Hei kiva tyttö!
Jos tunnet, että kaipaat piiskaa tai haluaisit vain kokeilla miltä se tuntuu, niin täällä olisi mukava viisikymppinen mies Helsingistä valmiina auttamaan.
J
Etsin tyttöä, joka haluaa piiskaa silloin tällöin
6
955
Vastaukset
Minä etsin nainen joka halua anna piiskaa silloin tällöin!Minä kirjoitin iskuri treffit mutta ne ei ottanut ilmoitus sisään!
Ei kai risunippu maksa pitään mutta on tietysti nöyryyttävä itse hakea risut omalle pyllylle mutta masokisti nauttii kun hän saa tuntea nöyryyttävä,alistettuua!
Minä kirjoitin nyt taas sinne iskuri net että haluan löytä nainen joka annaat piiskaa!Minun nimeni siellä on alone jos ne otan se viesti vastaan,se viimeinen missä nimeni oli masokistimies ne ei ottanut sisään!
- Anonyymi
Jos olet sama henkilö, jolta on täällä juttua samasta aiheesta, niin laitoin sulle just postia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423384- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161517
- 231498
- 91381
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221102