Maksulliset ajanvarauspuhelimet ilman ilmoitusta

Anonyymi

Yritin varata netissä katsastuksen helppokatsastukseen. Varausjärjestelmä oli huono, merkitty aika siirrettiin automaattisesti monta päivää eteenpäin. Soitin puhelimeen ja peruin ajan. Yllätys oli suuri kun tuli puhelinlasku. Mainoksessa ei mainita puhelinmaksua joka on sikamaisen korkea. En ole enää helppokatsastuksen asiakas.

6

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisi jo ymmärtää että nuo palvelunumerot ovat kalliita ja ne tunnistaa puhelinnumeron alkuosasta. Moni luulee että nämä puhelut palvelunumeroihinkin sisältyy kuukausipaketin maksuun, mutta ne laskutetaankin vielä siihen päälle.

Itse käytän nettivarausta mikäli vaan mahdollista, mutta matkailuautoilijana nettivaraus on mahdollista vain harvalla katsastajalla. Esimerkiksi karavanjärjestön neuvottelema alennus erään katsastusfirman kanssa kuitataan pois kalliilla puhelinpalvelulla.

• Anonyymi

Näin pidetään kisaa yllä.

• Anonyymi

Lain mukaan jos mainostetaan puhelinnumeroa niin se maksullisuus pitää ilmoittaa siinä samalla.

• Anonyymi

Hanki työ, jossa on puhelinetu. Eipähän tarvitse miettiä tuotakaan asiaa,

• Anonyymi

Työpaikka ei liity tähän asian mitenkään.

• Anonyymi

Työt on tehty eläkkkeellä ollaan. Ja nyt on aikaa puuttua laittomuuksiin. Puhelinetu vain kierrättäisi rosvouksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      518
      7938
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      417
      7626
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      90
      2212
    4. Professori tyrmää Marinin hallituksen korona toimet

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/6a55281c-4f12-46d6-be17-f9ee97637f12 Professori Martin Scheinin esittää rajua kritiikkiä Suomen koronapäätöksi
      Maailman menoa
      110
      2062
    5. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      2013
    6. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      358
      2003
    7. Seksikäs naispari! Sita Salminen innoitti Jukka Haapalaista: "Toteutui monenlaiset päivä- ja yöunet"

Sita Salminen ja Kia Lehmuskoski vetivät naisparina hitaan, mutta sitäkin sensuellimman valssin Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Ja saivat sekä yle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1984
    8. Paikallisessa bubissa 16.10-21

Ei uskoisi, että löytyy tämmöisiä juippeja, että lyö Marjuskassa 70- vuotiasta miestä niin, että hän loukkaa itsensä ja joutuu osastolle! Miehellä
      Haapavesi
      38
      1629
    9. Tuliko sinusta onnellinen?

Toivon kaikkea hyvää
      Ikävä
      94
      1170
    10. Nyt on jo pummattu syysvaatteetkin ja kengät

Huonoa mainostamista kun ei edes lenkkareiden nauhojaviitsitä solmia, melkein kengät tipati jalasta, huvittavaa viihdettä kun on niin amatöörimaista,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1073
    Aihe