en tie onko tässä mitään järkeä mutta mun mielest green dayn laulaja näyttää paul mccartneylta! onko joku huomannut samaa vai olenko vai jotenki outo kun tollatteita kuvittelen?
hassua
9
621
Vastaukset
- hot hot chocolate
no ehkä hyvin hyvin hämärästi muistuttaa..
paul mccartney: http://www.ratw.com/issues/1/pm.jpg- poika
saisko tohon vie green dayn laulaujan kuvan
- gdfan
öh.. anteex tietämättömyyteni mut kuka on paul mccartney? näytteljiä? laulaja? kuka se oikee on?
- Laydee-J
McCartney on Beatlesin kitaristi :>
- poika
otsikossa se onkin mutta oletko kuullu bändistä nimeltä beatles?
- gdfan
Laydee-J kirjoitti:
McCartney on Beatlesin kitaristi :>
Kiitti vastauksest... oon vaa nii tietämätön =)
- poika
paul ei ole kitaristi vaan basisti!!!
- d>p
poika kirjoitti:
paul ei ole kitaristi vaan basisti!!!
..en nyt tiä, aika kaukana on.
- Sabbathisti/Motörheadisti
poika kirjoitti:
otsikossa se onkin mutta oletko kuullu bändistä nimeltä beatles?
Billie Joe muistuttaa Paul McCartneytä joltain vuodelta nakki ja muusi! Ihan kova jätkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896