Liikenneympyrä

Anonyymi

Muistaako kukaan, kuka se ajoi Osuuspankin kohalla olevan liikenneympyrän kumoon parisen kesää sitten? Toverin kanssa tässä sottasimma jäikö siitä joku kiinni vai ei.

14

2074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no voi hyvänen aika.

• Anonyymi

Jäihän siitä joku gangsteri, oli peljoittavimpia rikoksia miesmuistiin kunnassamme!

• Anonyymi

Kahtelihan ne Mendin työntekijät sitä kun entinen kunnan työntekijä rysäytti sinisellä wolkkarillaan siihen kännispäissään. Kysele niiltä!! Kummasti hävis sen yön aikaan wolkkari katukuvasta ja tuli Kia tilalle.

• Anonyymi

Eiköhän ne siivoa välillä

• Anonyymi

Entäpä jos se olisikin ajanut jonkun lapsen päälle, eikä liikenteenjakajaan, eikä kukaan ilmoitusta tehnyt. Mites sitten olisi suu pantu? Jossiteltu, että olisi pitänyt ..

• Anonyymi

Seuramies Taavi oli ajanut. Näin kertoivat Nurmeksen hevosmiehet. Abdullah oli ollut kartanlukijana.

• Anonyymi

Mitäs tuota itkemään, jos korvannut vahinkonsa. Tai sitten mennyt debit ja credit sekaisin..

• Anonyymi

Onhan teillä siellä itä-rajalla tuoreempiakin "julkkiksia". Mitä näitä vanhoja kaivelemaan.

• Anonyymi

Hahaa millä rahalla? Ai sossun varoilla?

• Anonyymi

Nyt on juoruista pulaa, kun pitää vuosia vanhoja kolareita repostella.

• Anonyymi

Joo, hittoon vanhat ja nyt eletään tässä, ilomantsissa nainen kännissä ajellu varokaa jalankulkijat jotta ette jää auton alle t. Jalankulkija

• Anonyymi

Eikös se tiellä ajellu tämäkin kuski? Kunnes mutkat meni suoraks. Taitaa olla jollain hampaankolossa jotain hänelle.

• Anonyymi

Ilomatsissa ollut joskus kolari? Woww!!!

• Anonyymi

Lieksan Juan ja Sabarmento karttureina ja Pete ratissa. Tolpat yks kerrallaan kilkkaa kun nää on auton ratissa. Kävelin nesteeltä vapolle yksi ilta niin kompastuin tiehen kun he olivat revitellyt pitkin kylän raittia... Miksi ei teitä aurata? Ja jos jollakin tietoa missä tämä kolmikko liikkuu niin poliisille saa ilmoittaa. Rikos nimikkeenä laiton teiden paakkuuntaminen.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1489
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1275
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      228
      1246
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      204
      1246
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1070
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      953
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      933
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      863
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      818
    Aihe