Olin jo alkanut ajattelemaan

Anonyymi

Että olisit poistanut mut, mutta et olekaan.

13

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No se vaatis kyllä vähintään jotain Andya. No ei vaiskaan, vaikka vähä likasia puhutki

    • Anonyymi

      Mistä ja miksi? Kiusaat kyllä ihan tahalteen 😘

      • Anonyymi

        En kiusaa ketään.


    • Anonyymi

      Tallessa oot edelleen, mä oon vähän hamsteri luonteeltani.

    • Anonyymi

      Ei mut poistan

      • Anonyymi

        Jos tykkäät nii älä poista.


    • Anonyymi

      Kun ihminen kohtaa ihmisen, joka tuntuu oikealta.
      Kun sitä voi sanoa suureksi rakkaudeksi. Vaikka suhteeseen tai sen alkuun ei edes päästy tai suhde oli lyhyehkö, silti tunne voi olla voimallisempi kuin missään kohtaa 10v parisuhdetta. Järjellä sitä ei voi eikä tarvitaan selittää, pelkällä tunteella. Älykkäänkin ihmisen järki on rajallinen.

      Silloin kun kohtaa sen ihmisen, ei tunne noin vaan häviä! Vaikka ei nähtäisi vuoteen, eikä tunnetta ruoki, silti se vain on. Se on samalla tavalla ehdotonta kuin rakkaus lapseen tai omiin vanhempiin on. Hän tuntuu henkisesti kuin perheeltä. Veikkaan, että hän ymmärtää mistä puhun. ♥️ Tunteen voi hyväksyä ja sen ettei toista saa.

      Elämän on pakko jatkua jos toivoa ei ole. Sanoja on pakko vaan uskoa, vaikka osa itsestä mielummin tulkitsisi eleitä ja rivien välejä. Koska rakkaus ei ole häviä noin vaan, on loopissa, josta ei ole ulospääsyä. Se on myös syy miksi tälle palstalle palaa ajoittain lyhyehköille vierailuille. Loopin takia uusi suhde ei olisi reilu uutta ihmistä kohtaan. Jos haluaa romanttista läheisyyttä ja kosketusta, on pakko etsiä FWB-suhde (jossa voi olla ilman sitoutumista ja vaikka ei rakastuisi). Tai sitten voi valita vain olla ilman. Se on yksinkertaisin, mutta myös vaikea. Kehoni huutaa kosketuksen vajetta ja sieluni silmiin katsomisen alastomuutta ja sen tuomaa yhteyden tunnetta. Muuten elämä on hyvää ja onnellista, onneksi. Toivottavasti hänkin kokee samaa uudessa alussaaan!

      • Anonyymi

        Luulen tunnistavani sinut toisesta ketjusta, ehkä kuukausien takaa. Saako tunnisteita?


      • Anonyymi

        Mitä rakkauden tuhlausta tuo onkaan, jos et puhu oikean henkilön kanssa.


    • Anonyymi

      Mutta sä poistit mut. Kertoo tarpeeksi:(

      • Anonyymi

        Mistä sinut on poistettu? Miksi et ole häneen yhteydessä? Kuitenkin kirjoitat suuresta rakkaudesta?


      • Anonyymi

        Aikoja sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoja sitten...

        Aikoja sitten mitä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe