Nettivene ostetaan

Anonyymi

Käyttääkö kukaan nettiveneen ostetaan palstaa? Moottoreita ja ”bustereita” ilmoitetaan ostettavaksi, mutta purkkareita ei kovinkaa montaa?

8

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyvä avaus. Joku voisi innostua myymään jos ostaja olisi olemassa jo valmiiksi eikä tarvitsisi ruveta itse myynti-ilmoitusta tekemään. Ihminen kun on luontaisesti aika laiska. Tietysti pitäisi sitten niitä ostoilmoituksiakin selata. Joitakin asioita olen itse myynyt torissa nimenomaan ostajalle. Hinnastakin on päästy helposti sopuun kun ostajalla on ollut selvästikkin suuri tarve ja motivaatio kauppaan. Myyjänä joutuu monesti käyttämään energiaa turhiin renkaanpotkijoihin ja tinkaajiin.

• Anonyymi

Osta mun vene, on vielä vedessä

• Anonyymi

No laittakaa nyt ostoilmoituksia tuonne nettiveneeseen, niin me tarjotaan teille hiljaisessa myynnissä olevia veneitämme

• Anonyymi

Muutama ilmoitus on, ei muuta kun tarjouksia menemään jos osuu kohdalle…

• Anonyymi

Miten myyt minulle " hiljaisessa myynnissä" olevan veneen ?

• Anonyymi

Ostetaan-ilmoitus aiheuttaa kiiman saada tuotteesta ylihintaa.

• Anonyymi

Eikös tuonne voi laittaa mitä on valmis maksamaan?

• Anonyymi

Ehkä joku myyjä haaveilee saavansa ylihinnan.

Toisaalta ostoilmoituksen laatija myös voi haaveilla saavansa alihintaan.

Mutta isoa tasokasta venettä voi joku vaan haluta, ja on valmis maksamaan markkinahinnan kun vaan saa veneen. Kyllä isot tasokkaat uudemmat veneet on tosi kysyttyjä.

Joku myös myy mielellään valmiille ostajalle, kun ei jaksa sitä julkista myyntiprosessia kyselyineen ja ihmettelyineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe