Onko muut mahtaneet saada apua elämän tilanteisiinsa selvännäkijän avulla? Minulla on nyt sellainen suo tarvottuna, ja toivottavasti takanapäin, että en olisi omin avuin selvinnyt.
Kirjoitin Naomille eilen pitkän kiitoskirjeen ja itkin kun sitä kirjoitin. En enää surusta vaan kiitollisuudesta..
Hän oivalsi tilanteeni, johon kolme vuotta sitten tahtomattani ajauduin ja on kulkenut mukanani tämän kauhean jakson läpi. Hän osasi kertoa, mitä minun on hyvä ottaa missäkin tilanteessa huomioon ja hän osasi antaa minulle voimaa, kun en olisi enää yksin jatkanut.
Ne jotka hänet tuntee, tietää, millainen voima hänessä on. Kiitos Naomille siitä arvokkaasta työstä mitä hän tekee. Olen kiittänyt myös niitä kahta ystävää, jotka ovat vierelläni kulkeneet, kun niin monet käänsi minulle selkänsä.
Kirjoitin Naomille kiitoskirjeen
11
815
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olen tehnyt samoin:D Tosin kirjoitin hänelle sähköpostia, jossa annoin hyvää palautetta. Jos en olisi varannut hänelle aikaa, olisin eräässä ihmissuhteessa antanut periksi, luovuttanut, mutta siinä selvänäkösessiossa nousi esiin asia tulevaisuudestani, joka sai minut vielä yrittämään. Tuo asia sitten toteutuikin, vastoin kaikkia sen hetken todennäköisyyksiä :D
- Anonyymi
Minä sain apua ennustajalta hyvin kiperässä elämäntilanteessa. En muista enää edes tuon näkijän nimeä, ystäväni matkassa menin, otti Turussa vastaan.
- Anonyymi
Vastaako sähköpostiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaako sähköpostiin?
Vastaa. Oon ollu häneen sähköpostin kautta yhteyksisä. Mitään istuntoja eikä sessioita sitä kautta tee, kysyin kerran ja sano että hän on aito näkijä eikä misään lennättimesä töisä. että aidot näkijät ei tee sähköpostin kautta kun se ei ole kuulema edes mahdollista. Tarvii kuulema sen ihmisen energiaat, niin kun vaikka äänen tai niin että tapaa, Mutta oon laittanu sähköpostia, kerroin mun tilanteesta ja laitoin 2 kuvaa mitkä liitty siihen asiaan.
- Anonyymi
Sorruin eron aikana soittelemaan useallekin näkijälle, sillä tuloksella että rahaa kului mutta eipä niistä oikein apuja saanut:( Yhden kerran olen käynyt näkijällä, joka oli varmasti ihan aito, mutta hän ei enää ota vastaan. Naomin kyvyistä olen kuullut, aion kyllä mennä, kunhan saan kuskin järjestymään, minulla ei ole tällä hetkellä autoa, ja haluan ihan tavata hänet, en vain puhelimen välityksellä.
- Anonyymi
Joo,itse asun kaukana ja puhelin siten ainoa asia jolla saisi palvelusta,ostin talismanin.Mukava henkilö Naomi.
- Anonyymi
Mulla ei ollu aikasemmin fbtiliä mutta loin sen viime perjantaina kun tuli nii sanotusti tilanne päälle ja halusin juur Naomille.
Ei häntä turhaan kehuta. Otin aika pitkän ajan kun kriisi on paisunu aika pahaksi. Hänen ääni oli jo sellain tosi rauhottava,
Aloin kertoo mun tilannetta ja aika pian Naomi keskeytti mun ja kysyi yhtä asiaa mun parisuhteesee liittyen.. Pian alkoi karseita asioita selvitä ja tajusin mikä oli ollu kaiken takana.
Kävi selväks että mun yks ystävä, joka nyt sitten on muuten entinen ystävä, oli ollu jo jonkin aikaa suhteessa mieheen, jonka ka olin ollu jo kolme vuotta, mutta me ei asuttu yhdes. Toi mun kaveri oli tehny hiljasta myyräntyötänsä ja koittanut mustamaalata mua ja koko ajan esitti mun ystävää.
Sain asiaan vahvistuksen kun tiesin mistä etsiä.
Kysyin mun miesystävältä ja vaadin kertoon totuuden. Se asettu heti puolustaan sitä mun kaveria ja sanoin etä he niin ansaitsee toisensa. Eilen pakkasin hänen viimeset tavaransa ja meiän suhde is over.
Ihan käsittämätöntä noi selvänäköjutut. Jos en olis ollu Naomiin yhteydessä, en tietäs vieläkään, ne kaks sumuttais mua mennen tullen.- Anonyymi
Mulla ollut vähän vastaava tilanne. Sitä luulee tuntevansa jonkun ja sitten huomaa miten väärässä sitä voikaan olla. Voimia sinulle.
- Anonyymi
Asiakkaat taitaa olla loppu
- Anonyymi
Samaa hölinää
- Anonyymi
Tunnut pitävän. Päissäskö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999