Keskusta, parempia sotilaitakin

Luotettavuus on Keskustan ihmisen hyve, lähes laidasta laitaan. Hyvälle sotilaalle se on aina tyypillistä.
"Faitterit" luimistelkoot, minä en.

30

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Roskaa Inkeroisista.

• Anonyymi

Älä nosta näitä ylös, paljon hienompia, kun ainostaan sotilas/potilas vastaa.

• Teot ratkaisevat, ei muodollinen arvo.

• Luihua ihmistä en arvosta pätkän vertaa.

• Oikea sotilas osaa myös käyttäytyä, "faitterit" eivät välttämättä. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Siispä julkisesti paskova Ossi ei ole oikea sotilas.

M.O.T.

• Anonyymi
        SOTILASparee kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Jorman ajattelusta sinun kannattaa kysyä Jormalta; minä en osaa sanoa, mitä hän tästä asiasta ajattelee.

Mutta jos haluat tietää, mitä minä tarkoitin, niin:
        1. Sanoit, että oikea sotilas osaa käyttäytyä.
        2. Sinä paskantelet ja oksentelet täällä jatkuvasti, etkä tosiaankaan "osaa käyttäytyä".
        3. Joten ihan omien sanojesi perusteella sinä et ole oikea sotilas. Siksi kirjoitin M.O.T., koska omilla sanoillasi sinä myönsit, että et ole oikea sotilas.

... Minulle sinänsä merkitystä, ajattelerko jiku täällä olevansa ihan "oiiikeaaaa" sotiilaaas. Yhtään sen enempää, kuin joku jatkuvasti kertoisi, kuinka hän nyt sitten vasta onkaan oikea kerrossiivooja tai insinööri tai keittäjä tai arkkitehti tai bussikuski. Ammatteja siinä kuin armeijankin ammatit.

• Anonyymi kirjoitti:

Jorman ajattelusta sinun kannattaa kysyä Jormalta; minä en osaa sanoa, mitä hän tästä asiasta ajattelee.

2. Sinä paskantelet ja oksentelet täällä jatkuvasti, etkä tosiaankaan "osaa käyttäytyä".
        3. Joten ihan omien sanojesi perusteella sinä et ole oikea sotilas. Siksi kirjoitin M.O.T., koska omilla sanoillasi sinä myönsit, että et ole oikea sotilas.

... Minulle sinänsä merkitystä, ajattelerko jiku täällä olevansa ihan "oiiikeaaaa" sotiilaaas. Yhtään sen enempää, kuin joku jatkuvasti kertoisi, kuinka hän nyt sitten vasta onkaan oikea kerrossiivooja tai insinööri tai keittäjä tai arkkitehti tai bussikuski. Ammatteja siinä kuin armeijankin ammatit.

Kyllä hyvä sotilas on kaikkien näkökulmasta merkityksellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainitse Kapi yksi esimerkki oksentelustani!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapin ajattelusta sinun kannattaa kysyä Kapilta. Minä en tiedä, joten älä minulta kysy, mitä Kapi ajattelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... Mutta mitä minun kirjoitukseeni tulee, niin käytännössä kaikki Kapiin liittyvät avauksesi ovat roskaa, joka on syytä siivota palstalta. Valheelliset Kapiin kohdistuvat syytökset. Myös ne näennäisesti Keskustaan liittyvät avaukset, joissa heti toisessa viestissä käännytkin puhumaan vain Kapista, Kapista ja Kapista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... Mutta mitä minun kirjoitukseeni tulee, niin käytännössä kaikki Kapiin liittyvät avauksesi ovat roskaa, joka on syytä siivota palstalta. Valheelliset Kapiin kohdistuvat syytökset. Myös ne näennäisesti Keskustaan liittyvät avaukset, joissa heti toisessa viestissä käännytkin puhumaan vain Kapista, Kapista ja Kapista.

Ei ole valhetta van tiukkaa tosiasiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole valhetta van tiukkaa tosiasiaa.

Et ole koskaan esittänyt mitään todistetta, joka millään tavalla tukisivat väitteitäsi. Syyttelet Kapia sellaisistakin asioista, joissa Kapilla on selvä ja uskottava alibi. Ei tarvitse muutenkaan paljoa ihmistuntemusta eikä kielellistä ymmärrystä, jotta voi vakuuttua siitä, ettei Kapi ole syyllinen niihin asioihin, mistä häntä syytät. Nyt vaan sitten todisteet pöytään saatanan paviaani, tai luiki hemmettiin täältä! Ja mitä edes välität täällä omaa säälittävää sotaasi käydä, kun sinun järkeilysi mukaan kaikki muut keskusteluihin osallistuvat ovat Kapeja, Kapeja ja Kapeja?! Keitä yrität vakuuttaa kirjoituksillasi? Kapia, Jormaa, Kapia ja Jormaako, kun sinun puheittesi mukaan täällä ei edes muita ole! Voi sinua!

• Anonyymi
        SOTILASparee kirjoitti:

Kyllä hyvä sotilas on kaikkien näkökulmasta merkityksellinen.

No mikä ettei. Ihan samalla tavalla kuin hyvä kerrossiivooja tai insinööri tai keittäjä tai arkkitehti tai bussikuski.

• Anonyymi kirjoitti:

No mikä ettei. Ihan samalla tavalla kuin hyvä kerrossiivooja tai insinööri tai keittäjä tai arkkitehti tai bussikuski.

Hyvä sotilas osaa johtaa ja taistella.

• Anonyymi
        SOTILASparhaita kirjoitti:

Hyvä sotilas osaa johtaa ja taistella.

Ja hyvä kerrossiivooja osaa siivota ja usein myös jutustella paikan muiden työntekijöiden kanssa. Hyvä insinööri osaa suunnitella ja ratkaista monimutkaisia ongelmia. Hyvä keittäjä osaa tehdä hyvää ruokaa ja hänellä on monipuolinen tieto ravitsemuksesta. Hyvä arkkitehti osaa suunnitella kauniita ja kestäviä rakennuksia, joissa otetaan ihminen huomioon. Ja hyvä bussikuski ajaa turvallisesti ja on asiakaspalveluhenkinen. Siinä vastaavia ominaisuuksia noista muista ammateista.

... Kirjoitin myös eilen klo 20.13 jotain muuta tuohon ylemmäs.

• Luihuja ihmisiä on valitettavan paljon.

• Anonyymi

Haisetko useinkin pahalle ja pylynnahalle..?

• Anonyymi kirjoitti:

Haisetko useinkin pahalle ja pylynnahalle..?

Sieltähän se yksi ilmoittautui! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Myöhempi Kekkosen tukimies Arvo Korsimo oli niitä parempia sotilaita. Lähti lipettiin Kultakummun taisteluista. Varmaan tekisit samoin jos tositilanteeseen joutuisit.

• Anonyymi

Tositilanteessa Ossi Sotilas-Potilas olisi kalpeena hiljaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tositilanteessa Ossi Sotilas-Potilas olisi kalpeena hiljaa.

Ei taida pitää paikkaansa, lähellekään.

• SOTILASparee kirjoitti:

Ei taida pitää paikkaansa, lähellekään.

Mitä tiukempi tilanne, sitä täsmällisen skarpinpi.

• Anonyymi

Nyt minua ei kapita enää yhtään ollenkaan. Ihanaa on se !

ParantunutSOTILAS

• Anonyymi

Tälläkin aloituksella jo kolmella nikillä ehdit sairauttasi näyttää. Vaikeastakin sairaudesta voi näköjään parantua. Onneksi olkoon!

• Anonyymi

"lest5 aa"

Jokin AA-liikkeen sisäpiiritunnus. ko, kö..?

• Anonyymi

Ymmärsin että ilmoitit parantuneesi Kapi-sairaudestasi. Olin liian hyväuskoinen. Ei Kapi näin hyväuskoinen olisi ollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama tänäänkin.

• UUSI

Hyvä sotilas on suorapuheinen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      535
      1808
    2. Tänää hetken mietin

Mikä on tehnyt susta niin epävarman ihmisen, toki ikäkin siihen jo vaikuttaa, mutta toivon, että joskus pääset siitä yli. Löydät kyllä joskus hyvän
      Ikävä
      115
      1588
    3. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      237
      1551
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      59
      1096
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      280
      1023
    6. 72
      983
    7. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      942
    8. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      49
      819
    Aihe