Kirjoitin Naomille kiitoskirjeen

Anonyymi

Onko muut mahtaneet saada apua elämän tilanteisiinsa selvännäkijän avulla? Minulla on nyt sellainen suo tarvottuna, ja toivottavasti takanapäin, että en olisi omin avuin selvinnyt.
Kirjoitin Naomille eilen pitkän kiitoskirjeen ja itkin kun sitä kirjoitin. En enää surusta vaan kiitollisuudesta..
Hän oivalsi tilanteeni, johon kolme vuotta sitten tahtomattani ajauduin ja on kulkenut mukanani tämän kauhean jakson läpi. Hän osasi kertoa, mitä minun on hyvä ottaa missäkin tilanteessa huomioon ja hän osasi antaa minulle voimaa, kun en olisi enää yksin jatkanut.
Ne jotka hänet tuntee, tietää, millainen voima hänessä on. Kiitos Naomille siitä arvokkaasta työstä mitä hän tekee. Olen kiittänyt myös niitä kahta ystävää, jotka ovat vierelläni kulkeneet, kun niin monet käänsi minulle selkänsä.

11

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olen tehnyt samoin:D Tosin kirjoitin hänelle sähköpostia, jossa annoin hyvää palautetta. Jos en olisi varannut hänelle aikaa, olisin eräässä ihmissuhteessa antanut periksi, luovuttanut, mutta siinä selvänäkösessiossa nousi esiin asia tulevaisuudestani, joka sai minut vielä yrittämään. Tuo asia sitten toteutuikin, vastoin kaikkia sen hetken todennäköisyyksiä :D

    • Anonyymi

      Minä sain apua ennustajalta hyvin kiperässä elämäntilanteessa. En muista enää edes tuon näkijän nimeä, ystäväni matkassa menin, otti Turussa vastaan.

      • Anonyymi

        Vastaako sähköpostiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaako sähköpostiin?

        Vastaa. Oon ollu häneen sähköpostin kautta yhteyksisä. Mitään istuntoja eikä sessioita sitä kautta tee, kysyin kerran ja sano että hän on aito näkijä eikä misään lennättimesä töisä. että aidot näkijät ei tee sähköpostin kautta kun se ei ole kuulema edes mahdollista. Tarvii kuulema sen ihmisen energiaat, niin kun vaikka äänen tai niin että tapaa, Mutta oon laittanu sähköpostia, kerroin mun tilanteesta ja laitoin 2 kuvaa mitkä liitty siihen asiaan.


    • Anonyymi

      Sorruin eron aikana soittelemaan useallekin näkijälle, sillä tuloksella että rahaa kului mutta eipä niistä oikein apuja saanut:( Yhden kerran olen käynyt näkijällä, joka oli varmasti ihan aito, mutta hän ei enää ota vastaan. Naomin kyvyistä olen kuullut, aion kyllä mennä, kunhan saan kuskin järjestymään, minulla ei ole tällä hetkellä autoa, ja haluan ihan tavata hänet, en vain puhelimen välityksellä.

      • Anonyymi

        Joo,itse asun kaukana ja puhelin siten ainoa asia jolla saisi palvelusta,ostin talismanin.Mukava henkilö Naomi.


    • Anonyymi

      Mulla ei ollu aikasemmin fbtiliä mutta loin sen viime perjantaina kun tuli nii sanotusti tilanne päälle ja halusin juur Naomille.

      Ei häntä turhaan kehuta. Otin aika pitkän ajan kun kriisi on paisunu aika pahaksi. Hänen ääni oli jo sellain tosi rauhottava,

      Aloin kertoo mun tilannetta ja aika pian Naomi keskeytti mun ja kysyi yhtä asiaa mun parisuhteesee liittyen.. Pian alkoi karseita asioita selvitä ja tajusin mikä oli ollu kaiken takana.

      Kävi selväks että mun yks ystävä, joka nyt sitten on muuten entinen ystävä, oli ollu jo jonkin aikaa suhteessa mieheen, jonka ka olin ollu jo kolme vuotta, mutta me ei asuttu yhdes. Toi mun kaveri oli tehny hiljasta myyräntyötänsä ja koittanut mustamaalata mua ja koko ajan esitti mun ystävää.
      Sain asiaan vahvistuksen kun tiesin mistä etsiä.

      Kysyin mun miesystävältä ja vaadin kertoon totuuden. Se asettu heti puolustaan sitä mun kaveria ja sanoin etä he niin ansaitsee toisensa. Eilen pakkasin hänen viimeset tavaransa ja meiän suhde is over.

      Ihan käsittämätöntä noi selvänäköjutut. Jos en olis ollu Naomiin yhteydessä, en tietäs vieläkään, ne kaks sumuttais mua mennen tullen.

      • Anonyymi

        Mulla ollut vähän vastaava tilanne. Sitä luulee tuntevansa jonkun ja sitten huomaa miten väärässä sitä voikaan olla. Voimia sinulle.


    • Anonyymi

      Asiakkaat taitaa olla loppu

    • Anonyymi

      Samaa hölinää

      • Anonyymi

        Tunnut pitävän. Päissäskö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe