Joku joka ei tiedä niin ihmettelee että mitä tuollainenkin koodinpätkä tekee, mutta niin grafiikkakiihdyttimen komentoja, jotain:
d3ddev->SetRenderState( D3DRS_SRCBLEND, D3DBLEND_SRCALPHA );
d3ddev->SetRenderState( D3DRS_DESTBLEND, D3DBLEND_DESTCOLOR );
Laitan jonkin koodinpätkän direct23d-ohjelmoinnista, huviitaakin.
3
598
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut jutut kun jos siirretään ohjelmakoodia RISC-prosessoreillew DMA:n kautta niin se koodi ei tietystikään ole sitten mitään saman perusprosessorin koodia vaan sen grafiikkakortin omaa executable-koodia mitä siirretään ja käynnistelläään :D
- Anonyymi
Tuollainen on eritytytäin syvälle tietokoneen sikuksiin menevää jos tosiaan heität exeutable-koodia D;MA:n kautta grasgfiikkskiihfyyyimrllr kotyyiin... "executable code transfer via dma-3"
- Anonyymi
Näkyy olevan samat liput edelleen käytössä kun koodailin omaa 2D-peliä Delphillä ja DelphiX -pelikirjastolla joskus vuonna 2000. DelphiX ei varsinaisesti tukenut Direct3D-efektejä vaan lisäilin tarvittavat itse siihen kirjastoon, jotta pelin pyöritys toimi nopeemmin ja sai erilaiset savu- ja tuli-efektit läpinäkyviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246