Narsistin vahvin tuntomerkki

Anonyymi

Yksilöllisyyden eli mielikuvituksen puute. Loisii toisen ihmisen hengentuotannon varassa.

16

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoinen kommentti.
      Joo, vois olla...
      He ei tuota omaa emotionaalista energiaansa vaan imee sitä toisilta.

ppiiuuiu

• Anonyymi

Narsisti pyrkii niinkuin kaventamaan toisen ihmisten henkistä elämää,

ppoiiuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti pyrkii niinkuin kaventamaan toisen ihmisten henkistä elämää,

ppoiiuu

En olis uskonut että joudun oikeesti taiteineni erikoisen häirinnän kohteeksi.
        Mutta pakko sille on loppu tulla. Ei se mun miellestä niinku voi olla laillista haitata mun taiteentekoa.

ppiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olis uskonut että joudun oikeesti taiteineni erikoisen häirinnän kohteeksi.
        Mutta pakko sille on loppu tulla. Ei se mun miellestä niinku voi olla laillista haitata mun taiteentekoa.

ppiiuuuu

Enkä jaksa kuunnella lepsuja "auttajia", jotka sanoo: "Joo ihmiset on semmosia, ne puhuu selän takana, voi voi oot vaikeessa tilanessa."
        En minä mene semmoseen mukaan, puhukoon yksinään.

ppoioiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä jaksa kuunnella lepsuja "auttajia", jotka sanoo: "Joo ihmiset on semmosia, ne puhuu selän takana, voi voi oot vaikeessa tilanessa."
        En minä mene semmoseen mukaan, puhukoon yksinään.

ppoioiuuu

Taas nää lepsut auttajat, ne niinku hyväksyy sen että mun taiteentekoa vois haitata.
        Minä en sitä hyväksy, oon taiteestani palasydäminen.
        Minun luonnollisten ominaisuuksien kimppuun on jotkut käyneet: Herkkyys, intensiivisyys, intohimoinen sydän, vikkelästi liikkuva olemus,
        Kaikki hyviä ominaisuuksia ja joku yrittää maalata niitä huonoksi

ppiiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas nää lepsut auttajat, ne niinku hyväksyy sen että mun taiteentekoa vois haitata.
        Minä en sitä hyväksy, oon taiteestani palasydäminen.
        Minun luonnollisten ominaisuuksien kimppuun on jotkut käyneet: Herkkyys, intensiivisyys, intohimoinen sydän, vikkelästi liikkuva olemus,
        Kaikki hyviä ominaisuuksia ja joku yrittää maalata niitä huonoksi

ppiiuuuuu

Mulle niinku ihan suoraan sanottiin, että mulle voitais niinku tehdä kiusallaan asioita ominaisuuksieni takia,.
        Eikö he edes tunne lakia. Sitten tarvii alkaa varm,aan hakemaan esiin syrjintälakia, jos ominaisauuksien takia tehdään jotain outoo.

ppoiiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle niinku ihan suoraan sanottiin, että mulle voitais niinku tehdä kiusallaan asioita ominaisuuksieni takia,.
        Eikö he edes tunne lakia. Sitten tarvii alkaa varm,aan hakemaan esiin syrjintälakia, jos ominaisauuksien takia tehdään jotain outoo.

ppoiiuuuu

Ihmemenoo kaikki nykyään, ihan kuin ei olis kunnon jämptejä lakeja.

popoiuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmemenoo kaikki nykyään, ihan kuin ei olis kunnon jämptejä lakeja.

popoiuuu

Mut mä en enää näe narsisteissa sitä illuusoorista "hohtoa",
        nykyään nään heidän yksinomaan synkeinä tyyppeinä.-

ppoiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mä en enää näe narsisteissa sitä illuusoorista "hohtoa",
        nykyään nään heidän yksinomaan synkeinä tyyppeinä.-

ppoiiii

Tämä on aivan älytöntä, että yhteiskunnan alemmalla tasolla ihmetellään nopeaa ajatuksen juoksua, korkeemmalla tasolla saa sitten ajatus kulkea nopeasti.

ppioiuiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on aivan älytöntä, että yhteiskunnan alemmalla tasolla ihmetellään nopeaa ajatuksen juoksua, korkeemmalla tasolla saa sitten ajatus kulkea nopeasti.

ppioiuiii

Eikö he tiedä että älykkyys on pitkälti verramnollinen aivosolujem nopeuteen.

poiuyuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö he tiedä että älykkyys on pitkälti verramnollinen aivosolujem nopeuteen.

poiuyuyyy

yliopistossa poon nähnyt ihmisiä joilla on huomattavbasti nopoeempi kapasiteetti ku mulla varsionkin opettajina.

poiiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yliopistossa poon nähnyt ihmisiä joilla on huomattavbasti nopoeempi kapasiteetti ku mulla varsionkin opettajina.

poiiuuuuu

mä edelleen ihailen muunmuassa professoreja joilla on suuri aivokapasiteetti ja nopea.

ppiiuuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä edelleen ihailen muunmuassa professoreja joilla on suuri aivokapasiteetti ja nopea.

ppiiuuuuu

mielestäni sellainen on ihanteellinen ja haluaisin sellaisen jos saisin itselleni.

poiuuuyuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mielestäni sellainen on ihanteellinen ja haluaisin sellaisen jos saisin itselleni.

poiuuuyuu

mun mielestä mitä suurempi ja nopeampi aivokapasiteetti sitä parempi.

ppoiuuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun mielestä mitä suurempi ja nopeampi aivokapasiteetti sitä parempi.

ppoiuuuu

suurempi aivokapasiteetti tarkoittaa myös laajempaa kokemusmaailmaa, sitä enemmän el'ämästä saa irti m,itä' suurempi aivokapasiteetti milla kokea

ppiuuuu

• Anonyymi

Kerro mullekkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      152
      14466
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      34
      8155
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      45
      6061
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      168
      5660
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4437
    6. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      63
      4284
    7. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      24
      3960
    8. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      108
      3712
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      29
      3627
    10. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      32
      2780
    Aihe