Kuumottava salaisuus

Anonyymi

Pitkät alkkarit polviin laskettuna, pylly vitsasta punoittaen... Vaitiolotaitoinen 68v seniori haluaisi edes jutella toisen miehen kanssa aiheesta. Vertailtaisiin kokemuksia, toiveita, fantasioita ja roolileikkejä. Nuoruusvuosilta ihan aikuisikään asti. Onhan se noloa joutua vielä aikamiehenä laskemaan alushousut alas ja käymään setämiehen polvelle saamaan avokämmenestä tai remmistä kuin pahainen pojannulikka, mutta ei kiihottavan kurin tarve ikää katso. Voit olla antava, ottava, tai molemmin päin. Olen rehellinen ja erittäin luotettava, voit olla täysin avoin niinkuin minäkin tahdon olla. Huom: vain miesten välistä kuritusta. [email protected]

12

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti herra Kuumoittava salaisuus alkaa julkaista tällä palstalla piiskajuttuja. Kun sinä kirjoitat tänne muistelmiasi ja muita tarinita, niin uskonpa muidenkin innostuvan naputtelemaan omia ajatuksiaan.

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaa!

• Anonyymi

Miks meil kailotat? Eiks ois viisainta ottaa tohon tyyppiin yhteyksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks meil kailotat? Eiks ois viisainta ottaa tohon tyyppiin yhteyksiä?

Eikös nämä sivut ole julkaistu sen takia, että ihmiset voisivat kirjoitella täällä. Minusta on parempi, että sinun tekstisi lukee sadat henkilöt täällä, kuin yksi ainokainen jossain salassa ja hävittää lukemansa pian.

Kaikkien tekstit ovat tervetulleita, mutta Kailottaja voisi kirjittaa vähän harvemmin.

Lopuksi julistan kilpailun:
        Kenen alotus kerää ekana tuhat lukijaa tällä palstalla.
        Aihealueena Leikit ja fetissit.
        Aloitus 15.10.2021

• Se voi olla erittäin kiihottava saada puhua asiasta kenen tahansa joka on kiinnostunut aiheesta!Mutta minä haluan mielummin puhua naisen kansa mutta kyllä miehetkin saanut minua aivan kiimainen kun ne ovat uhkanut minua saada piiskaa!

• Anonyymi
      • Katso tuo filmi ilman ääni ja näet että hän laittaa alas rottinkikeppi pakaran päällä!Nuo jäljet näyttävät aitoja mutta varmasti maalattu!Tuo on turhan kovaa minun mielestäni jos se olisi aitoa!

• Anonyymi

Minuakin kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia/kokemuksia asiasta

• Anonyymi

Erään piiskaamisen anatomia

Täällä kehtaa kertoa tapahtumista, joista en ole koskaan kenellekään kertonut. Tarinassa pitää muuttaa jotain yksityiskohtaa niin, ettei kukaan pysty tunnistamaan henkilöitä.

Niin pienestä kuin muistan olen saanut piiskaa ja aina se on ollut häpeällistä. Mitä vanhemmaksi tulin sen enemmän se hävetti. Minun lapsuusaikana piisaaminen oli ihan luvallista. Jopa naapurilta tai vähän kauempaakin olevalta saattoi saada kurituksen. En tiedä oliko se laillista, että kylällä asuva mopopoika minut piiskasi. Hän oli 7 vuotta vanhempi ja antoi vitsaa paljaalle ja ihan kunnolla, mutta syy oli tekaistun tuntuinen. Jos hänen isänsä olisi minut piiskannut, niin sen olisin niellyt mukisematta ja vielä toivonut, ettei hän kerro asiasta vanhemmilleni. Tuo nuori piiskaaja ei ilmeisesti kertonut asiasta kenellekään ja häpeä sulki minulta suun.

Olin tuolloin 14 v ja tapahtuma on pysynyt hyvin muistissa. Jopa siinä määrin, että aiheutti minussa mies- ja piiskapelkoa pitkäksi aikaa. Vielä armeijan aikana, minua pelotti, että joku ryhtyisi antamaan minulle oikeaa selkäsaunaa. Komppaniassa oli vahvan oloisia ja itsetietoisia kavereita, jotka puheissaan useinkin antoivat remmiapelia kavereilleen. Minuun heidän mesominen upposi täysin. Armeijan jälkeen työkavereissa ja muissa porukissa oli mukana aina oikeasti aikuisia miehiä, eivätkä he olleet enää niin tuulella käyviä, joten pelkokin on minusta hissukseen hävinnyt.

• Anonyymi

Laitoin viestiä sinulle.

• Anonyymi

Yritin tavoitella sinua

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe