset. Heidän harteilleen vanhoillislestadiolaisuus on aina laittanut valtavan taakan, ihan jo käynännön tasolla. Pitää olla tilaisuuksissa läsnä monia tunteja viikossa. Aikaa pitää riittää. Pitää perustaa suurperhe. Rahaa ja aikaa pitää riittää suurperheelle ja yhdistykselle. Sitten on kaikenlaisia raamattuun perustumattomia kieltoja . Ja yleensä valehdellaan, ettei kieltoja ja sääntöjä olisi.

      Muutenkin valehtelu ja kieroilu on tyypillistä, jos kyseessä on esim SRK:ta koskeva asia. Esim. lasten hyväksikäyttötapaukset. Miten siis sellaisen, joka haluaisi elää rehellisesti, vapaasti ja vaikka uskoakin raamatun opetukseen, olisi hyvä elää tällaisen keskellä?

      Enemmäkin pois kaipaaville pitäisi järjestää tukea. Kun puhujaveli sanoo, ettei ketään estetä lähtemästä, siihenkin sisältyy kierous. Veli tietää itsekin ihan hyvin, että se ei ole koko totuus. Kun on koko ikä uhkailtu tulisella merellä ja opetettu, että ollaan vain me, ja sitten ovat ne muut...epäuskoisten joukko, maailman lapset.

      Nyt olen itse vanha. Ja edelleen pidän elämäni ylivoimaisesti parhaana asiana, kun sain voimia lähteä pois tuosta joukosta. Sen jälkeen olen saanut elää iloiten elämästä, vapaudesta. En myöskään kaipaa falskia evankeliumia taholta, jossa kotipesä ei ole oikeasti puhdas.

      Ja senkin vielä avaudun, että useat tämän tekstinkin lukevat vl:t toteavat kirjoittajan kirjoittavan katkeruuksissaan. Tätä kuuli paljon. Mutta koskaan en kuullut, että mistä lähtijät olisivat katkeria. Saati sitten itsetutkiskelua, teimmekö jotain väärin. Ei koskaan. Mutta mitä raamattu oikeasti opettaakaan... Mutta itseriittoisuus on ikävä kyllä vallitseva ominaisuus vl -opissa.

      • Vilpittömämpiä kommentteja jota olen lukenut.
        Siunausta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe