Kansan suussa jo ilmeisen kauan sitten syntynyt ja elänyt viisaus sanoo, joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. En kuitenkaan halua mitään tikkupiikkiä silmään nyt enkä myöhemminkään. Minä tyydyn flunssapiikin ja kolmannen koronaruiskeen odotteluun ja ottoon sitten aikanaan.
Tikuista ja piikeistä huolimatta muistui mieleeni näin Nobelin rauhanpalkintopäivänä vuodentakainen tapahtuma, jossa eduskunnassamme vaikuttava edustajamme Sanna Antikainen teki henkilöhistoriallisesti merkittävän aloitteen, jossa hän esitti, että USA:n silloiselle presidentille Ronald Trumpille myönnettäisiin po palkinto, koska hän ei ole aloittanut kaudellaan yhtäkään sotaa. No huti tuli, eikä tietenkään suotta. Totuus lienee sekin, ettei S. A. ollut yksin aloitteen takana, vaan mukana oli muitakin "trumppilaisia".
Nyt ei kuulunut mitään ehdotuksia vuodentakaiselta sunnalta. On kysyttävä, miksi, miksi? Ehkäpä ensi vuonna nimiä löytyy?
Joka menneitä muistelee!!!
Anonyymi
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904