Tynkkysen töniminen

Anonyymi

36

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      lesta sipilä nosti syytteen vastaavasta ?

      Yle älä tuo sitä kameraa naamariin olet valemediaa 🤣

      • Anonyymi

        Ei nyt TV:n kuvaajat sentään työnnä kameraa kenenkään naamaan!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taitaa olla arka paikka persuille, kun on heti kiirehdittävä vaihtamaan puheenaihetta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        2015 ja Persut päästi 35 000 maahanmuuttajaa rajan yli - onko yksi heistä?

        Btw. joko Katajan murhayritys on selvinnyt?


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei liity elokapinaan eikä Tynkkysen sekoiluun!


      • Anonyymi

        Ei liity elokapinan tapahtumiin. Mikähän hoppu persuille tuli työntää asiaan kuulumatonta kamaa ketjuun!


      • Anonyymi

        Oikeistopopulistisen avoviemärimedian provokatiivinen oksennus.


    • Anonyymi

      Koska Tynkkysen tömiminen on käräjillä?

      • Anonyymi

        Tynkkysen mukaan ei koskaan. Ei ollut vaatimuksia koskettajaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkysen mukaan ei koskaan. Ei ollut vaatimuksia koskettajaa kohtaan.

        Pahoinpitelyt eivät ole asianomaisrikoksia, jos poliisi on puuttunut tilanteeseen, niin sekä tekijä että pahoinpidelty eivät voi sopia asiaa, vaan se etenee aina käräjille.

        Eli jos se ei päädy käräjille, niin mitään rikosta ei ole tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkysen mukaan ei koskaan. Ei ollut vaatimuksia koskettajaa kohtaan.

        Tynnkysellä ei ollut vaateita esim. kärsimyksestä ja vammoista, mutta pahoinpitelijät joutivat tästä huolimatta käräjille pahoinpitelystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynnkysellä ei ollut vaateita esim. kärsimyksestä ja vammoista, mutta pahoinpitelijät joutivat tästä huolimatta käräjille pahoinpitelystä.

        Montako niitä nyt yhtäkkiä ilmestyikin? Surkeaa trollausta!.


    • Anonyymi

      Kyllähän tiedotusvälineiden työn häirintä ja uhkailu on n kertaa törkeämpää kuin jonkun uhriutuvan persun hipaisu tungoksessa.

    • Anonyymi

      Persut nyt ovat tuollaisia äkeitä setämiehiä joita -tuttaa kaikki uusi ja muutoksia vaa-
      tiva älyponnistelu johon heidän kapasiteettinsa ei riitä, joten sitten aletaan reuhaa-
      maan ja mölyämään villisti vailla totuudentajua. Mutta kirkukoot,jos se helpottais. :)

      • Paikka oli julkinen, missä lain mukaan saa kuvata.
        Häneen käytiin kiinni ja elokapinalliset katselivat sivusta. Poliisi haki nämä kaksi kiinnikävijää pois ja kysyi onko Tynkkysellä vaateita. Vahinkoa ei ehtinyt sattumaan, joten hän vastasi ettei ollut.

        Kansanedustajan kimppuun ei saisi käydä eikä kenenkään muunkaan.
        Nuoret kapinalliset ovat rikkoneet lakia ja roskanneet, vaikka sanovat olevansa juuri "elokapina".

        Kuka tässä on toiminut väärin?


      • Anonyymi
        IltakuntoHoo kirjoitti:

        Paikka oli julkinen, missä lain mukaan saa kuvata.
        Häneen käytiin kiinni ja elokapinalliset katselivat sivusta. Poliisi haki nämä kaksi kiinnikävijää pois ja kysyi onko Tynkkysellä vaateita. Vahinkoa ei ehtinyt sattumaan, joten hän vastasi ettei ollut.

        Kansanedustajan kimppuun ei saisi käydä eikä kenenkään muunkaan.
        Nuoret kapinalliset ovat rikkoneet lakia ja roskanneet, vaikka sanovat olevansa juuri "elokapina".

        Kuka tässä on toiminut väärin?

        Jos poliisi ei tee asiasta rikosilmoitusta, niin silloin ei ole ollut mitään väkivaltaakaan. Tynkkynen ei voi päättää sitä eteneekö asia käräjille.

        Tynnkysellä olisi voinut olla vaateita repeutyneestä takista, hajoneesta kamerasta, kivusta ja särystä.

        Rikosilmoituksen väkivallasta voi tehdä kukatahansa ulkopuolinen ja sitä ei uhri tai tekijä mitätöidä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos poliisi ei tee asiasta rikosilmoitusta, niin silloin ei ole ollut mitään väkivaltaakaan. Tynkkynen ei voi päättää sitä eteneekö asia käräjille.

        Tynnkysellä olisi voinut olla vaateita repeutyneestä takista, hajoneesta kamerasta, kivusta ja särystä.

        Rikosilmoituksen väkivallasta voi tehdä kukatahansa ulkopuolinen ja sitä ei uhri tai tekijä mitätöidä.

        Tarkoitatko, että toiseen voi käydä kiinni kunhan siitä ei jää jälkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos poliisi ei tee asiasta rikosilmoitusta, niin silloin ei ole ollut mitään väkivaltaakaan. Tynkkynen ei voi päättää sitä eteneekö asia käräjille.

        Tynnkysellä olisi voinut olla vaateita repeutyneestä takista, hajoneesta kamerasta, kivusta ja särystä.

        Rikosilmoituksen väkivallasta voi tehdä kukatahansa ulkopuolinen ja sitä ei uhri tai tekijä mitätöidä.

        Eihän Tynkkysellä edes kamera värähtänyt, kun muka "pahoinpideltiin"!


      • Anonyymi
        IltakuntoHoo kirjoitti:

        Paikka oli julkinen, missä lain mukaan saa kuvata.
        Häneen käytiin kiinni ja elokapinalliset katselivat sivusta. Poliisi haki nämä kaksi kiinnikävijää pois ja kysyi onko Tynkkysellä vaateita. Vahinkoa ei ehtinyt sattumaan, joten hän vastasi ettei ollut.

        Kansanedustajan kimppuun ei saisi käydä eikä kenenkään muunkaan.
        Nuoret kapinalliset ovat rikkoneet lakia ja roskanneet, vaikka sanovat olevansa juuri "elokapina".

        Kuka tässä on toiminut väärin?

        Tynkkynen, joka ei mennyt miekkariin minkään muun takia kuin häiriköimään.
        Eikä ollut ensimmäinen kerta.
        Kolmatta ei kanna yrittää....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen, joka ei mennyt miekkariin minkään muun takia kuin häiriköimään.
        Eikä ollut ensimmäinen kerta.
        Kolmatta ei kanna yrittää....

        Totuuden puolesta kannattaa taistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos poliisi ei tee asiasta rikosilmoitusta, niin silloin ei ole ollut mitään väkivaltaakaan. Tynkkynen ei voi päättää sitä eteneekö asia käräjille.

        Tynnkysellä olisi voinut olla vaateita repeutyneestä takista, hajoneesta kamerasta, kivusta ja särystä.

        Rikosilmoituksen väkivallasta voi tehdä kukatahansa ulkopuolinen ja sitä ei uhri tai tekijä mitätöidä.

        Repesikö takki? Ei.
        Hajosiko kamera? Ei.
        Tuliko kipua ja särkyä? Ei.
        Onko Tynkkysellä vaatimuksia? Ei.

        Kun persut alkavat paisutaamaan valeitaan, niin kohta varmaan Tynkkynen kuohittiin ja polvet vasaroitiin hajalle.


      • Anonyymi
        IltakuntoHoo kirjoitti:

        Totuuden puolesta kannattaa taistella.

        85,5% suomalaisista on eri mieltä tuosta "totuudesta". Tyydy persu siihen.
        Ethän sinäkään ole persu omien sanojesi mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        85,5% suomalaisista on eri mieltä tuosta "totuudesta". Tyydy persu siihen.
        Ethän sinäkään ole persu omien sanojesi mukaan.

        Sekoitat minut johonkuhun toiseen.

        Ketkä ovat nuo 85,5%, helsinkiläisiäkö?
        Suomi jatkuu pitkästi pääkaupungin ulkopuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        85,5% suomalaisista on eri mieltä tuosta "totuudesta". Tyydy persu siihen.
        Ethän sinäkään ole persu omien sanojesi mukaan.

        OIet tosiaan töitä välttelevä viherkommunisti.

        KaItaistasi joutoväkeä on EIokapinassa ja Vihreissä.
        Myös huumeet maistuvat sinulle kunnon Vihreän tavoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Repesikö takki? Ei.
        Hajosiko kamera? Ei.
        Tuliko kipua ja särkyä? Ei.
        Onko Tynkkysellä vaatimuksia? Ei.

        Kun persut alkavat paisutaamaan valeitaan, niin kohta varmaan Tynkkynen kuohittiin ja polvet vasaroitiin hajalle.

        Tynkkyseen käytiin kiinni, mutta vahinkoa ei onneksi ehtinyt sattumaan.
        Onko kiinni käyminen sallittavaa niin kauan kun siitä ei aiheudu näkyviä vammoja?

        Toistan: kuka tässä on toiminut väärin?


    • Anonyymi

      Ilman muuta toimittajien ja kuvaajien häirintä on pahempaa. Sillä on kansainvälistäkin merkitystä. "Ensin ne veivät toimittajat", kuvaili eräs valkovenäläinen Lukasenkan terorroria.
      Mitä syytä persuilla ja kummpaneilla oli estää kuvaajan toiminta?

    • Anonyymi

      Kun persua tönitään, sitä vähätellään ja jopa kiistetään. Kun jotain muuta tönitään, niin sitä korostetaan ja mukaan liitetään persujen lokaaminen tavalla tai toisella. Kyllä tällainen vasemman laidan kieroutuneisuus on jo ihan arkipäivää.

      • Monet tuntuvat jopa ns juhlivan ja ilkkuvan jos persulle sattuu jotain pahaa.
        Mistä moinen vahingonilo? Ei tuo ole ihan tervettä, että puolustetaan lainrikkojia ja irvaillaan Halla-aholle, joka on sairaslomalla.


    • Anonyymi

      "“Kuvaaja on aika suojaton, kun hänellä on kamera olkapäällään ja hän tarkkailee ympäristöä linssin läpi kuulokkeet korvillaan. Sen vuoksi uhkaavissa tilanteissa tarvitaan turvahenkilö, joka toimii hänen silminään ja korvinaan ja nykäisee tarvittaessa pois pahasta paikasta”

      "Lauantain tapahtuma on [kuvatuotannon esihenkilö] Lyyran mukaan käyty läpi Ylen turvallisuusosaston kanssa. Tapahtumasta pyritään ottamaan opiksi, mutta nopeisiin uutistilanteisiin varautuminen on haastavaa, hän sanoo.
      Hän kuitenkin korostaa, että kyse ei ole pelkästään siitä, onko kuvaajalla turvahenkilö vaan myös siitä, onko medialla työrauha.
      ”Kyllä se, että joudumme tekemään journalismia turvahenkilöiden kanssa, tuo mieleen jonkun ihan muun kuin vapaan demokratian, eikä tämän näin pitäisi olla.”
      - Journalisti

      Aikoihin on eletty, kun toimittajat ja kuvaajat joutuvat liikkumaan turvamiesten kanssa! Tässä kohtaa pitäisi saada Suomi takaisin.

    • Anonyymi

      Pitkä hujoppi ja ripakinttu huojuu jo vähäisellä tuulellakin.

    • Anonyymi

      Sekoili? Eli ei voi keskustella rasistisen asenteesi vuoksi. Sorry olet tahrannut itsesi nyt. Tynkkynen on fiksu kaveri Suomen tämän hetken parhaassa puolueessa.

      • Anonyymi

        14,5% jos sanoo parhaaksi, se on vale.
        Kolme parempaa löytyy, tyydy persu siihen sillä se on fakta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe