Pitkät alkkarit polviin laskettuna, pylly vitsasta punoittaen... Vaitiolotaitoinen 68v seniori haluaisi edes jutella toisen miehen kanssa aiheesta. Vertailtaisiin kokemuksia, toiveita, fantasioita ja roolileikkejä. Nuoruusvuosilta ihan aikuisikään asti. Onhan se noloa joutua vielä aikamiehenä laskemaan alushousut alas ja käymään setämiehen polvelle saamaan avokämmenestä tai remmistä kuin pahainen pojannulikka, mutta ei kiihottavan kurin tarve ikää katso. Voit olla antava, ottava, tai molemmin päin. Olen rehellinen ja erittäin luotettava, voit olla täysin avoin niinkuin minäkin tahdon olla. Huom: vain miesten välistä kuritusta. [email protected]
Kuumottava salaisuus
12
636
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti herra Kuumoittava salaisuus alkaa julkaista tällä palstalla piiskajuttuja. Kun sinä kirjoitat tänne muistelmiasi ja muita tarinita, niin uskonpa muidenkin innostuvan naputtelemaan omia ajatuksiaan.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa!
- Anonyymi
Miks meil kailotat? Eiks ois viisainta ottaa tohon tyyppiin yhteyksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks meil kailotat? Eiks ois viisainta ottaa tohon tyyppiin yhteyksiä?
Eikös nämä sivut ole julkaistu sen takia, että ihmiset voisivat kirjoitella täällä. Minusta on parempi, että sinun tekstisi lukee sadat henkilöt täällä, kuin yksi ainokainen jossain salassa ja hävittää lukemansa pian.
Kaikkien tekstit ovat tervetulleita, mutta Kailottaja voisi kirjittaa vähän harvemmin.
Lopuksi julistan kilpailun:
Kenen alotus kerää ekana tuhat lukijaa tällä palstalla.
Aihealueena Leikit ja fetissit.
Aloitus 15.10.2021
Se voi olla erittäin kiihottava saada puhua asiasta kenen tahansa joka on kiinnostunut aiheesta!Mutta minä haluan mielummin puhua naisen kansa mutta kyllä miehetkin saanut minua aivan kiimainen kun ne ovat uhkanut minua saada piiskaa!
- Anonyymi
Saat miehen kyyneliin
se helppoa on
sä piiskaat vaan
ja niin, itkee hän...
https://jizzbunker.com/542196/goddess-brianna-suck-our-strap-ons-the-brutal-caning.html?ref=e5e718ff47e6d9952fe4ce12db2d8e2b
Aika hyvin kundi kestää. Ei ole sidottuna eikä lähde karkuun.
Valkoiset laikut kielivät kunnon iskuista!Katso tuo filmi ilman ääni ja näet että hän laittaa alas rottinkikeppi pakaran päällä!Nuo jäljet näyttävät aitoja mutta varmasti maalattu!Tuo on turhan kovaa minun mielestäni jos se olisi aitoa!
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia/kokemuksia asiasta
- Anonyymi
Erään piiskaamisen anatomia
Täällä kehtaa kertoa tapahtumista, joista en ole koskaan kenellekään kertonut. Tarinassa pitää muuttaa jotain yksityiskohtaa niin, ettei kukaan pysty tunnistamaan henkilöitä.
Niin pienestä kuin muistan olen saanut piiskaa ja aina se on ollut häpeällistä. Mitä vanhemmaksi tulin sen enemmän se hävetti. Minun lapsuusaikana piisaaminen oli ihan luvallista. Jopa naapurilta tai vähän kauempaakin olevalta saattoi saada kurituksen. En tiedä oliko se laillista, että kylällä asuva mopopoika minut piiskasi. Hän oli 7 vuotta vanhempi ja antoi vitsaa paljaalle ja ihan kunnolla, mutta syy oli tekaistun tuntuinen. Jos hänen isänsä olisi minut piiskannut, niin sen olisin niellyt mukisematta ja vielä toivonut, ettei hän kerro asiasta vanhemmilleni. Tuo nuori piiskaaja ei ilmeisesti kertonut asiasta kenellekään ja häpeä sulki minulta suun.
Olin tuolloin 14 v ja tapahtuma on pysynyt hyvin muistissa. Jopa siinä määrin, että aiheutti minussa mies- ja piiskapelkoa pitkäksi aikaa. Vielä armeijan aikana, minua pelotti, että joku ryhtyisi antamaan minulle oikeaa selkäsaunaa. Komppaniassa oli vahvan oloisia ja itsetietoisia kavereita, jotka puheissaan useinkin antoivat remmiapelia kavereilleen. Minuun heidän mesominen upposi täysin. Armeijan jälkeen työkavereissa ja muissa porukissa oli mukana aina oikeasti aikuisia miehiä, eivätkä he olleet enää niin tuulella käyviä, joten pelkokin on minusta hissukseen hävinnyt.
- Anonyymi
Laitoin viestiä sinulle.
- Anonyymi
Yritin tavoitella sinua
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://6453777.com/H/5dKD 👈
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657