Miten annan koko tahtoni Jeesukselle niin että Jeesus eläisi minussa enkä minä eläisi itselleni, miten tekisin kaikessa Jumalan tahdon täydellisesti 100 prosenttisesti.
Miten elän Jeesukselle
22
161
Vastaukset
- Anonyymi
Se on Jumalan teko, että uskot häneen. Jeesus odottaa uskoa. Silloin voi vuoriakin siirtää eikä mikään ole mahdotonta. Mutta valitettavasti en ole Paavali, että olisi itsellä kokemusta neuvoa. Olen vain Raamatussa huomannut, että Jeesus aina odottaa uskoa häneen.
>>miten tekisin kaikessa Jumalan tahdon täydellisesti 100 prosenttisesti.>>
Myyt kaiken omaisuutesi ja lähdet kiertämään maata.- Anonyymi
Et pysty kumpaankaan. Usko ei ole noin kovaa yrittämistä vaan se on lepoa Jeesuksessa.
- Anonyymi
Lue Raamattua päivittäin ja tee mitä siellä käsketään. Hyviä käännöksiä https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-biblia&kirja=1mo&luku=1
- Anonyymi
Elä. Nouse aamulla kiitoksella jälleen. Hän herää huomionosoituksiin. kyllä🙃
- Anonyymi
Aloittajalla on mainio Jumalan tahdon mukainen asenne . Noin Salomokin rukoili, kun hän pyysi viisautta voidakseen palvella Jumalaansa parhaalla tavalla. Jumala kuuli hänen rukouksensa ja vuodatti häneen viisauden. Ihminen ei pysty sinua opettamaan, mutta tapauskohtaisesti tulet huomaamaan lempeän siunauksen ja neuvon, jonka Hän antaa mieluisalleen monella eri tavalla. Muista kysellä ahkerasti.
- Anonyymi
On. Hän ei hylkää ketään https://youtu.be/xCBvVs77B8Y
- Anonyymi
Todella sairasta antaa mielikuvitushahmon vaikuttaa elämäänsä.
Realismia peliin hyvä ihminen! - Anonyymi
> Miten annan koko tahtoni Jeesukselle niin että Jeesus eläisi minussa enkä minä eläisi itselleni, miten tekisin kaikessa Jumalan tahdon täydellisesti 100 prosenttisesti.
"Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys."
Room. 13:8-10 - Anonyymi
Mun mielestä tässä on hyviä neuvonsuuntia miten uskoa Jeesukseen:
https://www.youtube.com/watch?v=jgU29X1o0Ns
Alkaen alusta - ainakin 2.22 asti.
Toivottavasti ei mene korvasta sisään ja toisesta ulos samaa tahtia kuin kuuntelet.
Selef - Anonyymi
Kristinusko on sitä että uskotaan Jeesuksen olevan Herra, Kaikkivaltias Jumala, kuka on sovittanut meidän syntimme omalla kärsimyksellä ja kuolemallaan. Lue Raamattua, ja tutki kuka tämä Herra on, niin tulet tuntemaan myös hänen tahtonsa. Kiinnitä huomiota erityisesti siihen mitä hän itsestään kertoo. Mitä hän ajattelee mistäkin jne.
- Anonyymi
Näin tulet huomaamaan, että kirkkokunnat opettavat omia oppejaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tulet huomaamaan, että kirkkokunnat opettavat omia oppejaan...
Totta. Herra on hyvin erilainen kuin mitä monissa kirkoissa hänestä kerrotaan. Valitettavasti Jumalan Sana on sidottu näissä kirkoissa väärällä tavalla, siten että Jumalan salaisuudet jäävät pimentoon.
- Anonyymi
Aloittaja ei noilla puheilla tule koskaan löytämään Jeesusta.
Hän luottaa omiin tekoihinsa, ei Itse Jeesukseen, samalla pilkaten Hänen Nimeään, tehden itse itsestään Jumalan Pojan vertaisen.- Anonyymi
Aloittaja ei haluakaan tehdä aitoa parannusta helluntailaisista riivaajien opeista.
- Anonyymi
Gal.5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Jaak.2:8-11 Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan; Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi, niin hyvin teette: mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia. Sillä joka pitää koko lain, mutta rikoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin. Sillä hän, joka on sanonut: Älä tee huorin, on myös sanonut: Älä tapa; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja. 2Moos.20:13-14
- Anonyymi
Joh.13:14-15 Jos siin minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, te olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat. Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt. 1Piet.2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristus kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hän jälkiänsä. 1Joh.2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
- Anonyymi
Fil.3:10-17 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista. Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä rienännän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, minä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa. Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellisiä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siitäkin teille ilmoittava, kuinka asia on. Kunhan vai, mihin saakka olemme ehtineetkin, vajellamme samaa tietä. Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vajeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvina. 1Kor.4:5-6. 11:1
- Anonyymi
1Kor.9:24-27 Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte. Mutta jokainen kilpailia noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman. Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen, vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljätyksi. Room.13:12-14
- Anonyymi
2Tim.4:7-8 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestystään rakastavat.
- Anonyymi
"Miten annan koko tahtoni Jeesukselle niin että Jeesus eläisi minussa enkä minä eläisi itselleni, miten tekisin kaikessa Jumalan tahdon täydellisesti 100 prosenttisesti."
Käskyt sinä tiedät: älä tee aviorikosta, älä tapa, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi."
Jeesus : "Yksi sinulta vielä on tekemättä. Myy kaikki, mitä sinulla on, ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua."
Matt. 19:29 "Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun (Jeesuksen) nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän."
Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun (Jeesuksen) tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni." - Anonyymi
1Piet.2:1-10 Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu, ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen jos olette maistaneet, että Herra on hyvä. Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmistet tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis, ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, joita Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia. Sillä Raamatussa sanotaan: Katso, minä lasken Siionin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei se ole häpeään joutuva. Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, on se kivi, jonka ranentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi, ja kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi. Koska he aivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin. Mutta te olette valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja, joka on pimeydessä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa: te, jotka ennen ette olleet kansa, mutta nyt olette Jumalan kansa, jotka ennen ette olleet armahdetut, mutta nyt olette armahdetut. Room.9:24-25. Hoos.2:23
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642