Korona-ajassa..

Anonyymi

Kun koronavirus jyllää Suomen maakunnissa ja rokotuksia on järjestetty myös uskovaisille, niin Kristus Jeesus kysyy uskovaisilta: Miksi ette luota minuun?

Kuinka moni, minun lisäkseni, luottaa Jeesukseen tässä korona-asiassa, ja pidättyy piikityksestä?

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä pidättäydyn piikityksestä vaikka tunnen uskovaisen joka kuoli koronaan.

      Olen Neitsyt Marian suojeluksessa.

    • Anonyymi

      Jeesus ei sano mitään noin typerää. Jumala loi luonnonlait, ihmisen, eliöt, bakteerit ja virukset. Jumala ei kumoa painovoimaa, jos idiootti uskovainen hyppää rakennuksen katolta. Jumala ei myöskään kumoa mekanismeja, joilla vaaralliset virukset tarttuvat, koska uskova ei käytä hänelle luotuja aivoja.

    • Anonyymi

      En pelkää kuolemaa.

      Kuolen nyt tai 50v päästä. Ihan sama mulle.Herra Jumala on aikani määrännyt. En usko ruttorokotteen sitä muuttavan miksikään.

      Olen nähnyt unen kuolemastani aika pian vesikasteettoman uudestisyntymäin jälkeen, jossa minut murhaa viranomainen kenttäteltassa mannerheimintien vieressä. Minut otetaan kiinni bussista, johon olen noussut ja bussilipputarkastajien sijasta konepistoolimiehet tarkastavat bussin ihmiset onko kaikilla pedon merkki tai esimerkki, joka on sitova lupaus ottaa pedon merkki.

      Olin ainoa bussissa, jolla ei ollut pedonmerkkiä tai punaista nauhaa oikeassa käsivarressaan merkkinä sitovasta lupauksesta ottaa pedon merkki kun oma aika koittaa mikrosirulle tai vastaava uudempi teknologinen siru.

      Minua mummot maanitteli että ota nyt muuten kuolet. Heillä ei ollut ymmärrystä tai uskoa siihen että pedonmerkin ottanut joutuu Helvettiin 100pros varmuudella. Minuakin jännitti mutta ikuisuus Helvetissä on peloista pahin.

      Joten minut satettiin kenttäteltalle Simonkentän reunaan Postitalon, Sokos hotskuVaakunan suunnasta ja sain myrkkypiikin. Nopeasti sen jälkeen musteni ja olin autuudessa.

      Uneni antaa viitteitä siihen että jään pois ylöstempauksesta jos se on pretribulaation ajoituksen mukainen. Myrkkyruiskeella murhatuksi tulemista pidin onnenpotkuna. Nopea, kivuton tapa kuolla.Uni tietty on uni mutta olen toteutuvien unien näkijä ja saan uneni Herralta. Selvästi en tiedä tuleeko kaikki Jumalalta.

      Ottakoon Herra huolesi pois hartioiltasi ja ole iloitseman Herrassaikuisesti pysyvää iloa, se onpi autuutta. Oikein mojovaa iloa...,

      "Ellei nisunjyvä kuole....."

      Selef

      • Anonyymi

        Uskonto on sekoittanut pääsi pahasti. Selvästi et enää tiedä, mikä on totta ja mikä sairaiden aivojesi houretta. Sinun pitäisi oman itsesi takia käydä puhumassa asiasta mielenterveyden ammattilaiselle.


      • Anonyymi

        Valinta on vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto on sekoittanut pääsi pahasti. Selvästi et enää tiedä, mikä on totta ja mikä sairaiden aivojesi houretta. Sinun pitäisi oman itsesi takia käydä puhumassa asiasta mielenterveyden ammattilaiselle.

        Commandohauis on hukkunut rooliinsa ja somen kenraaliharjoituksen jälkeen ensi ilta ja muut näytökset vedetään lopulta suljetulla.
        Muiden jumalien ja jeesusten iloksi.


    • Anonyymi

      "sillä hän antaa AURINKONSA koittaa niin pahoille kuin hyvillekin ja antaa sataa
      niin väärille kuin vanhurskaillekin"
      Matt: 5: 45

      "kaikkea voi tapahtua kaikille !!

    • Anonyymi

      Rokotus ja uskova ei mitään ristiriitaa. Tuon logiikan mukaan maataloudessa pitäisi ottaa hevoset käyttöön, korkeintaan piikkilangan kiristäjä saisi olla. Myös itsesitoja ja tappuri palaisivat. Miltä tuntuu?

    • Anonyymi

      Jeesus ei takuulla kysy kysymystäsi. Jos näin ajatellaan , ei saisi hitsatakaan. Ei todella Jeesuksen aikana hitsattu tigillä.

    • Kysymys on vähän sama kuin

      "Kuinka moni, minun lisäkseni, luottaa Jeesukseen ruuan saannissa ja pidättyy töistä?"

    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Aiotko myös hypätä temppelinharjalta?

      Matt. 4
      5Sitten Paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle. 6Hän sanoi Jeesukselle: »Jos kerran olet Jumalan Poika, niin heittäydy alas. Onhan kirjoitettu: ’Hän antaa enkeleilleen käskyn. He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.’» 7Jeesus vastasi hänelle: »On myös kirjoitettu: ’Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi.’»

    • Anonyymi

      Ei tehdä tästä tieteen ja Jeesuksen vastakkainasettelua. Tässä rokotteessa on nyt vaan todella paljon ns. noituuden piirteitä. Se on muuttunut uskomushoidoksi koska se ei tehoa, vähän kuin maskitkin. Rokotepassi taas on aivan karsea idea. Rokotepassi on verrattavissa siihen jos me uskovat kieltäisimme avun niiltä ketkä eivät usko Raamattua ja kieltäytyisimme olemasta töissä yrityksissä joissa ei ole aamuhartautta. Yhteiskunta joka ajautuu näin riitaisaan toimintatapaan on Jumalan silmissä inhottava. Sellaisesta puuttuu kaikki lähimmäisenrakkaus.

      Mutta luotto viranomaisiin on se ristiriita mikä monilla on. Valtio tulee määräämään kristityt ja juutalaiset yhteiskuntakelvottomiksi, ja ne "kristityt" ketkä eivät tähän ryhmään jossain kohtaa kuulu, eivät ole kristittyjä vaan ovat antikristittyjä. Pedon merkistä kerrotaan ettei ostaminen ja myyminen onnistu ilman sitä. Tulee siis yhteiskunnassa olemisen ehdoksi se, että lähimmäisen rakkaus tulee kieltää. Jumala tuomitsee oikeudenmukaisesti. Pedon valtakunta vihaa Jumalan omia.

      • Anonyymi

        ...
        Mutta meidän toivomme on ylöstempauksessa. Jeesus ottaa meidät luokseen ennenkuin laittomuuuden ihmiset pääsevät kunnolla vauhtiin. Jumala säästää kaupungit vitsauksilta pyhiensä tähden, siksi hän ottaa meidät pois ennenkuin lähettää vitsauksensa.


      • Minusta kyseessä ei ole ollenkaan sama asia.

        Rokotteet otetaan kaikkien ihmisten turvallisuuden tähden ja myös maskeja käytetään toisten suojelemiseen tartunnalta. Korona on terveyshaitta, mutta Raamattu uskon asia.


      • Anonyymi
        IltakuntoHoo kirjoitti:

        Minusta kyseessä ei ole ollenkaan sama asia.

        Rokotteet otetaan kaikkien ihmisten turvallisuuden tähden ja myös maskeja käytetään toisten suojelemiseen tartunnalta. Korona on terveyshaitta, mutta Raamattu uskon asia.

        Uskotko/luotatko että rokote ja maskit toimivat? Uskot tottakai. Ja luotat viranomaisiin todella vahvasti. On kyse hyvin samanlaisesta uskosta kuin uskossa ja siis luotossa Jeesukseen. Epäsuorasti ihmisiin voi luottaa, mutta uskovan tulisi aina ensin luottaa Herraan ja Herran kautta ihmisiin. Rokotteesta on liikkeellä paljon negatiivistä tietoa, luotatko siihen ollenkaan? Kristittyjen tulee olla varovaisia, enemmistö ei ole oikeassa, siksi uskova ei voi loppuun asti seurata mitään maailmallisten ihmisten pelastautumissuunnitelmaa oli kyseessä sitten rutto tai ilmastonmuutos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko/luotatko että rokote ja maskit toimivat? Uskot tottakai. Ja luotat viranomaisiin todella vahvasti. On kyse hyvin samanlaisesta uskosta kuin uskossa ja siis luotossa Jeesukseen. Epäsuorasti ihmisiin voi luottaa, mutta uskovan tulisi aina ensin luottaa Herraan ja Herran kautta ihmisiin. Rokotteesta on liikkeellä paljon negatiivistä tietoa, luotatko siihen ollenkaan? Kristittyjen tulee olla varovaisia, enemmistö ei ole oikeassa, siksi uskova ei voi loppuun asti seurata mitään maailmallisten ihmisten pelastautumissuunnitelmaa oli kyseessä sitten rutto tai ilmastonmuutos.

        Ei sitä voi alkaa sääntöjäkään rikkomaan tai keksimään komerossa piilossa muulta maailmalta, eihän?


      • IltakuntoHoo kirjoitti:

        Ei sitä voi alkaa sääntöjäkään rikkomaan tai keksimään komerossa piilossa muulta maailmalta, eihän?

        *kykkimään komerossa


      • Anonyymi
        IltakuntoHoo kirjoitti:

        Ei sitä voi alkaa sääntöjäkään rikkomaan tai keksimään komerossa piilossa muulta maailmalta, eihän?

        Jos valtio sanoo että kaikkien on kumarrettava mekkaan päin, Allahia ylistääkseen, niin teetkö sen? Tai jos valtio ajaa sinut omistamaan elämäsi jonkun henkilön pyrkimyksille (kuka ei ole Jeesus) niin suostutko siihen? Valhe on pahaa ja niiden mukaan eläminen on pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko/luotatko että rokote ja maskit toimivat? Uskot tottakai. Ja luotat viranomaisiin todella vahvasti. On kyse hyvin samanlaisesta uskosta kuin uskossa ja siis luotossa Jeesukseen. Epäsuorasti ihmisiin voi luottaa, mutta uskovan tulisi aina ensin luottaa Herraan ja Herran kautta ihmisiin. Rokotteesta on liikkeellä paljon negatiivistä tietoa, luotatko siihen ollenkaan? Kristittyjen tulee olla varovaisia, enemmistö ei ole oikeassa, siksi uskova ei voi loppuun asti seurata mitään maailmallisten ihmisten pelastautumissuunnitelmaa oli kyseessä sitten rutto tai ilmastonmuutos.

        Rokotteet toimivat melko hyvin. Siitä osoituksena on se, että suurin osa nyt sairaalahoidossa olevista on rokottamattomia, vaikka valtaosa väestöstä on saanut jo kaksi rokotetta. Nyt rokottamattoman riski joutua sairaalahoitoon on yli 17 kertainen rokotettuihin verrattuna. Lisäksi rokottamattoman riski tartuttaa lähipiiriään on moninkertainen rokotettuun verrattuna. Kannattaisi vähän miettiä.

        Myös maskit toimivat, mutta lähinnä siten, että sairastunut ei tartuta muita niin herkästi.

        Rokotteista kerrotut negatiiviset tiedot ovat pääasiallisesti valhetta. Rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin aikaisemmatkin rokotteet ja riski saada koronasta vaikeita oireita on useita kertaluokkia suurempi kuin haittojen saaminen rokotteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Näin helluntaikirkko.

        https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/helluntaikirkko-on-vastuutonta-ja-vaarallista-vaittaa-etta-koronarokotteen-ottaminen-olisi-raamatun-opetuksen-vastaista/

        Tulee myös olemaan vaarallista ja vastuutonta olla suostumatta Antikristuksen palvelijaksi. Porttokirkko tullaan tuhoamaan. Se tarkoittaa kaikkia seurakuntia joissa ei totuudessa ja Hengessä palvella Herraa Jeesusta. Ne alistuvat Antikristukselle ja Antikristus valjastaa ne ajamaan omaa pelastussuunnitelmaansa. Rokotteen ottaminen ei minusta ole mitään anteeksiantamatonta, mutta en itse sitä ota. Itselleni rakkaat ihmiset ovat ottaneet rokotteita. Todella toivon etteivät pahimmat ennusteet rokotehaitoista pidä paikkaanasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteet toimivat melko hyvin. Siitä osoituksena on se, että suurin osa nyt sairaalahoidossa olevista on rokottamattomia, vaikka valtaosa väestöstä on saanut jo kaksi rokotetta. Nyt rokottamattoman riski joutua sairaalahoitoon on yli 17 kertainen rokotettuihin verrattuna. Lisäksi rokottamattoman riski tartuttaa lähipiiriään on moninkertainen rokotettuun verrattuna. Kannattaisi vähän miettiä.

        Myös maskit toimivat, mutta lähinnä siten, että sairastunut ei tartuta muita niin herkästi.

        Rokotteista kerrotut negatiiviset tiedot ovat pääasiallisesti valhetta. Rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin aikaisemmatkin rokotteet ja riski saada koronasta vaikeita oireita on useita kertaluokkia suurempi kuin haittojen saaminen rokotteesta.

        Tuossakin on kyse siitä että luotat ja laitat uskosi viranomaisten antamaan tietoon. Päättäjät ja asiantuntijat ovat ihan näkyvästi valehdelleet. Maskeista, rokotteiden määrästä (alkuun väitettiin että yksi riittää). Näin lyhyessä ajassa ei voida tietää noin tarkkaan ketkä tartuttaa ja ketkä ei. Israelissa useasti rokotetut täyttävät sairaaloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee myös olemaan vaarallista ja vastuutonta olla suostumatta Antikristuksen palvelijaksi. Porttokirkko tullaan tuhoamaan. Se tarkoittaa kaikkia seurakuntia joissa ei totuudessa ja Hengessä palvella Herraa Jeesusta. Ne alistuvat Antikristukselle ja Antikristus valjastaa ne ajamaan omaa pelastussuunnitelmaansa. Rokotteen ottaminen ei minusta ole mitään anteeksiantamatonta, mutta en itse sitä ota. Itselleni rakkaat ihmiset ovat ottaneet rokotteita. Todella toivon etteivät pahimmat ennusteet rokotehaitoista pidä paikkaanasa.

        ArtoTTT

        Aikanaan jotkut lähetyssaarnaajat eivät halunneet ottaa rokotteita huonoin seurauksin, ei Jeesuskaan halunnut hypätä temppelinharjalta vaikka enkelit olisivat voineet kannatella häntä, ei siis pidä kiusata Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossakin on kyse siitä että luotat ja laitat uskosi viranomaisten antamaan tietoon. Päättäjät ja asiantuntijat ovat ihan näkyvästi valehdelleet. Maskeista, rokotteiden määrästä (alkuun väitettiin että yksi riittää). Näin lyhyessä ajassa ei voida tietää noin tarkkaan ketkä tartuttaa ja ketkä ei. Israelissa useasti rokotetut täyttävät sairaaloita.

        Lisäksi tulee huomata että nämä päättäjät ovat jumalattomia ja tekevät Israelia kiroavaa valheellista politiikkaa kuten natsitkin olivat jumalattomia ja vihasivat juutalaisia.

        Suomi on tukenut pitkään rahoituksella mm. filistealaisten lasten koulussa saamaa valheopetusta ja juutalaisvihaa. Joten en luota pätkääkään näihin jumalattomiin, mutta olen kuuliainen Suomen lain niille kohdille, jotka eivät ole Jumalan tahtoa vastustavia.

        Missä Jumalan säätämystä vastaan Suomen muutettu laki käy niin sen takana en seiso enkä sitä tunnusta. Suomen ja monien muidenkin maiden lakeja on muuteltu laittomuutta hyväksyviksi pljossa ja ollaan siinä puuhassa edelleen. Vihreät haluavat huumeen lailliseksi. Vihreät ovat Suomen syntihyväksyntäisin puolue ja minulle vihreät ovat syntihyväksyntäiljetysaatesaastailmastoltaan hyvin lähellä setaa.Lähes yksi yhteen.

        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Aikanaan jotkut lähetyssaarnaajat eivät halunneet ottaa rokotteita huonoin seurauksin, ei Jeesuskaan halunnut hypätä temppelinharjalta vaikka enkelit olisivat voineet kannatella häntä, ei siis pidä kiusata Jumalaa.

        Tuollainen sokea luottamus valtiovaltaan ja asiantuntijoihin ei ole Pyhästä Hengestä. Jos et kyseenalaista valtiovaltaa koskaan joudut kadotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen sokea luottamus valtiovaltaan ja asiantuntijoihin ei ole Pyhästä Hengestä. Jos et kyseenalaista valtiovaltaa koskaan joudut kadotukseen.

        Olet oikeassa.

        Ihmisillä on sokeutuma herkässä kun elää itse siinä ajassa missä elää. Natsi-Saksassa oli samaa vaikeutta ja sokeaa uskoa valtioon vaikka valtioiden historia osoittaa ettei niihin ole aina luottaminen. Välillä on. Välillä ei, mutta mikään 100 pros luotettava ei valtio liene missään maassa ollut ellei sitten lyhyitä historiasessioita.

        Lopun aikana luottaminen valtioon on typeryyttä sellaisenaan. Tulee osata arvioida ja koetella kaikki ja se kaikki koettelu sisältää myös valtion ja valtiovaölan käytön.Korostan, että olemme vaativassa, jos oikein ymmärrän niin kaikkein vaativimmassa ajanjaksossa erottaa totuus valheesta, sillä valhe muokkaa meidän kykyämme koetellakin. Siksi tulee erottautua Raamatuntutkimiseen rukouksessa Jumalan neuvoa ja apua pyytäen. Itse teen näin päivittäin että Jumalan puoleen olen kallellaan.

        Ja huomaan Jumalan auttaneen mua. Maailma muuttuu koko ajan raaemmaksi ja pahemmaksi, ihmiset ovat ikävä kyllä kuin petoja muistuttvia yhä enemmän. Se pedon kuvamaisuus näkyy jumalattomissa sielun peileissä. Esim. kun katsoo elokapinasta ihmisten käytöstä, puheita ja sielunpeilejä niin....näkee sen miten tilanne on. Näinkö se on että Nooan aikana ihmiset olivat samanlaisia. Silloin vauvoja uhrattiin epäjumalille ja nyt äitien kohtuihin entistä nuorempina ennen syntymäänsä.

        Maailmassa on murhattu äitiensä kohtuihin varmaankin Kiinan väestön verran ihmisiä. Kukaan muu kuin Jumala ei murhalukua tiedä.

        Jumalan rauhaa kuitenkin ja armoa itse kullekin,

        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa.

        Ihmisillä on sokeutuma herkässä kun elää itse siinä ajassa missä elää. Natsi-Saksassa oli samaa vaikeutta ja sokeaa uskoa valtioon vaikka valtioiden historia osoittaa ettei niihin ole aina luottaminen. Välillä on. Välillä ei, mutta mikään 100 pros luotettava ei valtio liene missään maassa ollut ellei sitten lyhyitä historiasessioita.

        Lopun aikana luottaminen valtioon on typeryyttä sellaisenaan. Tulee osata arvioida ja koetella kaikki ja se kaikki koettelu sisältää myös valtion ja valtiovaölan käytön.Korostan, että olemme vaativassa, jos oikein ymmärrän niin kaikkein vaativimmassa ajanjaksossa erottaa totuus valheesta, sillä valhe muokkaa meidän kykyämme koetellakin. Siksi tulee erottautua Raamatuntutkimiseen rukouksessa Jumalan neuvoa ja apua pyytäen. Itse teen näin päivittäin että Jumalan puoleen olen kallellaan.

        Ja huomaan Jumalan auttaneen mua. Maailma muuttuu koko ajan raaemmaksi ja pahemmaksi, ihmiset ovat ikävä kyllä kuin petoja muistuttvia yhä enemmän. Se pedon kuvamaisuus näkyy jumalattomissa sielun peileissä. Esim. kun katsoo elokapinasta ihmisten käytöstä, puheita ja sielunpeilejä niin....näkee sen miten tilanne on. Näinkö se on että Nooan aikana ihmiset olivat samanlaisia. Silloin vauvoja uhrattiin epäjumalille ja nyt äitien kohtuihin entistä nuorempina ennen syntymäänsä.

        Maailmassa on murhattu äitiensä kohtuihin varmaankin Kiinan väestön verran ihmisiä. Kukaan muu kuin Jumala ei murhalukua tiedä.

        Jumalan rauhaa kuitenkin ja armoa itse kullekin,

        Selef

        Pilatus ja Herodes johtivat Jeesuksen aikaista "valtiota". Sitten olivat uskonnolliset juutalaiset. Nämä yhdessä tekivät maailman historian hirveimmän teon, Jumalan Pojan murhaamisen, johon jokainen ihminen on omalla syntiosuudellaan myös syyllinen (ilman syntejä, ei tarvita uhria). Meidän tulee erottautua jumalattomasta maailmasta vaikka sen keskellä elämmekin. Ei kapinoida väkivaltaisesti tai mellakoida, mutta puhua totuutta eikä suostua minkään maallisen johtajan palvomiseen. Hitleriä palvottiin Saksassa kuin Jumalaa. Hänen puheensa oli monille kuin Jeesuksen puhe tosiuskovalle. Ja samoja tyhjiä lupauksia poliitikot antavat edelleen.
        Totuuden tulee olla tärkeää meille. Jumala tahto ei ole, että me teemme tekoja joihin meitä ohjaavat valheet.

        Rauhaa, siunausta ja armoa minultakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos valtio sanoo että kaikkien on kumarrettava mekkaan päin, Allahia ylistääkseen, niin teetkö sen? Tai jos valtio ajaa sinut omistamaan elämäsi jonkun henkilön pyrkimyksille (kuka ei ole Jeesus) niin suostutko siihen? Valhe on pahaa ja niiden mukaan eläminen on pahaa.

        Jumalanpalvelukset eivät ole nyt ihan verrattavissa lääkkeisiin tai turvaväleihin.
        Kuka tässä valehtelee?
        Jos emme saisi käyttää maallisia lääkkeitä, pitäisi varmasti kieltää myös maalliset vaatteet ja maallinen ruoka jne ja odottaa niitten tipahtavan taivaalta tai turkin kasvavan ylle talveksi.


      • Anonyymi

        "Tässä rokotteessa on nyt vaan todella paljon ns. noituuden piirteitä. Se on muuttunut uskomushoidoksi koska se ei tehoa, vähän kuin maskitkin"

        Ai ei tehoa? Vain pari prosenttia kaksi rokotetta saaneista saa vakavan sairauden, johon joko kuolee tai saa long covidin vaikeine oireineen. Ilman rokotetta sinulla on 17 kertainen riski kuolla verrattuna rokotettuihin. Kaksi rokotetta saaneet levittävät 43% vähemmän tartuntoja eteenpäin. FFP2 maskit estävät 95% tartunnoista. FFP3 maskit 98%.

        Minkä kannon alta sinä oikein ryömit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteet toimivat melko hyvin. Siitä osoituksena on se, että suurin osa nyt sairaalahoidossa olevista on rokottamattomia, vaikka valtaosa väestöstä on saanut jo kaksi rokotetta. Nyt rokottamattoman riski joutua sairaalahoitoon on yli 17 kertainen rokotettuihin verrattuna. Lisäksi rokottamattoman riski tartuttaa lähipiiriään on moninkertainen rokotettuun verrattuna. Kannattaisi vähän miettiä.

        Myös maskit toimivat, mutta lähinnä siten, että sairastunut ei tartuta muita niin herkästi.

        Rokotteista kerrotut negatiiviset tiedot ovat pääasiallisesti valhetta. Rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin aikaisemmatkin rokotteet ja riski saada koronasta vaikeita oireita on useita kertaluokkia suurempi kuin haittojen saaminen rokotteesta.

        "Lisäksi rokottamattoman riski tartuttaa lähipiiriään on moninkertainen rokotettuun verrattuna"

        Miten niin moninkertainen? Miksi levität valheita? Kaksinkertainen rokotus vähentää vain 43% tartuntoja lähipiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Aikanaan jotkut lähetyssaarnaajat eivät halunneet ottaa rokotteita huonoin seurauksin, ei Jeesuskaan halunnut hypätä temppelinharjalta vaikka enkelit olisivat voineet kannatella häntä, ei siis pidä kiusata Jumalaa.

        Hahhahhahhahhah!!! Olipahan taas rinnastus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi tulee huomata että nämä päättäjät ovat jumalattomia ja tekevät Israelia kiroavaa valheellista politiikkaa kuten natsitkin olivat jumalattomia ja vihasivat juutalaisia.

        Suomi on tukenut pitkään rahoituksella mm. filistealaisten lasten koulussa saamaa valheopetusta ja juutalaisvihaa. Joten en luota pätkääkään näihin jumalattomiin, mutta olen kuuliainen Suomen lain niille kohdille, jotka eivät ole Jumalan tahtoa vastustavia.

        Missä Jumalan säätämystä vastaan Suomen muutettu laki käy niin sen takana en seiso enkä sitä tunnusta. Suomen ja monien muidenkin maiden lakeja on muuteltu laittomuutta hyväksyviksi pljossa ja ollaan siinä puuhassa edelleen. Vihreät haluavat huumeen lailliseksi. Vihreät ovat Suomen syntihyväksyntäisin puolue ja minulle vihreät ovat syntihyväksyntäiljetysaatesaastailmastoltaan hyvin lähellä setaa.Lähes yksi yhteen.

        Selef

        Herää!!! Suomen laki ei ole missään kohtaa Jumalan lakien vastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tässä rokotteessa on nyt vaan todella paljon ns. noituuden piirteitä. Se on muuttunut uskomushoidoksi koska se ei tehoa, vähän kuin maskitkin"

        Ai ei tehoa? Vain pari prosenttia kaksi rokotetta saaneista saa vakavan sairauden, johon joko kuolee tai saa long covidin vaikeine oireineen. Ilman rokotetta sinulla on 17 kertainen riski kuolla verrattuna rokotettuihin. Kaksi rokotetta saaneet levittävät 43% vähemmän tartuntoja eteenpäin. FFP2 maskit estävät 95% tartunnoista. FFP3 maskit 98%.

        Minkä kannon alta sinä oikein ryömit?

        Jos sinun uskomuksesi maskeista pitävät paikkansa, kaikki sairaanhoitajat ja terveydenalan ammattilaiset ovat vuosikymmeniä toimineet väärin sairaaloissa ja maskittomuudellaan ovat aiheuttaneet lulemattoman määrän kuolemia. Jos kerran maskit toimivat, niin ilman niitä toimineet sairaalat ovat potilaidensa verellä tahrittuja. Tämä on välttämätön johtopäätös jos maskit toimivat. Kuinka tämä pelastava taikakalu vasta nyt keksittiin? Sairaaloissa kaikki on riskiryhmäläisiä ja sinne on sitten pöpöjä viety vuosikaudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää!!! Suomen laki ei ole missään kohtaa Jumalan lakien vastainen.

        On. Jumala on esimerkiksi säätänyt kuolemantuomion murhaajille. Tuomioiden jakaminen ei tosin ole uskovien tehtävä. Mutta oikeassa olet että nämä koronatoimet eivät ole vielä laissa, mutta kyllä paholainen tulee kieltämään uskonnonvapauden tässä asiassa ja kaikessa muussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lisäksi rokottamattoman riski tartuttaa lähipiiriään on moninkertainen rokotettuun verrattuna"

        Miten niin moninkertainen? Miksi levität valheita? Kaksinkertainen rokotus vähentää vain 43% tartuntoja lähipiirissä.

        Minun lähipiirissäni on 0% tartuntoja ja useampi rokottamatonkin mahtuu joukkoon. Missähän nämä tutkimuksen tehdään? Jossain äärivasemmiston trollitehtaassa?


      • Anonyymi
        IltakuntoHoo kirjoitti:

        Jumalanpalvelukset eivät ole nyt ihan verrattavissa lääkkeisiin tai turvaväleihin.
        Kuka tässä valehtelee?
        Jos emme saisi käyttää maallisia lääkkeitä, pitäisi varmasti kieltää myös maalliset vaatteet ja maallinen ruoka jne ja odottaa niitten tipahtavan taivaalta tai turkin kasvavan ylle talveksi.

        Helpotetaan kysymystä: valtio käskee sinun pukea kireät pitkätkalsarit jotta metaania ei pääse pierujesi mukana saastuttamaan ilmastoa, totteletko?

        On hölmöä kuvitella että asiantuntijat olisivat kaikkitietäviä ja erheettömiä, eivätkä olisi syntisiä ja väärässä todella usein.

        Kukaan ei kiellä sinua ottamasta rokotetta. Jos suhtautuu kielteisesti yhteen hoitomuotoon ei tarkoita että suhtautuu niin kaikkiin. Sorrut näköjään tuohon median luomaan joko-tai -ajatteluun, mikä on valheellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää!!! Suomen laki ei ole missään kohtaa Jumalan lakien vastainen.

        Aborttimurha on laittomuus Jumalan lain vastainen: ÄLÄ MURHAA

        Homostelu on kauhistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossakin on kyse siitä että luotat ja laitat uskosi viranomaisten antamaan tietoon. Päättäjät ja asiantuntijat ovat ihan näkyvästi valehdelleet. Maskeista, rokotteiden määrästä (alkuun väitettiin että yksi riittää). Näin lyhyessä ajassa ei voida tietää noin tarkkaan ketkä tartuttaa ja ketkä ei. Israelissa useasti rokotetut täyttävät sairaaloita.

        Olet niellyt rokotevastaisten valheellisen informaation.
        Se että kahdesti rokotettujakin on sairaalahoidossa, ei johdu siitä, että ihmisiä on rokotettu, vaan siitä, että rokotteen teho laskee ajan kuluessa ja siksi tarvitaan tehosterokotteita.

        " Israel aloitti rokotukset aikaisessa vaiheessa. Muissa maissa seurataan tarkasti, mitä siellä tapahtuu. Keskeinen havainto on se, että rokotetun väestön immuniteetti heikkenee, kertoo Edinburghin yliopiston epidemiologian professori Rowland Kao Newsweekille."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niellyt rokotevastaisten valheellisen informaation.
        Se että kahdesti rokotettujakin on sairaalahoidossa, ei johdu siitä, että ihmisiä on rokotettu, vaan siitä, että rokotteen teho laskee ajan kuluessa ja siksi tarvitaan tehosterokotteita.

        " Israel aloitti rokotukset aikaisessa vaiheessa. Muissa maissa seurataan tarkasti, mitä siellä tapahtuu. Keskeinen havainto on se, että rokotetun väestön immuniteetti heikkenee, kertoo Edinburghin yliopiston epidemiologian professori Rowland Kao Newsweekille."

        Elät täysin median luomassa "todellisuudessa".

        Katsoppa tästä mitä nuo tahot joihin luotat ovat tämän "pandemian" aikana kertoneet:

        https://m.youtube.com/watch?v=xk80hJl2yd0

        Ei sisällä rokotevastaisuutta tai salaliittoteorioita. Koonti uutisista ja asiantuntijalausunnoista. Toivottavasti pääset tuosta remmistä irti joskus. Jeesuksen remmissä on paljon levollisempaa.


    • Anonyymi

      Yliopistollinen kysymys varmaan. Nythän riittää valmistettu pelastus joka Hänet vastaanottaa.

    • Anonyymi

      Ei Jeesus tuollaisia kysy. Sen sijan hän sanoo: Älä kiusaa Herraa sinun Jumalaasi.
      Jumala on meille lääketieteen antanut. Myös rokotteet.

    • Anonyymi

      Historiassa ei tarvitse mennä kuin reilut vuosi taaksepäin.
      Monelta on se aika päässyt unohtumaan.

      Reilut vuosi sitten ei maskeja, ei piikkejä ja koronaa vähemmän kuin nyt piikeillä ja maskeilla.
      Silloin oltiin 100% rokottamattomia.

      Lisääkö rokotteet ja maskit koronaa, tilastoista se näyttää siltä!

      ●● >> Reilut vuosi sitten ei maskeja, ei piikkejä ja koronaa vähemmän kuin nyt piikeillä ja maskeilla. << ●●

      • Korona oli vasta alussa. Ties kuinka mones korona-aalto tämä on. Sitä on jatkunut jo pitkään ja siksi on enemmän sairastajia.


      • Anonyymi

        No unohtuupa se sinultakin, että koko Suomi oli vuosi sitten suljettuna koronan takia. Eipä siinä tauti leviä kun ei päästetä leviämään.


    • Anonyymi

      Jeesus paransi sairaita. Jeesuksen esimerkin mukaan on oikein parantaa sairaita, niin muinoin on myös oikein välttää sairauksia ottamalla rokote.

      Mutta tämä ei ole teologinen kysymys lainkaan.

    • Ekoihmisenä sairastan koronan mieluummin luomuna.

    • >>Jeesus ottaa meidät luokseen ennenkuin laittomuuuden ihmiset pääsevät kunnolla vauhtiin. Jumala säästää kaupungit vitsauksilta pyhiensä tähden, siksi hän ottaa meidät pois ennenkuin lähettää vitsauksensa.>>

      Eipä vaan ottanut.

    • Aivan järkyttävän surullista, jos aloittaja oikeasti ajattelee Jeesuksen haluavan uskovaisten yrittävän tapattaa itseään ja muita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      73
      1786
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1176
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      950
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      876
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      822
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      789
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      758
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      210
      739
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      736
    Aihe