Mitä järkeä on poistaa peltosaaren sillalle menevä toinen ajokaista uuden Lidilin vierestä.
Eihän tuosta enää pääse kuin kiertämällä Prisman kautta ja taas sasteet lisääntyy turhasta kierrosta.
Mitä täällä oikein touhutaan, kun keskustassa kadut soralla ja monessa paikassa tiet katki.
Miksi uuden Lidilin läheltä ajorataa poistettu
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän ne sanovat, että liikennesuunnittelija on jämähtänyt 70-luvulle tässä kylällä. Tiedä pitääkö paikkansa sitten
- Anonyymi
Onko kysymyksessä Patastenmäentien silta vai Peltosaaren silta? Peltosaaren silta on aika kaukana sen uuden Lidlin paikasta.
- Anonyymi
Kyllä niistä molemmista pääsee Peltosaareen. Ei ole puomilla estetty ainakaan vielä jos erehtyy väärään siltaan.
- Anonyymi
Aloittaja varmasti tarkoittaa Patastenmäen siltaa.
- Anonyymi
Ei niitä katuja huvikseen kaivella auki, koeta ymmärtää.
Viemärit eivät ole ikuisia. Rahalle olisi parempaakin käyttöä, mutta............... - Anonyymi
Koeta ymmärtää, homma kesken vielä
- Anonyymi
vai liittyykö tämä jo siihen joen siirtämiseen? Joki siirretään paikalle, josta pitää putket sun muu maan alla oleva tekniikkaa siirtää ensin muualle.
- Anonyymi
Ne mokasivat, kun jätti sen yhdenkin sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1462348Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351332Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91222- 90962
- 47944
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i293903Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140873- 39767
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70678Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30665