Etätöissä runkkaus

Anonyymi

Vaimoni oli tänään päivän etätöissä ja yksin kotona. Olen ostanut aikoinaan hänelle klitorisväristimellä olevan dildon, jota olemme käyttäneet yhteisissä hetkissämme. En ole tiennyt hänen sillä runkkaavan, tosin epäillyt kylläkin. Nyt kuitenkin huomasin illalla dildon olevan vaatehyllyn vaatekasan alla selvästi eri asennossa kuin aamulla sen tarkistaessani. Se tuskin on liikkunut muusta syystä kuin vaimoni masturboinnin takia. No minuahan tämä ei varsinaisesti haittaa, päinvastoin. Saahan sitä jokainen runkkailla, kun harrastan välillä sitä itsekin. Pitäisikö tästä mainita vaimolleni vai jätänkö kertomatta. Mitä mieltä olette?

8

2573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teetkö itse vaimolle selvityksen runkkaamisistasi, tai vaatiko vaimosi sitä sinulta
      Mielestäni olet ihan pihalla, mikäli käyttäjät vaimosi vipraattorin asentoa.

• Anonyymi

Kyttäät vipraattorin asentoa

• Anonyymi

Ei kannata sanoa mitään. Se kielii vaimollesi, että kyttäät häntä. Naiset eivät pidä kyttäämisestä.

Ennemmin kannattaa jollain muulla positiivisella tavalla kannustaa seksuaalisuuteen ja pitää virettä yllä.

• Anonyymi

Mä olen ainakin nyt etätöissä ja geishapallot pillussa, ja kyllä tekis hyvää jos joku vähän sormeilis tai nuolis... Etätyön iloja ;)

• Anonyymi

Ai että Team-kokouksessa ilman pöksyjä ja joku pöydän alla nuolemassa pimpsaa? Sitten tulisi asia josta sinun täytyisi selostaa... Herkullinen ajatus..

• Anonyymi

Sinäkö S? Sulla geishapallot karassakin..muistelen:)

• ei kannata , tuo on sitä paitsi ihan kivaa :)

• Anonyymi

Jos sanot jotain niin kehu kuinka hienoa juttu jos on käyttänyt itsekseen.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7663
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4057
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3610
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3064
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2722
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2572
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2554
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      136
      2512
    9. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      31
      2464
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2449
    Aihe