Mun silmissäni olet vapaa..

Anonyymi

Kuin taivaan lintu. Minä en sua häkkiin laita. En myöskään jalkaasi rengasta, ellet sitä minulta suorastaan vaadi. Sä saat olla toisen miehen "oma" ja toteuttaa kaunista itseäsi aivan niin paljon kuin haluat. Minä en ole yhtään mitään kieltämään ja suuttumaan toisen ihmisen elämään.

Sä oot tosi terävä tyttö, joten en usko hetkeäkään että sietäisit mitään yhtään sen enempää kuin haluat. Selviät aina lopulta kaikesta ja mikään pähkinä ei ole sinulle liian kova purtavaksi. Osaat myös arvostaa itseäsi suuresti, jolloin ymmärrän kyllä realiteetit.

Minä olen jo iso poika. Pärjään yksin ja selviän kyllä aina jotenkin. Minulla on jo kaikki ja muu olisi silkkaa himoa ja ahneutta. Olen syvästi otettu ja erittäin kiitollinen että pääsin edes hetkeksi huomioosi ja kandidaatiksi eteesi. Nautin siitä hommasta aikani, vaikka erittäin vaikeaa se oli ja tunaroin kaikista helpoimmatkin velvoitteet. Ilo oli olla huomiossasi.

135

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi ei ollut sulta mulle

      • Anonyymi

        Savolaiselle kauniille kotkalle 🦅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savolaiselle kauniille kotkalle 🦅

        Mun nenä on kyllä ihan suora ehkä joku kuvakulma voi vääristää jos sen perusteella arvioidaan en kyllä ole Savolainenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun nenä on kyllä ihan suora ehkä joku kuvakulma voi vääristää jos sen perusteella arvioidaan en kyllä ole Savolainenkaan.

        Minähän sanoin jo että menee savolaiselle kauniille kotkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän sanoin jo että menee savolaiselle kauniille kotkalle.

        Meitä nyt asuu aika monta Savossa. Mistä sitä tietää että näyttääkö muiden silmissä kotkalta, lehmältä ,sialta vai hylkeetä. Vaan onneksi mulla pettää kädet niin en voi enää kirjoittaa. Toivottavasti löydät kotkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän sanoin jo että menee savolaiselle kauniille kotkalle.

        Minäkin olen asunut Savossa lapsena vähän aikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun nenä on kyllä ihan suora ehkä joku kuvakulma voi vääristää jos sen perusteella arvioidaan en kyllä ole Savolainenkaan.

        Miepä tykkään ns. Kotkan nenästä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miepä tykkään ns. Kotkan nenästä...

        Onneksi olkoon. Minua sanottu vaan varpuseksi.


    • Anonyymi

      En halua olla vapaa lintu. Kaipaan rakastani❤

      • Anonyymi

        Kultaseen häkkiin halajan

        Avoimet ovet

        Silloin ei vapaus houkuta


      • Anonyymi

        Rakkaus ei tunne kahleita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ei tunne kahleita...

        Eikä sadismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sadismia.

        Paitsi kun kyse on ruoskaleikeistä. 😎


    • Anonyymi

      Tipuset on sua varten. Pikku kanaset. Anna vanhojen kotkien, haaskojen ja muiden kurttualbatrossien liitää vapaana.

      • Anonyymi

        Eräs tuttavani muistuttaa jälkimmäistä 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs tuttavani muistuttaa jälkimmäistä 🤭

        Töistäkö🤣


      • Anonyymi

        Kaikki linnut ovat kauniita!


    • Anonyymi

      Mutta se taas on se ongelma, että sinä menit sekaantumaan varattuun naiseen .

      • Anonyymi

        Sivusta, jotain samaa löytyy aloittajan tarinasta. Elämäntilanteet voi muuttua naiseni (jos nyt olet hän), mutta itseni kumminkaan ei, koska varaus on vain sulle. Itse halua enää edes kuvitella muiden kanssa mitään liian vakavia suhteita. Ne ei saa mua shokkihyytelöön. Mut nyt en enää lamaannu, vaan tulen ja otan, jos antaudut. Haluan siis vain sut, muut ei kelpaa. Vien sut vihille saakka. Muiden kanssa en tekis sitä, koska tuntunut jo pitkään etten saa muista samanlaista polttavaa tunnetta kuulua yhteen. Mut sun kanssa ehdottomasti haluan koska rakastan. Ja kyllä mua kuule kaduttaa. Ihan siis vietävästi, et oikein pistää kun on tajunnut missä jo mennään tässä elämässä ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut... Ja jäänyt tapahtumatta meidän kohdalla. Joo, itku ei ollu taaskaan kaukana, niin koville ottaa tää... Taisi aiemmin jo tirahraakkin. Mitään muuta en kadu elämässä. Ja anteeksi! Oot joutunu kestää paljon. Munkin vuoksi. Nytkin. Korvaan sen kaiken sulle vielä joskus korkojen kera. Ihan kaiken. Ja annan kaiken mun rakkauden. Niin paljon kuin miehestä vaan irti lähtee. Rakastan sut puhki ja pidän kuin kukkaa kämmenellä. Oot mun mustaruusu. Prinsessani, kuningattareni, ja se unelmien nainen. Rakkain... Olet aina ollut.
        Täytyy laittaa nyt ne omat asiat reilaan. Tehdä uranousu. Mä tulen takaisin/pois kyllä sitten lopumlisesti sieltä mihin sanoin meneväni jos on syy tulla. Sinä. Eli!Soitat vaan ihan reilusti mulle sit kun vapaudut! Mä vastaan kyllä. Jos en heti, niin soitan takas ja/tai jos laitat/jätät viestiä sekin käy. Ei väliä. Kuhan nyt vaan saatais joskus toisemme. Muuta en enää elämältä toivo, koska silloin mulla olis kaikki. Kuu ja tähdet muita varten on, mulle sun silmäsi suovat auringon. Se olis täyttymys. Se todellinen ja pitkäkestoinen onni. Se mitä aina niin moni eläessään etsii, mutta vain harva elää todeksi. Onnea missä molemmat viihtyy ja voi hyvin. Kaikki nyt oleva ja ennen sua tuleva muu on mulle täysin yhdentekevää sen rinnalla. Tiedän sen vain jo nyt. Olen ollut typerys kun päästin sut karkaamaan hyppysieni ulottuvilta. Nyt olen kumminkin kasvanut, kypsynyt, viisastunut ja kokeneempi. Mua ei tarvitse koulia. Eikä intohimoa puutu. Mun sydän sykkii puhtaasta, aidosta ja palavasta rakkaudesta vain sulle. Ota se. Se on sun ihan kokonaan. Ainiaan.


      • Anonyymi

        Mitenniin muka "sekaantumaan"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, jotain samaa löytyy aloittajan tarinasta. Elämäntilanteet voi muuttua naiseni (jos nyt olet hän), mutta itseni kumminkaan ei, koska varaus on vain sulle. Itse halua enää edes kuvitella muiden kanssa mitään liian vakavia suhteita. Ne ei saa mua shokkihyytelöön. Mut nyt en enää lamaannu, vaan tulen ja otan, jos antaudut. Haluan siis vain sut, muut ei kelpaa. Vien sut vihille saakka. Muiden kanssa en tekis sitä, koska tuntunut jo pitkään etten saa muista samanlaista polttavaa tunnetta kuulua yhteen. Mut sun kanssa ehdottomasti haluan koska rakastan. Ja kyllä mua kuule kaduttaa. Ihan siis vietävästi, et oikein pistää kun on tajunnut missä jo mennään tässä elämässä ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut... Ja jäänyt tapahtumatta meidän kohdalla. Joo, itku ei ollu taaskaan kaukana, niin koville ottaa tää... Taisi aiemmin jo tirahraakkin. Mitään muuta en kadu elämässä. Ja anteeksi! Oot joutunu kestää paljon. Munkin vuoksi. Nytkin. Korvaan sen kaiken sulle vielä joskus korkojen kera. Ihan kaiken. Ja annan kaiken mun rakkauden. Niin paljon kuin miehestä vaan irti lähtee. Rakastan sut puhki ja pidän kuin kukkaa kämmenellä. Oot mun mustaruusu. Prinsessani, kuningattareni, ja se unelmien nainen. Rakkain... Olet aina ollut.
        Täytyy laittaa nyt ne omat asiat reilaan. Tehdä uranousu. Mä tulen takaisin/pois kyllä sitten lopumlisesti sieltä mihin sanoin meneväni jos on syy tulla. Sinä. Eli!Soitat vaan ihan reilusti mulle sit kun vapaudut! Mä vastaan kyllä. Jos en heti, niin soitan takas ja/tai jos laitat/jätät viestiä sekin käy. Ei väliä. Kuhan nyt vaan saatais joskus toisemme. Muuta en enää elämältä toivo, koska silloin mulla olis kaikki. Kuu ja tähdet muita varten on, mulle sun silmäsi suovat auringon. Se olis täyttymys. Se todellinen ja pitkäkestoinen onni. Se mitä aina niin moni eläessään etsii, mutta vain harva elää todeksi. Onnea missä molemmat viihtyy ja voi hyvin. Kaikki nyt oleva ja ennen sua tuleva muu on mulle täysin yhdentekevää sen rinnalla. Tiedän sen vain jo nyt. Olen ollut typerys kun päästin sut karkaamaan hyppysieni ulottuvilta. Nyt olen kumminkin kasvanut, kypsynyt, viisastunut ja kokeneempi. Mua ei tarvitse koulia. Eikä intohimoa puutu. Mun sydän sykkii puhtaasta, aidosta ja palavasta rakkaudesta vain sulle. Ota se. Se on sun ihan kokonaan. Ainiaan.

        Kun se vaan ei mene niin. Hän on aviossa, asiat menee hyvin ja sää voit sekaantua ihan jonkun toisen vaimoon,sää selkärangaton nilkki.
        Joten jätätkö rauhaan asap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se vaan ei mene niin. Hän on aviossa, asiat menee hyvin ja sää voit sekaantua ihan jonkun toisen vaimoon,sää selkärangaton nilkki.
        Joten jätätkö rauhaan asap.

        Huhhuh. Tiedätkö nyt ihan varmasti kenestä/keistä on edes kyse?

        Niin. Sitätän minäkin.

        Älä nimittele tuntemattomia noin jatkossa. Vähintäänkin hyvin epäkohteliasta.
        Tunnettujakin vain todella hyvästä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh. Tiedätkö nyt ihan varmasti kenestä/keistä on edes kyse?

        Niin. Sitätän minäkin.

        Älä nimittele tuntemattomia noin jatkossa. Vähintäänkin hyvin epäkohteliasta.
        Tunnettujakin vain todella hyvästä syystä.

        Tiedän kyllä ketkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, jotain samaa löytyy aloittajan tarinasta. Elämäntilanteet voi muuttua naiseni (jos nyt olet hän), mutta itseni kumminkaan ei, koska varaus on vain sulle. Itse halua enää edes kuvitella muiden kanssa mitään liian vakavia suhteita. Ne ei saa mua shokkihyytelöön. Mut nyt en enää lamaannu, vaan tulen ja otan, jos antaudut. Haluan siis vain sut, muut ei kelpaa. Vien sut vihille saakka. Muiden kanssa en tekis sitä, koska tuntunut jo pitkään etten saa muista samanlaista polttavaa tunnetta kuulua yhteen. Mut sun kanssa ehdottomasti haluan koska rakastan. Ja kyllä mua kuule kaduttaa. Ihan siis vietävästi, et oikein pistää kun on tajunnut missä jo mennään tässä elämässä ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut... Ja jäänyt tapahtumatta meidän kohdalla. Joo, itku ei ollu taaskaan kaukana, niin koville ottaa tää... Taisi aiemmin jo tirahraakkin. Mitään muuta en kadu elämässä. Ja anteeksi! Oot joutunu kestää paljon. Munkin vuoksi. Nytkin. Korvaan sen kaiken sulle vielä joskus korkojen kera. Ihan kaiken. Ja annan kaiken mun rakkauden. Niin paljon kuin miehestä vaan irti lähtee. Rakastan sut puhki ja pidän kuin kukkaa kämmenellä. Oot mun mustaruusu. Prinsessani, kuningattareni, ja se unelmien nainen. Rakkain... Olet aina ollut.
        Täytyy laittaa nyt ne omat asiat reilaan. Tehdä uranousu. Mä tulen takaisin/pois kyllä sitten lopumlisesti sieltä mihin sanoin meneväni jos on syy tulla. Sinä. Eli!Soitat vaan ihan reilusti mulle sit kun vapaudut! Mä vastaan kyllä. Jos en heti, niin soitan takas ja/tai jos laitat/jätät viestiä sekin käy. Ei väliä. Kuhan nyt vaan saatais joskus toisemme. Muuta en enää elämältä toivo, koska silloin mulla olis kaikki. Kuu ja tähdet muita varten on, mulle sun silmäsi suovat auringon. Se olis täyttymys. Se todellinen ja pitkäkestoinen onni. Se mitä aina niin moni eläessään etsii, mutta vain harva elää todeksi. Onnea missä molemmat viihtyy ja voi hyvin. Kaikki nyt oleva ja ennen sua tuleva muu on mulle täysin yhdentekevää sen rinnalla. Tiedän sen vain jo nyt. Olen ollut typerys kun päästin sut karkaamaan hyppysieni ulottuvilta. Nyt olen kumminkin kasvanut, kypsynyt, viisastunut ja kokeneempi. Mua ei tarvitse koulia. Eikä intohimoa puutu. Mun sydän sykkii puhtaasta, aidosta ja palavasta rakkaudesta vain sulle. Ota se. Se on sun ihan kokonaan. Ainiaan.

        Haluta saa, mutta ilman sanoja tai tekoja et minua saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluta saa, mutta ilman sanoja tai tekoja et minua saa.

        Tiedän. Kuten jo tuolla vuodatuksessani kerroin jo katuvani ja surevani syvästi. Menettämisen pelko jne. Tää on ihan hirveää jo nyt ollut mulle. Tuskallisen piinallista kärvennystä, kuin jossain hilloksen yläpuolella oloa. Ihan yliraastavaa... Mä teen kaikkeni. Niin sanoin kuin teoin. Näytän että hän todellakin merkitsee mulle, ja rakastan häntä syvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Kuten jo tuolla vuodatuksessani kerroin jo katuvani ja surevani syvästi. Menettämisen pelko jne. Tää on ihan hirveää jo nyt ollut mulle. Tuskallisen piinallista kärvennystä, kuin jossain hilloksen yläpuolella oloa. Ihan yliraastavaa... Mä teen kaikkeni. Niin sanoin kuin teoin. Näytän että hän todellakin merkitsee mulle, ja rakastan häntä syvästi.

        Niitä harvoja asioita elämässä mikä on koskaan edes tuntunut näin julmetun piinalliselle kärvennykselle. En olisi voinut edes kuvitella moista tuskaa vielä jokin aika sitten. Kyllä muhun joku todellakin tepsii ja sen hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä harvoja asioita elämässä mikä on koskaan edes tuntunut näin julmetun piinalliselle kärvennykselle. En olisi voinut edes kuvitella moista tuskaa vielä jokin aika sitten. Kyllä muhun joku todellakin tepsii ja sen hän.

        Korjaus: " ja sen hän."

        ja se on hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Kuten jo tuolla vuodatuksessani kerroin jo katuvani ja surevani syvästi. Menettämisen pelko jne. Tää on ihan hirveää jo nyt ollut mulle. Tuskallisen piinallista kärvennystä, kuin jossain hilloksen yläpuolella oloa. Ihan yliraastavaa... Mä teen kaikkeni. Niin sanoin kuin teoin. Näytän että hän todellakin merkitsee mulle, ja rakastan häntä syvästi.

        Milloin näytät? Ei ole vielä kuulunut tai näkynyt sitä näyttämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näytät? Ei ole vielä kuulunut tai näkynyt sitä näyttämistä?

        No ei mene enää pitkää tovia, heti kun saan tietyt jutut täällä päässä samoiltua läpi, sit nostankin jo kytkintä ja pistän tuulemaan, eli marraskuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mene enää pitkää tovia, heti kun saan tietyt jutut täällä päässä samoiltua läpi, sit nostankin jo kytkintä ja pistän tuulemaan, eli marraskuussa.

        Se on hienoa kuulla jos aiot lähestyä kiinnostuksen kohdettasi vaikka en olisi hän. Elämä on lyhyt ja se, että tekisit jotain älytöntä kun taas se, että jättäisit tekemättä kannattaa miettiä tarkkaan. Jos tunnet noin voimakkaasti lähtisin kyllä yrittämään tilanteesta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Kuten jo tuolla vuodatuksessani kerroin jo katuvani ja surevani syvästi. Menettämisen pelko jne. Tää on ihan hirveää jo nyt ollut mulle. Tuskallisen piinallista kärvennystä, kuin jossain hilloksen yläpuolella oloa. Ihan yliraastavaa... Mä teen kaikkeni. Niin sanoin kuin teoin. Näytän että hän todellakin merkitsee mulle, ja rakastan häntä syvästi.

        Olet kuin Kiirastulessa..alla Helvetti jonne voit tippua ja yllä Paratiisi, jonne pääsykään ei ole niin varmaa.

        Älä nyt luovuta!!

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mene enää pitkää tovia, heti kun saan tietyt jutut täällä päässä samoiltua läpi, sit nostankin jo kytkintä ja pistän tuulemaan, eli marraskuussa.

        Marraskuussa olet jo myöhässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mene enää pitkää tovia, heti kun saan tietyt jutut täällä päässä samoiltua läpi, sit nostankin jo kytkintä ja pistän tuulemaan, eli marraskuussa.

        Tampereelleko suuntaat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, jotain samaa löytyy aloittajan tarinasta. Elämäntilanteet voi muuttua naiseni (jos nyt olet hän), mutta itseni kumminkaan ei, koska varaus on vain sulle. Itse halua enää edes kuvitella muiden kanssa mitään liian vakavia suhteita. Ne ei saa mua shokkihyytelöön. Mut nyt en enää lamaannu, vaan tulen ja otan, jos antaudut. Haluan siis vain sut, muut ei kelpaa. Vien sut vihille saakka. Muiden kanssa en tekis sitä, koska tuntunut jo pitkään etten saa muista samanlaista polttavaa tunnetta kuulua yhteen. Mut sun kanssa ehdottomasti haluan koska rakastan. Ja kyllä mua kuule kaduttaa. Ihan siis vietävästi, et oikein pistää kun on tajunnut missä jo mennään tässä elämässä ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut... Ja jäänyt tapahtumatta meidän kohdalla. Joo, itku ei ollu taaskaan kaukana, niin koville ottaa tää... Taisi aiemmin jo tirahraakkin. Mitään muuta en kadu elämässä. Ja anteeksi! Oot joutunu kestää paljon. Munkin vuoksi. Nytkin. Korvaan sen kaiken sulle vielä joskus korkojen kera. Ihan kaiken. Ja annan kaiken mun rakkauden. Niin paljon kuin miehestä vaan irti lähtee. Rakastan sut puhki ja pidän kuin kukkaa kämmenellä. Oot mun mustaruusu. Prinsessani, kuningattareni, ja se unelmien nainen. Rakkain... Olet aina ollut.
        Täytyy laittaa nyt ne omat asiat reilaan. Tehdä uranousu. Mä tulen takaisin/pois kyllä sitten lopumlisesti sieltä mihin sanoin meneväni jos on syy tulla. Sinä. Eli!Soitat vaan ihan reilusti mulle sit kun vapaudut! Mä vastaan kyllä. Jos en heti, niin soitan takas ja/tai jos laitat/jätät viestiä sekin käy. Ei väliä. Kuhan nyt vaan saatais joskus toisemme. Muuta en enää elämältä toivo, koska silloin mulla olis kaikki. Kuu ja tähdet muita varten on, mulle sun silmäsi suovat auringon. Se olis täyttymys. Se todellinen ja pitkäkestoinen onni. Se mitä aina niin moni eläessään etsii, mutta vain harva elää todeksi. Onnea missä molemmat viihtyy ja voi hyvin. Kaikki nyt oleva ja ennen sua tuleva muu on mulle täysin yhdentekevää sen rinnalla. Tiedän sen vain jo nyt. Olen ollut typerys kun päästin sut karkaamaan hyppysieni ulottuvilta. Nyt olen kumminkin kasvanut, kypsynyt, viisastunut ja kokeneempi. Mua ei tarvitse koulia. Eikä intohimoa puutu. Mun sydän sykkii puhtaasta, aidosta ja palavasta rakkaudesta vain sulle. Ota se. Se on sun ihan kokonaan. Ainiaan.

        Kauniisti ja tunteikkaasti kirjoitat. Millä kirjaimella tämän naisen nimi alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti ja tunteikkaasti kirjoitat. Millä kirjaimella tämän naisen nimi alkaa?

        M-kirjaimella. Mustaruusu kuten kuvasin, muttei mustalaisnainen kyseessä. Vaikka ehkä jonkin verran voi sitäkin verta hänessä olla isänsä puolelta. En tiedä yhtään, ihan villi arvio vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereelleko suuntaat ?

        En, kauemmas suuntaan. Asuin Tampereella Hämeenpuistossa 21-24-vuotiaana, en tiedä tietääkö hän sitä seikkaa. Hyvin tuntui olevan ainakin nykyisestä tilanteestani kartalla. Ei se ole häävi mutta ei nyt mikään maailmanloppukaan, helposti muutettavissa jos haluaa. Olen vielä nuorehko aikuinen niin se tapahtuu. Ei jää meiningille. Se on ihan ihmisen tahdosta/motivaatiosta kiinni. Oli hiukka vastoinkäymisiä tuossa aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, kauemmas suuntaan. Asuin Tampereella Hämeenpuistossa 21-24-vuotiaana, en tiedä tietääkö hän sitä seikkaa. Hyvin tuntui olevan ainakin nykyisestä tilanteestani kartalla. Ei se ole häävi mutta ei nyt mikään maailmanloppukaan, helposti muutettavissa jos haluaa. Olen vielä nuorehko aikuinen niin se tapahtuu. Ei jää meiningille. Se on ihan ihmisen tahdosta/motivaatiosta kiinni. Oli hiukka vastoinkäymisiä tuossa aiemmin.

        "21-24-vuotiaana,"

        Korjaus: 21 - 24-vuotiaana,

        Täytyy nyt olla kriittinen itseään kohtaan ja yrittää korjata elämä pikkuisista huolimattomuus-/ajattelemattomuusvirheistä lähtien. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "21-24-vuotiaana,"

        Korjaus: 21 - 24-vuotiaana,

        Täytyy nyt olla kriittinen itseään kohtaan ja yrittää korjata elämä pikkuisista huolimattomuus-/ajattelemattomuusvirheistä lähtien. :D

        Ja ei edes 21, vaan olin 22-vuotias sinne muuttaessani ja 2,5 vuotta siellä. Kerroin hänelle kasvotusten tuon Tampereelta muuton, sen ainokaisen ja pikaisen jutustelutuokion lomassa joka meillä on ollut. Muutama lause vain ennen tuota oli ollut välillämme. Olisi pitänyt olla enemmän... :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei edes 21, vaan olin 22-vuotias sinne muuttaessani ja 2,5 vuotta siellä. Kerroin hänelle kasvotusten tuon Tampereelta muuton, sen ainokaisen ja pikaisen jutustelutuokion lomassa joka meillä on ollut. Muutama lause vain ennen tuota oli ollut välillämme. Olisi pitänyt olla enemmän... :/

        Ja 25-vuotiaita oltiin jo sitten, kun tuolloin kasvokkain toisessa isommassa kaupungissa sitten juteltiin ihan... Tarkkaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenniin muka "sekaantumaan"?

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        Sekoittumaan? Panemaan siis? Ei!


    • Anonyymi

      Kaunista ja välittämistä puhtaimmillaan, juuri sitä mitä sinustakin olen ajatellut :) Tiedäthän että juuri tuon takia sinun kanssasi olisi mukavinta taplata yhdessä elämäntietä eteenpäin jos polkumme vain risteäisivät jossain kohtaa päällekkäin? Kauneimmat lauluni laulan vain sinulle, muille pelkästään sirkutan.

      • Anonyymi

        Kuin surmaisi satakielen...


      • Anonyymi

        Tahtoa ei ole sattumien vara.


      • Anonyymi

        Aloitus ei multa. Rakastan sinua nainen. Mä olen sun ja haluan sinut omakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei multa. Rakastan sinua nainen. Mä olen sun ja haluan sinut omakseni.

        Tuo kommentti ei multa. Rakastan sinua mies. Mä olen sun ja haluan sinut omakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti ei multa. Rakastan sinua mies. Mä olen sun ja haluan sinut omakseni.

        voi kuule se etta ensinnakin saat minut sinne niin ensin taytyy menna paikkaan missa laakkeeni laitetaan koneelle joten saan ne sitten apteekista toiseksi minun pitaa ostaa mminun meikkivarastoni uusiksi jos et itsellesi kuikuttelevaa akkaa haluat joten kyllä minulla tekemista riittaa ennenko toihin taas paaset


    • Anonyymi

      Oletko kertonu tuon suoraan hänelle? Älä vain luovuta.

      • Anonyymi

        Joka päivä nousen sängystä ylös ja joka yö käyn taas vuoteelle.


    • Anonyymi

      Ei ollut multa tämä. Joku yrittää sekoittaa asioita.

      • Anonyymi

        Voi ei! Pitäsköhän sun kuule hei nyt äkkiä laittaa infoo sille naiselle ettei erehdy vain tätä aloitusta luulemaan sinun aloitukseksi!

        Voi nimittäin olla jo liian myöhäistä!!! :o


      • Anonyymi

        Eikä yritä. Pelkkää sattumaa. Ei se liity sinuun eikä minuun. Ei pidä aina taklata toisia ja edetä kyynärpäätaktiikalla. Ei ollut sulta eikä liity sinuun.


    • Anonyymi

      Milloin tapasit hänet ja sait huomion?

      • Anonyymi

        Silloin kun hän tapasi minut ja sanoi "Moi!". :)


      • Anonyymi

        ala kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun hän tapasi minut ja sanoi "Moi!". :)

        Toissa perjantaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toissa perjantaina?

        Ei osu.


    • Anonyymi

      Ei minulta. Kaipaamani nainen kuuluu minulle jos tahtoo, enkä minäkään kuulu silloin itselleni, vaan koko ruumiini on hänen ja hän on minun ainoa vaimoni koskaan.

      • Anonyymi

        Minulle oli tämä viesti kun minä olen vain sinun ikuisesti


      • Anonyymi

        Pidätkö sä sitä kaipaamaasi naista jotenkin yksinkertaisena, kun tuollaisia täytyy päästä sanomaan tähän aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö sä sitä kaipaamaasi naista jotenkin yksinkertaisena, kun tuollaisia täytyy päästä sanomaan tähän aloitukseen?

        Ei ole yksinkertainen. Minä olen. Mietin osaanko rakastaa ollenkaan ja onko rakkauteni vain tyhjiä sanoja. Toistaiseksi näin on. Mitään en tiedä rakkaudesta. Vaimon pitäminen on vastuullisimpia tehtäviä mitä miehelle emon annettu. En voi olla mikään pikkupoika enää jos hänet tahdon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yksinkertainen. Minä olen. Mietin osaanko rakastaa ollenkaan ja onko rakkauteni vain tyhjiä sanoja. Toistaiseksi näin on. Mitään en tiedä rakkaudesta. Vaimon pitäminen on vastuullisimpia tehtäviä mitä miehelle emon annettu. En voi olla mikään pikkupoika enää jos hänet tahdon.

        Kuulostaa erittäin pahalta!


    • Anonyymi

      Ei ollut multa. Minä ja rakas naiseni kuulumme toisillemme.

      • Anonyymi

        Kolme pallopää on kuin juoruakka joka kohta juoruaa kun ei osaa olla hiljaa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme pallopää on kuin juoruakka joka kohta juoruaa kun ei osaa olla hiljaa. 😂

        No juorua sinä meille, että mistä se juoruaa?


      • Anonyymi

        No miksi ette ole sitten yhdessä?


    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus niin pätevä! T. mun nimi kirjaimet🕊oma

      • Anonyymi

        Ei ollut multa tämä aloitus. Rakastan sua nainen yli kaiken ja me kuulutaan yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa tämä aloitus. Rakastan sua nainen yli kaiken ja me kuulutaan yhteen.

        Rakas rakas, ❤ ❤ = 💋🔥💒🏡


    • Anonyymi

      No joo. Niin tämä on. Näin männään ja niin eespäin.

    • Anonyymi

      Millon olit huomiossani ja miksi, oi miksi, tunaroit niin että kirjoittelet vaan palstalle?

      • Anonyymi

        Et kertonut koskaan edes tykkääväsi.


    • Anonyymi

      Älä analysoi minua liikaa. Anna vaan mennä vapaalla. Silloin tavoitat minut helpoiten.

      • Anonyymi

        Minun ei ole tarkoitus enää tavoittaa ketään. Pärjään kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei ole tarkoitus enää tavoittaa ketään. Pärjään kyllä.

        Onhan. Mikä tuo aloitus on? Kirjoitat hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan. Mikä tuo aloitus on? Kirjoitat hänelle.

        En minä kenestäkään naisesta toisinkaan ajattelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kenestäkään naisesta toisinkaan ajattelisi.

        Niin. Pärjäähän sitä kaikki täällä eri asia viihtyykö ja onko se vieressä kenet todella haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Pärjäähän sitä kaikki täällä eri asia viihtyykö ja onko se vieressä kenet todella haluaa.

        Kaikilla on vapaus valita elämänsä ja valita seuransa. Eikä viisas mehiläinen lennä kukkaan jossa on jo toinen, vaan etsii tyhjän kukan, sillä kyseinen kukka tarvitsee mehiläistä enemmän kuin se, jolla on jo mehiläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on vapaus valita elämänsä ja valita seuransa. Eikä viisas mehiläinen lennä kukkaan jossa on jo toinen, vaan etsii tyhjän kukan, sillä kyseinen kukka tarvitsee mehiläistä enemmän kuin se, jolla on jo mehiläinen.

        Entä jos se kukka on sellainen mitä ei saa mielestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se kukka on sellainen mitä ei saa mielestään?

        Silloin mehiläinen ei ole viisas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin mehiläinen ei ole viisas.

        Ei se viisaus vaan tunteet. Ei tunteilleen voi mitään. Joku sytyttää kun taas jotkut ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se viisaus vaan tunteet. Ei tunteilleen voi mitään. Joku sytyttää kun taas jotkut ei.

        Kyllä voi. Jos et saa vastakaikua niin kyllä sun tunteet jossain vaiheessa loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Jos et saa vastakaikua niin kyllä sun tunteet jossain vaiheessa loppuu.

        Niinhän sitä luulee.


    • Anonyymi

      Onko hän siis varattu?

      • Anonyymi

        Ei kuulu mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu mulle.

        Eli et tiedä, arvailet vain. Raivostuttavaa!

        Mitä, jos olet nähnyt naisen miehen kanssa joka on hänen ystävä tai sukulainen?

        Tai oletko kuunnellut pahoja kieliä jotka toivovat pahaa jommalle kummalle? Joku mies voi sanoa, että on nähnyt naisen jonkun kanssa, tai tekemässä jotain, jos on itse tullut naisen torjumaksi eikä pidä naisesta sen takia.

        Vastauksen saat vaan kysymällä suoraan naiselta itseltään, josset sitä tee, niin raukka olet ja juoruilijoiden narttu.


      • Anonyymi

        en ole edelleenkaan varattu


    • Anonyymi

      Onko se vain himoa ja ahneutta? Minusta tämä on rakkautta. Minusta myös tuntuu siltä ,että tästä mä en selviä ilman sua. Tää on ihan hullua. En saa näitä tunteita sammumaan. Mä esitän kovaa ja etäistä mut todellisuus on ihan toista. Huoh… sä et tunne mua ja sama toistepäin.

      • Anonyymi

        Täällä palstallako vai missä? En nimittäin ole vuosiin nähnyt ketään edes häntä muistuttavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstallako vai missä? En nimittäin ole vuosiin nähnyt ketään edes häntä muistuttavaa?

        Olisko teksti Marisalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko teksti Marisalle?

        Ei ollut Marisalle.


      • Anonyymi

        Joo, ei aloitus ole multa. Ei tod. :) Joku roti sentäs. Siksi katson nyt aiheelliseksi kommentoida. Joku/jotkut pilailee meidän kustannuksella, koska "vastaavia" muistuttavia aloituksia, jopa arkistosta joitain älyttömyyksiä pompahdellut kuin sieniä sateella tässä viime päivinä...

        Tiedäthän että kunnioitan sitä sun tahtoasi aina mitä sitten ikinä pyysitkin. Tosin tilanteen huomioon ottaen ehkä turhankin tiukahkoon sävyyn, kun kyllähän mä nyt vähemmälläkin olisin uskonut sua herra jestas sentään! Olet varattu ja onnellinen, niin kuin kerroit. Ja tiedät et sua en ole koskaan yhtään mitenkään vainonnut. Enkä vainoa.

        Perustan kaiken aina molempien osapuolten vapaaseen tahtoon ja haluun. Ja oikeammastaan etäinenhän olen kyllä sitten sulle ollut. Niin etäinen ja välinpitämättömän oloinen että pahoitin mielesi. Loukkaannuit siitä. No en olisi saanut niinkään tehdä. Anteeksi ne kaikki vanhat nyt mun puolesta! Toivottavasti voisit antaa mulle anteeksi?

        Mut joo, ei tosiaan kumminkaan kuulu tapoihin mikään tyrkytys ja pakotus, olenhan sentään herrasmies. Ja ymmärrän et varattu on varattu, kun se vielä siihen sävyyn tuli et säikähdin oikein sun musta jo ihan oikeasti ahdistavan. :D En todellakaan halua semmoista. En tosin tiennyt sitä et olet varattu, silloin kun bongasin sut täältä. Ajattelin selvittää kyllä. En ehtinyt. Niiden muiden asioiden jutustelut vei niin mennessään...

        Taisi olla koko Suomi24:n kuumimmat ja tuttavallisimmat ketjut kautta aikojen... Yleisö ainakin sai viimein täällä kauan odottamansa. :'D Meidän juttu luisti liukkaasti... Meillä olis voinut olla todella hauskaa yhdessä sun kanssasi... Meidän välillä kun on vielä ne ihmeelliset värinät, shokkihyytelöefekti ja se magneettivoima. Telepatiaakin olen havainnut... Ja miten pienestä/pienistä etäisistä ärsykeistä vieläpä. Se on jotain ihan tajutonta. Rakkautta.

        Olet ollut aina kiehtova mulle. Olet sitä elleenkin. Kenenkään muun kanssa en niin voimakkaasti ole tuntenut/tunne nytkin rakkautta. En koskaan varmasti tunnekkaan. Tiedän sen jo nyt. Aikaakin kumminkin sentäs vierähtänyt tovi, ja silti vaan... Se on jotain ihan uskomatonta! Vielä kun sitten fyysisyys, intohimo, lämpö ja läheisyys paremmin, ehkä sit joskus... Toivottavasti. Tää on ihan kidutusta. Ihanan suloista sellaista...

        Mutta se asiakin oli alunperin toinen minkä vuoksi sua tavoittelin, ihan vain kertoakseni sen, mutta se vaan taas sitten roihahtikin ihan ilmiliekeiksi. Ei voi mitään, olen vain tunteva ihminen!

        Mut hyvä kun sain samalla suunnilleen kaikki muutkin kerrottua. Menivät multa sulle samoilla sydämen tykytyksillä... Olisivat kyllä olleet ihan liian kova taakka viedä vasta vanhainkotiin... Silloin kun alkaa kaikki olla myöhäistä täs elämäs. Sitä ja niitä ihminen sitten vain katuu, ja katuu... Halusin sut viimein varmasti tietoiseksi, ettei jää ainakaan enää yhtään epäselväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei aloitus ole multa. Ei tod. :) Joku roti sentäs. Siksi katson nyt aiheelliseksi kommentoida. Joku/jotkut pilailee meidän kustannuksella, koska "vastaavia" muistuttavia aloituksia, jopa arkistosta joitain älyttömyyksiä pompahdellut kuin sieniä sateella tässä viime päivinä...

        Tiedäthän että kunnioitan sitä sun tahtoasi aina mitä sitten ikinä pyysitkin. Tosin tilanteen huomioon ottaen ehkä turhankin tiukahkoon sävyyn, kun kyllähän mä nyt vähemmälläkin olisin uskonut sua herra jestas sentään! Olet varattu ja onnellinen, niin kuin kerroit. Ja tiedät et sua en ole koskaan yhtään mitenkään vainonnut. Enkä vainoa.

        Perustan kaiken aina molempien osapuolten vapaaseen tahtoon ja haluun. Ja oikeammastaan etäinenhän olen kyllä sitten sulle ollut. Niin etäinen ja välinpitämättömän oloinen että pahoitin mielesi. Loukkaannuit siitä. No en olisi saanut niinkään tehdä. Anteeksi ne kaikki vanhat nyt mun puolesta! Toivottavasti voisit antaa mulle anteeksi?

        Mut joo, ei tosiaan kumminkaan kuulu tapoihin mikään tyrkytys ja pakotus, olenhan sentään herrasmies. Ja ymmärrän et varattu on varattu, kun se vielä siihen sävyyn tuli et säikähdin oikein sun musta jo ihan oikeasti ahdistavan. :D En todellakaan halua semmoista. En tosin tiennyt sitä et olet varattu, silloin kun bongasin sut täältä. Ajattelin selvittää kyllä. En ehtinyt. Niiden muiden asioiden jutustelut vei niin mennessään...

        Taisi olla koko Suomi24:n kuumimmat ja tuttavallisimmat ketjut kautta aikojen... Yleisö ainakin sai viimein täällä kauan odottamansa. :'D Meidän juttu luisti liukkaasti... Meillä olis voinut olla todella hauskaa yhdessä sun kanssasi... Meidän välillä kun on vielä ne ihmeelliset värinät, shokkihyytelöefekti ja se magneettivoima. Telepatiaakin olen havainnut... Ja miten pienestä/pienistä etäisistä ärsykeistä vieläpä. Se on jotain ihan tajutonta. Rakkautta.

        Olet ollut aina kiehtova mulle. Olet sitä elleenkin. Kenenkään muun kanssa en niin voimakkaasti ole tuntenut/tunne nytkin rakkautta. En koskaan varmasti tunnekkaan. Tiedän sen jo nyt. Aikaakin kumminkin sentäs vierähtänyt tovi, ja silti vaan... Se on jotain ihan uskomatonta! Vielä kun sitten fyysisyys, intohimo, lämpö ja läheisyys paremmin, ehkä sit joskus... Toivottavasti. Tää on ihan kidutusta. Ihanan suloista sellaista...

        Mutta se asiakin oli alunperin toinen minkä vuoksi sua tavoittelin, ihan vain kertoakseni sen, mutta se vaan taas sitten roihahtikin ihan ilmiliekeiksi. Ei voi mitään, olen vain tunteva ihminen!

        Mut hyvä kun sain samalla suunnilleen kaikki muutkin kerrottua. Menivät multa sulle samoilla sydämen tykytyksillä... Olisivat kyllä olleet ihan liian kova taakka viedä vasta vanhainkotiin... Silloin kun alkaa kaikki olla myöhäistä täs elämäs. Sitä ja niitä ihminen sitten vain katuu, ja katuu... Halusin sut viimein varmasti tietoiseksi, ettei jää ainakaan enää yhtään epäselväksi.

        Ja jo tuo "Kenenkään muun kanssa en niin voimakkaasti ole tuntenut/tunne"

        Hrrasmies haluaa välttää kaikkea vertaamista viimeiseen saakka jos vain mahdollista, mut pakkohan se on tässä vaihees myöntää sulle suoraan. Se on vain niin. Ei ole pakotietä enää. Ei tarvitse. Ja että käsität kuinka paljon oikein merkitsetkään minulle ja kuinka vakavasti sinuun nytkin suhtaudun. Joo, on se vakavaa. Hyvinkin erittäin vakavaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jo tuo "Kenenkään muun kanssa en niin voimakkaasti ole tuntenut/tunne"

        Hrrasmies haluaa välttää kaikkea vertaamista viimeiseen saakka jos vain mahdollista, mut pakkohan se on tässä vaihees myöntää sulle suoraan. Se on vain niin. Ei ole pakotietä enää. Ei tarvitse. Ja että käsität kuinka paljon oikein merkitsetkään minulle ja kuinka vakavasti sinuun nytkin suhtaudun. Joo, on se vakavaa. Hyvinkin erittäin vakavaa. :)

        Korjaus: "Hrrasmies"

        Herrasmies.

        Uusi näyttö ensimmäinen hankinta...

        Ja kaippa aapekin on ihan ok-heppu. Hänhän vain kertoi tunteensa niin kuin me muutkin täällä. Taisi tuolla mainitakkin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei aloitus ole multa. Ei tod. :) Joku roti sentäs. Siksi katson nyt aiheelliseksi kommentoida. Joku/jotkut pilailee meidän kustannuksella, koska "vastaavia" muistuttavia aloituksia, jopa arkistosta joitain älyttömyyksiä pompahdellut kuin sieniä sateella tässä viime päivinä...

        Tiedäthän että kunnioitan sitä sun tahtoasi aina mitä sitten ikinä pyysitkin. Tosin tilanteen huomioon ottaen ehkä turhankin tiukahkoon sävyyn, kun kyllähän mä nyt vähemmälläkin olisin uskonut sua herra jestas sentään! Olet varattu ja onnellinen, niin kuin kerroit. Ja tiedät et sua en ole koskaan yhtään mitenkään vainonnut. Enkä vainoa.

        Perustan kaiken aina molempien osapuolten vapaaseen tahtoon ja haluun. Ja oikeammastaan etäinenhän olen kyllä sitten sulle ollut. Niin etäinen ja välinpitämättömän oloinen että pahoitin mielesi. Loukkaannuit siitä. No en olisi saanut niinkään tehdä. Anteeksi ne kaikki vanhat nyt mun puolesta! Toivottavasti voisit antaa mulle anteeksi?

        Mut joo, ei tosiaan kumminkaan kuulu tapoihin mikään tyrkytys ja pakotus, olenhan sentään herrasmies. Ja ymmärrän et varattu on varattu, kun se vielä siihen sävyyn tuli et säikähdin oikein sun musta jo ihan oikeasti ahdistavan. :D En todellakaan halua semmoista. En tosin tiennyt sitä et olet varattu, silloin kun bongasin sut täältä. Ajattelin selvittää kyllä. En ehtinyt. Niiden muiden asioiden jutustelut vei niin mennessään...

        Taisi olla koko Suomi24:n kuumimmat ja tuttavallisimmat ketjut kautta aikojen... Yleisö ainakin sai viimein täällä kauan odottamansa. :'D Meidän juttu luisti liukkaasti... Meillä olis voinut olla todella hauskaa yhdessä sun kanssasi... Meidän välillä kun on vielä ne ihmeelliset värinät, shokkihyytelöefekti ja se magneettivoima. Telepatiaakin olen havainnut... Ja miten pienestä/pienistä etäisistä ärsykeistä vieläpä. Se on jotain ihan tajutonta. Rakkautta.

        Olet ollut aina kiehtova mulle. Olet sitä elleenkin. Kenenkään muun kanssa en niin voimakkaasti ole tuntenut/tunne nytkin rakkautta. En koskaan varmasti tunnekkaan. Tiedän sen jo nyt. Aikaakin kumminkin sentäs vierähtänyt tovi, ja silti vaan... Se on jotain ihan uskomatonta! Vielä kun sitten fyysisyys, intohimo, lämpö ja läheisyys paremmin, ehkä sit joskus... Toivottavasti. Tää on ihan kidutusta. Ihanan suloista sellaista...

        Mutta se asiakin oli alunperin toinen minkä vuoksi sua tavoittelin, ihan vain kertoakseni sen, mutta se vaan taas sitten roihahtikin ihan ilmiliekeiksi. Ei voi mitään, olen vain tunteva ihminen!

        Mut hyvä kun sain samalla suunnilleen kaikki muutkin kerrottua. Menivät multa sulle samoilla sydämen tykytyksillä... Olisivat kyllä olleet ihan liian kova taakka viedä vasta vanhainkotiin... Silloin kun alkaa kaikki olla myöhäistä täs elämäs. Sitä ja niitä ihminen sitten vain katuu, ja katuu... Halusin sut viimein varmasti tietoiseksi, ettei jää ainakaan enää yhtään epäselväksi.

        Milloin näitte viimeksi naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näitte viimeksi naisen kanssa?

        No hän, nainen tietää kyllä milloin viimeksi kohdattu. Hänen nimensä mainitsi joku/jotkut tahot kaksi kertaa tässä keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän, nainen tietää kyllä milloin viimeksi kohdattu. Hänen nimensä mainitsi joku/jotkut tahot kaksi kertaa tässä keskustelussa.

        Eli M-nainen on kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli M-nainen on kyseessä?

        Juu, kyllä. Sama nainen kyseessä. Kirjoituksiani kaksi pidempää, toinen ihan pötkössä kun tuli niin tunteella tuskissaan ja jo hädissäänkin. Toinen tyyliltään jo varmastikkin hieman tutumpi, on myös jaetumpi ja huumoristisempaan sävyyn kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kyllä. Sama nainen kyseessä. Kirjoituksiani kaksi pidempää, toinen ihan pötkössä kun tuli niin tunteella tuskissaan ja jo hädissäänkin. Toinen tyyliltään jo varmastikkin hieman tutumpi, on myös jaetumpi ja huumoristisempaan sävyyn kirjoitettu.

        Unohda? Sen verran sairaita ja totuutta vääristeleviä on tekosi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstallako vai missä? En nimittäin ole vuosiin nähnyt ketään edes häntä muistuttavaa?

        usko jo etta mina en ole varattu vaan olen edelleen vapaa


      • Anonyymi

        Pojat,miksi kynnämme mertakaan jos emme tahdo pyytää siitä kalojakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näitte viimeksi naisen kanssa?

        Hmm...silloin kuin...velvollisuuteni tuli...täytettyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei aloitus ole multa. Ei tod. :) Joku roti sentäs. Siksi katson nyt aiheelliseksi kommentoida. Joku/jotkut pilailee meidän kustannuksella, koska "vastaavia" muistuttavia aloituksia, jopa arkistosta joitain älyttömyyksiä pompahdellut kuin sieniä sateella tässä viime päivinä...

        Tiedäthän että kunnioitan sitä sun tahtoasi aina mitä sitten ikinä pyysitkin. Tosin tilanteen huomioon ottaen ehkä turhankin tiukahkoon sävyyn, kun kyllähän mä nyt vähemmälläkin olisin uskonut sua herra jestas sentään! Olet varattu ja onnellinen, niin kuin kerroit. Ja tiedät et sua en ole koskaan yhtään mitenkään vainonnut. Enkä vainoa.

        Perustan kaiken aina molempien osapuolten vapaaseen tahtoon ja haluun. Ja oikeammastaan etäinenhän olen kyllä sitten sulle ollut. Niin etäinen ja välinpitämättömän oloinen että pahoitin mielesi. Loukkaannuit siitä. No en olisi saanut niinkään tehdä. Anteeksi ne kaikki vanhat nyt mun puolesta! Toivottavasti voisit antaa mulle anteeksi?

        Mut joo, ei tosiaan kumminkaan kuulu tapoihin mikään tyrkytys ja pakotus, olenhan sentään herrasmies. Ja ymmärrän et varattu on varattu, kun se vielä siihen sävyyn tuli et säikähdin oikein sun musta jo ihan oikeasti ahdistavan. :D En todellakaan halua semmoista. En tosin tiennyt sitä et olet varattu, silloin kun bongasin sut täältä. Ajattelin selvittää kyllä. En ehtinyt. Niiden muiden asioiden jutustelut vei niin mennessään...

        Taisi olla koko Suomi24:n kuumimmat ja tuttavallisimmat ketjut kautta aikojen... Yleisö ainakin sai viimein täällä kauan odottamansa. :'D Meidän juttu luisti liukkaasti... Meillä olis voinut olla todella hauskaa yhdessä sun kanssasi... Meidän välillä kun on vielä ne ihmeelliset värinät, shokkihyytelöefekti ja se magneettivoima. Telepatiaakin olen havainnut... Ja miten pienestä/pienistä etäisistä ärsykeistä vieläpä. Se on jotain ihan tajutonta. Rakkautta.

        Olet ollut aina kiehtova mulle. Olet sitä elleenkin. Kenenkään muun kanssa en niin voimakkaasti ole tuntenut/tunne nytkin rakkautta. En koskaan varmasti tunnekkaan. Tiedän sen jo nyt. Aikaakin kumminkin sentäs vierähtänyt tovi, ja silti vaan... Se on jotain ihan uskomatonta! Vielä kun sitten fyysisyys, intohimo, lämpö ja läheisyys paremmin, ehkä sit joskus... Toivottavasti. Tää on ihan kidutusta. Ihanan suloista sellaista...

        Mutta se asiakin oli alunperin toinen minkä vuoksi sua tavoittelin, ihan vain kertoakseni sen, mutta se vaan taas sitten roihahtikin ihan ilmiliekeiksi. Ei voi mitään, olen vain tunteva ihminen!

        Mut hyvä kun sain samalla suunnilleen kaikki muutkin kerrottua. Menivät multa sulle samoilla sydämen tykytyksillä... Olisivat kyllä olleet ihan liian kova taakka viedä vasta vanhainkotiin... Silloin kun alkaa kaikki olla myöhäistä täs elämäs. Sitä ja niitä ihminen sitten vain katuu, ja katuu... Halusin sut viimein varmasti tietoiseksi, ettei jää ainakaan enää yhtään epäselväksi.

        Olen minäkin siitä pilailusta näköhavaintoja tehnyt täällä(kin). Voi olla sattumaa mutta onko se sattumaa jos se tapahtuu jatkuvasti? Aika kylmää kyytiä tullut ja tiedät sen itsekin että se on oikein, vaikka tuntuu väärältä. Et ole ainut joka laittaa elämäänsä reilaan minä vaan tunnun kompastelevan ja miettivän asioita liikaa.
        Silti haluan pitää edes pienen yhteyden joka onnistuu koska osaat "tämän" nyt. En tiedä mitä tämä on mutta se ei lähde pois vaikka kuinka paljon pilkkaa saisi osakseen ja muut yrittäisi asiaa selventää mahdottomaksi. En voi luottaa siihen että menisin kaiken edelle jos tilanne muuttuisi, elämän realiteetit, mutta sen tiedän että tämä tunne ei ole muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei aloitus ole multa. Ei tod. :) Joku roti sentäs. Siksi katson nyt aiheelliseksi kommentoida. Joku/jotkut pilailee meidän kustannuksella, koska "vastaavia" muistuttavia aloituksia, jopa arkistosta joitain älyttömyyksiä pompahdellut kuin sieniä sateella tässä viime päivinä...

        Tiedäthän että kunnioitan sitä sun tahtoasi aina mitä sitten ikinä pyysitkin. Tosin tilanteen huomioon ottaen ehkä turhankin tiukahkoon sävyyn, kun kyllähän mä nyt vähemmälläkin olisin uskonut sua herra jestas sentään! Olet varattu ja onnellinen, niin kuin kerroit. Ja tiedät et sua en ole koskaan yhtään mitenkään vainonnut. Enkä vainoa.

        Perustan kaiken aina molempien osapuolten vapaaseen tahtoon ja haluun. Ja oikeammastaan etäinenhän olen kyllä sitten sulle ollut. Niin etäinen ja välinpitämättömän oloinen että pahoitin mielesi. Loukkaannuit siitä. No en olisi saanut niinkään tehdä. Anteeksi ne kaikki vanhat nyt mun puolesta! Toivottavasti voisit antaa mulle anteeksi?

        Mut joo, ei tosiaan kumminkaan kuulu tapoihin mikään tyrkytys ja pakotus, olenhan sentään herrasmies. Ja ymmärrän et varattu on varattu, kun se vielä siihen sävyyn tuli et säikähdin oikein sun musta jo ihan oikeasti ahdistavan. :D En todellakaan halua semmoista. En tosin tiennyt sitä et olet varattu, silloin kun bongasin sut täältä. Ajattelin selvittää kyllä. En ehtinyt. Niiden muiden asioiden jutustelut vei niin mennessään...

        Taisi olla koko Suomi24:n kuumimmat ja tuttavallisimmat ketjut kautta aikojen... Yleisö ainakin sai viimein täällä kauan odottamansa. :'D Meidän juttu luisti liukkaasti... Meillä olis voinut olla todella hauskaa yhdessä sun kanssasi... Meidän välillä kun on vielä ne ihmeelliset värinät, shokkihyytelöefekti ja se magneettivoima. Telepatiaakin olen havainnut... Ja miten pienestä/pienistä etäisistä ärsykeistä vieläpä. Se on jotain ihan tajutonta. Rakkautta.

        Olet ollut aina kiehtova mulle. Olet sitä elleenkin. Kenenkään muun kanssa en niin voimakkaasti ole tuntenut/tunne nytkin rakkautta. En koskaan varmasti tunnekkaan. Tiedän sen jo nyt. Aikaakin kumminkin sentäs vierähtänyt tovi, ja silti vaan... Se on jotain ihan uskomatonta! Vielä kun sitten fyysisyys, intohimo, lämpö ja läheisyys paremmin, ehkä sit joskus... Toivottavasti. Tää on ihan kidutusta. Ihanan suloista sellaista...

        Mutta se asiakin oli alunperin toinen minkä vuoksi sua tavoittelin, ihan vain kertoakseni sen, mutta se vaan taas sitten roihahtikin ihan ilmiliekeiksi. Ei voi mitään, olen vain tunteva ihminen!

        Mut hyvä kun sain samalla suunnilleen kaikki muutkin kerrottua. Menivät multa sulle samoilla sydämen tykytyksillä... Olisivat kyllä olleet ihan liian kova taakka viedä vasta vanhainkotiin... Silloin kun alkaa kaikki olla myöhäistä täs elämäs. Sitä ja niitä ihminen sitten vain katuu, ja katuu... Halusin sut viimein varmasti tietoiseksi, ettei jää ainakaan enää yhtään epäselväksi.

        Miksi et enään kirjoittele täällä? Niinkuin sillon joskus ennen kun tunteetkin oli vahvempia(?). On se tälläkin palstalla ikävää kun enään täällä ei ole sellaista mikä saa sivustalukijan hämmästymään ja posketkin punoittaamaan.

        Sillon kun täällä oikeesti keskustellaan niin jopa trollit antaa sille rauhan.. ainakin melkein. Aika harvoin täällä on mitään sinnepäinkään keskustelua meneillään. On tietenkin pari palstakorjoitelijaa jotka ei ole palstalta löytänyt sitä oikeaa vastakappalettaan ja keskustelua oikeen ota tuulta siipien alle.


    • Anonyymi

      Tarina tarvitsee huumoria. Siksi hän ei ollut se oikea oikeasti.

    • Anonyymi

      GPS-sirun kumminkin haluisit pantaan laittaa, kuten ne kaikki.

    • Anonyymi

      Nyt olen vapaa
      ja mukana tuulen
      saan kulkea rajalla ajattomuuden.
      Olen kimallus tähden,
      olen pilven lento,
      olen kasteisen aamun pisara hento.
      En ole poissa
      vaan luoksenne saavun
      mukana jokaisen nousevan aamun.
      Ja jokaisen tummuvan illan myötä
      toivotan teille hyvää yötä.
      (Vuokko Laatio)

    • Anonyymi

      Voi helevetin kuustoista

      • Anonyymi

        Kohtahan tuo kello sitäkin näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtahan tuo kello sitäkin näyttää.

        Mutta kun tuo tunne ja onni eivät tunnista vielä aikaakaan....


    • Anonyymi

      Tulee vain paha olo jos joutuu ajattelemaan, että en sinua mies enää näkisi ja, että kaikki olisi tässä mitä tulee olemaan. Mutta meidän välillä on niin paljon jännitettä, että jo pelkkä puhuminen olisi aivan kauheaa. Menisin niin lukkoon ja sekaisin.

      • Anonyymi

        Näemme kyllä sitten kun sitä oikeasti tahdot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemme kyllä sitten kun sitä oikeasti tahdot.

        Mutta en välttämättä tahdo sitä sen jännityksen takia? Näemme me nykyäänkin, mutta kertaakaan ei olla puhuttu kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en välttämättä tahdo sitä sen jännityksen takia? Näemme me nykyäänkin, mutta kertaakaan ei olla puhuttu kasvotusten.

        Sua siis pelottaa tää tilanne? :D olen kyllä ollut kohtuuton. Ei sun ole pakko tehdä mitään mitä et halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua siis pelottaa tää tilanne? :D olen kyllä ollut kohtuuton. Ei sun ole pakko tehdä mitään mitä et halua.

        En minä pelkää mitään, mutta kammoksun tiettyjä asioita. Se olisi liian outoa ilman sopivaa mielentilaa. Tiedäthän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä pelkää mitään, mutta kammoksun tiettyjä asioita. Se olisi liian outoa ilman sopivaa mielentilaa. Tiedäthän sen.

        Joo, ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei kiitos.

        Mille sanot ei? Minulle vai? Outoa ilman tuntemista, mutta kai sekin on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille sanot ei? Minulle vai? Outoa ilman tuntemista, mutta kai sekin on mahdollista.

        Sille että puhutaan nyt tässä ihan eri asioista keskenämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille että puhutaan nyt tässä ihan eri asioista keskenämme.

        Mistä sinä sitten puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemme kyllä sitten kun sitä oikeasti tahdot.

        palaan taas pian ole huoleti rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palaan taas pian ole huoleti rakkaani

        sen jalkeen meiban pitaa puhua asioista ja sitteb pitaa raas miettiä mihin suuntaan meiban parisuhbe sen jalkeen kaantyy


      • Anonyymi

        annetaan sitten olla vaan joten hei hei taas en tule sinne sitten ollenkaab´n moi moi niin et mene ainakaan minun kanssani lukkoon saat olla minun puolestani vapaa vaikka loppu ikasi terveisin dr´seija alaka kirjoita minulle enaan mitaan joohan moi moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemme kyllä sitten kun sitä oikeasti tahdot.

        ensin haluan puhua kaikki asiat halki ja sitten pitaa taas miettiä asioita eteenpain jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen jalkeen meiban pitaa puhua asioista ja sitteb pitaa raas miettiä mihin suuntaan meiban parisuhbe sen jalkeen kaantyy

        mihinkas se sinun mielestasi kaantyy kysyn vaan minä


    • Anonyymi

      Jee jee mä näin nätti pyllysen tytön tänään ratikassa. Jee jee.

    • Anonyymi

      Se oli nuori ja kaunis oikea ah enkeli piukassa ja tiukassa olemuksessaan.

    • Anonyymi

      Onko se ahneutta jos haluat minut? Kyllä tarvin sen vapauden liikkua, lentää... Rengastettuna mutta vapaana.

    • Anonyymi

      täm jakso luikee. märakastan sua ja sut vain haluan

    • Anonyymi

      Jalomielisesti vapautta alottaja tarjoaa jollekin. Valitettavasti ite en usko tuollaiseen lainkaan, jos toista oikeasti rakastaa. Voi tykätä joo, mutta vahvempien tunteiden ollessa kyseessä, niin harva ihminen tarjoaa tuommoista vapautta rakastamalleen.

      • Anonyymi

        Mustasukkaisuus tai omistushaluisuus ei ole rakkautta. Ei millään tavalla eikä millään menetelmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuus tai omistushaluisuus ei ole rakkautta. Ei millään tavalla eikä millään menetelmällä.

        Hieno ajatus, mutta jos toisesta oikein paljon välität niin kyllä siihen kuuluu mustasukkaisuuskin, enkä mä nyt meinaa mitään järjetöntä mustasukkaisuutta. Palstan jutuista ja ilmeisimmin täällä olevista, suurimmasta osasta ihmisistä en pidä, sillä täällä lähes kaikki ajatukset on joko näin tai sitten näin ja väliin ei mahdu mitään. En arvosta ääripään ihmisiä, enkä haluis niin jäykkien ihmisten kanssa olla suhteessakaan. Vaikka keskusteluakin yritetään saada aikaan, niin on äärettömän typerää trollata ääriajatuksilla ja tiukkana ei edes huomioida muita mahdollisuuksia. Oma lapseni, teini on tossa provoamisessa vielä vähän mustavalkoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuus tai omistushaluisuus ei ole rakkautta. Ei millään tavalla eikä millään menetelmällä.

        Nimenomaan. Se on jonkinlaista sairautta. Rakkaudesta ja välittämisestä ei ole kyse.


    • Anonyymi

      Ei ollut multa tämä

      • Anonyymi

        Sinäkö muka antaisit muiden ihmisten trollata näin?


    • Anonyymi

      5/5. Aivan huikea repäisy.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe