Muistaako kukaan, kuka se ajoi Osuuspankin kohalla olevan liikenneympyrän kumoon parisen kesää sitten? Toverin kanssa tässä sottasimma jäikö siitä joku kiinni vai ei.
Liikenneympyrä
14
2074
Vastaukset
- Anonyymi
no voi hyvänen aika.
- Anonyymi
Jäihän siitä joku gangsteri, oli peljoittavimpia rikoksia miesmuistiin kunnassamme!
- Anonyymi
Kahtelihan ne Mendin työntekijät sitä kun entinen kunnan työntekijä rysäytti sinisellä wolkkarillaan siihen kännispäissään. Kysele niiltä!! Kummasti hävis sen yön aikaan wolkkari katukuvasta ja tuli Kia tilalle.
- Anonyymi
Eiköhän ne siivoa välillä
- Anonyymi
Entäpä jos se olisikin ajanut jonkun lapsen päälle, eikä liikenteenjakajaan, eikä kukaan ilmoitusta tehnyt. Mites sitten olisi suu pantu? Jossiteltu, että olisi pitänyt ..
- Anonyymi
Seuramies Taavi oli ajanut. Näin kertoivat Nurmeksen hevosmiehet. Abdullah oli ollut kartanlukijana.
- Anonyymi
Mitäs tuota itkemään, jos korvannut vahinkonsa. Tai sitten mennyt debit ja credit sekaisin..
- Anonyymi
Onhan teillä siellä itä-rajalla tuoreempiakin "julkkiksia". Mitä näitä vanhoja kaivelemaan.
- Anonyymi
Hahaa millä rahalla? Ai sossun varoilla?
- Anonyymi
Nyt on juoruista pulaa, kun pitää vuosia vanhoja kolareita repostella.
- Anonyymi
Joo, hittoon vanhat ja nyt eletään tässä, ilomantsissa nainen kännissä ajellu varokaa jalankulkijat jotta ette jää auton alle t. Jalankulkija
- Anonyymi
Eikös se tiellä ajellu tämäkin kuski? Kunnes mutkat meni suoraks. Taitaa olla jollain hampaankolossa jotain hänelle.
- Anonyymi
Ilomatsissa ollut joskus kolari? Woww!!!
- Anonyymi
Lieksan Juan ja Sabarmento karttureina ja Pete ratissa. Tolpat yks kerrallaan kilkkaa kun nää on auton ratissa. Kävelin nesteeltä vapolle yksi ilta niin kompastuin tiehen kun he olivat revitellyt pitkin kylän raittia... Miksi ei teitä aurata? Ja jos jollakin tietoa missä tämä kolmikko liikkuu niin poliisille saa ilmoittaa. Rikos nimikkeenä laiton teiden paakkuuntaminen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818