Perussuomalaisilla todella vaikeaa

Anonyymi

Halla-aho ymmärsi, miten vaikeaa Persuilla tulee olemaan. Persut ovat saaneet takkiinsa lähes kaikessa kritiikissä, mitä he ovat osoittaneet nykyhallituksen toimia kohtaan. Persut ovat joutuneet karvaasti kokemaan, miten heidän omaksumansa ”suomalaisuus” ei olekaan Suomen kansan suomalaisuutta vaan Persujen omaa heikkoa itsetuntoa. Hallituksen korkea suosio osoittaa, mitä todellinen suomalaisuus on.

23

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut eivät osaa keskustella normaalisti mistään asiasta. Pelkkää haukkumista ja tyhmää öyhöttämistä. Siitä näkee, että heistä ei ole hoitamaan yhteisiä asioita. En luota persujen kykyyn kantaa vastuuta valtion asioista. Johan se presidenttikin menetti hiukan malttiaan siihen persu-Niikkoon. En yhtään ihmettele.

      • Anonyymi

        Tarkoitat siis tuollaista, jolla tavalla sinä "keskustelet asiallisesti" ?


    • Anonyymi

      Feministit olivat oikeassa, suvaitsevat olivat oikeassa, vasemmisto oli oikeassa. Persujen ja muiden pölhö-öyhöjen aika on lopullisesti ohi.

      • Kuten haluat.


      • Anonyymi

        Ei oikein taida vakuuttaa ketään, ainakin täällä tuntuu olevan kohtalaisen paniikissa nuo noiden mainitsemiesi ryhmiä kannattava häirikkö. Ainakin sisältö palstalla antaa trollaamisensa kanssa aikamoisen naurettavan kuvan "oikeassa olemisesta". Kovasti joutuu toistelemaan ja vakuuttelemaan näköjään itseäänkin "oikeassa oleva".


    • Anonyymi

      Millä tavallaa persut saaneet takkiinsa, missä ?

      • Anonyymi

        Lähes kaikissa valheisiin perustuvissa väitteissään. Joudutte vaan toteamaan kuten vanha itsensäpaljastaja, että taas tuli takkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikissa valheisiin perustuvissa väitteissään. Joudutte vaan toteamaan kuten vanha itsensäpaljastaja, että taas tuli takkiin.

        Kuten siis millaisissa asioissa, mihin valheisiin perustuvissa ?


    • Anonyymi

      Halla-Aho jätti uppoavan laivan hyvissä ajoin, pysyy kengät kuivina.

    • Anonyymi

      Kuinka monta tuhatta kertaa tarvitsee sanoa, että velalla kaikki juhlii .
      Suomi on nykytilassa kehitysmaa, ei suomi pärjää kilpailussa .

      • Anonyymi

        Kukapa tarvitsee sinun tuhansia kopioitasi. Kun nyt kaikki EU-maat ottavat velkaa niin voimme olla samassa veneessä. Kaikkein parhaat mahdollisuudet selvitä tuolla veneellä satamaan on järkevä yhteistyö eikä velkamäärä. Yhteinen vene pakottaa yhteiseen järkevyyden.


      • Anonyymi

        Suomi on yksi Euroopan parhaiten selvinneistä maita tässä koronakriisissä. Eikö velkamme ole mitenkään huippuluokkaa, alle EU maiden keskiarvon. Ei kannata öyhöttää mitään kehitysmaasta. Ei taida olla kansantalouden opit hallussa, kun tuollaista puhetta tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa tarvitsee sinun tuhansia kopioitasi. Kun nyt kaikki EU-maat ottavat velkaa niin voimme olla samassa veneessä. Kaikkein parhaat mahdollisuudet selvitä tuolla veneellä satamaan on järkevä yhteistyö eikä velkamäärä. Yhteinen vene pakottaa yhteiseen järkevyyden.

        Se ei ole mikään perustelu tai syy toimia hullusti, kun kaikki muutkin, ja niillä on vielä huonommin. Velkaantuminen on saatava loppumaan, ja sen voi ratkaista vain kuluja pienentämällä, koska sellausta kasvua ei ole näköpiirissä joka asian hoitaisi.
        Ei ole mitään osoitusta tai merkkiä siitä, että tuhlaavat EU-maat palaisuvat ruotuun, ja miksi palaisivatkaan, muut kun hoitavat velat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on yksi Euroopan parhaiten selvinneistä maita tässä koronakriisissä. Eikö velkamme ole mitenkään huippuluokkaa, alle EU maiden keskiarvon. Ei kannata öyhöttää mitään kehitysmaasta. Ei taida olla kansantalouden opit hallussa, kun tuollaista puhetta tulee!

        Oletkohan sinä ihan tosissasi. Muista sanasi, kun kerrot sitä tulevaisuudessa lapsillesi tai lastenlapsillesi. Siis jos ne nyt ovat ollenkaan sinun juttu. Niitähän pitää hoitaa ,niille tulisi olla rehellinen ja nehän saattavat vaikka joskus tarvita huolenpitoa ja hoivaa. Saattaa olla outoja käsitteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on yksi Euroopan parhaiten selvinneistä maita tässä koronakriisissä. Eikö velkamme ole mitenkään huippuluokkaa, alle EU maiden keskiarvon. Ei kannata öyhöttää mitään kehitysmaasta. Ei taida olla kansantalouden opit hallussa, kun tuollaista puhetta tulee!

        Ei kyllä ole sinullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole mikään perustelu tai syy toimia hullusti, kun kaikki muutkin, ja niillä on vielä huonommin. Velkaantuminen on saatava loppumaan, ja sen voi ratkaista vain kuluja pienentämällä, koska sellausta kasvua ei ole näköpiirissä joka asian hoitaisi.
        Ei ole mitään osoitusta tai merkkiä siitä, että tuhlaavat EU-maat palaisuvat ruotuun, ja miksi palaisivatkaan, muut kun hoitavat velat.

        Mistäs persu leikkaisit? Äläkä nyt stana ala ensimmäisenä veisaamaan sitä kulunutta virttä maahanmuutosta ja kehitysavusta. Niistä säästämällä ei synny vielä oikeastaan mitään säästöä, koska siinä tapahtuu myös tulopuolen menetyksiä. Leikkaisitko vaikkapa oikeiston lempileikkauskohteesta eli terveydenhuollosta? Väki ikääntyy ja palvelujen tarve kasvaa. Ajatteko maan totaaliseen kuseen , kun ihmiset eivät pääsisi enää lääkäriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs persu leikkaisit? Äläkä nyt stana ala ensimmäisenä veisaamaan sitä kulunutta virttä maahanmuutosta ja kehitysavusta. Niistä säästämällä ei synny vielä oikeastaan mitään säästöä, koska siinä tapahtuu myös tulopuolen menetyksiä. Leikkaisitko vaikkapa oikeiston lempileikkauskohteesta eli terveydenhuollosta? Väki ikääntyy ja palvelujen tarve kasvaa. Ajatteko maan totaaliseen kuseen , kun ihmiset eivät pääsisi enää lääkäriin?

        Voi hyvänen aika, kun poliisikin joutuu pyytämään ekokapinallisilta anteeksi, koska oli käyttäytynyt väärin heitä kohtaan. Voi hyvänen aika, kun poliisi joutuu pyytämään anteeksi ulkomaalaisilta raiskaajilta, kun oli laskenut ulkomaalaisten teot Persut olisivat olleet tyytyväisiä, jos anteeksipyyntöjä ja korjauksia ei olisi tehty. Hyvin kuvaavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, kun poliisikin joutuu pyytämään ekokapinallisilta anteeksi, koska oli käyttäytynyt väärin heitä kohtaan. Voi hyvänen aika, kun poliisi joutuu pyytämään anteeksi ulkomaalaisilta raiskaajilta, kun oli laskenut ulkomaalaisten teot Persut olisivat olleet tyytyväisiä, jos anteeksipyyntöjä ja korjauksia ei olisi tehty. Hyvin kuvaavaa!

        Teollisuuskin satsaa ilmastomuutoskysymyksiin enemmän ja enemmän. Teollisuus on huomannut, että heidän toimintansa kannalta suurimpia riskejä on passiivinen suhtautuminen ilmastomuutosasioihin. Persut sensijaan suhtautuvat edelleenkin tosi vähätellen ilmastoasioihin ja haukkuvat solkenaan ilmastoaktiiveja. Toisin sanoen Persut kaivavat itsensä valmiiksi kuoppaan ympäristöasioissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teollisuuskin satsaa ilmastomuutoskysymyksiin enemmän ja enemmän. Teollisuus on huomannut, että heidän toimintansa kannalta suurimpia riskejä on passiivinen suhtautuminen ilmastomuutosasioihin. Persut sensijaan suhtautuvat edelleenkin tosi vähätellen ilmastoasioihin ja haukkuvat solkenaan ilmastoaktiiveja. Toisin sanoen Persut kaivavat itsensä valmiiksi kuoppaan ympäristöasioissakin.

        Purra on alkanut tuoda esille, miten järkevää on hidastaa ilmastopoliittista etenemistä. Mutta eipä tarvitse kovin pitkään odotella, kun Purra alkaa syyttää hallitusta liian hitaasta ilmastoetenemisestä. Mitkään hallituksen aikataulut ja etenemiset eivät tietenkään sovi Perussuomalaisille. Perussuomalaisten poliittinen johtolanka on olla toista mieltä oli sitten kysymys mistä vaan.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe