Viime yönä huumehörhöt murtautuneet aamuyöstä omakotitaloon asukkaiden paikalla ollessa. Aika villiksi menee touhu! Pitäkäähän ovet lukossa ja vara-avaimet uuteen paikkaan. Vara-avaimilla olivat kuulemma tulleet sisään. Kiertelevät autolla pitkin kylää etsien sopivia kohteita.
Omakotitaloon murtauduttu
23
3575
Vastaukset
- Anonyymi
Haulikko pitää olla valmiina näitä varten.
- Anonyymi
Suolapanoksella saa ampua kohti.
- Anonyymi
Ee sinusta oo ampujaks😊varo ettei sinua joku ammu
- Anonyymi
Oranssilla Ladalla ovat liikenteessä
- Anonyymi
Poliisi koiralle 👍
- Anonyymi
Jesse James oli keikalla
- Anonyymi
Meneepä kyllä tosi sairaaks touhu.. Vaan kyllä tiiän ainakin muutaman talon joista kiire tulloo jos erehtyy ovia kopeloimaan..
- Anonyymi
Sehän riippuu ketä tulee ovelle
- Anonyymi
Juu...täällä ei nyt aina tiietä tosiasioita vaan kirjotellaan mitä sattuu ja arvaillaan immeisiä jotka ei liity tähän. Ihme on että Iisalmen Sanomien uutiskynnys ei ole tämän osalta ylittynyt? Tapahtunut on totta. Hyvä olis tietää oman turvallisuuden kannalta...
- Anonyymi
Sivukylillä kiertää myös outoja kulkijoita.
- Anonyymi
Touhu villiä myös hautausmaalla ! Kelpasi lyhty jollekin roistolle.
- Anonyymi
Huumehörhöt asialla ihan varmasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahti pitäs olla jo hautausmaalla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näistä 2000käyttäjästä?
- Anonyymi
Kuka niistä 1000kappaleesta?
- Anonyymi
Onhan se Mersu p.....n ihan täysrosvo!!
- Anonyymi
Vieläkö mersumieheltä saa viinaa kotiovelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö mersumieheltä saa viinaa kotiovelle?
Saa toki! Varastettua tavaraa myös
- Anonyymi
Onneksi poliisit tulee rakettina paikalle.
- Anonyymi
Savon Sanomien jutun mukaan jotkut älykääpiöt 2 naista ja 1 mies saivat häiriköinnistään ihan pikkuisen sakkoja. Kunnon tuomiot noille! Häiriköt ovat häiriköineet myös täysin sivullisia kylillä, en tiedä ovatko samaa porukkaa.
Häiriköinti on voinut kohdistua ihmisiin joiden kanssa ei ole mitään yhteyttä eivätkä ole ko porukkaa häirinneet itse.
Pakkohoitoon tuollaisesti käyttäytyvät.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792