Ilkivalta jatkuu Lempäälässä

Anonyymi

Ketä ja minkä ikäisiä ovat nämä eripuolilla Lempäälää mellastavat pahantekijä nuoret.

12

1402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyttää ikkunasta ja mene kysymään nimet vanhus

• Anonyymi

Ei näy meirän ikkunasta muuta kuin peltoja. Enkä ole vanhus vaan parhaassa työiässä, enkä viitsisi veroina maksella näiden homehtuneiden munasolujen toimia ja tekemisiä.

• Anonyymi

Viilaa vielä kieltä että et paljastu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viilaa vielä kieltä että et paljastu :)

Mitä tarkoitat puhu perkele selvää suomea. Pahanteko ei pitäisi olla vanhempienkaan ylpeys. Huumeita käyttävät ja sekoilevat. Pitäisikö veroina maksaa vielä pahantekemiset. On kuitenkin maksettu päivähoidot, esikoulut, koulut ja terveudenhoito, pitäisi saada edes heiltä vastineeksi kunollinen käyttäytyminen.

• Anonyymi

Ne ovat jotain elämän kolhimia syrjäytyneitä.

• Anonyymi

Ei tarvitse kuin lukea aikuisten omilla nimillään kirjoittamia barbaarisia törkypuheita sosiaalisesta mediasta voidakseen valistuneesti arvata, kenen lapset saattaisi olla kyseessä. Käytös on selvästi kotona opittua.

• Anonyymi

Vähiten lypsävä lehmä huutaa eniten.

• Anonyymi

Jos poliisinpuukottaja istuu vaikka 50 kuukautta tuomiostaan 5tonnia
      kuussa kulut on 250 000 ja sen jälkeen eläkekelasta koko elämän työttömänä
      niin
      tänne kannattaa ottaairakilaisia muuten ei Suomi lähde nousuun

• Anonyymi

Sinä maksat, veroissa tai etujen leikkauksissa, sairasjonoissa, joku voi tauteina tai hengelläänkin. Tampereen yliopistossa Marinin matutuonti maksetaan potkuina

14 miljoonaa säästöä tarkoitaa siis 215 miestyövuotta poispotkittavia eli noin 700 matuvuotta sisäänotettavaa matua kun kulut ovat 20 000 euroa vuodessa matua kohden kun tauteja rikoksia ja asunnon hankintaa ei oteta lukuun

Voidaan siis tuoda 700 matua elämään tänne sossuun Kela-kortilla, kun 215 annetaan potkut Tampereella nyt

Tampereen yliopiston yt-neuvottelut päättyivät: henkilöstö ei saanut vastauksia kysymyksiinsä, työnantaja on toista mieltä Tampereen yliopiston yhteistoimintaneuvotteluiden tavoitteena on vähentää 215 henkilötyövuotta. Neuvottelut alkoivat syyskuun puolessavälissä.

• Anonyymi

Olen ollut joskus yliopistilla puolitoistavuotta töissä. SInä aikana huomasin itsekin henkilöstön kyvyttömyyden/ haluttomuuden , johtotasoa myöten. Valtion hallinnossa tutuksitullut kiusaaminen, kuppikuntaisuus, välistäveto yms oli jokapäiväinen ilmiö. Ei ihme, että maa on tallainen " persläpi" jossa kaikki käyttää hyväkseen heikompaa, vammaista, lasta, vanhusta. Ei hyvältä näytä myöskään poliittisten päättäjien tekemiset, pitävät "perseikää" avoinna jätteen tulla ja tuhota kaiken.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe