ja tavallaan uskon vieläkin. Jotain meni pieleen, näytit vihreää valoa, minkä luulin merkiksi, mutta olikin ilmeisesti vain kevyttä ajanvietettä.
Huomasinhan minä, mutta en uskonut tuolla tavalla, hyväuskoinen kun olen.
Nainen, uskoin hyvää
21
636
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla tavalla voisin kirjoittaa yhdelle miehelle. Ei oo helppoo. Ja kun näkee kyseistä miestä kuitenkin viitenä päivänä viikossa ohimennen.
- Anonyymi
Sitä tottuu olemaan omillaan niin vahvasti, ettei enää älyä minkäänlaisia vihreä, puna, lila, musta, valkoinen valomerkkejä. Ehkä sinkkuus jatkuu siitä syystä.
Pitkän polun yksin kulkeneena ei enää edes tohdi ottaa riskiä ja nolata itseään missään tilanteessa.
Aloitus on hyvä esimerkki siitä ettei siitäkään voi sanoa puhutaanko liikenteestä vai suhteista.- Anonyymi
Tämä oli lähestulkoon, kuin omasta kynästä.
- Anonyymi
Mitä sinä nyt siellä höpiset? Kuka olet?
- Anonyymi
Houreita. Niinpä. Niitähän tässä on ilmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Houreita. Niinpä. Niitähän tässä on ilmassa.
Et ollut mitään vain ajanvietettä. Et koskaan. Olet tärkein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut mitään vain ajanvietettä. Et koskaan. Olet tärkein.
Yhteen väliin en ollut edes ajanvietettä.
Ehkä hyödyllinen hölmö vain. Kuultua ja koettua.
- Anonyymi
Vihreä valo loistaa edelleen 🟢
- Anonyymi
Ainahan se jollekin loistaa.
- Anonyymi
Hänen vastarintansa oli
sydämen myötäistä.
Ääni tuskin kuiskausta
kovempaa, mutta sanat
niin lempeitä, että
ne osuivat ja lujaa.
Ravistelivat ydintä. (S. Jussila)
Etsin. Löysin.
Tajusin. Petyin. Ymmärsin. Rakastin...
Omassa elämässäni ei kukaan läheinen ole kevyttä ajanvietettä.. Eikä kukaan muukaan.
Et sinäkään koskaan.- Anonyymi
Ihmisiä menee ja tulee. Siinähän olen muiden joukossa mennyt. Kyllä siihenkin tottuu.
- Anonyymi
Hieno runo ja ihania sanoja. Samat sanat voisin sanoa eräälle henkilölle.
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Milloin ei?
- Anonyymi
Viime vuosien aikana.
- Anonyymi
höhö höhpö
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Liikennevalomies jäi valoihin.
- Anonyymi
Siihen merkkiin piti tarttua. Ei kai sopinut.
- Anonyymi
En tiedä kenelle on, mutta toivottavasti kukaan ei palstan kirjoitusten perusteella usko mihinkään. Minulle merkitsee vain se mitä muualla tapahtuu, tai ei tapahdu. Menneet ovat menneitä ja ne on unohdettu, samoin kuin ihmiset. Jossain vaiheessa elämää olisi mukava löytää kumppani, mutta ensin oman elämän asiat kuntoon.
- Anonyymi
Et tehnyt liikettäkään mun eteeni. En jaksa tehdä kaikkea työtä? Olisinko suhteessakin se joka tekee kaiken työn?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3604286Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1443739KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti882608Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei122236Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181818- 1191808
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095